"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 09, 2009 9:13 am

NINETEEEEEEEEEESSSSSSSSSS!!!!!!!

Com es nota que no treballo i.....entro més tard i ja heu escrit un munt....mareta meva!!!!!!! avui tic xof, nusé si és perque vam estar ahir molta estona mirant cotxes i parlant del que ha passat i.....nu sé.........ens vam posar xof... a més, jo tenia ganes de venir a fer detallets per distreure'm una estoneta, i al final......impossible!!!!!! ja vaig trucar a la torseann i llavors la happi marxava de casa seva, jo arribava a casa!!!!!!!

po weno.....
PAPALLONAAAAAAAAAAAAA...........noooooooooooo, no diguis com ja sabeu, QUE JO NO HO SÉ!!!!!!!! a PARIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS alaaaaaaaaaaaaaaaaaa, que no saps que estic enamorada de París.......després de la riviera ja miravem un finde per poder-hi anar, però ho haurem de deixar pel gener!!!!!! però ke guaiiiiiiiiiiiiii i com és??? explica explica!!!!!!!

NINETES demà si és compra és compra eeee..................ja diràs tara si vols fer com l'altre dia i et paso a buscar!!!!!

I demà qui podrà venir doncs?????? qui serem................aixxx quines ganes,,....al pobrissó el deixaré aparcadet a casa una estoneta i vindré amb vosaltres!!!!!jejejejejeje!!!!!!!!!!!!

aix tara, una cosa, ahir li deia a ell però no em sortia el model del teu cotxe, quin és?? perque a ell li agraden així....i jo ja voldria algun tipo monovolum!!!!!

aixxxxx ninetes, quines parrafades que foto, m'hauré d'acostumar a anar citant a poc a poc perque ara a més, volia dir un munt de coses i no m'enrecordo!!!!

apaaaaaa...que estaran a punt d'arribar els fontanerus a casa!!!!!!!
muaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 09, 2009 9:15 am

tara ha escrit:Papallona dons si, va aprofitar i ja ho te tot! Diu que es va emprobar un frac, quines ganes de veure'l!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
La meva sogra em va explicar mes o menys com es pero es dificil fer-te a la idea, pero el que daie que el volia blanc! ( per fer-me rabiar!)
Al final van anar al queralt de tarragona, diu que es negre, i que la corbata i l'armilla tambe es negre, ja li vaigdir que a veure si semblaria que va d'enterro!
A veure si la meva cunyada em passa les fotos i us les ensenyo!!!!!!!!!!!!!!
Tinc unes ganes de veure'l

ninetaaaaaaaa, així que per la figura per força l'has de veure vestit?????????? i no t'agradaria que fos sorpresa????? però clar, per ser igual l'has de veure, tens raó...........

Tot negre???? vaja, almenys no és tot blanc que és pitjor....bé, o no, que jo n'he vist algun de macot de blanc eeeee....jijiiji
que guai.....es que això s'aproxima!!!!!!

muaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 09, 2009 9:16 am

elxa ha escrit:Hola ninetes!!

Que guay per lo que dieu la kedada va anar superbé!!!! jo estaba a la consulta i hem mirava l'hora i pensaba ara estarán fent detallets jejejeje.....

tara esta noche cenaremos en casa y estaremos hasta las 22.15 mas o menos pq despues nos vamos a salsa a las 22,30h, ya me comento mi niño ayer que keria hablar con el tuyo supongo que será para el sabado????????
ah! que guay! he leido que ya tiene el traje no? bueno y todo!! hasta los zapatos!! ya ves en un dia todo vestidito!! no te ha comentado nada? no te ha dado alguna pista? que intriga no? jejejeje.......

estiu nena passa fotos de les roses!!!!! les vull veure!!!! per veure un mica com t'han kedat, ho veus facil de fer?

papallona wapi, has pedido hora???? como que no!!!!! venga!! venga!! a probarse vestidos!!!!!!!!

Happiness que tal wapi? com vas? avui soleta sense el nen no? si que es treballador nena, que tal el quadre? ja l'heu ficat?

Nur que bé que s'hagi sol.lucionat el tema "Sara" jejejeje.......deu ni dó li he explicat al nen i flipava!!!!!!

Black como va todo? clases, trabajo.........ocupadilla no?

laiac nena com està el nen avui?? he llegit que li han ficat collarin.

Giss wapi ya te he felicitado antes pero, de nuevo MUCHAS FELICIDADES!!!!!!!!!!!! 25!!!!!!

torsaeann ens veiem al restaurant akesta tarda.

NInetes he kedat amb la torsaeann akesta tarda per fer un cafetó, alguna s'apunta??????? estarem una estoneta que jo a les 7 tinc que marxar, ja direu!!

ELxaaaaa...doncs jo ja li vaig dir ahir que havia d'anar aviat a Reus, però que potser si que vinc mitja hora o tres quarts, com que està al costat de casa..............a veure si ens veiem!!!!!!

Patuneeeeeeeeeeeetssssss.....
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dv. oct. 09, 2009 9:59 am

jejej

hola wapis!

elxa... la veritat.. es que me está entrando el gusanillo jijij.. bueno ja vorem.. ara finde de guardia.. l'altre paris.. i l'altre amb les ninetes i ninotets... o sigui que ho haig de post.possar jajaj.. ja vorem aixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

tara... veus.. res de tot blanc... tot negre.. més elegant..nena.. i la corbata????.. es lo que diu la laiac... que per le figueres!!

laiacccccccccccccccccc parisssssssssss...mira com queno hem estat.. doncs nem de dijous a dilluns... he juntat uns dies...ja que no tindra vacances fins la boda.... ells va treballar allí una temporada i vol ensenyar-me cosetes!!! que guai!! jijij

x certttttttttttttttt ninetes!!!!1 ja he enviat mail a maria fort per a que ens faci la figura del pastis jijij!!! que guai!!!!!!!!!!!!!!

i ah! on puc trobar un caraturista.. no se si es diu així??????? ho sabeuuuuuuuuuuuuuuuu???????????????''''

muaks!

vaig a tomar el sol.. que ha salido... yujuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

aix.. tara hem podras fer una copia.. et vabé???????????????????????? del Cd de la happi!????????????????????????
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dv. oct. 09, 2009 10:02 am

Ai, si nena no se ho diu per pendre'm el pel o que! i sobre la meva cunyada no dona senyals de vida, amb les ganes que tinc de veure les fotos!!!!!!!!!

Dons el nostre es un 407 sw, que es el model familiar!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dv. oct. 09, 2009 10:08 am

Papallona, tranquila que voy a ello!
El proxim dia que ens veiem t'el passo!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 09, 2009 10:14 am

Eiiiiiiii!!!!!

quin dia...no m'hagués agafat festa.........imagineu...jo passant l'aspiradora...a sobre me marejat com una sopa d'estar més acoxada, i ell a baix amb el fontaner....i a sobre, ahir a la nit ja us vaig dir que al final ve un amic a dinar amb la parell que no ens coneixem...i clar....ell que vagi a comprar pollastres a l'ast, però ara ja he estat netejant, hauré d'anar a comprar algo per fer i mira....ja és un mal de cap, i a sobre....ens hem enfadat per això!!!!! es que no tenim el dia!!!!!

tara...li he dit quin és i si si, li agrada, ara l'hem mirat per la web, tot i això, haurien de rebaixar el preu o com tu dius, un km 0 o algo així perque..............ja em veig que no hauríem ni d'haver anat de viatge!!!!!!

papallona...doncs si ja ha estat a paris millor....jo he estat 3 vegades i em sé de memòria els llocs principals i m'encanta. es que m'encantaaaaaaaaa!!!!!jijiji que guai, quina envejeta!!!!!

apa que segueixo amb la meva neteja, a veure si puja i li dona un patunet.....que pobrissó soc cruel, diu que li fa més mal el pit quan engull, i això que ahir no!!!!!! i porta el collarin per casa!!!

eeeeeeeeeeeeee........doncs ja direu del que vau parlar ahir!!!!!!!!!!!! no?????????

patunets
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: estiu2010 » dv. oct. 09, 2009 10:23 am

tara ha escrit:Papallona dons si, va aprofitar i ja ho te tot! Diu que es va emprobar un frac, quines ganes de veure'l!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
La meva sogra em va explicar mes o menys com es pero es dificil fer-te a la idea, pero el que daie que el volia blanc! ( per fer-me rabiar!)
Al final van anar al queralt de tarragona, diu que es negre, i que la corbata i l'armilla tambe es negre, ja li vaigdir que a veure si semblaria que va d'enterro!
A veure si la meva cunyada em passa les fotos i us les ensenyo!!!!!!!!!!!!!!
Tinc unes ganes de veure'l

Aixo es fer trampes...tu no el pots veure fins al dia del casament...es injust!!!!ell no et pot veure xo tu a ell si no???mol malament *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: tara » dv. oct. 09, 2009 10:35 am

Cuan es va casar el meu germa la meva cunyada hi va anar, a ell no li importa, les necessito les fotos, que les he d'enviar per fer la figura, sino com ho faig, si he de retocar alguna foto, tallar-la, etc, com ho faig!

Laiac, ara l'oferta aquesta no hi hes pero ja li dire al ramon a veure si al taller en tenen algun o a veure si tornaran a treure l'oferta!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 09, 2009 10:46 am

Ei tara doncs............per ara, aquest mati sabem que hi ha anat el pèrit però encara no ha trucar per veure què ha dit......perque ell vol el seu cotxe...i jo vaja!!! po weno, si cas li preguntes si saben que tenen algun que estigui bé......ell vol familiar, això si!!!!!

Bueno, mentre el meu nen està amb el fontaner vaig a bsucar la meva enbodeta a la guarde i a comprar!!!
ara tornaré!!!!!! com quedem demà, per cert???????

patunets!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dv. oct. 09, 2009 10:53 am

Gis i papallona, el paquet ja ha arribat, aquesta tarda el passare a recollir!!!!!!

Gis a ti te lo traigo mañana i tu papallona, si vols cuan tinguis un ratet durant el finde quedem i t'ho dono!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: torsaeann » dv. oct. 09, 2009 10:54 am

Nenes ja estic a casa¡¡¡¡
Quin dia més xof.....crec que em vaig a estirar una estona pq tinc el cap super emboirat......després aniré a dinar a casa la meva sogra i a les 17.30 amb l'elxa, algú més vol venir?

Un petonet a totes les meves ninetes¡¡¡¡

us estimooooooooooooooooooo
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. oct. 09, 2009 10:55 am

Laiac, tu al final vindràs a fer un cafè?
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dv. oct. 09, 2009 11:34 am

Torsaeann, on heu quedat per fer el cafe?
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 09, 2009 11:46 am

Ei ninetes.........ja estic aquí......ara faré el dinar!!!

i siiiiiii.....torseann, li he dit al meu nen que encara que sigui mitja hora vindré!!!!!

tara...hem quedat per anar a casa la torseann crec a fer cafetó..i com que no sabem on és ni l'elxa ni jo hem quedat davant del restaurant de l'elxa...i de les altres clar!!!! t'apuntes???

jo estaré com a molt 6, 6:15 però ninetes...però tinc monu de veureus!!!!

Patunets!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. oct. 09, 2009 11:54 am

Ninetes....uolaaaaaa!!!! com escriviu de bon mati.....jopeta...això ja m'ho veia joque a la nit arribaria estaria hores per ficar-m'he al dia..jejejej. Estic a casa de m'ha germana i he dit...aprofito a parlar amb les ninetes!!!!!!
Entro ràpid, així que no empuc ficar al dia amb el que heu dit...però veig que heu quedat....ben fet!!!! :-)ok: ...jopeta quina ràbia no poder anar, però esk tinc classe fins les 19:00h i desprès vaig al gym que no he anat en tota la setmana...i el flotador comença novament a sortir!!!!! jejejeje. Si poguès baixaria... :-(
No res, marxo...passeu un bon dia i ja explicareu com ha anat la quedada...
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. oct. 09, 2009 11:58 am

GISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!! HAPPY BIRTHADAYYYYYYYYYY HONEYYY!!!!!!

http://youtube.com/watch?v=4KZg0RbRHEs

Espero que pases un super mega día y que recibas muuuuuuchosss regalitos wapetonanaaaa!!!!! TE QUEREMOSSSS!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dv. oct. 09, 2009 12:10 pm

Dons laiac, no se per que he d'anar a recollir les invis, i les he d'emsobrar i escriure que volem aprofitar a dema per començar a repartir-les!
Pero si em truquen aviat de les invis ja fare cap alla!

Sino ens veiem dema, a quina hora quedem?
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dv. oct. 09, 2009 12:11 pm

ei jo com la happi eslikeu la kedada.. ehhhhhhhhhhhh kina rabia no poder anar!

ei tara ja has parlat amb la teva amiga .. pq canvíi la data jijij.. es broma ehhhhhhhhhhhh. ara hauràs de pensar en com donar-li el regalet i alguna sorpreseta!! que guai..les meves amigues son antiboda.. ja m'agradaria veure-las casant-se em faria una ilu!!!

laiac.. ell vol el seu cotxe no???? que es nou??? aix aix....petons wapi! animus

ja hem confirmat la reseva d'hotel per paris... que guai! no m'ho crec que tingui uns dies de relax... tot i que alli no pararé.

elxa quan et voreeeeeeeeeeeeeee!?????????????
torsaeann.. wapi jo no puc.... vaig de tarde!! gaugdu!!!
petons wapis
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. oct. 09, 2009 12:14 pm

tara ha escrit:Gis i papallona, el paquet ja ha arribat, aquesta tarda el passare a recollir!!!!!!

Gis a ti te lo traigo mañana i tu papallona, si vols cuan tinguis un ratet durant el finde quedem i t'ho dono!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nena ha arribattttttttttttttttt.. veus .. que guai.. ahir tenia que haver tret la pasta.. pasa' el nº de comte tia!!! i t'ho ingreso que es molta pasta!!!
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant