Necesito ideas para los detalles!!

bodes 10!

Re: Necesito ideas para los detalles!!

EntradaAutor: Abelsa » dl. gen. 04, 2010 11:43 am

Hola Jimaguary,
Sóc d'Olot i la idea de donar ampolles petites de ratafia és molt bona idea! Pero no són molt cares??? has demanat preus??
Imatge
Abelsa
:: núvia rookie

Entrades: 107
Membre des de: dt. nov. 17, 2009 10:53 am

EntradaAutor: ester_sbd » dj. gen. 07, 2010 6:36 pm

I on compres la ratafia??

Jo, no sé que fer, la meva familia es d'aki de sabadell pero el meu xicot es de valencia, pensava en alguna cosa tipica de cada lloc pero la veritat no se ni que ni com fer-ho, algun suggeriment??
Imatge
ester_sbd

Entrades: 121
Membre des de: dl. juny 01, 2009 12:22 pm

EntradaAutor: Arcadia » dj. gen. 07, 2010 7:48 pm

ester_sbd ha escrit:I on compres la ratafia??

Jo, no sé que fer, la meva familia es d'aki de sabadell pero el meu xicot es de valencia, pensava en alguna cosa tipica de cada lloc pero la veritat no se ni que ni com fer-ho, algun suggeriment??

Hola guapa!!

Yo tengo una amiga valenciana que se casa en octubre y a las señoras les va a regalar un pañuelo...timpo pashminas de estas.....
Es que se casa el dia antes o despues de la mocaora valenciana...no me preguntes el dia exacto pero por ahi andan los tiros vale...jejeje
Pues escogió el tema del pañuelo pq es tipico de la mocaorá....
Puede ser una idea no???? Señoras pañuelo como algo tipico en valencia y Caballeros alguna botellita de algo..tipico aqui.

No se...es lo unico que se me ocurre!!! jejeje
Arcadia
:: meganúvia

Entrades: 9073
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 11:40 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: laracroft » dj. gen. 07, 2010 10:20 pm

Girasol, alucinante todo com siempre...
Arcadia, la funda del cd esta genial... yo le estoy dando vueltas a ver... a las que no seamos tan artistas, aqui las venden, pero claro, ya toca pagar...
http://www.sobres.es/section.php/660/1/ ... d-de-papel
a 0'10 la funda (depende de las que pidas, 0'9) mas gastos de envio... y sosillas, la verdad... pero es otra opcion
Imatge
laracroft
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2348
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 10:17 am

EntradaAutor: Arcadia » dj. gen. 07, 2010 10:25 pm

Lara nena te voy persiguiendo por todas partes!!!!!!!!!!!!!! jajajaja

Los sobres para los CD son mi proximo objetivo..a ver si este finde me pongo...
Es que los de carton tienen un problemilla...y es que no quedan cerrados del todo....y se abren...asi que habria que ponerle velcro...o algo..no se..no me acaba de convencer...
Asi que compré unos sobres como estos que has puesto en la bolsera y quiero probar otras opciones...
Como por ejemplo comprar cartulina baratita y hacer esos sobres yo misma pero imprimir algo antes...no se...ya veré!!! os pongo foticos cuando los tenga!!!
Arcadia

Entrades: 9073
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 11:40 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: marsal75 » dj. gen. 07, 2010 10:58 pm

yo los estoy haciendo y si se abren, pero con el velcro quedan bien pegados y no quedan cutres ni nada
ahora lo que yo estoy pensando es que darlos tal cual queda un poco mal, me refiero a que ademas de que les pondremos un dibujito encima (cuando mi cuñado pequeño los tenga hechos) estaria bien entregarlos dentro de un sobre, pero no encuentro en ningun lugar sobres que hagan más de 14x14.. alguien sabe de algun sitio?
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: laracroft » dv. gen. 08, 2010 10:30 pm

Yo creo que si das directamente el sobre asi de cartón con algun lacito, dibujito, etiquetita o algo, puede quedar mejor que con un sobre, no se... Al menos la funda que ha puesto Arcadia esa rosa la veo super mona... igual con -por ejemplo- alguna florecita de esas de papel o tela chiquititas o algo asi ya te queda cuco...
Imatge
laracroft

EntradaAutor: aysa » ds. gen. 09, 2010 9:05 am

hola noies1

ja veig que aquí esteu fetes unes artistes, però les que som un desastre ens em despavilar....
Estic per donar pashmines i treurem un maldecap de sobre...que us sembla?es que estava mirant veles o sabons però trobo que pel que son surten molt cars!
A on puc mirar lo de les pashmines?

Bon any a totes!
aysa

Entrades: 8
Membre des de: dj. juny 04, 2009 8:18 pm

EntradaAutor: jennytgn » ds. gen. 09, 2010 10:54 am

yo pedi por aqui, al final me quede los abanicos pero pedi el pañuelo rizado y era muy bonito!!

www.picasaweb.google.com/madrid906
jennytgn
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: marsal75 » ds. gen. 09, 2010 11:12 am

laracroft ha escrit:Yo creo que si das directamente el sobre asi de cartón con algun lacito, dibujito, etiquetita o algo, puede quedar mejor que con un sobre, no se... Al menos la funda que ha puesto Arcadia esa rosa la veo super mona... igual con -por ejemplo- alguna florecita de esas de papel o tela chiquititas o algo asi ya te queda cuco...

yo preguntaba lo de los sobres más que nada porque la funda del cd y el cd lo vamos a dar como invitación de boda, por eso decia de ponerlo en un sobre para poner el nombre de la persona o familia a la que entregarlo

como detalle de la boda hemos pensado que sea algo util y en la web www.obsekia.com (creo que es esa) vimos unos tazones para el desayuno con sus cucharitas tambien de ceramica y de colorines muy bonitos y pensamos en dar eso: algo practico que no se quede en el fondo de un cajón (aunque habrá casos en los que pasará). Luego con un rotulador permanente que no se borre con el agua ni el calor poner nuestros nombres y la fecha del enlace. Como aun estamos a tiempo de ir mirando y remirando cosillas, a lo mejor acabamos cambiando de idea, pero de momento esa tiene muchos puntos
Imatge
Imatge
marsal75

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: ester_sbd » ds. gen. 09, 2010 10:13 pm

Moltes gràcies Arcadia, es una bona idea, ho comentaré amb el xicot..
Imatge
ester_sbd

EntradaAutor: laracroft » ds. gen. 09, 2010 11:06 pm

Ostres esther, es que jo de valencia em treus de les falles i les taronjes i ni idea... Y clar, regalar un "petardo" com que no... No hi ha algun licor de taronja o alguna cosa així que sigui típica d'allà?? Seria un punt també fer un licor casero de taronja valenciana, però ja t'has de posar a fer-ho... jo encara no he descartat donar una ampolleta de ratafia casolana, però com no es pot fer fins la nit de sant joan, encara tinc temps de rumiar-ho... Pero una ampolleta de licor amb una etiqueta que posi "Licor de taronja valenciana, fet pels nuvis" podria ser molt original!! (ja veus, sempre buscant idees senzilles....jajaaj)
Imatge
laracroft

EntradaAutor: Nelly » dg. gen. 10, 2010 12:34 pm

Nosotros estamos preparando tambien las fundas de CD para regalar la banda sonora de la boda, las hacemos con carton ondulado negro, delante ponemos una caratula con fotos de nosotros de pekes jugando y para que no se abran hemos comprado unos lazos de color plata para cerrarlos.
Imatge
Nelly
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 307
Membre des de: dt. març 17, 2009 10:16 pm

EntradaAutor: ester_sbd » dg. gen. 10, 2010 8:36 pm

Gracies Lara, doncs si que estaria bé, pero aixo de fer-ho nosaltres... jejej, no se jo! llastima que no sigui epoca de taronges al juny pq sino un saquet de taronges i ala! ..jeje Havia pensat en alguna cosa amb la torre de l'aigua (de Sabadell) i algun edifici de per alla, el campanar de l'esglesia del poble del xicot per fer un mix, pero no se que? On? Algun cendrer o algo amb això, pero per fer-ho nosaltres tela! Igual em guardo la idea d'aixo per posar els noms a les taules.. Aix.. quantes coses!
Imatge
ester_sbd

EntradaAutor: esca5408 » dg. gen. 10, 2010 9:26 pm

nosaltres encara no em decidit pero segurament donarem unes ampolles de cava,pero de les gran de sempre res de miniatures,coneixem un restaurant Can Quetu de sant sadurni d'anoia que ells tene unes caves molt petites i el cava es bonissim,que per 2,50 tens un brut nature que entra genial,i com les nostres families sont molt de cava,doncs segurament suigi aixó,encara que no esta tot confirmat,pero no em vull gastar molts empis en coses que despres la gent les guarda en un calaix
esca5408

Entrades: 134
Membre des de: dg. des. 27, 2009 7:32 pm

EntradaAutor: laracroft » dg. gen. 10, 2010 9:31 pm

ester! He vist receptes de licors de taronja via web i es super senzill, eh?? jo crec que es mes enrrenou el buscar les ampolletes i posar una etiqueta mona que fer-lo...

4 Naranjas medianas
1 Taza de agua
1 1/2 Tazas de azúcar
2 Tazas de ron
Preparación
Con un pelador de vegetales, o un cuchillo pequeño muy afilado, saca tajadas muy delgadas y sin la parte blanca, de la cáscara de naranja. Exprime el jugo de las 4 naranjas, sino te sales 2 tazas de jugo agrégale agua hasta completar las 2 tazas. En un perol o en una olla mediana combina el jugo de naranja, la cáscara y el azúcar. Hierve esta mezcla apenas suelte el hervor baja el fuego a "bajo" y déjalo destapado por 5 minutos.
Enfría la mezcla. Echa en un recipiente de vidrio grande y con tapa, échale el ron y revuelve. Déjalo 3-4 semanas a temperatura ambiente. Cuélalo a través de un lienzo o liencillo, échalo en botellas o frascos (si primero lo pones en una botella o frasco grande, hervidos con tapas hervidas, siempre es mejor esterilizar los recipientes para que no vayan a tener cuerpos extraños) Puedes poner el liencillo dentro de un embudo común para mayor facilidad.

No se, no sembla gaire dificil!!
Jo el tema dels edificis, tradicions i similar ho faria servir per a les taules, pot quedar molt xulo!!
Imatge
laracroft

EntradaAutor: laracroft » dg. gen. 10, 2010 9:36 pm

Esca, suposo que les ampolles de cava les repartireu vosaltres, no?? perque si el restaurant us fa deixar els detalls a sobre de la taula, no s'hi cabrà!!! Esta genial! A mi la idea de donar cava (sempre havia pensat en la miniatura per comoditat i economia, suposo) em sembla super bona....
A una boda d'uns amics van fer una cosa que em va encantar: Van donar unes copes de cava de vidre blau, una per persona, i a dins enrotllat hi havia un pergamí que posava alguna cosa similar a "que cada cop que brindeu amb aquestes copes ens recordeu" (mes o menys)
A mi em va agradar moltísim, a veure si trobo alguna foto... les copes eren d'aquestes que semblen o són fetes a ma, totes irregulars, i el detall del pergami em va semblar maquíssim!! Jo no ho faig perque es una copiada, compartim molts amics, però si no em sembla una bona opció...
Imatge
laracroft

EntradaAutor: esca5408 » dg. gen. 10, 2010 9:46 pm

la ides es genial lara,molt romantica y especial,em sembla precios,huuuu que em faras canviar d'opinio!!!
esca5408

Entrades: 134
Membre des de: dg. des. 27, 2009 7:32 pm

EntradaAutor: cala84 » dg. gen. 10, 2010 9:51 pm

jejejje esca te persigo... jejejeje la verdad que lo de las copas no lo habia visto nunca, en las bodas que he ido, nos han dado fulares, decantadores de vino, botellas de cava con la etiqueta personalizada de los novios, velas flotantes, inciendo en tubitos, estuche para manicura, salpimientero de fantasmas, cd de musica que se escucha en la boda y algunas empeciales de los novios.... yo dare un set de vino que hay un abridor para el vino y un tapon que son dos corazones, y la verdad sera por pareja que la economia esta fatal!
Imatge
01/05/2010
cala84

Entrades: 104
Membre des de: dt. juny 02, 2009 4:22 pm

EntradaAutor: laracroft » dg. gen. 10, 2010 10:03 pm

Si, esca, realment cada cop que jo i el meu xicot obrim cava fem servir les copes, i sempre els recordem, es inevitable... Es original i romàntic... :)
Imatge
laracroft

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants