NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dc. ago. 13, 2008 3:08 pm

Bona tarda wuapes!!!!!!!! Què tal tot?? Alguna novetat?? *.-o-o.* *.-o-o.* M_i_O conta cosetes del Palau!!!!!!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: M_i_O » dc. ago. 13, 2008 4:01 pm

Bona tarda... Doncs al final no vam poderr-hi anar perque nomes estaven de 4 a 8 de la tarda i el meu futur va arribar a casa que ja eren les 8 menys quart, aixi que ens vam quedar amb les ganes. Avui si que anem a la prats, hi tenim hora a les 20.30. A veure que ens conta la "monyos".
Alguna novetat per part de vosaltres?
M_i_O
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dj. juny 19, 2008 12:14 pm

EntradaAutor: M_i_O » dc. ago. 13, 2008 4:07 pm

Os he enviat a les dos per privat una foto del meu anell de promesa, a veure que os sembla????
M_i_O

EntradaAutor: lluneta29 » dc. ago. 13, 2008 4:18 pm

És xul.líssim!!!!!!!!!!! Vaya anell!!! Tia m'agrada molt!!!! Ja ho heu dit a la family?? Ja m'explicaràs què et diu la pilota aquella. Primer us donarà bombonets de xocolata, i dsps us ho explicarà tot. A mi no em va caure gaire bé però bno... el lloc és molt xul.lo això si. Heu trucat o trucareu al resquitx? També hi ha les caves de raïmat, jo hi he anat de boda i genial un 10!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
QUIN ANELL MÉS XUL.LO!!!!!!!!!!! QUINA ENVEJAAAAAA!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: M_i_O » dc. ago. 13, 2008 4:25 pm

Doncs encara no ho hem dit a la familia, pero hem pensat que aquets divendres anirem a dinar a casa dels sogres i en una tarta els hi escriurem "ens casem", a veure que ens diuen. i al sopar a casa dels meus....
M_i_O

EntradaAutor: lluneta29 » dc. ago. 13, 2008 4:31 pm

Es guai!!! Ja ens explicaràs què tal ha anat. Segur que els hi fa il.lusió. Els meus ja ho saben de fa temps pro nosaltres no vam fer res al dir-ho, va sortir així com qui no va la cosa i bé, allí estem. És més guai el factor sorpresa però en la meva trajectòria factor sorpresa no n'hi ha hagut ni n'hi haurà... És una pena... Algunes amigues també ho saben, però tampoc ho saben segur. Quan tingui l'anell i sigui més endavant que pugui dir l'any que ve ho diré massivament, ara per ara, tot queda entre nosaltres i la petita família encara que jo me'n moro de ganes de proclamar-ho però mira... m'ho guardo per a mi encara. Ja arribarà que queda temps. Però les meves amigues ja pensen quina en faràn per la despedida, i l'altre dia s'esbarallaven per qui me l'organitzava i això que encara queda temps!!!! No tenen sol.lució!!! jejejeje :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. ago. 13, 2008 5:29 pm

Nena, ja t'ho he dit per privi però m'encanta l'anell! :-)) :-)) :-))

Ja ens explicaràs la cara que fan els respectius pares! Quina emoció! Emporta't la càmara de fotos i tindràs un record imborrable del moment! ::[]:-]] ::[]:-]]

Que vagi molt bé amb la "monyos"! jajaja

Per part meva de novetats, cero patatero!
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 2:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dj. ago. 14, 2008 2:13 pm

Hola!!!! Què tal?? M_i_O què tal amb la moños? Què us va dir? I els preus que tal? En fi... explica explica...
Ise quina pena que els teus pares no mostrin interès, els meus ara per ara tmpoc massa però suposo que amb el temps en mostraràn més. Pensa que encara falta molt de temps, a mesura que els hi aneu explicant coses i s'apropi el moment, en tindràn més. Es que deuen pensar que encara queda molt de temps suposo jo. Així que tranquil.la que segur que il.lusió els hi fa però falta molt de temps!!! :mu:: :mu:: :mu::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. ago. 18, 2008 6:56 am

Bon dia noietes! Com ha anat el cap de setmana llarg? Nosaltres vam anar a Mataró però el dissabte a la tarda ja vam tornar cap a caseta i ahir vaig estar netejant el pis tot el punyetero dia :--( , això si net n'ha quedat! >.-<: >.-<:
M_i_O ens tens intrigades! Per cert, com va anar amb els pares la super notícia? Explica, explica.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. ago. 18, 2008 7:17 am

Hola noies! Ja he tornat a la feina. :--( :--( Estic amb depressió post vacances!! jejeje A més, per aquí ningú m'ha preguntat com m'ha anat ni res de res. Com si hagués tornat d'un cap de setmana normal i no de quinze dies de vacances. Així em pudreixi... què fort! Tinc por que no hem fotin alguna bronca forta... no és pot viure així... :--( :--(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. ago. 18, 2008 7:22 am

Lluneta carinyo, tu fes la teva feina el millor que puguis i ja està, a palabras necias oidos sordos! I si et foten bronca tirat'ho a l'esquena! Ja sé que és molt fàcil dir-ho però ho has d'intentar! Ara vens carregada d'energies i ho podràs fer. Segur!!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. ago. 18, 2008 8:24 am

Les del meu departament no me parlen des que he arribat... És molt fort!!!! Jo crec que no he fet res, bé, no els hi vaig enviar fotos ni notícies meves en totes les vacances però no m'apeteixia... si no és per això no entenc aquesta actitut!!! La veritat és que estic desmoralitzada.... quina benvinguda a la feina :--( :--(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. ago. 18, 2008 8:32 am

Elles s'ho perden!

No entenc pq la situació està així...amb alguna d'elles i tens una mica de confiança? Pots intentar parlar amb alguna?
ise

EntradaAutor: ise » dl. ago. 18, 2008 8:34 am

No se :-/ , em sap greu que estiguis així pq és molt xungo estar amb aquest ambient a la feina.

ànims guapa!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. ago. 18, 2008 9:27 am

Merci per tot. Seguiré buscant feina... a veure si hi ha sort però amb aquesta crisi difícil ho veig... :--( :--( Això acabarà amb la meva salut...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. ago. 18, 2008 9:47 am

respira fondo i paciència, molta paciència!

Un petó guapa! .c(.(-))
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. ago. 18, 2008 1:54 pm

S'ha acabat el dia!!!!!!!!!!!!! Por fin foto el camp!!!! ^^^^^^ :-///: :-///: Demà més.................. :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: M_i_O » dl. ago. 18, 2008 5:32 pm

Hola noies. Com va tot? Tinc una noticia, al final hem decidit que ens casem l'any qye ve!!!!! Vam anar al Palau de Margalef i está tot a tope, només queden els divendres, al Resquitx nou també hi vam trucar i està tot complert i vam anar a la moños i de moment li queden tres dies a l'agost i segurament ho farem allà.
M_i_O

EntradaAutor: ise » dl. ago. 18, 2008 7:54 pm

Au Lluneta, ja tornem a ser soletes :-(
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 9:14 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: M_i_O » dt. ago. 19, 2008 7:07 am

HI tant, jo continuaré parlant amb vosaltres.....
M_i_O

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant