NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: laiac » dj. maig 21, 2009 8:10 am

Noieeeeeeeeeesss!!!!!

Com podria enviar un privat a totes????? es pot fer?? o haig d'anar una a una adjuntant la foto!!!!!

Sento no haver-vos enviat ahir la foto, però se'm va acabar la bateria del portàtil de cop i me'n vaig anar a dormir!!!!!!

Sabeu què passa?? sé que el meu futur està putinejant per veure si troba el foro, i em sabria molt de greu que arribés a veure alguna foto!!!! MARE MEVA....per això ma germana no me les volia enviar!!!!

US els passo per privat i em dieu pel foro general el què val?? però en puc fer un a totes???

PetonetS!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: jennytgn » dj. maig 21, 2009 8:20 am

nur_jor ha escrit:sou moltes que el dissabte dia 30 aneu a provar-vos vestidets no???
quin munt de novetats hi haura per aquí...!!!!
que son vestits del 2009??

Me ha dicho la chica que son del 2008 y avance del 2009.
Yo voy a ir por probar... y la verdad que si un vestido me gusta me da igual que sea del 2008!
jennytgn

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: jennytgn » dj. maig 21, 2009 9:21 am

laiac yo tambien quiero ver la foto!!
jennytgn

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: aliaga79 » dj. maig 21, 2009 9:48 am

Papallona* ha escrit:
laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesss!!!!!

TINC FOTOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! segur que la voleu????? ara no sé si penjarla aqui o al meu compte enrera!!!!

Ma germana m'ha passat una d'avui i una del primer dia!!!!!

Què faig??

les has pogut penjar!!!!
ara aniré al reu compte enrrere!!!!

hi ha dos opcions:

o al teu compte enrrere
o per missatge privat

es = per tots dos:

has d'examinar ( i la tries al teu PC)

i despres "Afegir Arxiu Adjunt" (te sorita el nom de la foto en taronja)

i després trametre

laiac!!! passa fotos per privi, titii!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dj. maig 21, 2009 9:54 am

NINETES!!! COM VA EL MATÍ!!! ::love::
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dj. maig 21, 2009 11:07 am

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. maig 21, 2009 11:29 am

aliaga79 ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Holaaa ninetes!!!! que tal com esteu noies.....jo estic alucinant pel ritme de missatges que porteu. A veure si em fiquen l'internet al piset i ja podrè seguir el vostre ritme....jejejej.
Per cert, he llegit que hi ha una botiga de Reus on tindran la col.lecció de Aire 2010 i ja ho tinc tot detallat per a partir de Setembre anar a veure-ho....
A part, ahir vam quedar amb la DJ Blanca, la discjockey de l'Encanteri....i molt bé, vam quedar molt contents, ja que vam estar parlarnt dels nostres gustos, quines preferencies musicals teniem per a cada moment de la celebració, i ens va comentar que si estem interssats en fer-ho amb ella, al donar la paga i senyal ens donaria un cd complet amb cançons per escollir....Molt maca la veritat.... el dubte que tenim ésk no sabem si mirar en altres discjockeys per agafar idees. En sabeu d'algun que valguiés la pena....? a més la cançó que m'es mal de cap m'està portant és la del nostre ball, pq voliem fer una del Brian Adams, però ja la van ballar una amics nostres...i no és quüestió de repetir-la, no? Que opineu??? bé....com sempre...esperaré els vostres consells que sempre son de molta ajuda....jejeje

Petonets a totes.....

hola, mrs. hapiness... nosltres també tenim la blanca... la veritat és que la principal sensació que dóna és que és super professional i coneix molt bé la seva feina... a més, surt molt bé de preu perquè et regala la música de l'aperitiu!
nosaltres vam estar dubtant amb l'angel, el dj del blondie, que jordi el coneix, però sortia caret... no sé, sempre ho pots preguntar...

Hola noies!!!! ja torno a ser aqui!!!
Realment Papallona...tens tota la raó, és el nostre dia i es el que toca....si ens agrada dons es "lo que hay" jejeje
Referent a la Dj Blanca, la veritat ésk ens va agradar moltíssim...i ens va donar la confiança aquella que dius "aquesta es la nostra" i a més, per tema preu también sortim guanyant....però pensava en mirar altres cosetes per agafar diferents idees....nu se...hi ha musics que fan participar a molts convidats en "jocs" previs al ball....d'aquesta manera la gent riu i s'entretè una estoneta...que penseu?
Per cert!!!! estarè uns dies fora....que marxo a CANARIESSSSS!!!!
Petonets a totes!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nataliaferre » dj. maig 21, 2009 11:34 am

Bon dia noies, com va el dia. Un dia que no em conecto i no vegeu com li doneu el teclat jeje.

Que disfruteu molt provant-vos vestits!! jo sols em vaig emprovar 2 i bufff es genial.

Ja explicareu
Imatge
nataliaferre
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. maig 21, 2009 11:35 am

Papallona* ha escrit:
laiac ha escrit:Ninetes!!!!!!!

Sabeu que estic soleta al menjador triant cançons per la ceremonia civil i pel convit i m'estic emocionant sola?????? mare meva........vull entrar al Castell de Vilafortuny amb el Canon de Pachelbel, el coneixeu?? i me le estat baixant i mare meva....se'm posa la pell de gallina!!!

Noies....crec que una de les coses que millor em triat en aquesta vida és casar-nos, compartir la resta de la nostra vida al costat de la persona que estimem i celebrar-ho amb tothom en un dia tan especial com és el dia de la nostra BODA!!!!

Aixxxx que estic toveta!!!!!

ninetaaaaaaaaaaa
que béeeeeeeeee kina passada!!!! qué bonica aixo de casar-se!!!! xD
la canço m'encanta!!!!

http://youtube.com/watch?v=Cn2mcfhDiBs

jo l'havia pensat per la recepció al castell aixxxxxxxxxxx

Ale.....aquesta es también la meva per entrar a l'esglesia!!!!!! quina iluu.....cada cop que la sento i m'ho imaginuuuu....ploroooooo!!!! :-/
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. maig 21, 2009 11:42 am

_eLi_ ha escrit:Niñas!!!!!! el mes que viene!!!!!

He leido que algunos desfiles tienes que tener la invitacion del diseñador, sabeis como podemos conseguir esto?? es muy dificil??
Están pepe botella, novia d'art, rosa clarà, manuel mota, yolancris, jesus del pozo, jesus peiro, model novias, victorio&lucchino......etccc.......

http://www.moda-barcelona.com/ca/index.asp

http://www.moda-barcelona.com/docs/revista_2009.pdf

Hola Eli....una coseta....la setmana vinent quan torni...em podràs ajudar a ficar el compte enrere??? esk totes en teniu i jo no.....i no se com fer-ho ja....ho he probat tot...pero no em surt!!!! :-(
Gracies wapiiiii i fins la setmana que bé!!!!!
Petonets a totes!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dj. maig 21, 2009 11:43 am

Noiesssss!!!!!

És que estic a la feina i no tinc temps de gaire cosa......però es pot fer un privat conjunt o no??? o hauré d'anar una a una!!!!!

Quan m'ho dieu faig guapíssimes!!!!!

Petonets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dj. maig 21, 2009 11:56 am

Laiac! jo no ho sé si es pot fer un privat col·lectiu... però jo vull veure la foto!!!! ves enviant-la d'una en una mentres... porfiiiiiiiiiiiiiiiii jeje
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dj. maig 21, 2009 12:45 pm

Bueno nineteeeeeeeeeesss!!!

Per ara només he enviat uns quats missatges privats....encara estic a la feina i si em veuen...........!!!!!

Volia adjuntar-ne dos però no he pogut, suposo que les dues pesen molt!!!!!
A la que us he enviat tampoc surto afavorida del tot, però és l'única que em va passar ma germana, el que passa que el vestit porta una flor que en aquesta foto em tapo amb la mà, i que a l'altra que us volia adjuntar es veu bé!!!! que hi farem!!!!!

apaaaaa, ja em direu que us sembla, que em fa ilu!!!!!

Petonets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: aliaga79 » dj. maig 21, 2009 12:45 pm

laiac ha escrit:Noiesssss!!!!!

És que estic a la feina i no tinc temps de gaire cosa......però es pot fer un privat conjunt o no??? o hauré d'anar una a una!!!!!

Quan m'ho dieu faig guapíssimes!!!!!

Petonets!!!

CREC QUE PRIVIS CONJUNTS NO ES PODEN FER...
PREGUNTEU-LI, PERÒ, AL TONI...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: tara » dj. maig 21, 2009 3:29 pm

Laiac vull veure les fotossssssssssssss!!!!!!!!!!
Quina emocio
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dj. maig 21, 2009 3:39 pm

tara ha escrit:Laiac vull veure les fotossssssssssssss!!!!!!!!!!
Quina emocio

Tara!!!!! te l'he enviat per privat no??????
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dj. maig 21, 2009 3:44 pm

laiac ha escrit:
tara ha escrit:Laiac vull veure les fotossssssssssssss!!!!!!!!!!
Quina emocio

Tara!!!!! te l'he enviat per privat no??????

jo también vull veure les fotos!!!! al meu compte enrera hi ha les fotos de les meves sabates i la meva roba interior!!!!

muaaaaa
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: laiac » dj. maig 21, 2009 3:49 pm

Eiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!

Al final el 7 d'agost????????? no ho sabia blackmamba!!!!!!! perdona si això ho dieu als comptes enrera perque no me'ls puc llegir tots!!!!!!

Et cases una setmana després de mi!!!!!!!! que fueeeeeeeeeerteeee!!!! alaaaaaaaaaaa no podré venir al BODATOUR que estaré de viatge..........esperem!!!!!!

Ho has pogut avançar??? al mateix lloc?????

Petonets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dj. maig 21, 2009 4:41 pm

laiac ha escrit:Eiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!

Al final el 7 d'agost????????? no ho sabia blackmamba!!!!!!! perdona si això ho dieu als comptes enrera perque no me'ls puc llegir tots!!!!!!

Et cases una setmana després de mi!!!!!!!! que fueeeeeeeeeerteeee!!!! alaaaaaaaaaaa no podré venir al BODATOUR que estaré de viatge..........esperem!!!!!!

Ho has pogut avançar??? al mateix lloc?????

Petonets!!!

si, bueno, en principi la idea era aquesta... pero estan tots molt pesats en q ho deixem per l'any q vé... i al final ho faré, només per no sentir-los més...

son uns hipòcrites, mon pare podria venir perfectament a l'esglesia (vale q esta dèbil, pero encara s'aguanta), pero ma mare diu q si despres no pot venir a la festa q quina gracia.. pero si ens esperem a l'any q ve no podrà venir ni a la cerimonia ni a res, més q res xq ja no estarà en aquest mon.... i lo pitjor es que això està creant tensions i m'asembla q no conviadré a ningú de la meva familia a la boda, ni tan sols a ma mare, q es la que s'ha revolucionat i ha fet q tots es posin en contra de la boda... nomes pensa en q tota la seva familia ve de fora i q els tindra q tenir a casa (tot i q quan nosaltres anem a bodes ens estem a un hotel) i q una boda es per parlar amb la gent i q amb mon pare aixi q no vol estar contenta, aixi q millor deixar-ho per l'any q ve quan mon pare no hi sigui i aixi estar tots feliços i contents... no ho trobeu una mica hipòcrita?????? jo prefereixo q vingui a l'esglesia i despres marxi cap a casa i al dia següent celebrar-ho amb ell a casa tranquilament... pero tots hi estan en contra.... la veritat, no tinc ganes de cleberar la meva boda amb aquesta gent, tant si la faig ara com si la faig l'any q vé. no volen entendre q jo vulgui casarme amb mon pare davant... dec ser rara es veu... xDD ja ric per no plorar

perdoneu per la parrafada!! però es que estic indignada....
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Sarabia9 » dj. maig 21, 2009 4:42 pm

despues de 9 años de relacion.. ya queda menos de un añooo! :D nos casamos el 13 de junio del proximo año! empieza laveerdadera cuenta atras ..
Sarabia9
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 127
Membre des de: dt. març 24, 2009 2:52 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants