"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Papallona* » dg. oct. 11, 2009 11:49 pm

ninets!!!
veig que no hi ha molt movimente ehhhhhhh

tara com et trobes. aix.. em fas patir wapi.. pero que tens una gastro????? millora't i animus!

nur guapi.. el finde l'explicat més a dalt... hi ha hagut de tot jijij

black.. si deia q vere si volieu enir amb els ninotets a berenar... pero bueno.. si no doncs aniré al cinema jijiji

torsaeannnnnnnnnnn aixxxxxxxxxxxxx. que has tingut ram?? jijij.. jo crec que si!!!

bueno ha vingut la colla i hem anat a sopar.. un frankfurt al frankfurt la torre.. estava molt bo ehh! i després a la pla¡ça del forum a fer un mojito i un caipiodka... o algo aixi... mmmmmmmmmm molt suar i bo!

ara acabem d'arribar i m'he dit vaig a saludar-le jiji

un petonas i find demà!!!!!!!!!!!!

nanitttttttttt
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: estiu2010 » dl. oct. 12, 2009 8:32 am

Bon dia ninetes com esteu??jo estic morta....em faig iaia i no puc sortir x les nits xq despres estic mitja setmana cansadissima!!!!

Ara trucare a magermana a veure si vol anar a fer un tomet x leroski q e sentit a dir q esta obert...!!i despres a dinar al mas em fa una peressa...

Bueno torsaeann a verue si aconseguixes passar la cronica...q et van donar uns nuvis????jijijijii!!!!Ara estem intrigades...
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Papallona* » dl. oct. 12, 2009 8:49 am

Bon dia nnetes!!
bueno veig que esteu de pont!! aixi aixi.. descansant que es bo!

avui ja nocrec q entri fins la nit ja parlarem!!! aquest pont he donat 6 invitacions + jiji

muuuuuuuuaksssssssssss :-) :-) :-)
Papallona*

EntradaAutor: Giss » dl. oct. 12, 2009 9:04 am

Bon dia ninetes! Qué guay! un dia més de festa!!! aquesta setmana passarà més ràpid! bueno... això espero... perquè demà tinc dentista (igual que tu black!) i em fan allò de les enyives... estic cagada! però bueno, abans m'ho facin... millor... ja estarà fet!

Avui és el sant de la mami i anem tots a dinar a casa seva... per la tarda igual anem a l'erosky, no ho sé segur... si voleu podeum quedar allí a prendre algo amb els ninotets... què dieu?

Un petonet!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dl. oct. 12, 2009 10:01 am

Hola ninetes!

Gracies a totes per preocupar-vos, ja estic millor, ja no tinc febre i ja no em senta tant xafada com ahir!

Intentarem fer les fotos aquesta tarda, si alguna li ve de gust ja sap, despres de dinar a casa!

Bueno ninetes parlem mes tard!!!

Us trobo a faltar!

Feliciteu a totes les pilars de part meva!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 12, 2009 10:03 am

Bon dia ninetesss!!!! aiiiii mareta quin mono d'entrar al foro jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! jejejej.

Ahir no vaig poder entrar en tot el dia, ja que vam estar pintant el despatx i una columna del menjador, bè...al migdia vam anar a dinar a la masia amb els pares i per la tarda vam continuar.. Ara hem de seguir pintant lo del menjador pq s'havia de secar per donar l'altra capeta i res...ara anem. Però abans he dit "HE D'ENTRAR JAA" jejejejej.
Com va el pont ninetes....????? aixxxx que bè....avui és com el diumenge i a descansar....jejejejej. Nosaltres ahir desprès de pintar vam anar al "bowling" de les gavarres i ens ho vam passar de conya!!!! quin fart de riure...jejejej. De tant en quant fan falta moments aixi...

Tara...com et trobes??? he llegit per damunt de que havies agafat una "pasa" d'aquelles...jopeta!!!! doncs millora't aviat i apa!!! a descansarrr!!!

Torse...que tal el bodorrio??

Papallona...que treballes avuitb???

A totes les demès...desprès em fico al dia...ok???? un petonàs enorme!!!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dl. oct. 12, 2009 10:38 am

NINETEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS!!!! BOn dia!!!

M'acabo d'aixecar!!!! i com que ahir tampoc vaig entrar el tot el dia dic......vaig a dir bon dia a les meves nenes i després em poso al dia!!!!!

Ahir vaig tenir un dia completet...tot i això.. vaig anar fent però desdel matí que vaig tenir un alèrgia en tot el dia fatal..porto gastats 4 paquets de clinex, tota la tarda estornudant i mocant-me i ara tinc el nas i la gola de respirar per la boca que em fa un mal..........tot això per culpa d'ALCOVER!!!!ijijiji....al matí hi vam anar a donar un tomet, elxa ja vai veure el misi que no podieu i tu també tara...deu ni do amb febre......doncs si hi heu anat, en un carrer hi avia uns homes "cardant" llana?? era allò...vaja...que jo sóc un asmàtica empedernida, alèrgica total a la pols.....em vaig tragar al passar tota la pols de la llana i.........buffff desde llavors estornudant, mocant-me.....i avui encara dura.....ahir a la nit ma germana em va donar Reactine per alèrgies....nu sé....però allí que em queia la candela tot el rato!!!!

i res....després a l'exproreus...a mirar cotxe.....quin remei....per una banda fa gràcia, però per altra doncs...pensavem que no tindriem que tenir cap gasto "extraordinari" més i.....res que el senyor ja li ha posat l'ull a un toyota familiar, i bé, a mi m'agrada també el de la tara, però a la fira aquell en concret no hi era!!!!! a veure que més li diuen del seu cotxe!!!

i després vam comprar quatre embotits allà i pa i vam tornar a anar a sopar a casa ma germana!!!!!!fins la 1 que jo ja tenia el cap com un bombo........això si...fent abans una partida al buzz..que m'encanta!!!!!

i avui a dinar a casa la mami amb els meus tiets i ma cosina!!!! apaaaaaa..un altre atracón.......ninetes ahir vaig estrenar el xaleco i al final....nu sé si caldrà que me l'estrenyi eeeeeeeeeeeee jijijiji........

Aixxxxxxx....ara que us he fotut el rotllo em poso al dia!!!!!

P.D.; sabeu què està mirant el meu home per la tele????????per favor....és d'un altre planeta!!!!!

PATUNEEEEEEETS
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dl. oct. 12, 2009 11:00 am

NINETEEEEEEEEEEEEESSSS!!! veieu m'ha passat ho de sempre, em vull posar al dia i ara que ho he llegit tot dic....ups....si de la meitat de coses que els hi volia dir res de res.........vaja a veure..........

TORSEANNNNNNNNNN!!!!!! fes el favor de dirnos algoooo, vaaaaaaaaa....la sogre de ma germana hi va anar i només li ha dit que els nuvis no paraven de fer coses...PERÒ NO SABEM RES MÉSSSSSSSSS!!!! vaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......no voldràs que et truquem....EXPLICA EXPLICAAAAAA!!!

(ups, em torna a caure la candela)

GISSSSSSSSSSSSS..............felicita a la mamiiiiiiii, i si feu dinar a casa seva pels sant........mmmmmmmmmmm no em puc imaginar com serà............i el vestit!!!! molt béeeeeee......però jo no et puc ajudar en mides, no he demanat mai res per allí, eso la elxa i la black!!!!!!!! i tranqui pel dentista, ami no m'ho han fet, però tu respira a fons, i després ja veuràs com t'haurà anat millor!!!!

PAPALLONAAAAAAAAAAA...............heu donat invis i tot!!!!!!molt béeeee....i deu ni do, només 3 horetes dormint???? ets una machine eeee...nosaltres estarem fins tard dinant i després tenia intenció d'apalancar-me al sofà per veure si se'm passa això....però vaja, si només fos anar a casa......ve alguna més???? tara. tu et vas a fer les fotos no?????

TARA.......com et trobes...millor per les fotos??? bufff me n'alegro...ja has escollit modelet?? diga'm què et posaràs!!!! i al final per on anireu a fer fotos????? us quedareu per platja o muntanya????? que guai..que guai!!!! i anireu a casa la papallonaç??? es que m'he perdut!!!!! eiiiiiiii.......ahri per alcover amb el gps al cap buscant CA COSME CA COSME...i en sec ell em diu....miiiiiiiiira CA COSMEEEEE jijijiji....estava amb la porta tancada però quina ilu em va fer........és xungu enganxar la pancarta eeeeee..............

ELXAAAAAAa.......com va anar el dinar amb els sogres, bé el cumple????? tinc unes llagues al peu per culpa de les marypaz....ara em posaré tirites..........jijjijiji...i ahir també vau sortir?????

ESTIUUUUUUUU...........quina de festa no???? nenaaaaaaaa....que arribarà el dimarts i estaràs feta caldo!!!! ahhhh no entenc res del que va passar amb el teu nen, i l'elxa i després un cop de cotxe o algo...me perdiduuu eeeee!!!!! però si si, la setmana que ve els pets, espero poder-hi anar!!!

HAPPI.............siiiiiiiii jo estic amb tu amb el bowling.....fa uns mes o així hi vam anar dos dissabtes seguits amb ma germana....quin fart de riure,,,uns perque perdien, l'altre perque no sabia ni tirar.....però reiem molt molt!!!!!com crios!!!! i seguiu amb la decoració de la casa???????els quadres i pintant??? que guai!!! a veure quan veiem la tva caseta!!!!!

NURRRRRRRRRRR.............al gaudi centre!!!!!!!!!quines vistes.......i el menjar guaiiiii????però no pica molt???? vaja, a la proxima kedada m'informes...jijijij.però es deu veure tot el campanar de sant pere iluminat no???? que guai!!!molt molt bé!!!!

BLACK........que passa doncs amb la companya???? a tu que no et facin fer més fiena de la que fas eeeee....si hombre.....a veure com acaba tot.............i avui moltes aneu a l'erosky no???? a mi les compres se m'han acabat, bé...encara necessito algo però...m'esperaré!!!!

Ninetes!!!!he estat un munt de rato escrivint..............TORSEANN diga'ns algo!!!!!!!!!!!!!!!!!! i si quedeu amb algo en concret m'ho dieu, que quan marxi a casa els papis ja no tindré internét!!!!!
patuneeeeeeeeeeets
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dl. oct. 12, 2009 11:16 am

Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetesss!!!! aiiiii mareta quin mono d'entrar al foro jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! jejejej.

Ahir no vaig poder entrar en tot el dia, ja que vam estar pintant el despatx i una columna del menjador, bè...al migdia vam anar a dinar a la masia amb els pares i per la tarda vam continuar.. Ara hem de seguir pintant lo del menjador pq s'havia de secar per donar l'altra capeta i res...ara anem. Però abans he dit "HE D'ENTRAR JAA" jejejejej.
Com va el pont ninetes....????? aixxxx que bè....avui és com el diumenge i a descansar....jejejejej. Nosaltres ahir desprès de pintar vam anar al "bowling" de les gavarres i ens ho vam passar de conya!!!! quin fart de riure...jejejej. De tant en quant fan falta moments aixi...

Tara...com et trobes??? he llegit per damunt de que havies agafat una "pasa" d'aquelles...jopeta!!!! doncs millora't aviat i apa!!! a descansarrr!!!

Torse...que tal el bodorrio??

Papallona...que treballes avuitb???

A totes les demès...desprès em fico al dia...ok???? un petonàs enorme!!!!!!

happiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wapi que no has llegis els meus missatges! que va avui tinc festa !!!! ueeeeeeeeeeeeeeeeee
us.

Tara .. uff.. millor que ja no tinguis febreeeeeeeeeeeeee... jolin.. recuperat wapa! kines fotos!? no me'n recordo això de no dormir m'afecta...

laiac nena,, kin dia més compllet ahirrrrrrrrrrr mareta!!! així que asmñatica... uff.. cuidadin... i lo delcotxe clar.. nou. i tal.. pero es un gato! ja t'entenc...

petunets!
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dl. oct. 12, 2009 12:11 pm

Papallonaaaaaa!!! no sabies que era asmàtica????jo i el meu therbasmin a la fin del mundo........jijiji i a sobre alèrgica a la pols i als seus sucedanis (com la pols de la LLANA)jijiijiji.......

que guai festa, i nena,........a preparar-se per la setmana vinent a PARIS!!!!!!!!!aixxxxxxxxxxxxxxxx......

jo ara dinaré amb ma cosina que de viatge de fi de curs van anar a la riviera maya crec, la que tu coneixes...!!! a veure què m'explica!!!

NINETES!!!!! ja marxem de casa i fins més tard no arribarem!!!!!qualsevol cosa m'ho dieu!!!!!!!!

un patunás enorme!!!!!!!!11
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dl. oct. 12, 2009 2:11 pm

Hola ninetes¡¡¡
Que tal tot?
Ja teniu al mail la crònica oks? al final he fet dos parts ja que no he pogut fer res més.....
ja em fareu les vostres opinions.
Us estimoooooo

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 12, 2009 5:20 pm

Guapaaaaaaaaaaaa

ja he llegit la crònicaaaaaaaaaaaaaaaa

ara et contestoooo

la resta de nientes, com va la tarda????????

vaig a fer el vago i després a netejar el cotxe i plenar el dipòsit!!!!

dimecres quedada?????????? o ja ens esperem a dissabte a ca la tara????????

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Papallona* » dl. oct. 12, 2009 5:30 pm

hola wapes he entrat a vore que deieu.. pero ja veig que no estem per aki jiji... jo estic superfeliçççççççççççççç perrejant i veien series!! que bé s'esta sense fotre res! :-))

torsaeann.. l'arxiu em dona erro.. al decarregar-m'ho jooooooooo us a algu més... vaig a repetir la descarrega...

laiac.. si em sona que ta cosina va anar a riviera... pero no o se exactament....

x cierto Giss.. me acuerdo de lo de las fotos ehhhhhhhhhhhhhh.... a ver si me pasan horario de noviembre y kedamos!

bueno wapes crec que ja he trobat "el vestit que em vull emprovar".. es de pepe botella

petunets!
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dl. oct. 12, 2009 8:24 pm

aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!
TORSEANNNNN.........................acabo d'entrar per veure que deieu i he vist que ja has enviat la CRONICAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

corro a veure-la................després torno!!!!!!

PAtunets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. oct. 12, 2009 8:46 pm

TORSEANN....ja ho he vist, i ja t'he contestat!!! a mi no em dona error papallona...nu sé!!!!

Bueno ninetes, com va la tarda???? nosaltres hem arribat de dinar de casa muns pares i ens hem quedat KO al llit, i hem fet una vacaineta!!!!..i després...........aaaaaaaaaaaaaapa posa't a fer detalls, que les mames ja estan revolucionades totes!!! que volen els detalls.,...doncs apa....que callin!!!!! i res.........després de l'arrò de llamantol de la mama crec que ni soparé!!!!i a mumi.....que demà toca treballar!!!!!!

TARA...........com han anat les fotos?? on se les heu fet??? han quedat xules?? que t'has posat??? explica explica!!!!

Així que de tranquis tota la tarda eeee.....papallona, al final no sabia si et quedaves a casa o no....perque m'hagués fet gràcia venir a fer un cafetó...tot i això, a mi encara em falten telèfons de mòbil...i el teu nu sé si el tinc!!!!! i a més, encara estic congestionada de l'alèrgia!!!!
black..tu també fent el gos....així m'agrada!!!!!

Aixxxxxxx..la meva cosina m'ha ensenyat fotos i m'ha explicat cosetes de la riviera maya........cada dia tinc més ganes d'anar-hi, i això que ho volíem anular...però mira....al final, és el nostre viatge i PUNTO!!!!!! i espero que el meu nen es trobi millor....almenys d'humor!!!!!

Després us faig una visiteta a veure si heu dit alguna cosa............per cert, si totes kedem per dinar el dissabte hauríem d'anar pensant què fem, si ens repartim cadascuna què portar o fem invenció culinària i cadascuna algo diferent..........nu sé!!!

Patunetsssssssssss!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: estiu2010 » dl. oct. 12, 2009 9:48 pm

Elxa niña en pocos dias nos emos visto unas cuantas veces...alfinal al ricard le a exo gracia eso de conoceros el sabado i en pocos dias os emos visto tres veces...i me dice es veu bona noia la ... i el seu novi tambe i jo le digo si son super simpatics o no??i em diu si dic dons ja podem anar al dinar!!!!

Tara q tas fet les fotos alfinal???esperem q si q les ninetes les volem veure!!!

A les altres men vai a mirar vendelpla!!!
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: torsaeann » dt. oct. 13, 2009 7:08 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡¡
Papallona et dona error? Ja intentaré tornar a enviar el mail.
Tara, que tal? les fotos?com et trobes?
Un petonet a totes les altres i que tingueu un molt bon dia¡¡¡¡

Mua¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dt. oct. 13, 2009 7:22 am

BON DIA!!!!!

un patunet molt gros Torseann!!!

NINETESSSSS:...que esteu totes dormint?? jo amb mal de cap o sense a treballar......i avui toca fer viatget a Tarragona i tot!!!!aixxxxx....i a la tarda, em venen a donar un rotllo sobre una màquina que neteja la pols de tot i que és molt bonic però molt car....però no vaig poder dir que no!!!!

Bueno....no hi ha novetats??? TARA...com et trobes??? vas poder fer les fotos???? i que i que............PER CERT!!!!ahir vaig trobar la teva guillotinaaaaa, coltaaaa que només la vaig fer sservir abans de la boda i ara pobreta ha estat allí perque si, quna ens veiem te la torno eeee!!!!

Apa ninetes.....un PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTT generalitzat a totes!!!!!!!!!!!!!!
us estimo molt, bon dia i ànim....que aquesta setmana és més curta!!!!jijijji!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dt. oct. 13, 2009 7:51 am

Bon dia ninetes!

Estic super cansada, he dormit fatal, entre que el llit no es el meu, i el gos que no esta be i no para de vomitar, buf, quina nit! i per desgracia m'he tornat a aixecar amb mal de cap, si es que el que no agafi jo!

Bueno de la panxa, be, no per tirar cohets, encara estic a dieta, pero ja no es com l'altre dia, i de febre res de res!

Donar-vos les gracies a totes per preocupar-vos per mi, de veritat gracies!!!!!

Sento no respobre a tothom, pero estaria les 8 hores de feina fent-ho, ja que aquets dies m'he conectat poquissim!

Per lo del dinar a casa meva, jo portaria alguna cosa entre totes, com ho veieu? Ara que per posar-nos d'acord, quedarem algun dia aquesta setmana, no????

Bueno, les fotos, dons va anar be, en vam fer a casa meva, a la platja, i la gent que xafardera, com miraven! En van sortir de molt xules, el que passa es que jo encara no les tinc, pero ja li he dit a la fotografa que m'hen passi algunes per que en vull una per posar-la de fons de pantalla i per enseyar-la a les meves ninetes!
La veritat es que n'hi han de molt xules!!!!!!!!!!!

Bueno ninetes vaig a treballar una estona i a veure si ens veim aviat!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dt. oct. 13, 2009 8:25 am

bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
torsaeann... tranki segur que es la meva conexio avui a la feïna m'ho descarrego! gràcies wapi!

laiaccccccc a rivieraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa oléeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

tara que guai ja t'han fet les fotillus! jijij el teu gosset también malamnt aix aix..

petons a totesssssssssss
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant