Autor: oshia » dc. feb. 18, 2009 1:50 pm

Autor: crisbert » dc. feb. 18, 2009 2:49 pm
oshia ha escrit:es que entra una impaciencia por mirar vestidos que no veas.

Autor: JUDITH REUS » dc. feb. 18, 2009 2:49 pm

Autor: crisbert » dc. feb. 18, 2009 3:07 pm
JUDITH REUS ha escrit:Hola noies, jo em caso a l'abril i he pensat començar a mirar sobre el setembre, encara que al catàleg de Rosa Clarà ja n'hi han 2 o 3 que em fan gràcia....jejeje
Això si, ho tinc clar, vindràn el meu pare i la meva mami a triar-lo, més endavant la sogra i les cunyades, pero els papes de la nuvia els primers (per suposat).
Ah! parlant de rosa clarà.....¿els preus?????? piquen???

Autor: oshia » dc. feb. 18, 2009 3:26 pm
crisbert ha escrit:oshia ha escrit:es que entra una impaciencia por mirar vestidos que no veas.
ya ves!
yo me enamoré de uno de jesús del pozo en septiembre! jejejejej pero no quiero probarmelo de momento, de momento solo quiero ir mirando para ver q tipo me gusta más.... es el modelo ñebre, he intentado buscar el precio x todos los sitios y no hay manera :S
jesus del pozo es de los q más me gusta!

Autor: Pacresol » dc. feb. 18, 2009 4:19 pm

Autor: crisbert » dc. feb. 18, 2009 4:26 pm
Pacresol ha escrit:hola nenas!!!!
pues yo he visto muchos en escaparates pero... como que aun no me entran las tentaciones porque, quiero haber si adelgazo que esta semana no he hecho na de deporte con loq ue.... pues no me apetece na de na....
Bueno y como encima no he dicho na en casa pues... mira menos ganas ... no tengo ganas de na la verda....

Autor: JUDITH REUS » dc. feb. 18, 2009 4:33 pm
crisbert ha escrit:JUDITH REUS ha escrit:Hola noies, jo em caso a l'abril i he pensat començar a mirar sobre el setembre, encara que al catàleg de Rosa Clarà ja n'hi han 2 o 3 que em fan gràcia....jejeje
Això si, ho tinc clar, vindràn el meu pare i la meva mami a triar-lo, més endavant la sogra i les cunyades, pero els papes de la nuvia els primers (per suposat).
Els preus de RC estan a partir de 2000€, mira aquí tens alguns preus
http://blog.webboda.es/catalogo-rosa-cl ... y-precios/
aviam si et serveix!

Autor: oshia » dc. feb. 18, 2009 4:46 pm

Autor: sandruki00 » dc. feb. 18, 2009 4:54 pm

Autor: berry » dc. feb. 18, 2009 4:54 pm

Autor: montseijordi » dc. feb. 18, 2009 7:23 pm
crisbert ha escrit:berry ha escrit:crisbert ha escrit:jo com q no tinc mami aniré amb les seves germanes (3), aixi q pot ser tot un show jajajaja
suposo q passat l'estiu començaré a mirar, tot i q ja vaig xafardejant revistes i webs.... potser miro d'allargar fins q surti la temporada 2010....q alguns llocs la treuen al setembre/octubre
qun et cases??
el 23/06/2010 tindré temps, no? si espero a octubre? tot i q de vegades penso, q si espero a la nvoa temporada, entre q miro i em decideixo.... potser se'm fa tard, no sé.... :S q en penseu?

Autor: montseijordi » dc. feb. 18, 2009 7:26 pm
crisbert ha escrit:oshia ha escrit:es que entra una impaciencia por mirar vestidos que no veas.
ya ves!
yo me enamoré de uno de jesús del pozo en septiembre! jejejejej pero no quiero probarmelo de momento, de momento solo quiero ir mirando para ver q tipo me gusta más.... es el modelo ñebre, he intentado buscar el precio x todos los sitios y no hay manera :S

Autor: montseijordi » dc. feb. 18, 2009 7:27 pm
JUDITH REUS ha escrit:Hola noies, jo em caso a l'abril i he pensat començar a mirar sobre el setembre, encara que al catàleg de Rosa Clarà ja n'hi han 2 o 3 que em fan gràcia....jejeje

Autor: montseijordi » dc. feb. 18, 2009 7:28 pm
oshia ha escrit:crisbert ha escrit:oshia ha escrit:es que entra una impaciencia por mirar vestidos que no veas.
ya ves!
a mi manuel mota , pronovias, novissima , st patrick me encantan.

Autor: crisbert » dj. feb. 19, 2009 8:56 am
montseijordi ha escrit:crisbert ha escrit:oshia ha escrit:es que entra una impaciencia por mirar vestidos que no veas.
ya ves!
nena, es molt maco, l'he anat a xafardejar a la seva web, jeje, on el venen? no se per que pero em dona la sensacio per aixo q deuen ser carets no?

Autor: ShuRa » dj. feb. 19, 2009 9:07 am
crisbert ha escrit:montseijordi ha escrit:crisbert ha escrit:oshia ha escrit:es que entra una impaciencia por mirar vestidos que no veas.
ya ves!
nena, es molt maco, l'he anat a xafardejar a la seva web, jeje, on el venen? no se per que pero em dona la sensacio per aixo q deuen ser carets no?
si, tenen tota la pinta de ser-ho, veien webs he vist q els preus de JP son una mica més cars q els de RC.... no sé..... vull seguir mirant cosetes abans de capficar-me amb aquest jejeejj