NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: cuca lleida » dl. oct. 20, 2008 9:42 pm

Eiii wapiximes!!
que jo no he dit res pero SIIIIII m'apunto al cine!!!!
Noelieta m'alegro de que la boda anes genial! >.-<: ja veuras com podreu fer-la al vostre gust, no crec que possin moltes peges.. :-)
LLUNETA : que tal el dia? no te dit res...has vist quines parrafades que faig??jejejej
Heu vist, vaig a pams, a ratos...soc un despiste de vegades....
ISE: aixo del tiramisu no se no se.....ja us contare dema quan el nino el provi..es que no se si la textura de la crema sera la k ha de ser o que?...ja us contaré. (a mi em sembla que m'ha quedat una miketa més cremos del que ha d'estar..pero imagino que tambe va a gustos.) Ah!! i a mes a mes no tenia conyac a casa i li he fica Grand Marnier...(que es ataronjat, i no se si es conyac... :-( he improvisat, ...jeje)
GEMMA que way que els sogres tambe s'interessin..a mi tambe em va emocionar ahir quan parlavem els 6 del tema... *.-o-o.* *.-o-o.* M'alegro un munt que les coses vagin be!!
MIRIAMETA!!!! estan molt bé akestes invitacions, les fareu en castella??

Preguntes per totes??????????????????????????????????????????????
A la invitacio es posen els movils dels nuvis (com a telfon de contacte)???
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dl. oct. 20, 2008 9:44 pm

miriameta ha escrit:Un model de com quedará, quan les imprimim.
Com hu veieu?
Estan be?
Sobre alguna coseta?
Hi falte algo?
Us agrade la lletra???

Cuanta pregunta eh... ::-)

No te falte l'hora?? no l'he vist.
:-/
Ho dic mes que res pq no se t'oblidi, que llavors la liareu..jejejeje
El model esta mol be! i am el toc personal de que l'heu fet vosaltres. :-)ok:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dl. oct. 20, 2008 9:49 pm

BNO PRINCESES!!!!!!
vaig am el nino a veure el CSI i a momir doreta que dema ....els nens me posaran el cap com un bombo...jejejej :-) :-) NOOOOOO que son uns bons jans....jejejjej
ESPERO QUE DEMA TINGUEU MOLT BON DIMARTS !!!!!!!!!!!!!!!!!
molts petonetssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 20, 2008 10:18 pm

Sip, la hora la posarem quan la sapiguem que esta en stand by jejeje

Tota la seva familia es castellana i part de la meva tambe. Venen d´extremadura i de cuenca. Els meus avis de jaen.
I llavors les fem en un unic idioma.

Els movils no estan perque no els vegui ningu jejeje pero si que hi van si. A sota dels nostres noms a baix de tot.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dt. oct. 21, 2008 7:06 am

Bon dia noies!!!! :-)) :-))

Miriameta: les invitacions estan molt bé! :-)ok: :-)ok:

Cuca: el tiramisú com més cremós millor, però ja ho veuràs tu com t'agrada. és anar fent proves i cada vegada et sortirà millor!!! La primera vegada que el vaig fer tenia el gustet de tiramisú però res més jejeje :o-o: :o-o: i a mida que el vaig anar fent cada vegada tenia més bon aspecte!! :-)) :-))

Gemma: jo també m'hi vaig trobar molt a gust amb totes vosaltres!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* i per mi cap problema per quedar amb dissabte!!!

Lluneta: com va el cansament??? saps que ahir vaig anar a l'agència...doncs encara no tenen els papers!!!! :--( :--(

Noelieta: per on pares??? que estas molt enfeinada???
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 21, 2008 8:19 am

cuca lleida ha escrit:durant tot el dinar de diumenge vem estar parlant que si convidats, que si vestits, que si el convit...jejejejeje >.-<: >.-<: >.-<: i jo feliç com un anis...i l'Oscar super ilusionat tambe...!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Ei nenes ara torno que haig de portar el gos al veterinari i haig de fer un parell de recadets, despres torno.MUUUAAAAAKKIISSSSs

ISE lo del proxim quan volgueu, pero millor el mes que ve no??jejejejeje :-)ok:

A veure nem a pams cuca... per lo de la emoció no et preocupis els meus tampoc es van emocionar, i tmpoc creguis que s'interessen molt si jo no dic res ells ni pregunten però suposo que és normal ara estàn més volcats a la boda de mon germà, a mi em toca esperar. Suposo que a mesura que s'apropi el temps s'emocionaràn més. Els meus sogres igual, no diuen mai res però suposo que en el fons els hi fa il.lusió, és l'últim fill que casen!!! No sé, per això jo no em preocuparia... aquell dia ja vuràs com ploren tots al veure't tant guapa!!! >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 21, 2008 8:22 am

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Ja, però falta encara la pena és aquesta... bno noies vaig plegant... cuca i noelieta us saludo amb molt carinyo. Cuca... explica'm lo dels teus pares wuapa!! Em fa curiositat saber com ha anat!
Ise... demà parlem guapa!!
Miriameta, gràcies i mil gràcies per tot. A veure si ens contes avenços de la teva boda que va primer que totes! No dius mai res... :-( :-( Gemma ànims i espero que ja estiguis recuperada del tot. :-)) :-)) :-)) Adeeeeu fins demà, wuapíssimes!!!!

Si... no se perque, potser avanço una mica, o parlem cosetes... però potser no us interessa o es una chorrada... No se si me dirieu aixo no es res. O vale, bueno, pues ja esta... Soc una mica rara no??? Sempre me sento inferior als demes..

:-(

No ets pesada! Al contrari ens agradaria que ens contessis més coses per poder dir la nostra dona!! Que tu si que pots contar cosetes, nosaltres encara ens queda per poder dir alguna cosa!!! :-)) :-)) Així que ja pots anar explicant. La invitació és molt xul.la, jo no treuria res!!! :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 21, 2008 8:24 am

miriameta ha escrit:Avui nenes, he comprat el paper per les nostres invitacions de boda. Dissabte per la tarde vam anar jo i l´Euge a voltar pel carrer Major, a la caselles, a l´abacus, a la distribuidora bàsica, a la comercial, etc... buscant papers que ens agradessin, tipus pergamí. I al final ens va agradar un que hi havie a la caselles.

Com plovie bastant dissabte i no voliem que sens mulles, pues vam quedar que jo avui, aniria a comprarne 1 per a fer la prova a casa. I n´he comprat 2 un petit i un gran, per a veure amb quin quede millor.

Pues sabeu??? ara quan he arribat i me conectat el meu nene m´ha preguntat això i ma dit si ens ficavem a escriure el que voliem posar a la invitació...

No es preciós???? abans treia jo el tema boda i ara mel treu ell... es un solete. I mel treu sovint. Te ganes de fer les invitacions. Diu que quan mes aviat les fem, abans les podrem donar i posarnos amb els regalets, que tornem a estar indecisos de que fer... m´haureu d´ajudar en aquest tema.

Aquesta resposta la dedico a la lluneta :-)ok: jejej

Encara tinc mes cosetes per dirvos, son comentaris amb la familia, de la boda, detalls, sabates, etc.. les voleu saber??

Gràcies x la dedicació!!! Només era una mica d'interès per la teva boda!!! Res més... i si ho volem saber tot q així agafem idees per la nostra boda!!!! i experiència també... ara us penjaré un article dl segre d'aq diumenge que parlar sobre la marató d'una boda!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 21, 2008 8:25 am

cuca lleida ha escrit:
miriameta ha escrit:Quina llarga filera de missatges meus... mare meva.. acabareu fartetes de mi jajajaj

El Toni penjará dilluns invitacions per a la fira de nuvis jejeej aixi que us estalviareu 4 eurets per persona!!!

I nenes.... ja soc mil.lenaria!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tinc una altra floreta al jardí!!!!

felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Idem MOLTES FELICITATS MIRIAMETA!! JA ETS MIL.LENARIA COM LA ISE I JO!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: SOM UNES CRACKS DE LA XARRERA!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 21, 2008 8:28 am

gemma84 ha escrit:Hola reineeeesssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Que be que m'ho vaig passar el divendres!!!! tot i estan cansada m'ho vaig passar molt molt molt bé!!! si tot fos com la son i el cansament..... això rai que es cura!!! a part, la veritat que sou totes encantadores, només ens haviem vist una vegada i aquesta era la segona i realment donava la sensació que us coneixia de tota la vida! en serio que sou totes FANTÀSTIQUES!!!!

Jo també m'apunto a una sessió de cine! i tan que si! a part, si he d'esperar anar a veure aquesta peli que heu proposat amb l'Enric ja puc esperar-me asseguda i no en una cadira no! en un sofà!!! això si, si us anés be podríem fer-ho un dissabte, pk la veritat que no se que em passa, però els divendres arribo morta a casa! això si es pot eh???? sinó en divendres i ja faré migdiada quan arribi!jejeje

Nosaltres aquest diumenge vam estar dinant amb els sogres i vam parlar de la boda, els seus pares molt emocionats ja deien que prepararien la llista d'invitats per a veure si concorda mes o menys amb la que vam mig fer nosaltres....no res nenes!!!! que d'aqui a un no res entrarem al 2009 i es casarà la primera fantàstica i serà ella a la que li tocarà venir a veure com ens provem vestits i apa! a l'any següent: LES BODES!!!!

No res boniques, vaig a fer alguna coseta de sopar que si no aquell home que tinc per novio em canviarà per una altra!!! ejjejejeje

MOOOOLTSSSSSSSS PETONS WAPEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!

jA TINC GANES D'ENTRAR AL 2009 gemma... pq ara els hi dius a la gent que et cases al 2010 i te diuen uiiiiiiiiii encara queden 2 anys i si ho dius com l'any que ve sembla que no quedi tant a més em moro de ganes ja de dir-ho a tothom!!!! i per la peli el mes que ve quedem, peli i sopar!!! i xarrera en dissabte tranqui, que ja te vaig veure apuradilla!!! I em va saber greu!! Tinc unes ganes d'anar al cinema amb vosaltres i tornar a quedar per xarrar ties que no us ho imagineu!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 21, 2008 8:34 am

cuca lleida ha escrit:Eiii wapiximes!!
que jo no he dit res pero SIIIIII m'apunto al cine!!!!
Noelieta m'alegro de que la boda anes genial! >.-<: ja veuras com podreu fer-la al vostre gust, no crec que possin moltes peges.. :-)
LLUNETA : que tal el dia? no te dit res...has vist quines parrafades que faig??jejejej
Heu vist, vaig a pams, a ratos...soc un despiste de vegades....
ISE: aixo del tiramisu no se no se.....ja us contare dema quan el nino el provi..es que no se si la textura de la crema sera la k ha de ser o que?...ja us contaré. (a mi em sembla que m'ha quedat una miketa més cremos del que ha d'estar..pero imagino que tambe va a gustos.) Ah!! i a mes a mes no tenia conyac a casa i li he fica Grand Marnier...(que es ataronjat, i no se si es conyac... :-( he improvisat, ...jeje)
GEMMA que way que els sogres tambe s'interessin..a mi tambe em va emocionar ahir quan parlavem els 6 del tema... *.-o-o.* *.-o-o.* M'alegro un munt que les coses vagin be!!
MIRIAMETA!!!! estan molt bé akestes invitacions, les fareu en castella??

Preguntes per totes??????????????????????????????????????????????
A la invitacio es posen els movils dels nuvis (com a telfon de contacte)???

M'encantes... no dic res més!!! Ets suuuper simpàtica i trempada... m'encantes!!! :-)) :-)) no malpensis ara eh... a més ens diem igual... no hi ha res me´s a dir!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* I segueix parlant que jo et llegeixo encara q no coincidim. Al cine el mes que ve ok? Cine, sopar, xarrera el que calgui!!!
X cert, si que es fiquen els mòvils dels nuvis jo he vist molts cops això més que els telèfons dels pares... jo ficaré els telèfons dels nuvis ho tinc claríssim!!! X cert que vaig provar de fer la mateixa salsa al roquefort (en aquell moment no en tenia d'aq formatge) però amb altres formatges i va quedar boníiiiisima. a PARTIR D'ARA passo de comprar les salses fetes amb lo fàcil que és fer-les nosaltres i que quedin més bones!!! Gràcies a vosaltres estic aprenent a cuina, i smbla que m'agradi!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 21, 2008 8:38 am

cuca lleida ha escrit:Miriameta,
que xuli lo de les invitacions....jo les vull veure..jejejeje Tu ens has de fer de guies a mes segur que son xulissimes..!!!!11 >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: i mes personals si les feu vosaltres :-)ok: Es molt original!

Ise, vaig a provar de fer el tiramisu pel meu nino a veure com surt, pero les clares a punt de neu normaltment no me queden gaire be....ja us contare.
Avui de soparet macarrons amb pesto!!! visca el menjar italià!!!
Ho sento wapes li deixare l'ordinador al nino que esta per aki amb ganes de agafarlo :-.:·:: .
MUAKIS

Sou unes cracks de la cuina!! A veure si puc provar algún dia el tiramisú aquest... que em convideu?? jajajajaja :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 21, 2008 8:40 am

ise ara ja te toca a tú!!! Per ordre de missatges... què raro que no tinguin els papers, què et van dir?? Quan el tindràn?? Stik cansadeta si però vaig aguantant com puc... amb ganes de vacances que tarden en arribar i més quan les esperes tant!!! Ja les tinc plenes x això... :-/
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. oct. 21, 2008 8:40 am

lluneta29 ha escrit:
que xuli lo de les invitacions....jo les vull veure..jejejeje Tu ens has de fer de guies a mes segur que son xulissimes..!!!!11 >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: i mes personals si les feu vosaltres :-)ok: Es molt original!

Ise, vaig a provar de fer el tiramisu pel meu nino a veure com surt, pero les clares a punt de neu normaltment no me queden gaire be....ja us contare.
Ho sento wapes li deixare l'ordinador al nino que esta per aki amb ganes de agafarlo :-.:·:: .
MUAKIS

Sou unes cracks de la cuina!! A veure si puc provar algún dia el tiramisú aquest... que em convideu?? jajajajaja :-))

ei guapa!

Quan torni del creuer veniu a menjar tiramisú!!! :-)) :-)) :-))
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 21, 2008 8:41 am

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

MUAKIS

ei guapa!

Quan torni del creuer veniu a menjar tiramisú!!! :-)) :-)) :-))

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! No m'ho diguis dos vegades!!!!!!!!!!!!!!! Així aprenc a fer-lo també, sóc un desastre... espero millorar! Al menys ja sé fer fajitas mexicanes que em queden boníiiiisimes!!! Un dia us convido a totes!!! :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. oct. 21, 2008 8:44 am

per ensenyar-te a fer-lo haurem de quedar el dia abans pq per ser bo, bo ha d'estar unes hores a la nevera... :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 21, 2008 8:46 am

X cert, cuca pregunta allò de piratejar la nintendo ds wuapíssima aveure si algú m'ho pot fer que stik avorrida de jugar al brain training... :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 21, 2008 8:47 am

ise ha escrit:per ensenyar-te a fer-lo haurem de quedar el dia abans pq per ser bo, bo ha d'estar unes hores a la nevera... :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

vindré a casa teva per aprendre'n a fer!!! jijiji :-)) tinc més morro...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. oct. 21, 2008 9:12 am

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:per ensenyar-te a fer-lo haurem de quedar el dia abans pq per ser bo, bo ha d'estar unes hores a la nevera... :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

vindré a casa teva per aprendre'n a fer!!! jijiji :-)) tinc més morro...

Cap problema!!!! :-)) :-)) :-)) :-))
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 21, 2008 1:54 pm

Wuapa! Vaig a dinar! A la tarda xarrem!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29