NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: tara » dg. juny 07, 2009 9:36 pm

Papallona no pares eh!!!!!!!!!!
Ara que ja ets lliure aprofita, nena!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dg. juny 07, 2009 10:36 pm

tara ha escrit:Laia espero que t'ajudin les fotos, jo en vaig veure un que em va encantar, pero el vaig veure en un fotograf que vaig visitar i no n'he trobat cap d'igual!

Eiiiiiiiiiii gràcies!!!! si si, al final ja n'he trobat de fotos!!!! es que estic feta un embolic, perque no sé quantes coses vull donar!!!!!!!!

NINETEEEEEEEEESSS!!!!! aquesta tarda he tingut que treballar..però porto hores (descansat entremig) llegint la crònica de l'enfer............mare meva....llegeixo aquestes coses i veig que la meva no serà tan guai, o no estarà tan bé.....m'està agafant un pànic ultimament!!!!! vull que tothom s'ho pasi bé, i tinc por de triar els cançons inadequades o que alguna cosa vaig malament....que tonta sóc!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dg. juny 07, 2009 10:38 pm

Noies!!!!!!

Jo aquest cap de setmana que ve vaig amb el meu xic a Calanda, que ehm de donar els invitacions a tots els amics!!!!!! no hi seré el dissabte!!!!

eiiii parleu de coses que no me'n entero!!! mare meva...si que vau xarrar després de que jo marxés no?????

apaaaa,..patunets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dg. juny 07, 2009 10:42 pm

laiac ha escrit:
tara ha escrit:Laia espero que t'ajudin les fotos, jo en vaig veure un que em va encantar, pero el vaig veure en un fotograf que vaig visitar i no n'he trobat cap d'igual!

Eiiiiiiiiiii gràcies!!!! si si, al final ja n'he trobat de fotos!!!! es que estic feta un embolic, perque no sé quantes coses vull donar!!!!!!!!

NINETEEEEEEEEESSS!!!!! aquesta tarda he tingut que treballar..però porto hores (descansat entremig) llegint la crònica de l'enfer............mare meva....llegeixo aquestes coses i veig que la meva no serà tan guai, o no estarà tan bé.....m'està agafant un pànic ultimament!!!!! vull que tothom s'ho pasi bé, i tinc por de triar els cançons inadequades o que alguna cosa vaig malament....que tonta sóc!!!!!

nenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, no diguis això, que tindràs una boda preciosa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nosaltres ja t'ajudarem en el que calgui, oi noies????? així que no li donis masses voltes q l'únic q aconseguiràs és possar-te nersiosa..... i has d'estar ben tranquileta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: laiac » dg. juny 07, 2009 10:43 pm

Nineteeeeeeeessssssss!!!!

Us volia citar una a una però com que he vist que tara, nur_jor i papallona sou les que s'heu ofert pos...............es que m'agradaria que la meva familia no ho veiés i les amigues implicades tampoc o sigui que......!!!!!!em podrieu donar idees o si voleu, podria comprar-ho tot i quedem per muntar-ho!!!!! què us sembla???? tu nur_jor ets mestre no??? les manualitat et deuen anar bé!!!!! jijijiji és que és això, en voldria fer 5 de rams....i després 5 altres coses més, que tinc 5 amics solters i no sé què fer-los!!!!

Però si em veig desesperada us ho dic!!!!!que no em queda tan temps!!!!!

Patunets......i gràcies, sou uns solets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dg. juny 07, 2009 10:46 pm

tara ha escrit:Ei que QUEDADA dissabte?
Va que a la blakmamba li va be aixi ens coneixem!
Vaya mono que temin!

eso esoooooooooooooooooooooo

QUEDADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dg. juny 07, 2009 10:47 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeessssssss!!!!

Us volia citar una a una però com que he vist que tara, nur_jor i papallona sou les que s'heu ofert pos...............es que m'agradaria que la meva familia no ho veiés i les amigues implicades tampoc o sigui que......!!!!!!em podrieu donar idees o si voleu, podria comprar-ho tot i quedem per muntar-ho!!!!! què us sembla???? tu nur_jor ets mestre no??? les manualitat et deuen anar bé!!!!! jijijiji és que és això, en voldria fer 5 de rams....i després 5 altres coses més, que tinc 5 amics solters i no sé què fer-los!!!!

Però si em veig desesperada us ho dic!!!!!que no em queda tan temps!!!!!

Patunets......i gràcies, sou uns solets!!!

Jo m'apunto a ajudar a muntar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » dg. juny 07, 2009 10:49 pm

blackmamba ha escrit:
laiac ha escrit:

nenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, no diguis això, que tindràs una boda preciosa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nosaltres ja t'ajudarem en el que calgui, oi noies????? així que no li donis masses voltes q l'únic q aconseguiràs és possar-te nersiosa..... i has d'estar ben tranquileta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Moltiiiiiiiiiiiissimes gràcies pitufa!!! però veig això, que tothom té detallets i coses que jo no!!! que hi farem!!!!! i el meu futur que no para de treballar i jo menjant-me el coco sola a casa!!!!!!

Buffff tot el finde solaaaaa!!!!!!! :star::
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dg. juny 07, 2009 10:52 pm

Laia, no estas sola, ens tens a nosaltres que saps que estem aquí pel que necessitis, em sents? En serio que t'ho dic, eh!!
I fora els nervis nineta, que et quedarà una boda xulíssima!!
Amunt esa peazo novia!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. juny 07, 2009 10:56 pm

nur_jor ha escrit:Laia, no estas sola, ens tens a nosaltres que saps que estem aquí pel que necessitis, em sents? En serio que t'ho dic, eh!!
I fora els nervis nineta, que et quedarà una boda xulíssima!!
Amunt esa peazo novia!!!!!!!!!!!!!!!

esooooooooooooooooooooooooooooooooooo, nosaltres t'ajudem!!! si vols fer lo de tenyir l'arros i aquestes coses también t'ajudem!!!

ara se m'ha acudit una cosa, que potser us semblarà massa, però ja que la laiac ho té tant a prop i està preocupada per no poder fer detalles havia pensat q potser podriem quedar un dia per ajudar-la amb els rams, l'arròs o el q necessiti fer, en plan "fiesta de pijama" però per fer manualitats!!!! xDDDD igual em passo, però crec q podria estar bé!!!!

jijijijijiji, perdoneu, esq m'emociono!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » dg. juny 07, 2009 10:58 pm

GRÀCIEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS!!!!!

Bufff no sabeu el que enganxa això......estic cada dia sentada al sofà amb la tele (que com si no hi fos) i amb el portàtil aquí seguint-vos!!!!!

La veritat és que desde que he descobert les cròniques, els comptes enrera...no dono a l'abast,..i no escric res al meu compte enrera perquè ho us segueixo per aquí o em lio!!!!! jijijijijij

Si voleu saber alguna coseta pregunteu, que jo no hi penjo gaire coses al compte enrera!!!!

PAtunets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dg. juny 07, 2009 11:06 pm

Nineteeeeeess!!!

Si que em faig pesada oi avui?????? he decidit una altra cosa..encara que m'hagi de gastar més diners!! NO faré servir cap dels coixinets que us vaig ensenyar a la kedada, vull algo original......i a més, les meves nebodes són dos, així que seria xulo que cadascuna en portés un!!!!!!

Monxi, si ho llegeixes, ara et faig un privi!!!!!!

Així que..........una feina més.....BUSQUEU-ME IDEESSS!!!!!

jijijij que pesada que sóc!!!!!

Es que això no ho puc parlar amb cap altra amigaaaaa!!!! qui no es casa, no enten aquestes inquietuds....jijijijijij
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dl. juny 08, 2009 7:44 am

laiac no pateixis, que la teva boda sortira perfecte, creu-me
I em sembla bona idea el que ha dit la blakmamaba, festa de preparatius de bodes! GUAI
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dl. juny 08, 2009 7:52 am

tara ha escrit:Laiac jo crec que el material el pots trobar o a l'abacus, o al carreg alguer a tarragona hi ha una botiga que venen tot de coses per a botigues, per fer els aparadors, i segurament ho tenen!
Et penjo les fotos que tinc jo!!!!!!

si a mi em sona que van dir que a l'abacua hi era tot.. no?? a vere jo se d'una web pero ja es una mica justet no?????
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dl. juny 08, 2009 7:53 am

nur_jor ha escrit:
Papallona* ha escrit:
nur_jor ha escrit:la cronica de la enfer ha marcat un abans i un després en les bodes... quina passada!!

jajajajaj.. nur... t'agrada ehhhhhh..per mi està molt bé jejejej pero tu n'estas enamoradeta jajajajaj t'ha donat idees????

nena, es que va ser la primera cronica que em vaig llegir al registrar-me per aquí i em va agradar molt!! els novios molt guapos, l'esglesia mol maca, el restaurant molt bé tambe, els invitats tots guapos rient i passant-s'ho bé... i vaig pensar "tot es perfecte"...
a veure, després n'he vist moltes croniques més i que m'han encantat, pero com la primera... bua!!!
::love::

jejej.. si .. al ser la primera i tannnnn perfecta..jejejje... aix com seran les nostres...
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. juny 08, 2009 7:53 am

blackmamba ha escrit:nenes!!!!!!!!!!!!!! que hi ha quedada aquest dissabte????? va si si si si :-)) :-)) :-))

ohhh.. jo no podréeeeeeeeeee :star:: :star:: :star:: :star:: :star::
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. juny 08, 2009 7:54 am

nur_jor ha escrit:jo tambe us passo un que tinc per aquí de chupa chups i un de piruletes!!!
:-()-)

si jo tmbé he vist algun.. pero m'agraa més amb xupa xups!!!..
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. juny 08, 2009 7:55 am

tara ha escrit:Ei que QUEDADA dissabte?
Va que a la blakmamba li va be aixi ens coneixem!
Vaya mono que temin!

i no pot ser entre setmana???? dimecres????????? dimartssssssss????

juas juas... ahí presionando.... ja se que va millor els dissabtes!! pero no m'ho vull perdreeeeeeeeeeeeeee :star:: ::love::
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. juny 08, 2009 7:55 am

tara ha escrit:Papallona no pares eh!!!!!!!!!!
Ara que ja ets lliure aprofita, nena!

aix.. es que ve tot junt!!!! jejejej gràcies wapi!
Papallona* l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 08, 2009 7:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. juny 08, 2009 7:56 am

laiac ha escrit:

COM QUE NO SERÂ TAN GUAI!!!!!!!!!!!
si estem aki el batallon de NINETES!!!!!!!!!!!!
què necessites???????????????????????????????

:: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants