MAS CAN FERRER 2010

bodes 10!

Re: MAS CAN FERRER 2010

EntradaAutor: xuxuneta » dg. gen. 24, 2010 1:08 pm

sisi, ja ho semblava pel telèfon, nosaltres quedarem per l'abril em sembla... ara no m'enrecordo!! jajajaj

està bé això de saber que li podem demanar recomanacions, mira no està malament saber-ho.

noietes!! ja tenim els papers enllestits! demà els presentarem en el registre civil del poble oleeeeee una coseta menys!!

ara ens haurem de replentajar de nou tema tema invis i detalls, ja que han augmentat els convidats!! hooooo gent que no hi haviem pensat i repassant les llistes amb les famílies aleeeee falten aquests!! i realment ens ho hem plantejat i no els hi puc dir que no, en fií que ja ens esperavem a tenir aquests petits compromisos, així que potser arribem els 140 llargs !
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: crisbert » dl. gen. 25, 2010 8:34 am

ole! q be! quin desembaràs més gran!! quina sort, jajajajaj
140!! nosaltres stem rebaixant ultimament, compromissos ja hem dit als pares q cap ni un, a veure si aguanten! jejejejejejej

tema detalls nosaltres seguim en blanc!
Imatge
crisbert
:: núvia d'or

Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dl. gen. 25, 2010 10:47 am

en fi, nosaltres fins ara hem pogut! però el repassar les llistes amb les families per preparar les invis... jajja , a veure si es pot negociar una miqueta més
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dl. gen. 25, 2010 10:56 am

jejejejej x cert, ja tens el feltre? al final faras les flors'¿
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dl. gen. 25, 2010 11:10 am

doncs final no he fet la comanda, sí que ho faré, però m'espararé saber que farem finalment amb els detalls, pq he pensat.... si final fem penjabolsos per les dones, aquest anirà penjat en una flor de les teves, de la mateixa manera que van les anells en el portanells.. saps el que vull dir, sense embolicar n'hi res, penjat amb un llaçet en la flor, jejeje, però també m'agradava les pashminies, llavors la flor aniria decorant el mocador,... ja veus!! millor esperar tenir clar els regalets! jejeej
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dl. gen. 25, 2010 3:09 pm

jajajaja kin follon! però les flors les has de fer igualment, no!??

per cert, flors, suposo q ho sabreu, però per si les mosques…. a la web de fontanillas, si et registres pots entrar a la opció de casaments (q si no et registres està bloquejada). Doncs be, un cop a dintre podeu veure diferents “packs” de decoración amb preu i tot…
Imatge
crisbert

EntradaAutor: crisbert » dt. gen. 26, 2010 10:07 am

FLORS, he penjat fotos de mas ferrer a la meva pre-crònica...
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dt. gen. 26, 2010 11:46 pm

OLEEE ARA LES VAIG A MIRAR...

FINS DEMÀ!!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dl. feb. 01, 2010 10:30 am

Bon dia guapes,
dissabte vam anar a Fontanillas, vam fer com la xuxuneta, i vam demanar tot el q vam creure... dps ja mirarem preus. Volem tenir els preus de fontanillas i de la bloomie per comparar... ja q en el menu entren els centres de taula i si ho fem amb un altre lloc no se com ens ho arreglaran els del catering... ja veurem....

Per cert, teniu clar d'on sortireu? jo crec q si deixem el cotxe al cami, just abans d'entrar a la gespa es perfecte: es on hi ha la bascula, q la tapen uns arbres... aixi podem baixar del cotxe, arreglar-nos el vestit sense q tothom ens vegi i dps sortir de darrera dels arbres ja totes mones jejejej i arribar xino xano per la gespa....
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dl. feb. 01, 2010 10:48 am

a veure a veure quin amb qui et sortirà més a compte... si fontanilles o la bloomie!

crec que farem igual que tu, prefereixo deixar el cotxe fora del jardí, així et pots arreglar sense que tothom i el nuvi et vegin,i sobretot perquè els meus cosinets es poguin preparar i venir a recollir els anilleros i posar-se el davant jejej, em portarà les anells, un la meva fillola que pel setembre farà 4 anyets i el seu germà que pel juliol farà 6 anyets... unes preciosats els dos! ahir vam estat tot el dia amb ells i rebentats acabavem! quins bitxos!! jajaja.

doncs això que m'enrotllo, no entrarem amb el cotxe dins del jardi on es fara la cerimonia, i us dic més!! potser aparco en la casa d'ells perquè em sembla que arribarè tant nerviosa que abans de res hauré d'anar el lavabo! ajjaja, pq si haig d'esperar d'anar-hi després de la cerimònia em pixo a sobre !! ajjajajajaja.

TINC NOVETATS!! el dissabte varem passar el dia a Girona, i ja em decidit les invitacions! oleeeee i creiem que els regals també uoe uoe uoe jajajja i aquest mes ens trucaran els de gironasound, a finals de setmana els nostres papers ja seràn enviats a Arenys, ja que aquesta és la última setmana que esterem penjats en el planel de l'ajuntament jajaja això tira!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dl. feb. 01, 2010 11:11 am

xuxuneta ha escrit:a veure a veure quin amb qui et sortirà més a compte... si fontanilles o la bloomie!

crec que farem igual que tu, prefereixo deixar el cotxe fora del jardí, així et pots arreglar sense que tothom i el nuvi et vegin,i sobretot perquè els meus cosinets es poguin preparar i venir a recollir els anilleros i posar-se el davant jejej, em portarà les anells, un la meva fillola que pel setembre farà 4 anyets i el seu germà que pel juliol farà 6 anyets... unes preciosats els dos! ahir vam estat tot el dia amb ells i rebentats acabavem! quins bitxos!! jajaja.

doncs això que m'enrotllo, no entrarem amb el cotxe dins del jardi on es fara la cerimonia, i us dic més!! potser aparco en la casa d'ells perquè em sembla que arribarè tant nerviosa que abans de res hauré d'anar el lavabo! ajjaja, pq si haig d'esperar d'anar-hi després de la cerimònia em pixo a sobre !! ajjajajajaja.

TINC NOVETATS!! el dissabte varem passar el dia a Girona, i ja em decidit les invitacions! oleeeee i creiem que els regals també uoe uoe uoe jajajja i aquest mes ens trucaran els de gironasound, a finals de setmana els nostres papers ja seràn enviats a Arenys, ja que aquesta és la última setmana que esterem penjats en el planel de l'ajuntament jajaja això tira!

carai si tira!!!! :D
ostiiii! jo soc molt pixanera!! ja em veig amb la musica sonant de fons, i jo al lavabo! jajajajajja
JA TENIU INVITACIONS!????????????? OLE!! com són??!?!
i regals?¿! k be!! si q heu adelantat aquest finde!!! :D:D:D
Imatge
crisbert

EntradaAutor: crisbert » dt. feb. 02, 2010 8:48 am

xuxuneta, van trigar molt a passar-te el pressupost de fontanillas?
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dt. feb. 02, 2010 11:50 pm

ei noia,

doncs no gaire, un parell de dies com a molt tard. i ens van dir que si tardaven més que els hi fessim una trucada per si tenien el correu malament.

si veus que no t'arriba, jo els hi faria una trucada.
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dc. feb. 03, 2010 8:10 am

ook! gràcies!
a veure si aquesta setmana arriben els 2 pressupostos i podem començar a decidir. En funció del q ens gastem en flors farem les cadires blanques o no.... el lloguer està be, el q ens mata son els costos de transport... es passen 3 pobles.... :S
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dc. feb. 03, 2010 10:08 am

ja veus noia, a veure si teniu sort, nosaltres directament ho descartem que serien masses cosetes jeje
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dc. feb. 03, 2010 10:20 am

nosaltres ja ho veurem.... però és q puja més el transport q les cadireS!! vaya tela,... en fi... a veure si ens arriba algun pressu ;)

x cert encara no ens has explicat com són les invis!
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dc. feb. 03, 2010 11:49 am

és veritat!

a veure que tampoc són res del altre món ehh però estem contents perquè ja les hem escollit, finalment les comprem hem anat a una botiga de girona la "recorda-te'n" és aquell estanc que sempre hi ha a les fires de girona on et donen les targetes amb un cor vermell de fusta, saps quina vull dir ? www.recordaten.cat.

són unes quadrades, on abaix hi ha el 2010 a sobre de moltes lines amb els nostres noms, i a sobre en gran i en diferents colors.. aixxx no sé com explicar-ho !!!

