PER CERT, AL POST DE JULIOL 2010, T'EXPLICO L'EXPEIRENCIA DELS MEUS SOGRES A CLOS BARENYS...

Autor: aliaga79 » dl. ago. 25, 2008 10:51 am

Autor: Papallona* » dl. ago. 25, 2008 11:05 am
aliaga79 ha escrit:RAQUEL!!!! COM VA AIXÒ... JA HE TORNAT DE HOLIDAYS, I ESTIC DEPRE... BUÁÁÁ´, QUÉ CURTES LES VACANCES...
PER CERT, AL POST DE JULIOL 2010, T'EXPLICO L'EXPEIRENCIA DELS MEUS SOGRES A CLOS BARENYS...

Autor: aliaga79 » dl. ago. 25, 2008 11:49 am

Autor: Papallona* » dl. ago. 25, 2008 1:57 pm
aliaga79 ha escrit:jo t'ho explico de bon rotllo, tia, espero que no t'ho prenguis malament... ja et dic, només aquests detalls, i ma sogra em va insistir molt en el tema del menjar, que era de muerte...

Autor: montmar » dl. ago. 25, 2008 4:37 pm
Autor: Arian1682 » dl. ago. 25, 2008 4:39 pm

Autor: montmar » dl. ago. 25, 2008 4:40 pm

Autor: martolis » dl. ago. 25, 2008 4:41 pm
.
Autor: Arian1682 » dl. ago. 25, 2008 4:43 pm
martolis ha escrit:Hola guapas!!
i tant papallona que et passaré fotitos, però potser t'has d'esperar al novembre que torni del viatge jejeje. Un dissabte que vam anar a parlar amb la Maria ho tenien tot muntat per a una boda i em va encantar com estava (tot i que era una boda de dia i jo em caso a la tarda...).
Fa dos setmanes vam anar a fer la prova del menú i va estar força bé. Espero que el dia de la boda surti igual...
De moment pocs nervis, tot i que cada cop que penso que només em queda un mes m'agafa la mania que em queden milers de coses per fer!!!
Avui ja hem parlat amb la floristeria per la decoració de l'església (ens casem al meu cole, a les Teresianas), molt més barato del que em pensava, i hi ha moltes coses que m'ha dit que les puc fer jo i així m'estalvio diners (que no veieu el que portem gastat ja....). Em feia una mica de por perquè soc una manazas, però he practicat amb la dona allà i m'he sortit prou bé!! Per cert, al final sí que donarem regalet: a la mateixa floristeria ho hem agafat, unes branques de bambú (ara he vist que els hi diuen "troncos de la suerte") amb dos llaços d'organça (ja us ensenyaré una foto si esbrino com pujar-la aquí...).
He vist que parlàveu de La Boella, tinc informació de preus (també vaig anar a preguntar). El lloc és molt maco, però ens vam decantar per l'Orangerie perquè a La Boella només els hi quedaven dos dies que no ens agradaven (vam decidir la data de la boda aquest març passat...). Si voleu dilluns us passo la info (ho tinc a Barcelona).
Arian, jo també he estudiat ADE!! Ho vas fer a Reus? Quants anys tens? (toma pregunta indiscreta!!!) Potser ens coneixem i tot jeje.
Bueno guapes, que començo a enrollar-me massa. Qualsevol coseta que necessiteu... ja sabeu, pregunteu!!! Bon cap de setmana!!!!

Autor: Arian1682 » dl. ago. 25, 2008 4:49 pm
Papallona_RyR ha escrit:Arian1682 ha escrit:
MOSQUI HELLEN!!!BUENASSS!!!
PUES JO A LA BOELLA NO HI HE ANAT, PER AIXÒ ET PREGUNTABA FEIA DIES SI HI ANIRIES....DIUEN QUE ES UNA PASSADA PERO ES COM UN "IMPOSIBLE" COM TOTHOM DIU QUE ES SUPER PIJO PUES NI ENS HEM ATREVIT A ANAR JAJAJAJJAJAJAJAJJA PREGUNTA A LES NOIES DEL 2008 O 2009 A VEURE SI PODEN DIR ALGU NO????
PUES LO DE LA PGA I SENYAL T´ EXPLICO: JA FA DIES QUE EL MEU FUTUR MARIDET (ES DIU ALEX QUE CREC QUE NO US HAVIA DIT) M´ ESTÁ TOTS ELS DIES DIENT I QUAN ANEM A PAGAR? VA TRUCA I ANEM AQUEST FINDE,ETC... LA VERITAT QUE EM SORPREN JA QUE ERA JO LA QUE TENIA MES GANES DE BODORRIO PERO VEIG QUE S´IMPLICA MOLTISSIM I TE UNES GANES DE PAGAR JAJAJAJJA!!!!I JO LI DIC QUE ENS ESPEREM QUE NO TENIM PRESSA PER PAGAR I QUE A MES LA TRINI VA DIR QUE SI LI SORTIA ALGU AL MATEIX DIA ENS TRUCARIA....PUES NENIS...NO EM TRUCA AHIR LA TRINI I DIU QUE LI HA VINGUT UNA PARELLA QUE VOLEN EL MATEIX DIAAA!!??!!! I LI DIC AHH NOOOO GUARDALO GUARDALO QUE EL SABADO QUE VIENE VENIMOS!!!!JAJAJAJA AIXI QUE EL FINDE QUE VE A SOLTAR LA PASTA I FER LA RESERVA NENISSSS!!!!! A MES ES VEU QUE TE UNA BODA AMB CEREMONIA CIVIL I ENS HO ENSENYARÀ TOT MUNTAT!!!!PERO VALTRUS CREIEU QUE ES VERITAT AIXÒ DE L´ ALTRA PARELLA O SON TECNIQUES DE VENTA??????????JJJAJAJAJJAJAJAJAJA
JO TREBALLO DE RESPONSABLE DE COMPTABILITAT A UNA EMPRESA DE REUS (NO DIK EL NOM PER SI DE CAS....) PERO NENIS ESTIC FARTA I ESTIC BUSCANT ALTRES COSES.JO HE ESTUDIAT ADE I M´ AGRADARIA ENTRAR A CURRAR A UN BANC´, DE FET HE FET ALGUNES PROVES...PERO DE MOMENT RES....NECESSITO CANVIAR NENIS!!!! VAIG ENTRAR A TREBALLAR ALLI QUAN FEIA L´ ULTIM ANY DE CARRERA I JA PORTO CASI 5 ANYS I VEIG QUE S´ APROFITEN DE MI.....AIXÍ QUE SI US ENTEREU D´ ALGU M´ HO DIEU!!!JEJEJEJJEJE
VALTRUS VEIG QUE ESTUDIEU también NO???
AIII NENES CORTO EL ROLLO JA QUE NO VEGEU COM M´ ENROLLU!!!!![]()
PETOOONSSS!!!
Uola Arian!!!
Que guai que ens expliquem cosetes aixi ens nem coneixent!!!
estaras contenta del que el teu futur "maridet" s'impliqui.. a mi m'agrada quan el meu ho fa... pero es clar falta tant que s'ho pren amb calma... pero per exemple l'invitació que vam donar en "CD" la fet ell tot solet ( que es com vam dir-ho a la family el dia que feiem 5 anys)
De preparatius l'ultim que he fet han estat uns calendaris que donare per nadal, els he penjat per aki... després els busco...
Neni lo del restaurant.. amb lo que falta de temps.. no se jo si son tecniques de venta.. pq total.. falta molt... no ho veig necessari,, pero claro....no se com va el negoci.... de totes maneres et puc dir que al meu restaurant ens vam trobar amb una altra parella que tambe volia aquest dia... y l'encarregada flipadisima... pq n+ li havien demanat 2 bodes pel 2010 i eres la nostra data 10/7/2010 ( jo ja sabia que un munt de fent voldria aquesta data jajajaj)
A mi la boella m'encantava.. i volia fer.ho alli pero tia es que visc al costat de la boella... ( pq era de la canonja.. una masia que navem de petits d'excursió en el cole... jejej) i el menjar no ens va agradar molt... aixi que l'orangerie ...s'assembla molt en preus.. pero... el tracte superbé i molta llibertat...
bueno marxo , després torno sino marxo a la platja
muakis

Autor: martolis » dl. ago. 25, 2008 4:57 pm
Autor: Arian1682 » dl. ago. 25, 2008 5:08 pm
Papallona_RyR ha escrit:una pregunta:
los de mosquis??? es per mosqueteres???? o pq???? XD

Autor: Papallona* » dl. ago. 25, 2008 6:18 pm
montmar ha escrit:Hola chicas, ya he vuelto de vacaciones con mi " marido", aún me resulta super extraño!!!!!Ya vereis!!!
Tranquila Martolis, será perfecto, porque yo me casé de noche y fuimos 220 personas y todo estuvo super bien: la luz de los jardines está para mi correcta, además tienes diferentes opciones: la carpa con luz a tope, los jardines un poquito menos, etc. En cuanto al servicio ponen un camarero y un pasavinos, por lo tanto nunca te falta ni bebida ni comida. Te pasaré fotos, pero tranquila, y cualquier duda llama a maria que lo soluciona todo.

Autor: martolis » dl. ago. 25, 2008 6:23 pm

Autor: Papallona* » dl. ago. 25, 2008 6:23 pm
Arian1682 ha escrit:
Neniiiiii ensenya això dels calendaris porfi!!!!jo estic preparant lo de les targetetes de Nadal per donar la noticiaaaaaaaa!!!!!!!!!aix quines ganeeeeeessssssssssssssssss!!!!Ho estic mirant amb Vista Print que he vist que moltes noies han fet cosetes per allà...a veure si em surt algu wapu.....
jo a ell només l´ aviso que ara encara....pk em desfogo amb valtrus...però que quan comenci a quedar un any que es prepariiiiiiiiii!!!!!!!!jajajajajajjajajajajajjaja

Autor: Papallona* » dl. ago. 25, 2008 6:34 pm

Autor: Arian1682 » dl. ago. 25, 2008 6:37 pm
Arian1682 ha escrit:martolis ha escrit:Hola guapas!!
i tant papallona que et passaré fotitos, però potser t'has d'esperar al novembre que torni del viatge jejeje. Un dissabte que vam anar a parlar amb la Maria ho tenien tot muntat per a una boda i em va encantar com estava (tot i que era una boda de dia i jo em caso a la tarda...).
Fa dos setmanes vam anar a fer la prova del menú i va estar força bé. Espero que el dia de la boda surti igual...
De moment pocs nervis, tot i que cada cop que penso que només em queda un mes m'agafa la mania que em queden milers de coses per fer!!!
Avui ja hem parlat amb la floristeria per la decoració de l'església (ens casem al meu cole, a les Teresianas), molt més barato del que em pensava, i hi ha moltes coses que m'ha dit que les puc fer jo i així m'estalvio diners (que no veieu el que portem gastat ja....). Em feia una mica de por perquè soc una manazas, però he practicat amb la dona allà i m'he sortit prou bé!! Per cert, al final sí que donarem regalet: a la mateixa floristeria ho hem agafat, unes branques de bambú (ara he vist que els hi diuen "troncos de la suerte") amb dos llaços d'organça (ja us ensenyaré una foto si esbrino com pujar-la aquí...).
He vist que parlàveu de La Boella, tinc informació de preus (també vaig anar a preguntar). El lloc és molt maco, però ens vam decantar per l'Orangerie perquè a La Boella només els hi quedaven dos dies que no ens agradaven (vam decidir la data de la boda aquest març passat...). Si voleu dilluns us passo la info (ho tinc a Barcelona).
Arian, jo també he estudiat ADE!! Ho vas fer a Reus? Quants anys tens? (toma pregunta indiscreta!!!) Potser ens coneixem i tot jeje.
Bueno guapes, que començo a enrollar-me massa. Qualsevol coseta que necessiteu... ja sabeu, pregunteu!!! Bon cap de setmana!!!!
Martolissssssss!!!!!!!sí a Reus!!! tinc 26 anys!!! vaig començar al 2000 i acabar al 2004!!!!! anava el primer any de tarda i després pels matins!!!!!!
Ai neni ensenya´ ns cosetes!!!!!!! el vestit com és??? plika plika!!!!

Autor: Papallona* » dl. ago. 25, 2008 6:39 pm

Autor: martolis » dl. ago. 25, 2008 6:40 pm
Autor: Arian1682 » dl. ago. 25, 2008 6:42 pm
Papallona_RyR ha escrit:Arian te fico el link on ho vaig penjar 8 m'ha costat trobar-lo jejejje)
[url]
viewtopic.php?t=14856&postdays=0&postorder=asc&start=40[/url]
Els hi donare a papis, suegros, cuñados, hermana, abuelos
jejej
a los demas sólo un iman pequeñito que no tiene calendario, pero pone la fecha ( para que no se olviiiiiiiiiidennnnnnnnnnnnnn!!!)