Autor: Crisxyz » dc. jul. 07, 2010 8:56 pm
L'any 2005 va ser l'any que vaig conèixer el Carles hi va ser el millor any, però l'any 2006 va ser el pitjor i concretament des de l'abril.
Estic explicant la meva historia amb el Carles i això es felicitat i alegria però per desgracia també porta lligat la cosa més dolorosa que he viscut.
Un dia del mes d'abril la meva germana em va trucar i em va dir que havíem de parlar, al meu pare li havien trobat Càncer. Vaig anar a Barcelona i la meva mare, la meva germana i jo ens vam seure a parlar del tema.
La cosa pintava molt malament, el meu pare no ho sabia del tot però tenia metástasis per tots els òrgans menys el cor i després d'insistir molt als metges ells li van dir a la meva germana que al meu pare li donaven de 3 a 6 mesos de vida. Em vaig posar a plorar i no podia parar.
Per desgracia jo havia de tornar a la meva vida, a la meva feina i tot i que l'anava a veure de tant en tant el 19 de juliol va arribar massa ràpid.
No m’allargaré massa perquè aquest tema em fa mal.
El 19 de juliol després d'haver fet una setmana abans una sessió de quimio el meu pare va morir, es molt trist explicar això, però dins de tot puc dir que va morir tranquil, a casa seva, al seu llit, amb la seva família al seu voltant.
Crisxyz l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 11, 2010 2:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.