cuca lleida ha escrit:siiiii![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
volem la recepta de les crepes....a mi m'encanten i sempre acabo comprant el preparat del super pq no se les quantitats....jo la vull!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ara l´estic fent en word jejej
Autor: miriameta » dt. oct. 21, 2008 7:59 pm
cuca lleida ha escrit:siiiii![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
volem la recepta de les crepes....a mi m'encanten i sempre acabo comprant el preparat del super pq no se les quantitats....jo la vull!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: cuca lleida » dt. oct. 21, 2008 8:00 pm
ise ha escrit:ei carinyets que us he de deixar....![]()
![]()
![]()
miriameta passa-la la recepta!!! jo en se una però la teva potser és més bona!!!![]()
Pero jo proposo que fem una ruta gastronòmica per provar les especialitats de cada una!!! jejejeje
![]()

Autor: cuca lleida » dt. oct. 21, 2008 8:03 pm
gemma84 ha escrit:Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaa buniqueeeeeeeeeeeeesss! acabo d'arribar a casa! avui he tingut un curset de les emocions, just al sortir del cole fins a les 8! la veritat es que al no anar a dinar a casa ni res es fa una mica pesadet, però bueno...el curs es força interessant!
Ara anire a fer-me una dutxeta i a sopar una miquetona, aixi recargo piles!!!! un besitooooo MMMMMMMOOOOOOOOOLT gran per a totes!!!!!! Despres si puc torno i m'acavare de posar al dia i sino demà que arribo en una hora normal, bueno... ja se que les 9:00 no es cap hora fora de serie, però almenys arribare una mica mes despejada del que estic avui!!!!
MUUUUUUAKSSSSSSSSSSSS!!!!!

Autor: miriameta » dt. oct. 21, 2008 8:07 pm
gemma84 ha escrit:Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaa buniqueeeeeeeeeeeeesss! acabo d'arribar a casa! avui he tingut un curset de les emocions, just al sortir del cole fins a les 8! la veritat es que al no anar a dinar a casa ni res es fa una mica pesadet, però bueno...el curs es força interessant!
Ara anire a fer-me una dutxeta i a sopar una miquetona, aixi recargo piles!!!! un besitooooo MMMMMMMOOOOOOOOOLT gran per a totes!!!!!! Despres si puc torno i m'acavare de posar al dia i sino demà que arribo en una hora normal, bueno... ja se que les 9:00 no es cap hora fora de serie, però almenys arribare una mica mes despejada del que estic avui!!!!

Autor: miriameta » dt. oct. 21, 2008 8:14 pm

Autor: cuca lleida » dt. oct. 21, 2008 8:16 pm

Autor: miriameta » dt. oct. 21, 2008 8:20 pm

Autor: cuca lleida » dt. oct. 21, 2008 8:22 pm
miriameta ha escrit:jejejej, de res.
Tambe faig salsa d´ametlles, massa de pizza, arros amb llet i ara que be el temps fare panellets.
La mama i jo tenim tradició de ferlos des que era jo ben petita, amb magermana que sempre probave la salsa i volie ajudar jejee i nosaltres, no que encara ets molt petitaquins temps aquells.

Autor: miriameta » dt. oct. 21, 2008 8:23 pm

Autor: cuca lleida » dt. oct. 21, 2008 8:26 pm
miriameta ha escrit:Wapa, marxo que me noto ja la front calenta un altre cop, a sopar i a dormir.
Muacs, que passis un bon dia demá.![]()
![]()
![]()
t'envio molt muakis
Autor: cuca lleida » dt. oct. 21, 2008 8:28 pm
miriameta ha escrit:Wapa, marxo que me noto ja la front calenta un altre cop, a sopar i a dormir.
![]()
![]()
t'envio molt muakis
Autor: miriameta » dt. oct. 21, 2008 8:32 pm
cuca lleida ha escrit:miriameta ha escrit:Wapa, marxo que me noto ja la front calenta un altre cop, a sopar i a dormir.
![]()
![]()
Cuidat moltissim!!!! si necessites algo dis-ho!! Recuperat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
t'envio molt muakis

Autor: ise » dc. oct. 22, 2008 7:10 am

Autor: ise » dc. oct. 22, 2008 7:12 am
miriameta ha escrit:Aqui esta la recepta de les crepes!!

Autor: ise » dc. oct. 22, 2008 7:15 am
cuca lleida ha escrit:aki la teniu...si no enteneu algo pregunteu!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: ise » dc. oct. 22, 2008 7:17 am
cuca lleida ha escrit:miriameta ha escrit:jejejej, de res.
Tambe faig salsa d´ametlles, massa de pizza, arros amb llet i ara que be el temps fare panellets.
La mama i jo tenim tradició de ferlos des que era jo ben petita, amb magermana que sempre probave la salsa i volie ajudar jejee i nosaltres, no que encara ets molt petitaquins temps aquells.
jo tambe intentare fer panellets, pq l'any passat no en vaig fer. Pero enguany ho aconseguire!!!!! jejej

Autor: ise » dc. oct. 22, 2008 7:19 am
![]()
![]()

Autor: ise » dc. oct. 22, 2008 7:20 am

Autor: lanoelieta » dc. oct. 22, 2008 8:45 am
ise ha escrit:Bon dia noies!!!!![]()
![]()
Miriameta: les invitacions estan molt bé!![]()
![]()
Cuca: el tiramisú com més cremós millor, però ja ho veuràs tu com t'agrada. és anar fent proves i cada vegada et sortirà millor!!! La primera vegada que el vaig fer tenia el gustet de tiramisú però res més jejeje![]()
i a mida que el vaig anar fent cada vegada tenia més bon aspecte!!
![]()
![]()
Gemma: jo també m'hi vaig trobar molt a gust amb totes vosaltres!!!![]()
![]()
i per mi cap problema per quedar amb dissabte!!!
Lluneta: com va el cansament??? saps que ahir vaig anar a l'agència...doncs encara no tenen els papers!!!!![]()
![]()
Noelieta: per on pares??? que estas molt enfeinada???

Autor: lanoelieta » dc. oct. 22, 2008 8:51 am