ise ha escrit:Bon dia noietes!!!![]()
![]()
![]()
Com ha anat el cap de setmana???
Noelieta, com va anar la boda???
Bon dia noies!!!
Ja veig que el sopar va anar molt bé, a nosaltres la boda també, encara que just quan es va ficar a ploure era el moment que els nuvis arribaven a l'esglèsia, pobres... però no els va importar massa la veritat, estaven super contents i el temps era el que menys els preocupava, ja ho sabien que a l'octubre els podia passar.
Per tot el demés super bé, l'esglèsia va ser a Raïmat, molt bonica per cert i molt acollidora, ademés el capellà super divertit.
El convit a les Caves de Raïmat, super bé, el pica pica bonissim, com a totes les bodes que hem anat alli i el menjar fantàstic (bogavant amb crema de marisc i solomillo amb foie).
Vaig estar mirant-ho tot amb pels i senyals, l'unic que no hem va acabar de convencer es quan entren els pastis, moltes llums i aquestes coses, i a nosaltres aquestes parafernalies no es que ens agradin massa, però bueno, sempre ho podem canviar.
Per tot el demés molt bé, els nuvis molt guapos i com no ens van regalar els nuvis...
Ja us penjare alguna foto quan en tingui, jo no hem vaig endur la càmara, no me la podia ficar al bolso,coses que passen amb els bolsos de festa, només i caben 2 coses, el telefon i el tabac, bueno i un paquet de cleenex.
I aixó es tot, ahir ens vam passar el dia dormint i passant la resaca...uffffffffff!!!!!

(no sabia quina excusa posar..)