ise ha escrit:PekeVito ha escrit:Ise!!!!
Esperem la teva mini crònica del casament!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sobretot diga'ns la teva opinió!!!!
Merci wapa!
Cap problema!!! Ja us diré el que m'ha agradat i el que no, si és que hi ha alguna cosa que no m'agrada...hehehe![]()
![]()
![]()
Jo espero q no hi hagi cap... jejejeje Ja ens explicaras!!!!!

Hola !! A nosaltres ens queden 2 mesos pel casament... 6/6/2009 i ara ja començo a estar nerviosa... ens casem a Esglesia esparreguera... el convit a Sesoliveres... ja hem escollit el menu...tenim fotografa... musica, cotxe, viatge, nit de noces... hem preparat bosses organça amb arros tenyit de color rosa... tambe hem comprat "pompero" i els hem posat uns adhesius amb un dibuixet i els nostres noms i data enllaç... ja he fet la primera prova del vestit i les sabates... tenim les aliances... i el pack de "belleza" jajjaja... em falta acabar de concretar lo de UVA i l'unic mal de cap es que la floristera amb la que havia parlat... s'ha posat mlaltona i no se si al final podra fer.me el ram i la decoracio de l'esglèsia...les invitacions les vam fer nosaltres i ja noms ens quedar repartir-ne 3 o 4... Una abaraçada a tot@s i ja us anire explicant... espero que tot surti bé...