Autor: gina_christian » dg. maig 03, 2009 4:15 pm
Annaaaaa guapaaaa!!
quin post mes maco que has obert, i és que després de llegir tots els missatges que s'han escrit se m'han posat els péls de punta!!! ufff quantes coses maques que heu dit...
Primer de tot diré que mai hagués imaginat trobar en un foro a gent tant especial com vosaltres. Després de tot el que vaig passar heu sigut un gran recolzament per mi i per voler tirar endavant el dia a dia i fer que les coses vagin molt millor.
Segon, és molt bonic poder compartir amb vosaltres tots aquests moments abans del gran dia, i és veritat que les persones que ens envolten el dia a dia no sempre volen sentir coses relacionades amb el teu casament amb tant temps d'antelacio, no ho entenen, per que no saben el que és... i estic molt contenta de poder tenir-vos a vosaltres al meu costat amb les vostres ideies, els vostres consells, els vostres ànims, les vostres alegries, en definitiva amb les vostres paraules, que per mi son totes molt importants.. i moltes d'elles m'han atrribat al cor...
Terer dir que he després d'una mala experiència que vaig tindre amb les meves "amigues" vaig pensar que ja no trobaria gent que estaria al meu costat i estava ben equivocada, per que he trobat a unes noies fantàstiques que estan al meu costat en els bons moments i en els no tant bons, i espero que aquesta amistat vagi cada dia a més i, un cop haguem passat el casament, ens continuem veient... per mi sou les millors i és que m'ho passo molt be amb vosaltres.. GRACIES GUAPÍSIMES, UPA AQUEST CLAN BODORRIL!!!
Despres de tot el que he dit ja no em queden més paraules per dir.. o pitjor, m'estaria hores i hores dient lo feliç que estic al poder estar amb voaaltres en aquests moments...
Per acabar ànims a totes, per que els nostres casaments no s'oblidaran mai, per que seran únics i exclusius!!!!! VISCA LES NUVIES DEL FORO!!!
Un peto ben fort a totes, per que us el mereixeu!!