ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:tranquil·la, respira!!!! a la nit igualment ja et tucaré!!!![]()
![]()
que saps si ha fet algo el Jordi???
Tia... quina merda de tot, tot!! Acabo d'enviar una sol.licitut a temps per cobrir una plaça a santa maria de gardeny, a veure si hi ha sort... encara q amb la mala sort que tinc no m'agafaràn... ahir ni em van trucar així que ho veig difícil però jasta fet! torne-m'hi!!! Ho hem parlat amb la meva companya que ja ha tornat (aq tarda) i som les dos que ens va i ens ve i les altres dos en tenen sempre... les dos amiguitas de la muerte... i és la mateixa línia... hi ha ficat braç segur però bno... aniré més amb peus de plom ara ok? Pq porta un careto últimament que deduïm que aviat ens cau bronca de les que fan plorar![]()
![]()
No pensis així!!! sempre has de pensar en positiu!!!![]()
ja se que hi ha moments que costa però no defalleixis!!!
![]()
![]()
ahir no et van trucar pq els hi vas enviar fora de termini!!!
Avui ficaré veletes a veure si Déu m'escolta d'una vegada!!!! Que per cert, normalment sóc moooooolt pesimista... jejejeje aq cop estic dins de termini però és primària lo que han avisat també als de secundària així que una mínima possibilitat hi és. Lo que ara em deia la meva companya que no marxés que no tindria ningú per desfogar-se d'aquelles dues bruixes, m'ha fet pena... però bno si no me truquen una altra serà... queda molt curs encara!!!

si que l´enyoro, si :( sem fa la setmana mes llargaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa que un dia sense pa