"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dj. oct. 29, 2009 4:43 pm

Nineeeeeetessssssss!!!

un cop més marxo amb un coet al cul!!! ma germana em passa a buscar.......JA per anar a fer panellets per ella, jo aquesta nit amassaré la meva massa per fer-los demà, i el dissabte amb ma mare i...........VISCA ELS RÈGIMS!!!!!!!

Happi...jo tampoc puc obrir res eeeeeeee....i no saps res del xinitus????????jopetaaaaaa però tranqui que arribarà!!!!!

Ahir ninetes vaig anar a dormir a les tantes...em vad onar per mirar ho de les excursions a la riviera maya...ya sabem què fer...i avui he contactat amb la que dieun que és la més barata i ja m'han enviat preus, viatges...de tot...superbé, i ho podria agafar des d'aquí i tot!!!!!!!!!

ninetessssssss a veure si a la nit tinc temps de conectar tranquil·leta que he vist que la elxa ja ha provat panellets, la nur té vestit nou, la papallona m'ha sugerit coses per la música, l'estiu ha fet uns macarrons......,,,,,,jijijij

fins despres buniquetes més!!!!!!!!

PAPALLONAAAAAAAAAAAAAAAAAA siiiiiiiiiiiii el Jopeta és meu....passa algo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a què no provaràs dels meus panellets!!!!!!!
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 29, 2009 5:04 pm

laiac ha escrit:Nineeeeeetessssssss!!!

un cop més marxo amb un coet al cul!!! ma germana em passa a buscar.......JA per anar a fer panellets per ella, jo aquesta nit amassaré la meva massa per fer-los demà, i el dissabte amb ma mare i...........VISCA ELS RÈGIMS!!!!!!!

Happi...jo tampoc puc obrir res eeeeeeee....i no saps res del xinitus????????jopetaaaaaa però tranqui que arribarà!!!!!

Ahir ninetes vaig anar a dormir a les tantes...em vad onar per mirar ho de les excursions a la riviera maya...ya sabem què fer...i avui he contactat amb la que dieun que és la més barata i ja m'han enviat preus, viatges...de tot...superbé, i ho podria agafar des d'aquí i tot!!!!!!!!!

ninetessssssss a veure si a la nit tinc temps de conectar tranquil·leta que he vist que la elxa ja ha provat panellets, la nur té vestit nou, la papallona m'ha sugerit coses per la música, l'estiu ha fet uns macarrons......,,,,,,jijijij

PAPALLONAAAAAAAAAAAAAAAAAA siiiiiiiiiiiii el Jopeta és meu....passa algo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nenes...esk no ho se com puc fer-ho!!!!!!! :-( sóc super torpe amb la informàtica
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 29, 2009 5:08 pm

Vaig a fer classe nenes!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dj. oct. 29, 2009 5:32 pm

Ninetes, ja tinc la comanda en les meves mans, no ho he pogut resistir i he mirat els colors, es tot correcte!!!!!!!!!!!!! Yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Elxa, nena, mas justa que no iva yo y mira, hasta el 20 de noviembre no tengo que ir, creo que son un poco exageradas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 29, 2009 5:58 pm

yupiiiiiiiiiiiiiiiii
ja tenim comandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ueeeeeeeeee.. jo et vaig donar n+20 euros... em faltaven 50 per donar-te que els porto a la cartera per si kedem jijiji.... pero bueno.. nu se com quedará amb lo que me faltava, la nova comanda dels rams... i lo que vaig tornar.. suposo que et tindré que donar algo més.. no?

elxaaaaa.. jo vaig mentir el data de la boda.. sempre dic una setmana abans jijii ho vaig llegir una vegada pel foro.. i mira.. jiji.. pero vamos que amb 5 mesos van sobrets!!! a mi también em van dir lo de justeta.. clar com després els hi bé tot junt!!!

happiiiiiiiiii.. al final no has pogut canviar el format??????!!!!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dj. oct. 29, 2009 7:37 pm

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes meves¡¡¡¡¡¡¡

Happi, jo avui no puc quedar sobre aquesta hora ja que els dimarts i dijous a les 19.00 hores cap al gym¡¡¡¡¡¡ Com et va anar tu ahir el gym? i el teu ninot?

Giss, ja tens internet que bé no? quan vulguis quedar per fer un cafe digam-ho ehhh¡¡¡ que estem al cosatadet oks bonica?

Tara, que tal? on pares?

Nur, quina feinada no...tu no et preocupis que com passa el temps segur que aviadet ja tindràs tota la feina feta i ja serem al nadal¡¡¡¡¡¡
Felicitats per el vestidet de boda del desembre¡¡¡¡¡¡ com es?

Laiac, que tal bonica¡¡¡¡¡¡ que vagui molt bé el curs val? les cançons estan guays, és una cosa personal les cançons per el video i si a tu t'agraden a mi també¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
nena, son boniques ¡¡¡¡¡¡

Elxa, on ets? eoooooooooo

Estiu, com va tot?

Black, com van els estudis i la feina?

Papallona, ara ja estàs tranquila no? espero que ja tinguis una pau interior i estiguis feliç amb la teva elecció val?

A totes un petonet molt fort¡¡¡¡ vaig a treballar i a la tarda al gym i demà DIVENDRES¡¡¡¡¡¡¡¡

Us estimooooo boniques¡¡¡

Que tingueu un molt bon dia¡¡¡¡

Hola guapa! Com estas?? Que tal?

Ja sé que el temps passa volant... i jo vaig contrarellotge... i encara m'estresso més!! :star:: En fi... prou!! Prou de parlar de centenari perque em sap greu atavalar-vos!! Com diria el Cuní... prou!! prou!!! prou!!!!

El vestit és un vestit negre curt senzillet, es lliga al coll, i de cintura en amunt és d'encage i per avall és un plisat satinat. És mono! jejeje! Ara vull unes sabates de xarol negres, jijiji
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. oct. 29, 2009 7:38 pm

tara ha escrit:Bon dia ninetes!

Ahir vaig estar una mica out, del viatge encara res de res, el nen va ahir, i ja no ens va donar temps, a veure si avui hi podem anar, ja us explicare!

Que tal estau totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

A veure avui si hi han novetats tema viatge!
Per cert, ja han sortit les tarifes del 2010?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. oct. 29, 2009 7:43 pm

Papallona* ha escrit:
nur_jor ha escrit:Hola ninetes, demà la meva companya ja estarà oficialment de baixa, i jo estaré oficialment SOLA en la meva comisió :-( ...
I hi ha molta feina a fer encara... tenim totes les fotos triades (les que volem exposar) i ara s'ha de fer el muntatge, posar-hi els anys, fer els escrits... buf... buf... buf... cada dia m'emporto feina a casa, i ja em surt per les orelles...

Aquesta tarda ma mare m'ha vist tan agoviada que m'ha pres a donar una volta per Reus... i ves per on!! Me comprat ja el vestidet per la boda d'aquest 5 de desembre!! Poc m'ho esperava que acabaria amb vestit avui! jejeje!! M'he desestressat provant-me vestidets... jejejej...

pero a l'arribar a casa m'he trobat la feina que havia pres sense fer... i ja m'he tornat a agoviar... mare meva!!

Res ninetes, m'en vaig a dormir que estic cansada...

Un petonet molt fort a totes!!!

Diumenge ens veurem!! Tinc moltes ganes de veure'us!!! Us estimo molt!!!! ::love::

nur!! mira que bé que ha fet la mami .. t'ha portat a fer un tom i ale.. vestidet!! i kin esssssssssss que me'n recordo de l'ultim i era tan xuluuuuuuuuu jijiji
guapi.. bueno a vere si passa aviat i ja estas lliure,,, es que això del centenari... bueno tu trankil.la, poket a poket.. que has de fer!!!
i aki estem per lo que siguiiiiiiii

mua!

Gracies pels ànims i per tot!!! Sou maquíssimes totes!!
I la mami... si, és un sol!!! I ho necessitava, la veritat!!
Doncs com li he dit a la Torsaeann és un vestit negre lligat al coll, i de cintura amunt és d'encage i la faldilla és plisada satinada. És xulo, però m'agrada molt més el blau que em vaig posar a l'estiu... Però clar, el blau no el veig per una boda d'hivern!!! I aquest negre amb unes mitges negres ben tupides i unes sabates de xarol... po zi!!!
::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. oct. 29, 2009 7:50 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
laiac ha escrit:Nineeeeeetessssssss!!!

Nenes...esk no ho se com puc fer-ho!!!!!!! :-( sóc super torpe amb la informàtica

Happi, espero que no et molesti!! He canviat el format de l'arxiu i l'he reenviat. :-.:·:: A veure si ara ho podeu veure!

És que els documents fets amb el Word 2007 no es poden obrir amb les versions anteriors (97, 2000, 2003...)

Jo aquí a casa treballo amb el 2007, i a vegades em guardo els arxius al pen, i quan ho vull obrir des de l'escola cago llets perque no ho puc obrir!!! Ara m'estic començant a acostumar en guardar-ho amb l'altre format, jejeje
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. oct. 29, 2009 7:53 pm

elxa ha escrit:nenes m'han trucat de la botiga que la papallona es va anar a emprovar vestits, m'han dit que habien estraviat els meus datos i gracies a la papallona que els hi va donar el meu tel. m'han trucat i ja hem kedat per el dia 21 de novembre, m'han dit que intentarán que el vestit que m'agrada els hi arribi per emprovar-mo però jo sé que no hi arribarà jejejejeje.....me lo huelo!!
M'han dit que de data de la boda, vai justa, que ho tinc que mirar ja! vols dir? nena? nuse nuse.....jo com la Happi que fins al gener no volia mirar vestits!! no ho entenc!

pel 21 de novembre?? si que tiren a llarg, no?
de totes formes vas bé de temps! perque solen aconsellar agafar un vestit amb un mínim de 6 mesos, i tu ho mires amb 8 mesos! de sobres!
però encara que hi anessis amb menys de 6 mesos no crec que et posesin cap pega.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dj. oct. 29, 2009 8:03 pm

Ninetes!!!! q tal tot?? jo super cansada!!! he anat a la ginecologa a les 17:30 i després estudiant fins ara!!!!

demà divendres!!!! ja queda menos pel DIUMENGE!!!!

per cert taram que he llegit de la comanda?? q n'has feta una altra o com???? esq no m'he enterat... jo crec q lo meu eren 6 euros, te'ls donaré el dimenge o abans si ens veiem!!!!

quines ganes de q passi dimarts q vé!!! aixi ja estaré menos agobiada xq ja hauré fet l'examen...!!

aix, em sap greu no haver estat massa per aquí aquesta setmana, però esq casi q no tinc temps de res!!! però encara m'estimeu, no????

happi!!! ja he llegit q el divendres a provar vestits, no??? que guai nena!!! a veure si el trobes tan ràpid com la papallona!!!

elxa!!! a ver si tu te animas también!! q ya he leido q también pronto vas a ir, no??? muchjo trabajo en la consulta??? aix, si esq no paramos!!!

estiu nena!!!! tu quan aniràs a provarte vestits??? estaria bé acabar l'any amb totes les ninetes amb vestit!!!! :-///: :-///:

nur!!! ostres, la teva companya de baixa??? quanta feina q tindras, no???? si esq... no parem!!! jejejejeje

Papallona!! q tenies festa avui??? que guai q ja tinguis vestit!!!!

Torsaeann guapa!!!! com va tot???

Giss nenaaaaaaa, tu como yo, q no tienes tiempo de casi nada!!!! hoy toca GH?? esq como no veo la tele no me entero de nada!!!!

Laiac!!!! tu també vas sempre super liada!!! però en dues setmanes vacances eh!!!!! que guai, quina enveja!!!!

tara!!! aixi encara no sabeu res concret del viatge???? bé, segur q aviat us poseu d'acord i reserveu!!! que ja queda menos!!!!

un peto precioses meves, vaig a descansar una estona i després torno!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
blackmamba l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 30, 2009 10:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Giss » dj. oct. 29, 2009 8:36 pm

Hola guapis!!! jo, no se vale... yo solo puedo conectarme por las noches y me toca ponerme al día de todo lo que habeis hablado! jejeje
Yo ayer al final me quedé sin peli, sin cena y sin nada, porqué discutimos... así que nada, una noche perdida, pero bueno... qué le vamos a hacer, las cosas pasan cuando pasan...

Laiac! Que guay! ja tens una nova feina: buscar músiques pel video! quan ens veiem et podem anar donant idees... ja et passaré una llista

Tara! ya ha llegado el pedido? que guay! pues el sábado podríamos quedar y así ayudamos a la Laia a dejar todo organizado no?

Torsaeann! a veure quan ens veiem! que tot i estar apropet... bufff tinc l'agenda apretadísima... mira, demà és l'únic dia que tinc lliure en tota la setmana!

Nur! guapi! que guay! no sabia que anaves de boda al desembre! així que ja t'has comprat el vestit! doncs ja saps... foto! jajajaja

Elxa! Guapi! gracias por llamarme ayer... al final les mandé un mail y me han dicho que el vestido lo estan haciendo... que en breve me avisaran de que lo mandan... uff menos mal! que susto!

Papallona! encara als nuvols? jejeje quina sensació més maca no? jo també em vaig mirant de tant en tant a les fotos que tinc amb el vestit... jejeje

Black! si! hoy GH! jajajaja e mejor dia de la semana... los jueves! pizza y GH! juas

Estiu! nena com vas? ens veiem diumenge!

Happi! he leído por ahí que decías lo de las entradas de la Fira tot nuvis... pero si las tenemos gratis! a mi me las dan en el dorado... pero si tu restaurante no te las da, las dan en muchos sitios... en la floristeria trevol de Reus también las dan, en los cines de las Gavarras también... y supongo que cualquiera de las entidades que participen te tienen que dar, sinó pídele a tu fotógrafo.

Bueno guapis! me voy a echar un ratillo... luego os leo.

Alguna podria quedar mañana por la tarde?

Un beso
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dj. oct. 29, 2009 9:02 pm

Bones ninetes!!!!!!!!!!!!!!!

Dons, ja he fet recompte de la comanda, esta tot be, aixi que suan volgueu ho porto per repartir-ho, dels euros ja en parlarem!

Black, es que cuan va arribar la comanda, esl portabouquets els vam trobar petits, i vam decidir canviar.los per mes grans, aixi que el preu tambe es una mica mes, pero poquet, ehhhhhhhhhh! Aixi que vam aprofitar, la papallona i la estiu, es van animar!

Gis, pues por mi como querais, laiac queria hacer panellets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elxa, que tal el nuevo trabajo!!!!!!!!!!!!!!!

Papallona, nena molta feina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pero bueno encara penses amb el teu vestidet!!!!!

Nur, aixi que vetidet nou, ehhhhhhhhhhhhhhh!

Torsaeann, nena on ets, casi que no et veiem!

Laiac, ja has fet panellets, ja tens les munyeques entrenades!!!!!!!!!!!!!

Estiu, nena ja has parat una mica!!!!!!! Tanta neteja i pintura no es bo!!!!!!!!

Happi, nena els vestidets molt xulos, tens un mail!!!!!!!!!!!!!!

Bueno ninetes anem a fer el sopar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 29, 2009 9:20 pm

Ninetes...ja sóc aqui...i res Nur!!!!! MOLTES GRÀCIES PER CANVIAR FORMAT PQ JO NO M'HI SORTIA!!!!!que torpe que sóc de veritat!!!!! T'ho agraeixo....jo que anava tota "happy" per compartir-ho amb vosaltres i voy y no puedo!!!!! :-()-) :-()-)

Aixxx ninetes...porto un disgut en lo alto...m'he fotut un fart de plorar...
Resulta que avui ha tornat a venir el tècnic de la punyetera nevera per tornar-la a arreglar...i em ve un soplagaites que de parlar en sap molt, però de tècnic deixa molt qe desitjar...Doncs resulta que ja és la 4a vegada que ve i la nevera només té 1 any. Total, que jo d'aquest paio ja estc farta pq ens pren el pel, bé, es pensa que ens ho pren i 1er diu una cosa i desprès diu una altra i vja...m'he barrallat amb ell...Diu que jo li he pujt la veu, però no perdona...no te l'he pujat...és el meu to quan m'enprenyen...i lo més fort que ha dit "M'he sentit ofès per les maneres"!!!!!
Ninetes...jo respectuosa he sigut, però potser si que he pujat la veu...però que farieu vosaltres si ja és 4a vegada que et ve a reparar la nevera. És a dir, "Tu estàs ofès pq t'aixeco la veu a casa meva...i jo no m'he d'ofendre pq m'estàs enganyant pallasoooo"!!!!!
Lo més fort no és això...lo més fort és k jo dono la cara pels MEUS interessos i va ell (el meu estimat nen) i li dona la raó amb ell :star:: :star:: PERDONA????`però tu amb qui representa que estàs....amb el subnormal que t'està prenent el pèl i t'està cobrant cada cop que ve, i et canvia la versió per on li sembla? o amb mi....QUE A PART DE SER LA TEVA XICOTA....TINC RAÓOOOO!!!!
I quan marxa el "papanatas" aquest va i li diu al nen "Confia en mi, tu tranquil que a veuràs com s'arreglarà"! :star:: Excuse me!!!!!....però esto que es.....Nenes...m'ha fotut tant això..que no doni la cara per mi!!!! buffff esk no us ho podeu ni imaginar!!!! però a partir d'avui...si vol que se li arregli la nevera ja pot espavilar ´..pq aqui la menda no pensa moure ni un dit, però quan hagi d comprar nevera nova...ja sabeu qui la comprarà, no????? i no sóc jo!!!!

Aixxx...ninetes....perdoneu, però esk necessitava desfogar-m'he...ja que tinc a l'enemic a casa!!!! :hmm::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dj. oct. 29, 2009 9:21 pm

Ah!!! vale!!! cap problema!!!! ja em diràs el q et dec doncs!!!! així el diumenge t'ho porto i ja m'enporto les cosetes!!! q jo no ho he vist!!! segur q és tot super xulo!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. oct. 29, 2009 9:25 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...ja sóc aqui...i res Nur!!!!! MOLTES GRÀCIES PER CANVIAR FORMAT PQ JO NO M'HI SORTIA!!!!!que torpe que sóc de veritat!!!!! T'ho agraeixo....jo que anava tota "happy" per compartir-ho amb vosaltres i voy y no puedo!!!!! :-()-) :-()-)

Resulta que avui ha tornat a venir el tècnic de la punyetera nevera per tornar-la a arreglar...i em ve un soplagaites que de parlar en sap molt, però de tècnic deixa molt qe desitjar...Doncs resulta que ja és la 4a vegada que ve i la nevera només té 1 any. Total, que jo d'aquest paio ja estc farta pq ens pren el pel, bé, es pensa que ens ho pren i 1er diu una cosa i desprès diu una altra i vja...m'he barrallat amb ell...Diu que jo li he pujt la veu, però no perdona...no te l'he pujat...és el meu to quan m'enprenyen...i lo més fort que ha dit "M'he sentit ofès per les maneres"!!!!!
Ninetes...jo respectuosa he sigut, però potser si que he pujat la veu...però que farieu vosaltres si ja és 4a vegada que et ve a reparar la nevera. És a dir, "Tu estàs ofès pq t'aixeco la veu a casa meva...i jo no m'he d'ofendre pq m'estàs enganyant pallasoooo"!!!!!
Lo més fort no és això...lo més fort és k jo dono la cara pels MEUS interessos i va ell (el meu estimat nen) i li dona la raó amb ell :star:: :star:: PERDONA????`però tu amb qui representa que estàs....amb el subnormal que t'està prenent el pèl i t'està cobrant cada cop que ve, i et canvia la versió per on li sembla? o amb mi....QUE A PART DE SER LA TEVA XICOTA....TINC RAÓOOOO!!!!
I quan marxa el "papanatas" aquest va i li diu al nen "Confia en mi, tu tranquil que a veuràs com s'arreglarà"! :star:: Excuse me!!!!!....però esto que es.....Nenes...m'ha fotut tant això..que no doni la cara per mi!!!! buffff esk no us ho podeu ni imaginar!!!! però a partir d'avui...si vol que se li arregli la nevera ja pot espavilar ´..pq aqui la menda no pensa moure ni un dit, però quan hagi d comprar nevera nova...ja sabeu qui la comprarà, no????? i no sóc jo!!!!

Aixxx...ninetes....perdoneu, però esk necessitava desfogar-m'he...ja que tinc a l'enemic a casa!!!! :hmm::

aix happi... aquests homes!!!! si esq a vegades sembla q no tinguin més q pardalets al cap..... jo crec q tu tenies raó en reclamar una solució q no et donen queixar-te... jo la eritat no entenc als homes a vegades!!!! no se, no hi pensis més i passa del tema nevera.. com tu dius, q sen cuidi el teu ninot!!!! trobo q després del q ha passat avui és lo just...

ànims guapa!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 29, 2009 9:32 pm

blackmamba ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...ja sóc aqui...i res Nur!!!!! MOLTES GRÀCIES PER CANVIAR FORMAT PQ JO NO M'HI SORTIA!!!!!que torpe que sóc de veritat!!!!! T'ho agraeixo....jo que anava tota "happy" per compartir-ho amb vosaltres i voy y no puedo!!!!! :-()-) :-()-)

aix happi... aquests homes!!!! si esq a vegades sembla q no tinguin més q pardalets al cap..... jo crec q tu tenies raó en reclamar una solució q no et donen queixar-te... jo la eritat no entenc als homes a vegades!!!! no se, no hi pensis més i passa del tema nevera.. com tu dius, q sen cuidi el teu ninot!!!! trobo q després del q ha passat avui és lo just...

ànims guapa!!!!

Gràcies wapaaaa!!!! però no m'ho esperava la veritat!!!!! mai m'havia passat...jo dono la cara pels meus...i a més a casa meva i a la meva punyetera cara!1!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 29, 2009 9:50 pm

Ninetes...demà no hi serè en tot el dia a casa pq anem a la mutua i desprès ja em quedo a casa que tinc repàs...ok????
Em conecto per la nit, ok???? i així us explicarè que demà trucarè al cole per veure que m'expliquen...que la resposta serà que no...però bè...és lo que hay, ja sortirà una altra cosa....

Petonets boniques i passeu un bon divendres!!!

NO US OBLIDEU QUE EL DIUMENGE TENIM SUPER MEGA QUEDADA!!!!!!!!!!!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dj. oct. 29, 2009 10:01 pm

tara ha escrit:Bones ninetes!!!!!!!!!!!!!!!

Dons, ja he fet recompte de la comanda, esta tot be, aixi que suan volgueu ho porto per repartir-ho, dels euros ja en parlarem!

Black, es que cuan va arribar la comanda, esl portabouquets els vam trobar petits, i vam decidir canviar.los per mes grans, aixi que el preu tambe es una mica mes, pero poquet, ehhhhhhhhhh! Aixi que vam aprofitar, la papallona i la estiu, es van animar!

Gis, pues por mi como querais, laiac queria hacer panellets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elxa, que tal el nuevo trabajo!!!!!!!!!!!!!!!

Papallona, nena molta feina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pero bueno encara penses amb el teu vestidet!!!!!

Nur, aixi que vetidet nou, ehhhhhhhhhhhhhhh!

Torsaeann, nena on ets, casi que no et veiem!

Laiac, ja has fet panellets, ja tens les munyeques entrenades!!!!!!!!!!!!!

Estiu, nena ja has parat una mica!!!!!!! Tanta neteja i pintura no es bo!!!!!!!!

Happi, nena els vestidets molt xulos, tens un mail!!!!!!!!!!!!!!

Bueno ninetes anem a fer el sopar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Si, nena, a vegades les coses cauen quan menys te les esperes!! Perque me'l volia comprar més endavant!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. oct. 29, 2009 10:02 pm

Giss ha escrit:Hola guapis!!! jo, no se vale... yo solo puedo conectarme por las noches y me toca ponerme al día de todo lo que habeis hablado! jejeje
Yo ayer al final me quedé sin peli, sin cena y sin nada, porqué discutimos... así que nada, una noche perdida, pero bueno... qué le vamos a hacer, las cosas pasan cuando pasan...

Laiac! Que guay! ja tens una nova feina: buscar músiques pel video! quan ens veiem et podem anar donant idees... ja et passaré una llista

Tara! ya ha llegado el pedido? que guay! pues el sábado podríamos quedar y así ayudamos a la Laia a dejar todo organizado no?

Torsaeann! a veure quan ens veiem! que tot i estar apropet... bufff tinc l'agenda apretadísima... mira, demà és l'únic dia que tinc lliure en tota la setmana!

Nur! guapi! que guay! no sabia que anaves de boda al desembre! així que ja t'has comprat el vestit! doncs ja saps... foto! jajajaja

Elxa! Guapi! gracias por llamarme ayer... al final les mandé un mail y me han dicho que el vestido lo estan haciendo... que en breve me avisaran de que lo mandan... uff menos mal! que susto!

Papallona! encara als nuvols? jejeje quina sensació més maca no? jo també em vaig mirant de tant en tant a les fotos que tinc amb el vestit... jejeje

Black! si! hoy GH! jajajaja e mejor dia de la semana... los jueves! pizza y GH! juas

Estiu! nena com vas? ens veiem diumenge!

Happi! he leído por ahí que decías lo de las entradas de la Fira tot nuvis... pero si las tenemos gratis! a mi me las dan en el dorado... pero si tu restaurante no te las da, las dan en muchos sitios... en la floristeria trevol de Reus también las dan, en los cines de las Gavarras también... y supongo que cualquiera de las entidades que participen te tienen que dar, sinó pídele a tu fotógrafo.

Bueno guapis! me voy a echar un ratillo... luego os leo.

Alguna podria quedar mañana por la tarde?

Un beso

Si nena, el 5 de desembre tinc la boda d'aquell company de feina meu. Us en recordeu? Si, aquell que es va casar pel civil el juny (el mateix dia que jo un any abans), i ara es casa per l'església i fa la festa grossa. Primerament havia dit que seria a l'octubre, però al final és al desembre. Ha fet una invitació molt original!! Ja us la ensenyaré! M'ha sorprés! jejeje
Pos eso, que ja tinc vestidet d'hivern!! jijijii Me'l volia comprar més endavant... i mira, ahir hi va haver sorpresa!
No tinc fotos!! Voleu foto? Només és un vestit de festa!! Ais... com us agraden les fotos!!! jaajjajaa

Bé, que vagi molt bé la pizza i GH!!! :-)ok:
nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 29, 2009 10:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants