NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 22, 2008 1:58 pm

X cert ise t'he contestat lo de l'agència... espero que ho rebis sinó fes-me un truc i t'ho explico!!! Fins ara!!! :o-o:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 22, 2008 5:06 pm

ise ha escrit:
cuca lleida ha escrit:
miriameta ha escrit:jejejej, de res.

Tambe faig salsa d´ametlles, massa de pizza, arros amb llet i ara que be el temps fare panellets.
La mama i jo tenim tradició de ferlos des que era jo ben petita, amb magermana que sempre probave la salsa i volie ajudar jejee i nosaltres, no que encara ets molt petita :-) quins temps aquells. :-))

jo tambe intentare fer panellets, pq l'any passat no en vaig fer. Pero enguany ho aconseguire!!!!! jejej

si que sou cocineritas!!!! jo amb els panellets no m'hi he atrevit mai!!!! :o-o: :o-o: :o-o: sempre els fa ma padrina!!! però tampoc no en menjo...jeje :o-o: :o-o: jo vaig directe a les castanyes i el moscatell!!! :-)) :-))

jejeje a mi m´agrade molt cuinar!! l´Euge ultimament mesta dient i ja varies vegades, que l´ensenyi a cuinar. Es bona senyal no? jejej
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 22, 2008 5:11 pm

ise ha escrit:
miriameta ha escrit:Wapa, marxo que me noto ja la front calenta un altre cop, a sopar i a dormir.

Muacs, que passis un bon dia demá. :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Recupera't molt miri!!! i no fagis més del que puguis fer!!!! si et trobes malament et quedes a caseta!!! (+:-) (+:-) (+:-)

Petonets per la malaltona!! : kissd : : kissd : : kissd :

Ja em recuperare... mamare avui deie que me quedes a casa... pero la feina es la feina... i el sou de quan estas de baixa cambie a pitjor.... No pot ser... espero no se compliqui a bronquitis com fa 2 anys... perque amb el canvi de temps d´ahir i avui.... Avui encara me trobo pitjor perque no paro de tossir i tinc el pit adolorit..

Gràcies pels petonets wapetona!!! :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 22, 2008 5:15 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:Us agraden les crepes? jo quan en faig tothom en menje jejeje i si no men demanen fins que nacabo fent!! Voleu la recepta?

A mi m'encanten i em kden mooolt bé, lo únic és que quan en faig en faig moooltes i clar ens empatxem de creps per ell i jo imagina't!!! Estàn mooolt bones... m'has donat una idea per fer aquest finde... algú s'apunta??? >.-<: >.-<: >.-<: En faré de sobres x a totes!!! jajajajajaja

Jo en vui!!!! que men guardaras???? jejeje Vui probar com les fas tu, i la Iseta diu que te una altra manera de feres tambe aixi que 3 per probar jejej.

Per això quan ni faig jo en faig per nosaltres 2 i els pares i magermana. S´acaben molt aviat i encara en volen mes jeje. Son uns tragons!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 22, 2008 5:16 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:ei carinyets que us he de deixar.... :-( :-( :-(

miriameta passa-la la recepta!!! jo en se una però la teva potser és més bona!!! :-)) :-)) Pero jo proposo que fem una ruta gastronòmica per provar les especialitats de cada una!!! jejejeje :-)) :-))

Repeteixo... ho trobo una excel.lent idea!! Veniu a casa meva!!! El mes que ve... o quan vulgueu!!! El mes que ve también hem de kdar per anar al cine eh si pot ser a principis de mes sinó potser treuen la pel.li ok?? Ja direu algo!!!

M´uneixo a la ruta, que va quedar la cosa en stand by!! Per nadal tindre ja cadires espero.. encara que siguin de fusta... aixi que no haureu de menjar al terra jejejjej
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 22, 2008 5:19 pm

lluneta29 ha escrit:X cert, iseeeeeeeeeee!! No sé si t'he saludat!!!??? Bon diaaaaaaaaaa al dematí... un dia i te'n vas de creuer mamonaaaaaaaaaaaaaa!!! Fica'm dins d0una maleteta i emporta'm amb vosaltres!!!!!!!!!!! :-)ok: X cert, ahir algú va veure anatomia de grey? Algú li agrada? ÉS que em va smblar un capítol mooolt bonic i vaig soltar alguna que altra llagrimeta, devia estar sensible!!! :-( :-(

M´encanta anatomia de Grey, i entre fantasmas, i medium i csi jejeje
Pero ahir men vaig anar a dormir aviat i no vaig veure res....
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 22, 2008 5:22 pm

ise ha escrit:necessitariem aquells trastes que fan disminuir el tamany de les coses com els que tenien a l'arare o al bola de drac!!! jejejeje si voleu quan fagi la maleta us aviso!!! :-)ok: :-)ok:

jo només tinc una feina però realment no m'aniria malament poder fer-ne una altra!!! la cosa està apurada, apurada!!! :-( :-(

I tant!!! avisans que vindrem i ens poses cadascuna a una maleta. <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> quina enveja que ens fas ehhhhh sana!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 22, 2008 5:26 pm

Jo tinc 1 feina i mitja jejej

A mes a mes del treball, passejo avis o estic amb ells una estoneta, o faig vetlles.

I a sobre estudio i encara tinc temps per xerrar amb vosaltres...

Mirat aixi no se ni com mu monto per a sobre preparar la boda jijiji

Soc com aquell anunci que es clone i al final del dia torne a ser 1 jejeje
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 22, 2008 7:45 pm

Voldreu venir el 6 de maig amb mi a la primera prova del meu vestidet??
(es entre setmana...)

Quedaran 4 mesos justos.... :-):-):-):
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 23, 2008 8:24 am

miriameta ha escrit:Voldreu venir el 6 de maig amb mi a la primera prova del meu vestidet??
(es entre setmana...)

Siiiiiiiiiiiiii!! M'ho intentaré muntar per venir... fa il.lu!!!!!!!!!!!!!! Què bé!!! A mi también m'encanta Anatomia de grey t'has de baixar el últim capítol de la temporada 4a. pq t'encantarà!!! com estàs avui?? La ise no té connexió a internet i no sé si es podrà connectar. Demà ja marxa... té unes ganes, pobra... >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 23, 2008 8:46 am

X cert, bon dia a totes!!! :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dj. oct. 23, 2008 10:15 am

Bon dia carinyet :-()-)

Me de baixar els ultims capitols, perque no els he vist... ultimament no vec la tele... pero tinc ganes de veurels!!!

Avui no he anat a treballar...la jefa me va veure ahir i va dir, ets la unica que ve a treballar malalta...les atres per un costpat ja agafen la baixa jejejej i mamare ma dit avui que amb febre no treballava... aquestes mares....

Ojalá puguis venir el dia 6, me fara molta ilusió veure a les meves nenes.

Espero que es conecti a internet la Iseta mes que res per desitjarli molt molt molt bon viatge!!!!!!!!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dj. oct. 23, 2008 12:46 pm

wolaaaaaaaaaaaaaaa!!! :-)) :-))

com ha dit la Lluneta a la feina no tinc internet :-( :-( :-( :-( pero ara he acabat de dinar i m'he conectat un momentet per desitjar-vos que passeu un bon cap de setmana i que la setmana no sigui molt dura! :-)) :-))

si puc jo també vull venir a la primera prova!!!!

un petonet a totes i quan torni ja m'intentaré ficar al dia ràpid! jejeje :-) :-) :-)

us anyorareeeeeeeeeeeeeeeee!!!

: kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: miriameta » dj. oct. 23, 2008 1:00 pm

ise ha escrit:wolaaaaaaaaaaaaaaa!!! :-)) :-))

com ha dit la Lluneta a la feina no tinc internet :-( :-( :-( :-( pero ara he acabat de dinar i m'he conectat un momentet per desitjar-vos que passeu un bon cap de setmana i que la setmana no sigui molt dura! :-)) :-))

un petonet a totes i quan torni ja m'intentaré ficar al dia ràpid! jejeje :-) :-) :-)

Wapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! tu has de passar molt i molt be!!!! t´enyorarem moltissssim!!!! Cuidevos molt i a disfrutar fins al mes minim detall!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Muacs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> Fes moltes fotos eh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 23, 2008 3:09 pm

t'anyoraré moooolt wuapíssima!!!! Passeu-vos ho molt bé i quan torneu tindreu l'agenda repleta de actes socials jijiji!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* Torna aviat!!!!!!!!!!! :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 23, 2008 3:26 pm

Noies ens kdem snse la ise aq setmaneta... no sabré pas amb qui xarrar ara!!! De totes les propostes que hem anat fent, faré un resumet a veure que us pareixen:

- cinema ( aveure Women!! és a dir la versió en film de nosaltres :-) )
- ruta gastronòmica per les diferents cases.
- un esmorzar per conèixer la noelieta.
- fira de nuvis (x fin!!!!!!!!!!)
- un altre dinar/sopar però proposo ja als voltants de nadal per celebrar-ho!!! Al pas que anem celebrarem también les 200 pàgines!!

Ja em direu què tal ho veieu... sóc hiperactiva no hi puc fer més i més quan em sento a gust amb persones com vosaltres!!! :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dj. oct. 23, 2008 3:55 pm

miriameta ha escrit:Voldreu venir el 6 de maig amb mi a la primera prova del meu vestidet??
(es entre setmana...)

SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII jo tambe me apunto que no t'he vist cap vegada i tambe me fa molta ilu veure't. Tambe intentare combinar-ho. Per cert fes memoria pq encara no tinc calendari per apntar-ho i si no ho apunto ...soc un dessastrillo!!! i no m'ho vull perdre!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dj. oct. 23, 2008 4:05 pm

ise ha escrit:wolaaaaaaaaaaaaaaa!!! :-)) :-))

ISEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
que tingueu molt molt bon viatge que us ho passeu genial i quan tornis ja ens faras la cronica , amb tots els detallets. Molts petonets!!!!!!!!! <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^>
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dj. oct. 23, 2008 4:11 pm

lluneta29 ha escrit:Noies ens kdem snse la ise aq setmaneta... no sabré pas amb qui xarrar ara!!! De totes les propostes que hem anat fent, faré un resumet a veure que us pareixen:

- cinema ( aveure Women!! és a dir la versió en film de nosaltres :-) )
- ruta gastronòmica per les diferents cases.
- un esmorzar per conèixer la noelieta.
- fira de nuvis (x fin!!!!!!!!!!)
- un altre dinar/sopar però proposo ja als voltants de nadal per celebrar-ho!!! Al pas que anem celebrarem también les 200 pàgines!!

Ja em direu què tal ho veieu... sóc hiperactiva no hi puc fer més i més quan em sento a gust amb persones com vosaltres!!! :-))

A veure:
-Al cine me apunto!!!!! :: orrr::
-A la ruta tambe :-///:
-A l'esmorzar per coneixer la noelieta tambe, pero que no sigui massa dora, es que soc una marmota :-))
- A un altre dinar o sopar tambe :-eh_::
A la fira anire am el nino , i l'altre dia me va dir d'anar els dos dies ....que ja veurem pq si s'agobia...No es pq no vulgui anar amb vosaltres pero es que hem de mirar el fotograf i ell es una mica especial (jo tambe ) pq ho volem tot perfecte. Com totes, jejejej. I si aenm los dos....oi que m'enteneu??? :hmm:: es que me sap greu dir-vos que no...jo!! (aixo me passa pq estic agust am vosaltres!!!) :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dj. oct. 23, 2008 4:15 pm

Com m'enrollo!!!!!!
MIRIAMETA!!!!! que estas millor wapa?? (+:-)
LLUNETA!!!!!!!!!! la setmana que ve canviarem de numero!!!! >.-<: >.-<: >.-<: nomes quedara un any i mig >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :ball:ball:
NOELIETA!!!! com estas?? i la boca?? tenim ganes de coneixet!!!!!
GEMMA!!! que tal el curset ??
Imatge
cuca lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants