Al final hi ha casament...

bodes 10!

EntradaAutor: ..FLOR.. » dt. gen. 13, 2009 9:46 pm

Yujuuuuu!!!! Que bien no???? Me alegro muuuuuuuuuuuchoooo!!!!!!

Ahora a seguir mirando cositas y empezando a organizarse!!!!!

Un beso guapa!!!!!
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID
Imatge

Imatge

LA CRÓNICA viewtopic.php?f=50&t=21875&p=2704156#p2704156
..FLOR..
:: supernúvia

Entrades: 5231
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 10:49 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: annaiesteve » dt. gen. 13, 2009 11:19 pm

gina, ya teneis restaurante ? cual es ?
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: xurdit » dc. gen. 14, 2009 10:20 am

Gina!
Ahir no vaig veure el post... l'acabo de veure i estic emocionada!!
T'he de dir QUE NO SAPS QUAN M'ALEGRO DE TOT EL QUÈ DIUS!
Jo vaig passar algo similar amb el meu fa uns mesos i sé com es passa de malament i lo reconfortant que és quan veus que tot segueix endavant i millor que mai!

Ara ja saps què toca, posar-se les piles, i tirar endavant cap al casament, a un dels millors dies de les vostres vides, per disfrutar-lo moltíssim conjuntament!!!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: gina_christian » dc. gen. 14, 2009 10:32 am

..FLOR.. ha escrit:Yujuuuuu!!!! Que bien no???? Me alegro muuuuuuuuuuuchoooo!!!!!!

Ahora a seguir mirando cositas y empezando a organizarse!!!!!

Un beso guapa!!!!!

Muchas gracias Flor, eres un encanto. Pues si a mirar cosillas, ayer llamé al restaurante que queremos hacer el convite para saber si aún conservaban la fecha y me dijeron que sí, que cuando nos fuera bien que fueramos a hacer la paga y señal. Así que esta tarde hablaremos christian y yo del tema y a ver que decidimos...

Un beso guapa!!!
gina_christian

Entrades: 6540
Membre des de: dl. oct. 20, 2008 11:17 am

EntradaAutor: gina_christian » dc. gen. 14, 2009 10:34 am

annaiesteve ha escrit:gina, ya teneis restaurante ? cual es ?

Annaiesteve pues el que nos gustó más y nos enamoró fue les Caves Carles de Lavern, està entre Sant Sadurní y Vilafranca del Penedés... nosotros salimos super emocionados, y Christian dijo "es este, aqui quiero celebrar la boda" y así será... Hay una mezcla de rústico y moderno que a mi me encanta, y la gente es muy maja... es nuestro conjunto perfecto para el gran día...
gina_christian

EntradaAutor: gina_christian » dc. gen. 14, 2009 10:39 am

xurdit ha escrit:Gina!
Jo vaig passar algo similar amb el meu fa uns mesos i sé com es passa de malament i lo reconfortant que és quan veus que tot segueix endavant i millor que mai!

Ara ja saps què toca, posar-se les piles, i tirar endavant cap al casament, a un dels millors dies de les vostres vides, per disfrutar-lo moltíssim conjuntament!!!

Hola Xurdit guapa!! moltes gràcies per totes les teves paraules. Aquestes son les paraules que fan que cada dia tingui més ganes de fer coses, i d'entrar al forum per explicar-vos cosetes... que m'encanta.

Ara penso que el que ens va passar va ser el millor per la nostra relació, el para un moment la relacio i recapacitar cap a on vols anar, i arreglar totes les coses que anàvem malament i solucionar-les. Ha estat dur però el millor que hem fet mai. Hem apres a respetar-nos molt més, a valorar molt més lo nostre, cada moment, cada paraula, cada mirada, cada caricia... tot!!

Estic molt contenta i mai hagués imaginat que es podia ser més feliç cada dia que estic al seu costat.
gina_christian

EntradaAutor: xurdit » dc. gen. 14, 2009 10:54 am

gina_christian ha escrit:
xurdit ha escrit:Gina!

Hola Xurdit guapa!! moltes gràcies per totes les teves paraules. Aquestes son les paraules que fan que cada dia tingui més ganes de fer coses, i d'entrar al forum per explicar-vos cosetes... que m'encanta.

Ara penso que el que ens va passar va ser el millor per la nostra relació, el para un moment la relacio i recapacitar cap a on vols anar, i arreglar totes les coses que anàvem malament i solucionar-les. Ha estat dur però el millor que hem fet mai. Hem apres a respetar-nos molt més, a valorar molt més lo nostre, cada moment, cada paraula, cada mirada, cada caricia... tot!!

Estic molt contenta i mai hagués imaginat que es podia ser més feliç cada dia que estic al seu costat.

I tant!
Agafes aire per tornar a començar amb més força que mai!
I així és com ha de ser!
A vegades fa falta parar un moment, seure i pensar què volem realment i cap on volem enfoncar el nostre camí!
M'alegro, doncs, que els vostres camins s'hagin tornat a unir i que sigui per no separar-se mai més!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: gina_christian » dc. gen. 14, 2009 11:01 am

Xurdit guapa, Moltes Gracies!!! ets un sol!
gina_christian

EntradaAutor: montseijordi » dc. gen. 14, 2009 12:37 pm

Ai nena, q ahir no em vaig conectar i avui em trobo això... MOLTISSIMES FELICITATS GUAPAAAAAAAAA!!! com m'he alegrat de llegir q tot segueix endavant, me n'alegro molt per tu, d veritat, pq t'ho mereixes... aixo i molt mes! des d'un bon principi ja et vaig dir q tenies molt d valor pq ens consideraves la teva ajuda pero q a mi personalment em dolia pq veies continuament com nosaltres parlavem del tema casament i tu estaves en aquesta situacio, ja et vaig dir q les coses s'arreglarien i estic molt contenta d no haver-me equivocat, per fi et cases i aixo es una gran alegria.

Ja saps q pots comptar amb mi pel q vulguis i ara us desitjo tot el millor, q puguis seguir explicant-nos cosetes i nosaltres a tu i q poguem compartir molts d'aquests moments.

Molts petonets guapissima
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: gina_christian » dc. gen. 14, 2009 1:05 pm

montseijordi ha escrit:Ai nena, q ahir no em vaig conectar i avui em trobo això... MOLTISSIMES FELICITATS GUAPAAAAAAAAA!!! com m'he alegrat de llegir q tot segueix endavant, me n'alegro molt per tu, d veritat, pq t'ho mereixes... aixo i molt mes! des d'un bon principi ja et vaig dir q tenies molt d valor pq ens consideraves la teva ajuda pero q a mi personalment em dolia pq veies continuament com nosaltres parlavem del tema casament i tu estaves en aquesta situacio, ja et vaig dir q les coses s'arreglarien i estic molt contenta d no haver-me equivocat, per fi et cases i aixo es una gran alegria.

Ja saps q pots comptar amb mi pel q vulguis i ara us desitjo tot el millor, q puguis seguir explicant-nos cosetes i nosaltres a tu i q poguem compartir molts d'aquests moments.

Molts petonets guapissima

Aixxx... montse guapa... que maques les teves paraules... estic molt contenta d'estar aqui entre totes vosaltres i de poder compartir amb vosaltres aquestes emocions, experiències, dubtes i tot el que em passa, i el que m'ajudeu.
No em cansaré de dir que sou les millors, cada missatge que em deixeu es tant important, cada paraula, cada sentiment... quina emoció!
gina_christian

EntradaAutor: montseijordi » dc. gen. 14, 2009 11:52 pm

clar q si guapa, i nosaltres encantades d'estar aqui amb tu també, ara i sempre!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: ..FLOR.. » dj. gen. 15, 2009 9:05 am

Que be que encara sigui lliure la data, quin descans!!!!!!!!!!

Nena que vau parlar ahir???????????? Hi ha paga i senyal????????????

També pots dir que si algú s'interesa per la vostra data que us truquin, com una mena de pre-reserva no??
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID
Imatge

Imatge

LA CRÓNICA viewtopic.php?f=50&t=21875&p=2704156#p2704156
..FLOR..

Entrades: 5231
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 10:49 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: oshia » dj. gen. 15, 2009 9:10 am

gINA COMO VA TODO NENI????ALGUNA NOVEDAD AL FRENTE!!!¿?
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: gina_christian » dj. gen. 15, 2009 9:38 am

Buenos días a todas!!
Pues ayer hablamos Christian y yo sobre el asunto de la paga y senyal, y me dijo que me esperara un poquito... el chico de Carles de Lavern me dijo que se podía hacer la paga y señal en 2 pagos... asi que ya veremos...

A ver... me parece que ya nos guardan la fecha, ahora que saben que lo queremos hacer alli... espero que le den la fecha a otra pareja.

Toy tan feliz.... un beso!
gina_christian

EntradaAutor: oshia » dj. gen. 15, 2009 9:44 am

Que bien no???bueno se lo podias preguntar al chico para mas certeza tuya no asi te quedas mas tranquila.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: Tinita » dj. gen. 15, 2009 3:23 pm

Gina nena!!!!

FELICIDADESSSSSSS!!!

Me ausento unos dias y con que me encuentro!!! que siii que por fin siiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Me alegro un montón nena!!! :-)ok:
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: gina_christian » dj. gen. 15, 2009 4:14 pm

Tinita ha escrit:Gina nena!!!!

FELICIDADESSSSSSS!!!

Me ausento unos dias y con que me encuentro!!! que siii que por fin siiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Me alegro un montón nena!!! :-)ok:

Hola Tinita guapa, muchas gracias... ahora estamos muy bien, y que dure.., de momento el restaurante no está del todo reservado, pero al menos sabemos los sitios que queremos...

Un beso guapa!!
gina_christian

EntradaAutor: Seaweed » dv. gen. 16, 2009 3:42 pm

Gina wapa!!!!!!!!!!!!!!!
No havia vist el post fins ara!
Me n'alegro que tot hagi sortit bé al final si és q no podia ser d'una altra manera! I ja saps que estem aquí per tot el que necessitis!!!!

Ja queda poquet per què ens coneixem totes!!!! Oleeeeeeee oleeeeeee
Seaweed
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1743
Membre des de: dt. des. 02, 2008 9:57 am

EntradaAutor: gina_christian » dv. gen. 16, 2009 4:05 pm

Seaweed ha escrit:Gina wapa!!!!!!!!!!!!!!!
No havia vist el post fins ara!
Me n'alegro que tot hagi sortit bé al final si és q no podia ser d'una altra manera! I ja saps que estem aquí per tot el que necessitis!!!!

Ja queda poquet per què ens coneixem totes!!!! Oleeeeeeee oleeeeeee

Moltes gracies, sou uns sols totes, cada una de vosaltres m'he ajudat d'una manera diferent, amb les vostres paraules, els vostres gestos... tot! I estic molt contenta de poder compartir la meva alegria amb totes vosaltres, per que sou el millor del tema casament...
I sí, queda menys, i quines ganes!!
gina_christian

EntradaAutor: montseijordi » dv. gen. 16, 2009 8:43 pm

Guapa, en res ens plantem al dia 7 i per fi ens coneixerem, q guayyyy
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any