Autor: carlota » dt. gen. 20, 2009 3:25 pm

Autor: Dsire » dt. gen. 20, 2009 4:29 pm
Nata|ia ha escrit:Nenes doble imatge te els mateixos preus ara q ho veig, si el voleu mirar... hi ha una noia del 2008 q es diu MOT i crec q no va quedar gaire contetnta amb minguillon!

Autor: UNIVERS » dt. gen. 20, 2009 5:22 pm
Autor: MOT » dt. gen. 20, 2009 11:18 pm
Nata|ia ha escrit:Nenes doble imatge te els mateixos preus ara q ho veig, si el voleu mirar... hi ha una noia del 2008 q es diu MOT i crec q no va quedar gaire contetnta amb minguillon!
Autor: Seaweed » dc. gen. 21, 2009 1:06 pm

Autor: Nata|ia » dc. gen. 21, 2009 2:50 pm
Autor: JUDITH H » dc. gen. 21, 2009 4:19 pm
INGLESITA ha escrit:Hola!!
ayer fui a ver MINGUILLON, os pongo el presupuesto:
PACK 2: 1.795€
ALBUM 30*40 O 40*30 + VIDEO (CON REUSMEN Y MENU) + BOLSA A JUEGO + TAPAS PERSONALIZADAS A ELEGIR
PACK 3: 1.895€
ALBUM 35*35 + VIDEO (CON REUSMEN Y MENU) + BOLSA A JUEGO + TAPAS PERSONALIZADAS A ELEGIR
En las dos opciones regalan:
- invitaciones digitales
- supercontactos
- cd con todas las fotos para ver
- 3 dvd concarátula personalizada
Que os parece????

Autor: MOT » dc. gen. 21, 2009 8:14 pm
Autor: montseijordi » dc. gen. 21, 2009 8:20 pm
MOT ha escrit:Hola noies!!!!
Ostres sembla mentida, avui justament m'ha trucat el Miquel Àngel (Minguillón) per dir-me que, si no em sap greu, em faran una còpia del pòster i que el duran a la Fira de Granollers que és la propera setmana. Així que si hi aneu, podreu trobar a l'estand dels Minguillón un pòster d'1 metre d'ample fet amb 6 fotos, en blanc i negre, aquells som nosaltres. No sabeu quina il.lusió ens ha fet!!!!
Hi anireu??? jo m'ho estic plantejant... així veig el meu pòster allà posat, jejeje... tinc unes ganes de veure'l!!!!
A qui no sàpiga el telèfon, cal dir que tenen una web, allà hi apareix. Com que crec que no es pot fer publicitat, us diré que només introduint el seu nom al cercador d'internet us apareixerà.

Autor: MOT » dc. gen. 21, 2009 8:27 pm
montseijordi ha escrit:MOT ha escrit:Hola noies!!!!
Ostres sembla mentida, avui justament m'ha trucat el Miquel Àngel (Minguillón) per dir-me que, si no em sap greu, em faran una còpia del pòster i que el duran a la Fira de Granollers que és la propera setmana. Així que si hi aneu, podreu trobar a l'estand dels Minguillón un pòster d'1 metre d'ample fet amb 6 fotos, en blanc i negre, aquells som nosaltres. No sabeu quina il.lusió ens ha fet!!!!
Hi anireu??? jo m'ho estic plantejant... així veig el meu pòster allà posat, jejeje... tinc unes ganes de veure'l!!!!
A qui no sàpiga el telèfon, cal dir que tenen una web, allà hi apareix. Com que crec que no es pot fer publicitat, us diré que només introduint el seu nom al cercador d'internet us apareixerà.
ostres, quina ilu no? i no t'ha enviat el teu poster ni res encara? jo el vull veure!!!!
Autor: montseijordi » dc. gen. 21, 2009 8:31 pm

Autor: INGLESITA » dj. gen. 22, 2009 10:50 am
Autor: MOT » dj. gen. 22, 2009 7:09 pm
Autor: montseijordi » dj. gen. 22, 2009 7:43 pm

Autor: Dsire » dj. gen. 22, 2009 8:01 pm

Autor: Dsire » dj. gen. 22, 2009 8:07 pm

Autor: Seaweed » dj. gen. 22, 2009 8:40 pm

Autor: montseijordi » dj. gen. 22, 2009 8:42 pm
Dsire ha escrit:pues si, ya me esperare a la feria, y no hace falta que vayamos al estudio, porque los videos no los pudimos ver