quan les tinguem les penjo, com que les volem repartir per st. jordi, a mitjans de març ja les tindrem, que tarden uns 15 dies en tenir-les. jjejeje.
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dc. feb. 03, 2010 11:52 am

xuxuneta ha escrit:és veritat!

a veure que tampoc són res del altre món ehh però estem contents perquè ja les hem escollit, finalment les comprem hem anat a una botiga de girona la "recorda-te'n" és aquell estanc que sempre hi ha a les fires de girona on et donen les targetes amb un cor vermell de fusta, saps quina vull dir ? http://www.recordaten.cat.

són unes quadrades, on abaix hi ha el 2010 a sobre de moltes lines amb els nostres noms, i a sobre en gran i en diferents colors.. aixxx no sé com explicar-ho !!!

quan les tinguem les penjo, com que les volem repartir per st. jordi, a mitjans de març ja les tindrem, que tarden uns 15 dies en tenir-les. jjejeje.

k guay!

doncs ja ens les ensenyaràs! deus tenir ganes de repartir-les oi? :)
q mes? ah si, ja heu parlat amb el dj?
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dc. feb. 03, 2010 12:24 pm

crisbert que estàs en tot! però no tens suficient amb la teva feina !! jajajaj és la reostia!! ajajajjajaj

a veure... tema dj.. aquest mes em tenen que trucar per fer la primera quedada, que hem parlat per telef però falta coneixen's. ens trucaran ara que un d'ells ja ha tornat de japò.

ara de moment estic recollint cançons, que tinc una llibreta i m'ho vaig apuntant, hi han algunes que els apunto per apuntar i les altres que ja les tinc col·locades jiji.

la llista....

PETS
jo sóc el teu amic
bona nit
estúpidament feliç
vespre
digue'm que m'estimes
una estona de col
cançó d'amor
ulls de color mel

LAX'N
t'estimo molt
amb tu
tu ets la llum

JOAN MANUEL SERRAT
paraules d'amor

MICHAEL BUBLE
come fly with me

MARIE CAREY
without you
my all
hero

SUMMERCAT ( tonight tonigt.... estrella damm )

CAMÍ CAP A ITACA

SOPA
si et quedes amb mi
somnis
el far del sud
si et va bé
sota una estrella
pell de lluna
l'home estàtic

COLDPLAY
viva la vida

NICOLE KIDMAN Y ROBBIE WILLIAMS
something stupid

ROBBIE WIL.
she's the one
you know me

SEAL
kiss from a rose

ANTONIA FONT
alegria

ENYA
only time
we are free now ( gladiator )

DHARMA
la pressó del rei de frança

JAUME SISA
qualsevol nit pot sortir el sol

MADASGARCAR
yo quiero marcha marcha

AMAIA MONTERO
te voy a decir una cosa

OREJA VAN G.
nadie como tu

CANTO DEL LOC
port ti

WHAT A WONDERFULL WORLD
MY GIRL
UN MUNDO IDEAL ( ALADIN )
EL CICLO DE LA VIDA ( REI LEON )

MOULIN ROUGE
your song

FLASHDANCE

kENNY LOGGINS
foot losse

HYMN
SWEET DREAM'S
BSO. FORREST
BSO ANATOMIA GRY
BSO GUARDESPLADA
QUE FESTÍN ( BELLA LA BESTIA )

MARISOL
tombola
corre corre caballito

LOVE OL LESVIAN
somriu

HAVANERES.
EL MEU ÀVI

SARDANA
la santa espina

LLUIS LLACH
que tinguem sort

MISHIMA
no et facis el llit

GLAUCS
ho tornaria a fer

WHISKIN'S
puc ser jo
sentiments
donaria al meu alé
com m'agrades
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dc. feb. 03, 2010 12:42 pm

jajajajaj stic en tot diu! jajajaja

tia et pots creure q en moltes coincidim!????? q fuerte! deu ser mas ferrer q "uneix" gustos! jjajajaajj

jo también vaig apuntant la tira de cançons a una llibreta.... ara stem en la fase d'escoltar els 2000000 cds q tenim a casa per anar traient cançons.... però hi ha taaaaaaants moments per posar cançons q tinc el cap com un bombo!!!!
a veure si tinc una stona i también penjo la llista!!!

la millor: CORRE CORRE CABALLITO! jajajajaja
Imatge
crisbert

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants