NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Arween » dj. ago. 07, 2008 2:25 am

Hola noies,

Avui una de les meves millors amigues m'ha dit que es casa l'any que ve o al 2010, depen de quan trobin restaurant ( encara no han decidit res). He vist que vosaltres parleu del Nou Resquitx. Ja està en funcionament?

Sabeu alguna cosa d'un nou restaurant que es dirà El Jardi o algo aixi?

Al Tennis LLeida fan bodes?

Jo ja em vaig casar fa 2 anys i aquest tema ara m'ha tornat a tocar la fibra! =0-0-) =0-0-) Em fa molta ilu! :-///: Per cert, si algu té pensat de casar-se al CASTELL D'ALBATARREC, que s'ho tregui del cap, nosaltres ho vam fer allí i va ser un autèntic desastre, tot gràcies al Sr. encarregat que hi ha allí... :--( :--( :--( :--( :--( :--(

Bé, si sabeu algun restaurant nou, ja ho comentareu!

Gràcies :-)) :-))
Arween
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 359
Membre des de: dg. oct. 15, 2006 10:04 am

EntradaAutor: ise » dl. ago. 11, 2008 10:20 am

Lluneta, com han anat les vacances per Berlin? i tu, M_i_O que tal per París?
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 12, 2008 1:30 pm

Holaaaaaaaaa!!! Ja he tornat!! Què cansats que estem!!!!!! Quin fart de caminar tia!!!!!!!!!! Però que bonic.... encara em queda una setmana de vacances, començo el dilluns però`què ràpid passen les vacances, por dios!! Si ja som quasi al Setembre.... bufff... I valtres què tal? Ise què tal la calor? I l'anell? Quina enveja... últimament tinc malsons amb l'anell jajajaja ja us explicaré ja... en fi... vaig a dinar, sóc a casa ma mare ara i per això puc escriure... Petonets!!! :-)) :-)) :-))
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: ise » dt. ago. 12, 2008 1:46 pm

Wolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Ja has tornat!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Que tal ha anat? Super bé, no? Nosaltres demà o dijous marxarem aquest dies de festa a Mataró. Una amiga de mons pares viu allà i sempre ens deixa casa seva per anar-hi uns dies.
I que és això dels malsons amb l'anell??? Jo no m'el trec per res!!! Ja m'ho explicaràs. Alguna novetat?
Un petó guapa!
ise

EntradaAutor: M_i_O » dt. ago. 12, 2008 2:20 pm

Hola wapes!!!!! Nosaltres vam tornar el dissabte a la nit. També estem super cansats perque només feiem que caminar per tot arreu.............
I noies, ja tinc l'anell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quina ilusió em va fer, me'l va donar allí a Paris..... Ara ens toca dir-ho a la familia, perque encara no saben res.... Quina vergonya quan ho direm...
Avui anem al Palau de Margalef a veure que ens expliquen.... i demà crec que a la Prats.
Per anar a preguntar al Resquitx nou (on ho feu vosaltres), a on s'ha d'anar a preguntar, a Mollerussa???
M_i_O
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dj. juny 19, 2008 12:14 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 12, 2008 2:27 pm

Arween... el nou resquitx es fica en funcionament l'any que ve, de fet, la primera boda la fan el dia 1 de maig. Encara falta molt per fer... en aquella finca però és molt xul.la. De l'altre restaurant del qual parles no en sé res, on el fan? A mi m'han parlat molt bé del resquitx...
Nosaltres anavem a fer el convit al castell d'albatarrech però per aquí al foro em van dir que millor que no, que hi havia males opinions i tal i ens vam tirar enrera, i mira que ens agradava molt. Llavors vam descobrir el resquitx i la finca i al veure-la per primera vegada ja vam dir que era allí on ho volíem fer. És caret però jo crec que val la pena. :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 12, 2008 2:32 pm

Hola M_i_O Quina sort amb lo de l'anell!!!!!!!! Volem fotos!!!!!!! I com va ser? Explica explica... Va ser emocionant?? Com t'ho va donar? París xul.líssim no? On vau anar? Jo hi vaig estar fa 4 anys i hi tornaria a mb molt de gust.
Ise... Berlín espectacular, xul.líssim i amb molta història al darrera. Ens va encantar però res d'anell eh!! Quina sort que teniu en serio... no sabeu com us envejo a les dues...
Ninguna novetat, per part meva. Al setembre paga i senyal i a veure què tal tot...
M_I_O nosaltres vam trucar al resquitx directament a la pàgina web del resquitx et surt un telèfon hi truques i llavors et donen cita a la mateixa finca i t'ho ensenyen. Espectacular. Nosaltres ja ens hem decidit del tot i ho fem allí de totes totes!!!! Ja ens explicaràs què t'han dit als altres restaurants si més no, per curiositat ok? Així comparem també...
Aquests dies de festa nosaltres marxem a Àger els meus "sogres" hi tenen una caseta rural i anem allí a passar els dies i la festa major!!
Petonets!!!!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. ago. 12, 2008 2:43 pm

M_i_O moltíssimes felicitats preciosa!!!! Volem fotos i una explicació detallada de com va ser el moment!!!!! Que bé, nena! M'he n'alegro molt!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Doncs et dic el mateix que la Lluneta, ja ens explicaràs que et diuen dels restaurants i ens informes.
Lluneta, haurem d'apretar el Jordi pq s'estiri una miqueta i deixi un ronyo en alguna joieria. jajajaja
ise

EntradaAutor: M_i_O » dt. ago. 12, 2008 2:48 pm

Doncs va ser un dia que vam anar a sopar bé, després vam fer un creuer pel sena. Quan vam acabar el creuer ja era de nit i allí devant de la torre eiffel tota enllumenada me'l va donar. Va ser super bonic, a veure quan tinc una estoneta i li faig una foto i os l'ennsenyo vale?
M_i_O

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 12, 2008 2:51 pm

No hi ha manera, no es vol despendre del seu ronyó... haurem d'esperar a l'any que ve, a veure si hi ha més sort pq aq any ja no crec... bé, ja ho diuen no? que lo bo es fa esperar... doncs, esperarem. :--( :--( :--( A més ara amb lo del viatge ens hem gastat una pasta pq sembla mentida però donaves un pas, i ja havies de pagar... buff... i això que hem menjat en plan cutre la majoria de les vegades. El metro cada viatge 2,10 cadascú anar i altres 2.10 tornar així que ves sumant... els museus, 12 e cadascú entrar... si vas sumant, et surt una pasta!!!! :--( :--( :--( Però ha valgut la pena, al menys hem desconnectat una mica, ja us ensenyaré fotos si algún dia ens trobem, que ho podríem fer no? Algún dia fer una mini-kedada pq som poquetes...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. ago. 12, 2008 2:51 pm

Nena, realment estic molt "toba" només llegir la manera que t'el va donar se m'ha posat tota la pell de gallina!
Fotos, fotos! >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 12, 2008 2:53 pm

M_i_O què romàntic!!!!!!! Què bonic!!!!!!!!! Ideal!!!!! En serio t'ho dic¡. Jo tenia l'esperança que fos a Berlín però no... haurem d'esperar. T'ho esperaves o què? Quina enveja.......... El meu de romàntic un 0 patatero però què hi farem! :-/ :-/ :-/ Volem fotos eh!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. ago. 12, 2008 2:53 pm

Quan vulgueu fem un cafetet! per mi cap problema!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 12, 2008 2:59 pm

Per mi cap problema també... tant mesos xarrant ens hem de veure!!!! Mini quedades power!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. ago. 12, 2008 3:00 pm

M_i_O que hi dius tu?
ise

EntradaAutor: M_i_O » dt. ago. 12, 2008 3:07 pm

Vale doncs algun dia ja quedarem.......
M_i_O

EntradaAutor: ise » dt. ago. 12, 2008 3:15 pm

Disfruta molt aquesta tarda mirant els possibles candidats per celebrar un dia irrepetible! A mi el Palau de Margalef em va agradar molt però com que nosaltres ens volem casar pel civil ho vam descartar pel soroll de la carretera. Ja ens diras el que.
Que vagi molt bé bonica!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 12, 2008 3:21 pm

Ja ens explicaràs què tal els restaurants... i per quin et decideixes ok? Jo ja marxo que he d'aprofitar els últims dies de vacances que em queden per fer cosetes... fins demà!! (Si puc us escric) *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. ago. 12, 2008 3:25 pm

Aprofiteu les vacances! Jo com sempre continuo treballant fins a les 7...

Fins demà reines!
ise

EntradaAutor: ise » dc. ago. 13, 2008 7:05 am

Bon dia boniques!

M_i_O com va anar pel Palau de Margalef?
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant