Autor: laiac » ds. oct. 24, 2009 4:03 pm

Autor: Mrs. Happiness » ds. oct. 24, 2009 4:54 pm
laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeess!!!!! jo crec que he pillat algo amb la vacuna de la grip....tic xof, mal de cames, mocs, mal de coll....bé, tot el de sempre i més............pot ser efecte de la vacuna???????
HAPPIIIIIIIIIIIIIIII preciosaaaaaaa amb tu volia parlar!!!!!! saps que????? ahir ja em va agafar la febre compradora "NADALENCA"...es que al carrefour hi ha o uns arbrets, o uns pingüins o una caseta tot de llum de leds i per 15 euros................i mira.......ja que no havíem trobat la barbie navidad de 8 euros per la meva neboda pos alaaaaa.....m'ho vaig comprar!!!!!!jijij al arribar a casa ho vaig provar i fins i tot li vaig fer fotos...jijiji perque ho veiéssiu..........li deia al nen.es que són per les del FORO!!!!!jijjiji
(ara m'espero que vingui de passejar a la gosseta i em pasi el cable per descarregar les fotos, que estic trada al sofà i em fa mandra aixecar-me)jiijij
NINETES MEVEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!ja he arreglat el món i totes les comandes?????? que guai tot el que compreu...llàstima que jo això no ho fes...jopetaaaaa..........però jo us ajudaré a totes a fer els rams eeeeeee!!!!!!!aixxxxxxx quina ilu.......i els tuls aquells xulissims, i vaja........tooooooooooooooooooot!!!!!!!!!
ja la tinc ara us paso alguna!!!
PAtuneeeeeeeeeeeeeets
I que dius...una barbie per 8€????? això que és una compra amb èxit!!! Encara que penso que ara vagis on vagi (no per la Barbie, sinò per jocs etç) esà millor de preu, no???? Nosaltres no sabem que comprar-li a l'Arnau petit per Nadal, encara que ja l'hem fet un bon regalet...un super mega carrito!!!! jijijiji. Però esk em fa gràcia comprar-li alguna cosa per reis...
podriem fer quedada de compres de Nadal, no???? jo enguany no anem al poble com que arribar el petit ens volem quedar aqui! i a més...farè vacances escolars..jejejeje

Autor: laiac » ds. oct. 24, 2009 4:56 pm

Autor: Mrs. Happiness » ds. oct. 24, 2009 5:00 pm
laiac ha escrit:Ninetes!!! no hi ha manera de guardar la foto...el portatil em fa el tonto i em passa el mateix que l'altre dia!!!!
vaja..l'enllaç està aquí:
http://img203.imageshack.us/img203/6273/dsc02208w.jpg
http://img261.imageshack.us/img261/2707/dsc02209g.jpg
PAtuneeeeeeeeeets!!!
on el ficaràs aquest???? jopeta...m'està entrant el "monu" de fer compres de Nadal....
reconec que cada cop m'agrada menys els Nadal...l'ambient previ a compres i tot...m'encanta!!!! jijijijij
Autor: Giss » ds. oct. 24, 2009 7:16 pm

Autor: blackmamba » ds. oct. 24, 2009 8:36 pm

Autor: Mrs. Happiness » ds. oct. 24, 2009 11:17 pm

Autor: laiac » dg. oct. 25, 2009 12:57 am

Autor: Mrs. Happiness » dg. oct. 25, 2009 8:34 am

Autor: Giss » dg. oct. 25, 2009 9:54 am

Autor: laiac » dg. oct. 25, 2009 11:46 am

Autor: tara » dg. oct. 25, 2009 12:35 pm

Autor: tara » dg. oct. 25, 2009 12:36 pm

Autor: torsaeann » dg. oct. 25, 2009 1:23 pm

Autor: blackmamba » dg. oct. 25, 2009 5:06 pm

Autor: torsaeann » dg. oct. 25, 2009 8:22 pm

Autor: Mrs. Happiness » dg. oct. 25, 2009 8:34 pm
sense paraules!!! Diu el nen "D'aquesta n'hi haurà el diumenge al dinar ninots i ninetes???" i ésk ja comença a estar nerviós!!
...com esteu? per cert, el Diumenge al final quantes cadires hem de portar o els cavallets????
Autor: blackmamba » dg. oct. 25, 2009 8:47 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Bones ninetes....com esteu???? nosaltres acabem de veure una peli i res, ell ara juga a la play i jo vaig a preparar algunes classes de la setmaneta. Com anat el diumenge? quina llàstima que demà torni a ser dilluns, jo ja començo a estar nervioseta, a veure si hi ha sort i aconsegueixo el treball. Feu força amb l'energia ninetes i segur que tinc sort!!!
Tara...les coques...buahhhh!!! el nen ha al.lucinat, jo m'he controlat pq aquesta setmaneta he fet bondat amb el menjar i no volia tirar per terra tot l'esforç, però als papis i als cunyis....sense paraules!!! Diu el nen "D'aquesta n'hi haurà el diumenge al dinar ninots i ninetes???" i ésk ja comença a estar nerviós!!
Laiac...nosaltres hem anat avui a l'Albiol i no hem trobat cap problema a la carretera. El poble??? no mata la veritat això sip, jo he acabat farta de curves!!!...com esteu? per cert, el Diumenge al final quantes cadires hem de portar o els cavallets????
Torsaeann...és veritat que avui hi era amb vosaltres la germaneta del nen...com anat pel mercat medieval???
Elxa...ahora lo leo, voy a ver el correo!!!!!
Papallona...com estàs??? aquesta setmana de tarda, no???? com va tot???
Giss....tu haciendo el "gosset" como nosotros....y esk estas tardes apetecen, lo único que no me gusta esk ya oscurece muy muy pronto y es un poco depresivo, verdad?
Ninetes....que us sembla si ens quedem el dimarts??? com sempre al Viena....esk com jo a la última quedada no vaig poder ser-hi, doncs per saber com esteu... jo surto a les 20:00h de Reus, però si és massa tard, cap problema!!!

Autor: blackmamba » dg. oct. 25, 2009 8:48 pm
tara ha escrit:Laiac, jo aquest finde encara no els he vist als sogres, aquest fem festa! Ostres, el nena ha pujat al poble i amb aixo que dius de la carretera, a veure si no arribara!
Happi, nena ja veures com triumfa la coca, a les altres tranquiles que diumenge que be en menjarem totssssssss i a sobre tambe tastares la tortuga gertrudis!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Com ens posarem!
Giss, que guai todo el domingo de relax, a nosotros nos toca repartir las invis a mi familia, espero encontarlos a todos!
Elxa, a mi niño le gusto mucho la masia del tuyo! Que te ha parecido el perro!
Black, nena tranquila que tot s'arreglara!
A les demes molts petonssssssssssssss

Autor: Mrs. Happiness » dg. oct. 25, 2009 9:08 pm
blackmamba ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Bones ninetes....com esteu???? nosaltres acabem de veure una peli i res, ell ara juga a la play i jo vaig a preparar algunes classes de la setmaneta. Com anat el diumenge? quina llàstima que demà torni a ser dilluns, jo ja començo a estar nervioseta, a veure si hi ha sort i aconsegueixo el treball. Feu força amb l'energia ninetes i segur que tinc sort!!!
Tara...les coques...buahhhh!!! el nen ha al.lucinat, jo m'he controlat pq aquesta setmaneta he fet bondat amb el menjar i no volia tirar per terra tot l'esforç, però als papis i als cunyis....sense paraules!!! Diu el nen "D'aquesta n'hi haurà el diumenge al dinar ninots i ninetes???" i ésk ja comença a estar nerviós!!
Laiac...nosaltres hem anat avui a l'Albiol i no hem trobat cap problema a la carretera. El poble??? no mata la veritat això sip, jo he acabat farta de curves!!!...com esteu? per cert, el Diumenge al final quantes cadires hem de portar o els cavallets????
Torsaeann...és veritat que avui hi era amb vosaltres la germaneta del nen...com anat pel mercat medieval???
Elxa...ahora lo leo, voy a ver el correo!!!!!
Papallona...com estàs??? aquesta setmana de tarda, no???? com va tot???
Giss....tu haciendo el "gosset" como nosotros....y esk estas tardes apetecen, lo único que no me gusta esk ya oscurece muy muy pronto y es un poco depresivo, verdad?
Ninetes....que us sembla si ens quedem el dimarts??? com sempre al Viena....esk com jo a la última quedada no vaig poder ser-hi, doncs per saber com esteu... jo surto a les 20:00h de Reus, però si és massa tard, cap problema!!!
nena!! una feina?? ostres no me n'havia enterat!! no se de q va la cosa, però espero q et vagi molt bé!! ja veuràs com ho aconsegueixes!!!
muaaaaaaaaaaaaaaa![]()