"NINETES" 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 25, 2009 1:20 pm

tara ha escrit:Papallona, jo cuan vulgueu, despres de la boda de la teva germana, podem fer el soparet amb parelles, que ja tot haura tornat a la normalitat!

Li fara ilu lo del video, a mi m'encantaria!

La teva gosseta es diu com la meva neboda!!!!!

Ja et queda poc que ara la gent ja torna de vacances i podras descanse que ja et toca!

aix si.. es que volia un nom que comences per R ........
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 25, 2009 1:21 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!!
Acabem d'arribar a caseta pq hem baixat ven aviat a Valls avui. Haviem de fer coses de bancs i he aprofitem el mati pq ell va de tarda!!!!

Elxa...ya te lo comenté ayer....me encanta el vestido y si dices que te tardó en llegar 20 días y sin ningun problema, para pròxima celebraciones me lo plantearè, la verdad!!!!. Que vaya bien la mñn en Reus y nada paciencia en la comisaria pq con la gente que encuentras allí...

Tara...ja li vaig comentar ahir a la Giss que el Dijous em va bé, l'únic que jo a les 8 he d'estar a Vilallonga pq vaig a parlar amb el mossèn d'allà. Possiblement, encara que no ho tingui assegurat del tot, la cerimonia sigui a l'esglèsia de Vilallonga. Us enviarè un arxiu que vaig trobar que surten algunes fotos de dins a veure que us sembla. A nosaltres ens va deixar amb la boca oberta i els pares ja ni te digo. Però evidentment que m¡apunto el dijous!!!! tinc ganes de veure-us!!!!

Giss...wapiiiii!!!!! tu tranqui que luego te ponemos al día...es normal que estés con tu cuñada...hay tiempo para todo!!!!el jueves nos vemos y hablamos de todo!!! besos enormes!!!

Papallona....però tu treballes??? jo pensava que nooooo!!! :hmm:: jiijijiji. Jo ja tinc ganes de començar....tanta piscina i platja m'està deixant com una figa... Arrugaaaaaaaaaaa!!!!!!
No t'estressis per lo del cumple i la boda....que ja ho celebraremmmm!!!!!!! ::fiestuqui:: jijijijijij

Estiu....no ho sabem si ho farem....depèn com ens veiem!!!!! la veritat esk fa vergonya....però està comprobat, ho sinó fixa-t'hi als videos, que quan la parella comença a ballar lent la gent ni la mira...i quan canvia el ritme...tothom es fica al voltant cridant i animant...i això és un punt a favor...jejejej... però jo ME MUERO :-)0(-:

Nur...on pares???? bé que es nota que esteu tots 2 de vacancetes...eh????

aixo aixo.. a celebrar-ho!!!!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. ago. 25, 2009 1:21 pm

Aixx...ninetes avui estic Happy!!!!!jijijijiji q pq??? doncs aquest mati estavem Popi i jo fent el llit i em diu "He pensat una coseta que et volia proposa" i jo "Eureka!!!! proposarà alguna cosa!!!!! :-///: , sigui del que sigui...però donarà idees...jeejejje. I diu "Què et sembla si pel pont de la Diada (3 dies) anem a passar aquests dies a algun lloc, una escapada per aqui aprop però que poguem visitar cosetes i sortir..." la meva cara ha sigut tot un poema!!!! però m'he ficat super contenta pq feia temps que no ho feiem...i es clar, ara estic entretinguda en buscar cosetes per aqui aprop i que en 3 dies poguem veure i visitar llocs i fer cultura...jejeje. Em recomamenu alguna coseta???? jo havia pensat Saragossa i Calatayud..pq té cosetes per veure. Jo havia estat de petita però no m'en recordo de res!!! ::[]:-]] aixx....ara estic com la Giss.....fent fotos a tot!!!!!jejejeje m'encanta!!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Giss » dt. ago. 25, 2009 1:29 pm

ey! pues tinc un munt de fotos noves! ma cunyada m'ha fet un super reportatge de fotos en plan sexy! jajaja para mi nene eh? però ja us deixaré veure alguna... que no sigui molt comprometida... jejeje
ME ENCANTAN LAS FOTOS!!!!

Que guay Happi! una escapadita romántica con tu niño... eso hace siglos que nosotros no lo hacemos... aprovecha aprovecha...
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. ago. 25, 2009 1:55 pm

Giss ha escrit:Black! guapi... en mi opinión pienso que deberías ir de blanco... para una ceremonia civil no está mal... pero para la iglesia lo veo un poco fuera de lugar, yo iría con uno blanco pero sencillo, como los de "Blanco de Nilo" en Cambrils... y son mucho más baratos... unos 50€
Es mi opinión eh?
Un besito

Si esta es la tienda que yo decía de Cambrils lo que no me acordaba del nombre...hay muy chulos y elegantes!!!!!!! yo opino que deberías ir de blanco, ya que éste que te gusta a ti lo veo como para un familiar cercano de la novi@ para la ceremónia....tu misma dices que lo harías servir para otras bodas...nu sé...yo iría de blanco!!!! :o-o:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. ago. 25, 2009 2:00 pm

Giss ha escrit:ey! pues tinc un munt de fotos noves! ma cunyada m'ha fet un super reportatge de fotos en plan sexy! jajaja para mi nene eh? però ja us deixaré veure alguna... que no sigui molt comprometida... jejeje

Que guay Happi! una escapadita romántica con tu niño... eso hace siglos que nosotros no lo hacemos... aprovecha aprovecha...

Yupiiiii!!!! a ver...si no sale ningún imprevisto, lo haremos....!!!! :-) y sobre tu reportaje??? esk eres la leche...pero nos dejarás ver alguna, más que nada para hacernos una idea de lo que se puede encontrar tu nene cuando menos se lo espere!!!! jajajajaja
Mrs. Happiness

EntradaAutor: estiu2010 » dt. ago. 25, 2009 2:28 pm

Black el vestit m'agrada xo nose si x casarte....encara q el q tu triis estara be!!
Jo penso q avans de gastarte aqest dineral podries mirar aqesta botiga de roba d'estil ibicenc q ia a cambrils i aqi a tgna al carrer major...
estiu2010 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 25, 2009 2:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. ago. 25, 2009 2:36 pm

Giss ha escrit:Black! guapi... en mi opinión pienso que deberías ir de blanco... para una ceremonia civil no está mal... pero para la iglesia lo veo un poco fuera de lugar, yo iría con uno blanco pero sencillo, como los de "Blanco de Nilo" en Cambrils... y son mucho más baratos... unos 50€
Es mi opinión eh?
Un besito

Me acompañarias a esta tienda???? tara se apunta también!!! jejejeje

te iria bien el jueves????

muaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. ago. 25, 2009 2:38 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Aixx...ninetes avui estic Happy!!!!!jijijijiji q pq??? doncs aquest mati estavem Popi i jo fent el llit i em diu "He pensat una coseta que et volia proposa" i jo "Eureka!!!! proposarà alguna cosa!!!!! :-///: , sigui del que sigui...però donarà idees...jeejejje. I diu "Què et sembla si pel pont de la Diada (3 dies) anem a passar aquests dies a algun lloc, una escapada per aqui aprop però que poguem visitar cosetes i sortir..." la meva cara ha sigut tot un poema!!!! però m'he ficat super contenta pq feia temps que no ho feiem...i es clar, ara estic entretinguda en buscar cosetes per aqui aprop i que en 3 dies poguem veure i visitar llocs i fer cultura...jejeje. Em recomamenu alguna coseta???? jo havia pensat Saragossa i Calatayud..pq té cosetes per veure. Jo havia estat de petita però no m'en recordo de res!!! ::[]:-]] aixx....ara estic com la Giss.....fent fotos a tot!!!!!jejejeje m'encanta!!!!!

que guai nena!!!! aprofita doncs!!!! a mi saragossa em sembla genial, no és massa lluny i si no hi hs estat.. perfecte!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. ago. 25, 2009 2:40 pm

Papallona* ha escrit:ei black... doncs.. si que pica.. pero. mmm la meva opinió .. a mi no m'agrada per esglèsia.. l'esglèsia es tradicional, de valors i suposo que ho fas allí per això.. jo miraría algo sencillet i blanc o crema o beige.. nuse...

si fos pel civil estaría okis!

si, crec q téns raó... aix, però esq em costarà tant trobar un vestit blanc!!!! espero q m'ajudeu!!!! dijous quedada per comprar el vestit de la black!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. ago. 25, 2009 2:41 pm

Giss ha escrit:ey! pues tinc un munt de fotos noves! ma cunyada m'ha fet un super reportatge de fotos en plan sexy! jajaja para mi nene eh? però ja us deixaré veure alguna... que no sigui molt comprometida... jejeje

Giss, cariño... sabemos que te ENCANTAN las fotos!!! tus miles de álbumes lo demuestran!!! jejejejeje

y además esq sales siempre TAN guapa!!!!!

esa Giss!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. ago. 25, 2009 2:44 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
Es mi opinión eh?
Un besito

Si esta es la tienda que yo decía de Cambrils lo que no me acordaba del nombre...hay muy chulos y elegantes!!!!!!! yo opino que deberías ir de blanco, ya que éste que te gusta a ti lo veo como para un familiar cercano de la novi@ para la ceremónia....tu misma dices que lo harías servir para otras bodas...nu sé...yo iría de blanco!!!! :o-o:

Acompañarmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee pofavooooooooooooooooooooo >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. ago. 25, 2009 2:59 pm

Ninetes estic flipant colors.....he entrat a la web de Kanacca...i estic veient vestits de Rosa Clarà i Aire per preuss....tiradíiiisssssiiimmmsss!!!!!!però esk fica que es de colleccio 2010....es possible???? :star::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: estiu2010 » dt. ago. 25, 2009 3:06 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes estic flipant colors.....he entrat a la web de Kanacca...i estic veient vestits de Rosa Clarà i Aire per preuss....tiradíiiisssssiiimmmsss!!!!!!però esk fica que es de colleccio 2010....es possible???? :star::

Si ia un pos on es comenta lo dels vestits es veu q ia una noia va compral i li va sortir be!!!Va dir prefereixo perdren 300 q no 3000 i el vestit era identic al de rosa clara!!!
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. ago. 25, 2009 3:08 pm

estiu2010 ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes estic flipant colors.....he entrat a la web de Kanacca...i estic veient vestits de Rosa Clarà i Aire per preuss....tiradíiiisssssiiimmmsss!!!!!!però esk fica que es de colleccio 2010....es possible???? :star::

Si ia un pos on es comenta lo dels vestits es veu q ia una noia va compral i li va sortir be!!!Va dir prefereixo perdren 300 q no 3000 i el vestit era identic al de rosa clara!!!

quin es el post?....
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dt. ago. 25, 2009 3:10 pm

si que es possible, xq no son de Rosa Clara, son inspirats en els de Rosa Clarà, jejejeje.

Si el vestit q busques no té massa pedreria i és sencillet, jo ho provaria xq diuen q surten bastant iguals... la qüestió és anar a la botiga de Rosa Clarà a emprovar-se i el q t'agradi el demanes a kanacca!!! jejejeje

per cert... no us animeu a acompanyar-me dijous???????? :-( :-(
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. ago. 25, 2009 3:11 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
estiu2010 ha escrit:

quin es el post?....

aquest:

viewtopic.php?t=19504
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Giss » dt. ago. 25, 2009 4:49 pm

ey! pero donde ves los de rosa clarà? no los encuentro
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 25, 2009 5:13 pm

ei.. pero que pasada de vestidos.. yo creo que pediré uno y comoal día siguiente nos quedamos la family en el hotel y haremos una paellita pues me lo pongo y más chula que un 8!!! jiji
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 25, 2009 5:14 pm

ninetes no sabía que me afectaba... pero a medida que se acerca mi cumple me pongo depre... jooooooooooo
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants