laiac ha escrit:NIneteeeeeeeeeesssss!!!!quin matí més accidentat....he tingut que anar corrents a la gasolinera perque em carregava la roda...ja tocava la llanta i tot casi, i em feia una vergonya de que tothom m'estigués mirant...jijijijiji!!!!i apaaa...aquesta tarda al norauto a canviar rodes.........passaré dels senyors que venen a casa a probar la màquina aquella de la pols!!!!!!
HAPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.............huoleeeeeeeeeeeeeeee...........que guai el finde no????????? de decoració!!!!fotitos fotitos!!!!!i com va tot guapa!!!!!tornem-hi a les classes no???????????
PAPALLONAAAAAAAA............és enveja sana,...jo aquest any hi vull tornar...jijijji..i a Santiago doncs....les conferencies acaben a les 7 així que tindrem temps de les 7 fins que anem a dormir, que tornem l'endemà al matí i a treballar...........quina pallissa!!!!!!
I si si, jo com dieu..faria això,cadascuna una coseta i al final, tenim un tiberi per dinar que no veas!!!!jijijiji aix quina iluuuuuuuuuu..........tot i que abandono al meu nen!!!!jijijij............
I encara seguim amb els cotxes....avui ha vist un alfa romeo que.,...li agrada molt,.....a veure que farem perque tot és carissim........i el de l'alfa li deix bé de preu perque és el que te a la fira, però és blanc..i no m'acaben d'agradar blancs"!!!!!!!però em fa ràbia que...els diners que volíem destinar per fer le meu jardinet i el meu garatge doncs-...ara hauria de ser pel cotxe que...no pensavem canviar i que a més sense ser culpa nostra!!! po weno!!!
apa ninetes, vaig a descansar una estoneta..........després parlem guapiiiiiiiiiiiiiiiiiissimes!!!!
ja ho se que es enveja sanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa donaaaaaaaaaaa jijij o sigui que vas a un congressssssssssss, bueno almenys a sopar ahíiiiiiii jijij animus wapi jijijij
un alfa romeo?? .. bueno laia si ho necessiteuuuuuuuuuuuuuuuuu animus!!!!!!!!!
muakis!