NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 14, 2008 10:10 am

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:tranquil·la que et queden 10 mesos i poc per veure'l cada dia!!! i ja et pots oblidar de les migranyes!!! :-)) :-)) :-)) :-))

Això això... ja queda menys x star amb ell. T'ho dic jo dsps quan ja estàs amb ell, l'espera fa riure. Jo también vaig esperar uns quants anys per anar a viure amb ell i ara me'n enric. X cert, com et trobes avui? Que amb aquest temps que fa...

Com et trobes tu? estas millor de la panxona?

Jo... com si no hagues dormit... segueix igual, mes fluixet..

Sips stik millor, ara al menys he esmorzat bastant bé i sembla que m'ha sentat bé. Ja t'ho diré més endavant :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 14, 2008 10:11 am

miriameta ha escrit:Jo també estic feliç d´haver-vos trobat!! *.-o-o.* Sou una meravella i espero que no deixem mai el contacte.

A l´Euge li tinc el cap com un bombo, me diu.. tu i el foro jajajaj

Tranquil.la tots diuen el mateix!!!! N'estan entre la boda i el foro fins als mísmissims!!! jajajajaja *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. oct. 14, 2008 10:15 am

doncs el meu diu que gràcies al foro no l'hi omplo el cap a ell de coses de la boda!!! :-)) :-)) :-))
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 14, 2008 10:19 am

ise ha escrit:doncs el meu diu que gràcies al foro no l'hi omplo el cap a ell de coses de la boda!!! :-)) :-)) :-))

Ja tens raó ja!!! Jo quasi no li dic res ja... bno lo de l'anell li vaig soltant de tan en quan però es fa el sord així que ho he donat per impossible :-/
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. oct. 14, 2008 10:23 am

Aquest anell caurà aviat!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 14, 2008 10:28 am

ise ha escrit:Aquest anell caurà aviat!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

No crec... i no serà pels diners pq ja estem estalviant per la boda i així és per pura tossuderia........... de dir, el vols, pos ara pateix un rato. Jo conto que fins l'any que ve res de res... :-( :-( Però ara li faré una sorpreseta que no s'espera, no és res molt car però a ell li farà una il.lu que te flipes!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. oct. 14, 2008 10:29 am

ei que això no ho sabia jo!!!! però no se pq però tinc la sensació que caurà aviat!!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 14, 2008 10:42 am

ise ha escrit:ei que això no ho sabia jo!!!! però no se pq però tinc la sensació que caurà aviat!!!

Ah... ja vuràs no és res material és algo sentimental però primer m'he de ficar en contacte amb una amiga seva... quan ho tingui lligat us ho explico! *.-o-o.* *.-o-o.* Espero que em surti bé, se m'ha ocorregut avui anant kp a la feina per això no ho saps!
Espero que aq sensació sigui certa......... ja no és per tenir l'anell és per poder dir-ho a tothom en serio!!! No sé si m'enteneu... Cuca tu tens l'anell? Noelieta tu también?? =0-0-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. oct. 14, 2008 1:00 pm

Lluneta tu acabat de recuperar!!

pero ultimament m´esta sorprenent, perque ahir me va dir que fessim el pedido a vistaprint.. jeje aixo hu tinc en secret, ja us hu ensenyare quan arribin. I tambe va dir que compressim el material per fer les invitacions i me va passar un arxiu amb una prova... Son moments aixi que mel menjaria a petons jejej :-)(-: :-)) :-))

Soc pesadeta amb el tema, però gràcies a vosaltres no tant jeje perque me desfogo per aqui :-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dt. oct. 14, 2008 1:01 pm

Lluneta volem detallets, que ens has deixat amb l´intriga jejej ja veuras que quan li donis la sorpreseta el tindras als teus peus!!! mes que ara jejej. :-)

Aquesta tarde us posare 2 receptes meves, de les que l´Euge sempre vol que li faci els findes :-))
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 14, 2008 1:19 pm

miriameta ha escrit:Lluneta tu acabat de recuperar!!

pero ultimament m´esta sorprenent, perque ahir me va dir que fessim el pedido a vistaprint.. jeje aixo hu tinc en secret, ja us hu ensenyare quan arribin. I tambe va dir que compressim el material per fer les invitacions i me va passar un arxiu amb una prova... Son moments aixi que mel menjaria a petons jejej :-)(-: :-)) :-))

Soc pesadeta amb el tema, però gràcies a vosaltres no tant jeje perque me desfogo per aqui :-)

Jo també gràcies a vosaltres xarro i em desfogo... quan ho tingui tot preparat us ho explico però és una xorrada eh... en serio però he d'aconseguir el material primer per fer-ho i necessito a la seva amiga, a veure si em contesta el sms i tinc sort!!! jejejeje >.-<: >.-<: Si, hi ha vegades que jo también me'l menjaria a petons, però de sorpreses ell no n'és gaire. Algún dia cau un ram de flors inesperat però no massa... jo les espero però no arriben... què hi farem! :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. oct. 14, 2008 1:27 pm

Coi a mi ja m'agradaria que algun dia es presentes a casa amb un ram de flors!!! si vull flors les he d'anar a comprar jo!!! :-( :-(
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 14, 2008 1:31 pm

ise ha escrit:Coi a mi ja m'agradaria que algun dia es presentes a casa amb un ram de flors!!! si vull flors les he d'anar a comprar jo!!! :-( :-(

Mai te'n ha regalat? Ni pel teu aniversari?? A mi pel meu aniversari em va venir amb un ram de floretes i un dia pq si també pro jasta eh... i els regals sempre els hi he de dir jo el que vull pq poques vegades l'encerta pobre... només l'ha encertat amb la nintendo i unes arracades em smbla. Sabeu quin va ser el primer regal quan vam fer un any junts??? Vinga va adivineu que segur que no ho feu!!! :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. oct. 14, 2008 1:33 pm

doncs no! només em regala flors per sant Jordi...

No en tinc ni idea que de que et devia regalar :hmm:: :hmm:: una pista????
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 14, 2008 1:34 pm

ise ha escrit:doncs no! només em regala flors per sant Jordi...

No en tinc ni idea que de que et devia regalar :hmm:: :hmm:: una pista????

Un petit electrodomèstic... :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. oct. 14, 2008 1:35 pm

:hmm:: :hmm:: :hmm:: una màquina per depilar???
ise

EntradaAutor: ise » dt. oct. 14, 2008 1:36 pm

jejeje no en tinc ni idea!!! :hmm:: :hmm:: un raspall de dents electric??? :hmm:: :hmm::
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 14, 2008 1:37 pm

ise ha escrit::hmm:: :hmm:: :hmm:: una màquina per depilar???

Una aspiradora de mà! No arriba ni a una d'aquelles per aspirar el terra... sinó per aspirar sofàs i coses això!!! Al nostre primer aniversari, dsps d'anar a sopar a un lloc mitjanament romàntic i jo de regalar-li el rellotge viceroy del barça... va i em regala això... pos mira la cara que em va kdar a mi... que no sabia què dir. Li retrauré tota la vida, ja ho sap! :o-o:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. oct. 14, 2008 1:39 pm

:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: no me'n puc estar!!!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: d'on va treure la idea d'aquest regal????? no ho hagués endevinat mai!!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 14, 2008 1:45 pm

ise ha escrit::-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: no me'n puc estar!!!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: d'on va treure la idea d'aquest regal?????
no ho hagués endevinat mai!!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

Riu riu, que a mi se'm va kdar una cara que pq no hi havia la suficient confiança que sinó li tiro pel cap!!! Pos ell solet va anar a la botiga i lo primer que va agafar (paraules seves) va ser això i ho va tenir fàcil pq la botiga estava davant de casa seva només va haver de creuar el carrer però a la vora hi havia una joieria,... se'n podria haver anat allí no?? Pos no... un regal un pèl matxista i gens romàntic... :o-o: Després la cosa ha anat millor i cada cop millor però pq li dono taaaaaaaantes que ho endevinda segur!
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants