NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: cuca lleida » dj. oct. 23, 2008 4:20 pm

Bno nenetes,marxo a voltar i a la nit si puc me tornare a connectar!!!
molts petonets per a totes!!!!! : kissd : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito :
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 23, 2008 4:46 pm

cuca lleida ha escrit:Com m'enrollo!!!!!!
MIRIAMETA!!!!! que estas millor wapa?? (+:-)
LLUNETA!!!!!!!!!! la setmana que ve canviarem de numero!!!! >.-<: >.-<: >.-<: nomes quedara un any i mig >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :ball:ball:
NOELIETA!!!! com estas?? i la boca?? tenim ganes de coneixet!!!!!
GEMMA!!! que tal el curset ??

Holaaaaaaaa wuapa!!! la setmana que ve ja tindrem un 6 tia!! Què guai!!! Quines ganes... Entenc lo de la fira de nuvis, jo segurament hi aniré dues vegades una amb vosaltres si hi aneu i una altra amb el jordi com que tinc entrades de sobres... així disfruto més!!! jajajaja però t'entenc perfectament que ho sapiguis!!!
Gemmeta on pares?? Cansada a tope eh!! Jo también la veritat és que divendres no m'aguanto de peu!!! tota la setmana plegant a les 9 de la nit pràcticament no tinc temps x a res!!!
Noelieta!!! Tenim ganes de conèixet, pensem totes iguals crec jo!!!
Miriameta... com stàs de la febre?? Si no has entrat més és que no et deus trobar massa bé!!! Ànims!!!
La ise ja deu star fent les maletes!!! Quina enveja sana que tinc ara mateix... i quant d temps fa que vam marxar nosaltres de creuer... quins records!!! oi cuca??
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gemma84 » dj. oct. 23, 2008 6:06 pm

holaaaaaaaaaaaaa preciosesssssssssss!!!!! que tal totes???? nenes d'aqui a no res haurem de fer el sopar de les 200 eh???? aneu a una velocitat desboradant!!!! Ara volia anar a estudiar una estoneta opos a veure si aquest any me'n surto..... però abans he volgut a entrar a saludar-vos!!!! el curset que estic fent està força bé, la veritat! el dimarts que ve és l'ultim dia que en tenim, però bueno, la veritat es que no ha estat gens pesat! nenes haurem de tirar endavant el pla de anar al cine eh?? que la peli proposada pinta molt i molt be!!!
Anims a totes que demaaaaaaaaaaa...............DIVENDRES!!!!!!!!!!!! em passen els dies volant! sembla que fa dos dies que ens vam veure i dema farà una setmana! que tal el dijous fantastiques??? ara em posare a llegir una miquetona el que heu escrit!!!

Petonnnneeeeets wapessssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
gemma84
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: gemma84 » dj. oct. 23, 2008 6:17 pm

ISEEEEEEEEEEEEEEEEEE wapissssimaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! ja no se si estic a temps, pero que vagi SUPER SUPER SUPER SUPER be el viatge!!!! disfruteu moltissim!!!! i tal i com tan dit totes: fes moltes fotos eh??????? ja ens ho explicaras tot!!!!!

MOLTS PETONETS WAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
Imatge
gemma84

EntradaAutor: miriameta » dj. oct. 23, 2008 6:42 pm

lluneta29 ha escrit:Noies ens kdem snse la ise aq setmaneta... no sabré pas amb qui xarrar ara!!! De totes les propostes que hem anat fent, faré un resumet a veure que us pareixen:

- cinema ( aveure Women!! és a dir la versió en film de nosaltres :-) )
- ruta gastronòmica per les diferents cases.
- un esmorzar per conèixer la noelieta.
- fira de nuvis (x fin!!!!!!!!!!)
- un altre dinar/sopar però proposo ja als voltants de nadal per celebrar-ho!!! Al pas que anem celebrarem también les 200 pàgines!!

Ja em direu què tal ho veieu... sóc hiperactiva no hi puc fer més i més quan em sento a gust amb persones com vosaltres!!! :-))

Jo alguns matins estare a casa i me conectare per xerrar amb tu si vols :-)

cinema--> miri apuntada
ruta --> ja en tinc ganes
esmorzar --> es obligadissim
fira nuvis --> amb el nene i vosaltres
dinar i sopar --> perfecte
caldea --> quan hi hagi peles

hiperactivitat al poder!!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dj. oct. 23, 2008 6:46 pm

cuca lleida ha escrit:
miriameta ha escrit:Voldreu venir el 6 de maig amb mi a la primera prova del meu vestidet??
(es entre setmana...)

Quedaran 4 mesos justos.... :-):-):-):

SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII jo tambe me apunto que no t'he vist cap vegada i tambe me fa molta ilu veure't. Tambe intentare combinar-ho. Per cert fes memoria pq encara no tinc calendari per apntar-ho i si no ho apunto ...soc un dessastrillo!!! i no m'ho vull perdre!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo tu recordare jejej i a sobre podriem celebrar el meu cumple de pas, que será un dia abans de la proba. *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dj. oct. 23, 2008 6:49 pm

Bueno nenes, avui no es que me trobi massa be, no he anat a treballar pero a estudiar si... amb feines pero bueno, si perdo hores no me podre presentar a examen... A vere si milloro una mica perque cada vegada tinc mes mocositat als pulmons...

I bueno, mesemble que us he contestat a tot...

Muacs!!! :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dj. oct. 23, 2008 6:51 pm

ai si, m´enalegro molt molt que us hagi agradat el que us he fet!!! :-)ok:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: gemma84 » dj. oct. 23, 2008 6:54 pm

Hola wapes! acabo de veure el resum que ha fet la lluneta dels tots els plans que s'han proposat, en resum: JO M'HI APUNTO! em semblen tots genials i super necessaris!!!!!
Imatge
gemma84

EntradaAutor: gemma84 » dj. oct. 23, 2008 6:56 pm

Per cert, Miriameta, cuida't moltssim! ves a dormir aviat i descansa molt, ja veuràs com t'anira super be! Anims wapa!

Besitos!!!!
Imatge
gemma84

EntradaAutor: miriameta » dj. oct. 23, 2008 6:57 pm

gemma84 ha escrit:Per cert, Miriameta, cuida't moltssim! ves a dormir aviat i descansa molt, ja veuràs com t'anira super be! Anims wapa!

Besitos!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) Gràcies wapa!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dv. oct. 24, 2008 10:25 am

BON DIA!!!

Ise FELIÇ VIATGE!!!

Nenes avui fa una setmana del nostre soparet!!! com passe el temps de rapid...

Muacs!! :-()-)

que tingueu un feliç divendres!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dv. oct. 24, 2008 11:45 am

miriameta ha escrit:BON DIA!!!

Ise FELIÇ VIATGE!!!

Nenes avui fa una setmana del nostre soparet!!! com passe el temps de rapid...

Muacs!! :-()-)

que tingueu un feliç divendres!!

Ei noies!! Avui tinc feineta... i la ise no hi és... però esteu totes vosaltres!! Què tal es presenta el finde? Jo el tinc plenet, demà vaig al cine a veure una peli en versió original la del woody allen, a veure com va i a la nit tinc soparet!!! Diumenge encara no sé què farem, potser tenim gent a sopar a casa!!! Què us smbla? Vosaltres què fareu? La ise ja deu ser a BCN ara li enviaré un sms a veure què diu!!! Mooolts petonets!!! :-)) :-)) Miriameta com et trobes x cert? EStàs millor?
Avui em toquen els terroristes a la tarda... quina por!!!
Gemma!! Planificarem tot pas a pas per poder-ho fet tot!!!
Cuca... ja queda menys pel 6!!?? Com stàs? No coincidim ni de miracle eh_!!!

Noelieta... on t'has ficat?????????? :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. oct. 24, 2008 11:46 am

cuca lleida ha escrit:Com m'enrollo!!!!!!
MIRIAMETA!!!!! que estas millor wapa?? (+:-)
LLUNETA!!!!!!!!!! la setmana que ve canviarem de numero!!!! >.-<: >.-<: >.-<: nomes quedara un any i mig >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :ball:ball:
NOELIETA!!!! com estas?? i la boca?? tenim ganes de coneixet!!!!!
GEMMA!!! que tal el curset ??

Siiiiiiiiii només quedarà un any i mig ja smbla ke kdi menys no??? Encara que es segueix fent etern i dos mesets i podrem dir l'any que ve!!! Què et smbla?? I ja podrem mirar esglèsia!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* quines ganes que tinc!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dv. oct. 24, 2008 12:01 pm

Jo estic igual que ahir en qüestions de mocositat i tos, pero avui no tinc febre!!

Aquest finde ja el tinc plenet.
Dema al mati treballo, i despres a dinar i a marxar a vendrell a veure el meu nene, a la tarde suposo que anirem a les gavarres de tarragona a veure el splaff aquet que diuen que es un almacen de xinos baratet.

Diumenge al mati cap a la fira de sabadell a passejar una estoneta!! i per la tarde a estar per casa fent el vago ejjej i despres tornar jo cap a caseta...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dv. oct. 24, 2008 9:06 pm

Fa una setmaneta justa, estavem demanant sopar. I ara estic a caseta, amb el pijama posat i no hi ha ningu al foro....

Bon cap de setmana nenetes meves!!!! :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » ds. oct. 25, 2008 3:31 pm

Ei noietes!!!! Tinc novetats fortes!!!!!! He deixat la meva feina per anar a fer una substitució d'anglès a la Seu d'Urgell!!! Potser estik boja però ho havia de fer... No sé si he fet bé o no, ja us ho diré... d'errors también s'aprèn diuen. Stik suuuuuper asustada i a l'expectativa d veure km és pq en ma vida m'he ficat davant d'una classe amb tants nens però bno... ja vurem què passa, potse als dos dies ho deixo o potser m'agrada... no sé... intentaré ficar-me internet allà dalt per estar en contacte amb vosaltres pq m'avurriré mooolt tota sola per allà dalt, a veure si em veniu a veure ok?? I deixo el meu nen aquí... ara que viviem junts... :-( :-( :-( això és lo que més me fot. Gemmeta ajuda'm!!! No sé què coi he de fer ni com va tot aquest tema de les substitucions!!! Stik aterroritzada!!! :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dg. oct. 26, 2008 11:44 pm

lluneta29 ha escrit:Ei noietes!!!! Tinc novetats fortes!!!!!! He deixat la meva feina per anar a fer una substitució d'anglès a la Seu d'Urgell!!! Potser estik boja però ho havia de fer... No sé si he fet bé o no, ja us ho diré... d'errors también s'aprèn diuen. Stik suuuuuper asustada i a l'expectativa d veure km és pq en ma vida m'he ficat davant d'una classe amb tants nens però bno... ja vurem què passa, potse als dos dies ho deixo o potser m'agrada... no sé... intentaré ficar-me internet allà dalt per estar en contacte amb vosaltres pq m'avurriré mooolt tota sola per allà dalt, a veure si em veniu a veure ok?? I deixo el meu nen aquí... ara que viviem junts... :-( :-( :-( això és lo que més me fot. Gemmeta ajuda'm!!! No sé què coi he de fer ni com va tot aquest tema de les substitucions!!! Stik aterroritzada!!! :-( :-( :-(

Ostras chiqueta m´has deixat de pedra :o :-( jejeje si es el que tu vols ja esta be. Pero que fara el teu Jordi sense tu?? Ai tant que et vindrem a veure!!!! faltarie mes!!!!!
Jo t´aconsello que facis el que el teu cor et digui, i si et diu que hu facis pues endavant!!!
Jo entenc que abans no estiguesis gens be a la feina i espero que ara tot et vagi molt molt be. Et dono anims i molta sort.

Si necessites alguna cosa aqui estic vale wapa? Sigui el que sigui !!!!Espero veuret conectada per aqui cada dia jajajaja :p :-)ok:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dg. oct. 26, 2008 11:51 pm

Avui he estat a la fira de Sabadell nenetes meves!!!! mu he passat molt be!!! Hi he anat amb la sogra i el seu novio i sobretot amb el meu nene wapo!!!!

I..... tatachan!!!! casi habemus fotògraf!!!!! biennnnnnnnnnn :mu:: :mu:: :mu:: si veiem que a la fira de lleida no ens agrade cap o no hi ha cap oferta millor... ja tenim fotògraf!!!!

Quina passada eh!!!!

Aquesta tarde he estat a mb la meva nevodeta de 3 mesets i es preciosa, cada dia creix mes i esta mes wapa!!!!!! Avui s´ha dormit amb la tita Miri despres de que plorés a tots els altres braços!!!! i jo triunfant!!!! S´em cau la baba quan vec un bebe!!! Voleu una foto d´ella amb la seva tita Miri i amb el seu tito Euge????

I cuestió grip!!! la tos no se men va ni a la de 3 i segueixo sent igual de mocosa pero me trobo molt millor!!!!

I vosaltres com aneu de salut??? com ha anat el vostre finde? com es presente la setmana????

Mil petons a totes :-()-) :-()-) :-()-) !!!!! (Ise a tu et tardaran mes en arribar els petons pero ja trobaran el teu barco ja ejjejeje :-) )
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 27, 2008 11:39 pm

Hola wapes!!!

Espero que us vagi be a totes!! pujo el post que esta massa abaix de la pagina i no es bonic veurel tant deicaigut.

Lluneta ja diras alguna cosa!!!

Doneu senyals de vida plis plis :o-o:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta