Autor: tara » dj. oct. 08, 2009 9:58 am

Autor: Mrs. Happiness » dj. oct. 08, 2009 12:18 pm
Ha sigut un mati que hem aprofitat pq ell ja no té curset i voliem comprar coses per fer de "manitas" aqust finde.....
Autor: Mrs. Happiness » dj. oct. 08, 2009 12:24 pm
estiu2010 ha escrit:Bon dia ninetes ja vei q avui ja estat tot en ordre...i esperem q seguixi aixi!!!
Jo men vai a la duxa i a la esteticient....q tinc uns pels tan llargs q quan camino els arrosego!!!jijijijijij!!!
Happi vosaltres tamb???jo esq fa temps q o diem volem fer australia i tahiti xq les ores de vol q en son 30 i pico ens feien mol de pal xo esq air quan aqell ome em va explicar totes les coses q jo ja avia llegit o vaig decidir...mesigual q el viatge valgui 5000€ xq se q no tronarem a viatjar mai ja q a ell no li agrada gaire....aixi q aprofitarem x veure la barrera del coral, cairns, melbourne etc etc i despres de 16 dies molt mogudets fen un tomb x tota la illa cap a tahiti a relaxarnos 6-8 dies mes!!
Tara i vosaltres ja teniu el viatge???Quines ganes q tinc de q arribi el gener....
Air vai estar llegint croniques del 2009 i ni an de xules....
Laiac men alegro q es trobi mitjanament be i lo del cotxe o trobo molt fort truque al seguro...i mes tenint el cotxe a tot risc...xo una pregunta on anaven al rovello???esq tinc curiositat xq nosaltres sempre anem cap als pirineus i ma fet gracia q ells anaven cap al sud!!!
Torsaeann quina enveja jo tmb vull poder qedar un dia x fer detallets dels teus...en tinc ganes...
Elxa cuando venga de la esteticient provare de acer una rosa goma eva q ja compre todo en abacus lo unico q me falta es el palo!!!!
Giss eso es xantage....nose q aremos xq a el le da muxa verguenza....xq unos cuantos ya se conocen i llevan ventaja i se encontraran comodos xo los q no conocen a nadie o no tienen verguenza o nose xo el mio es un poco bastante vergonzoso....!!!!
Papallona li haig dexplicar a un amic del castells qi es el teu nino xq sapiga q et conec i nose com expllicarli li dic el nom xo em diu q no sap.....
Nur no et posis nerviosa q no set menjara ningu!!!
Black descansa una mica entre feina i estudis.....

Autor: Mrs. Happiness » dj. oct. 08, 2009 12:29 pm
Papallona* ha escrit:Bon dia ninetes! ahir vaig sortir tard de la feïna i no vaig parar en tota la tarda... estic KO
a vere.. Laiac no tinc ni idea de lo de les radiografies.. mes bendit.. no sabia que feien pagar... a mi no m'ha fet pagar mai... nu se...
Tara .. bueno doncs ja donarà senyals de vida el julio... aix aix.. kines ganes.. com està el teu braç!!!.. neni i això de treballar 2 horetes per la tarde!! ja m'agradaria a mi tenir el teu horari jijijiji
Elxa es veritat avui al final tens consulta.. jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo doncs no ens veurem!! mmmmmmmmm com va kedar la coca???????????????????
estiu.. tu i jo desconnectades de tot jejej... ens han di ficar al dia!!!! i jo dissaabte treballo 24 horesssssssssss diossssssssssssssssssssss
Giss.. jo marxaré a les 20 hs de casa torsaeann... a vere si ens veiem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ehhhhhhhhhhhh
Torsaeann.. ja he ist el mail! gracies!! a kina hora el final kedem?????????????
Happi!!!!!!!!!!!! no pares tampoc.. ehhhhh... bueno ahir soparet.. mmmmmmmmmmm i postre no???????????? jijii espero que hagis descansat!
Black nena jo a saco amb la feïna.. tu que tal vndras avui?
Nur! kina alegria lo de que s'encarregui el seguroooooooooooooo kina sort nena!! pq sino.. puffff
Bueno ninetes he pensat que aquesta tarde portaré mostra de detalls.. que crec que no ho heu vist totes! i així también hem doneu idees!!!! torsaeann... hem de comprar algo??? et falta algu?????? segur q quedarà superxulu!!! jijij
molts petunets bunikes que tinc unes ganes de veurer-us!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yuju!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
comooooorrrr?????? així que el peu pà amb tomàquet va anar directament a la nevera....i jo que vaig menjr algun trosset. però fatal...així que el postre...es va congelar!!!!ejejeje. Així que el dia va començar fotut i va acabar pitjor!!!però tot bè ja!!!!
Autor: Mrs. Happiness » dj. oct. 08, 2009 12:35 pm
tara ha escrit:Papallona nena a quina hora aniras cap a casa de la torsaeann??????????????
Es que noticion (que avans no hi he pensat!)el nen aquesta tarda va a comprar-se el tratje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I llavors anem a sopar a casa seva i si papallona pogues venir amb tu! Aixi no tindriem els 2 cotxes, nena si et va be ja em diras alguna cosa, sino no pateixis!!!!!!!!!!
... li has donat algun consellet en alguna coseta????? aixxxx nineta.....que gairebè 3 mesetsss!!!!!
Autor: Mrs. Happiness » dj. oct. 08, 2009 12:39 pm
elxa ha escrit:ninetes hola de nou!!!!
dic de nou! pq he escrit una bona parrafada dient a cada una una coseta i ha marxat la llum dos vegades i ho sento pero no ho torno a escriure tot!!!!!!!! hem moro!! mira que m'havia kedat monu!!!!!! pero mireu l'hora que és i encara tinc molta feina per fer, ho sento ninetes.
en resum us parlava de les rosess de goma eva, ja me les ensenyaras estiu, molta sort amb el traje tara per el teu nen, m'alegro laiac que el nen estigui millor, papallona demana hora per als vestits! a totes les demés us envio molt petons, ho sento pero tinc que marxar.
us passaré fotos de les coques d'ahir estavem bonísimes, les vam fer al foc amb llenya mmm....
si puc hem conecto després desde la consulta, si no puc, doncs fins a la nit wapes! passeu molt bona tarda amb les manualitats!!
esk les que estan fetes al foc de llenya estàn deliciosessss!!!!!!! bè...nineta!!! que vagi bè la tarda al treball i ens veiem a la nit. Petonets!!!
Autor: laiac » dj. oct. 08, 2009 1:17 pm

Autor: Mrs. Happiness » dj. oct. 08, 2009 2:41 pm
http://youtube.com/watch?v=jNOXvboRnWQ

Autor: tara » dj. oct. 08, 2009 3:10 pm

Autor: Mrs. Happiness » dj. oct. 08, 2009 3:17 pm
tara ha escrit:hOLA NINETES!
Happy nena em podries deixar aquest cd, que us va passar la dj, em faig una copia i te la torno! Sispli!!!!!!!!!!!!!1

Autor: laiac » dj. oct. 08, 2009 3:28 pm

Autor: tara » dj. oct. 08, 2009 3:46 pm

Autor: Mrs. Happiness » dj. oct. 08, 2009 3:49 pm

Autor: laiac » dj. oct. 08, 2009 4:52 pm
que ja deveu estar fent detallets i jo aquí al despatx encara, sola desolada!!!!!!!

Autor: estiu2010 » dj. oct. 08, 2009 5:19 pm

Autor: nur_jor » dj. oct. 08, 2009 8:42 pm

Autor: nur_jor » dj. oct. 08, 2009 8:44 pm

Autor: Giss » dj. oct. 08, 2009 8:55 pm

Autor: laiac » dj. oct. 08, 2009 8:59 pm

Autor: tara » dj. oct. 08, 2009 9:52 pm