NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 26, 2008 11:53 am

Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: aliaga79 » dt. ago. 26, 2008 1:33 pm

Arian1682 ha escrit:TARRAGONINES WAPIIIISSSSSSSSSSS!!!!!!!!!

ALIAGA BUENAS!!!!NEM TIRANT CAP ENRERA EH JA!!!QUE GUAI!!!!!

PETONS! *.-o-o.*

SÍ, NENETA... LA COSA BAIXA QUE DÓNA GUST... JA M'HO DIREU L'ANY VINENT!!!
RYR!!!! M'HE CANVIAT LA FOTO... HE FICAT EL MEU XIC, QUE PER MI ÉS MOLT MÉS GUAPO QUE L'HUGO SILVA, JAJAJAJA :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

Re: Orangerie

EntradaAutor: aliaga79 » dt. ago. 26, 2008 1:33 pm

montmar ha escrit:Hola chicas, ya he vuelto de vacaciones con mi " marido", aún me resulta super extraño!!!!!Ya vereis!!!
Tranquila Martolis, será perfecto, porque yo me casé de noche y fuimos 220 personas y todo estuvo super bien: la luz de los jardines está para mi correcta, además tienes diferentes opciones: la carpa con luz a tope, los jardines un poquito menos, etc. En cuanto al servicio ponen un camarero y un pasavinos, por lo tanto nunca te falta ni bebida ni comida. Te pasaré fotos, pero tranquila, y cualquier duda llama a maria que lo soluciona todo.

MONTMAR!!! ENHORABONA PER LA BODA!!!
HO VÀREU FER A L'ORANGERIE???
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dt. ago. 26, 2008 1:38 pm

martolis ha escrit:Arian!!!

Jo en tinc 28 i vaig acabar el 2003 (l'últim any d'Erasmus, de tranquis...)!!! I anava els matins... al bar casi sempre jeje.

El vestit m'encanta!!! La veritat és que jo tenia claríssim com ho volia i no vaig trobar res fet que s'assemblés (per internet, no vaig anar enlloc a emprovar-me res). Vaig anar un dia a la Blanca Miret, a Reus, li vaig explicar la idea que tenia i com el dibuix que em va fer era calcat al que jo tenia al cap, ho vaig encarregar. Total, que em vaig comprar el vestit en un quart d'hora!!! Una bogeria... I m'encantaaaaaa!!!!! És just el que jo volia, i no em sento gens difressada!!!! Dijous de la setmana que ve he de tornar a emprobar-me'l, tot i que a la darrera prova ja es veia bastant el vestit!!

El millor de tot és que, quan ja havia encarregat el meu vestit, vaig anar a emprovar-me a Rosa Clarà i a Pronovias, perquè tenien algun vestit que s'assemblava una mica al meu (o s'assemblava la faldilla, o s'assemblava l'escot...). Sort que no hi va haver cap que m'encantés, perquè ja havia pagat 700 euros del meu!!!!

De tant en tant faig bogeries d'aquestes...

Vosaltres ja us heu mirat el vestit????

ARIAN!!! JO TAMBÉ TINC 28 ANYS, PERÒ TÉ TRAMPA PERQUE EL DESEMBRE EN FAIG 29!!! ON ET CASES TAMBÉ, A CLOS BARENYS...? BONA ELECCIÓª!!!! TOTHOM DIU QUE ÉS PRECIÓS, I ÉS UNLLOC MENYS VIST, MÉS ORIGINAL...
JA TENS VESTIT? MARE MEVA, JO EM CASO EL JULIOL DEL 2009 I ENCARA RES... NOMÉS HE COMENÇAT A MIRAR ALGO A INTERNET...
BLANCA MIRET BÉ? NO M'HAVIA PLANTEJAT D'ANAR-HI... QUINES COL.LECCIONS TENEN??? EXPLICA'M UNA MIQUETA... MERCI, XATI!
JO HAVIA PENSAT ANAR AL RIBÉ NUPCIAL, JUST DAVANT (MÉS QUE RES PERQUE, PERSONALMENT, ELS VESTITS DE PRONOVIAS NO M'AGRADEN).. I A ROSA CLARÀ...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dt. ago. 26, 2008 1:41 pm

martolis ha escrit:un 10... ¡¡me quedo mucho más tranquila!!

le quiero proponer que me decore las mesas con temas relacionados con las uvas (son unas bodegas, en septiembre es la vendimia...), que en las copas esas grandes que ponen de decoración, en lugar de las velitas y los pétalos, me ponga racimos de uvas y hojas de parra. Y así, a cada mesa, le pondré el nombre de un tipo de uva. ¿Créeis que me pondrán problemas?

Hoy me han confirmado el precio del menú (como hemos combinadoel primero de uno con el segundo de otro...) y bueno, podría haber sido peor. Es caro pero no excesivo (creo) :-)(:-)

ES VERDAD, RYR!!! ME DIJO MI SUEGRA QUE EN EL APERITIVO, PONÍAN UNAS BOTAS DE VINO Y ENCIMA LOS PLATOS... ME PARECIÓ SUPER ORIGINAL!!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dt. ago. 26, 2008 1:53 pm

tías, como le dais a la tecla!!!
cuantas closbarenyeras...!!!
montmar, qué día te casaste?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: martolis » dt. ago. 26, 2008 3:21 pm

Aliaga!!

Sí, sí, a Clos Barenys també... Ja us explicaré com va!!!

El vestit el vaig comprar a finals de març (uns 6 mesos abans, però podia haver trigat més...). Vaig anar a Blanca Miret per a què em fes el que jo volia, però no sé que tal són les col·leccions... Pronovias a mi personalment tampoc m'encatava i Rosa Clarà té vestits monos, però bueno, per mi no hi ha cap com el meu!!!! jejejeje. A Ribé no hi vaig anar, així que no et puc dir...

No sé els altres llocs, però Pronovias i Rosa Clarà, si falten menys de 6 mesos, ja comencen a dir-te que vas tard, que hauran de córrer... A mi la Blanca Miret em va dir que ja estava bé que hagués anat amb temps, però que si hagués anat 2 o 3 mesos més tard no hagués passat res. Així que suposo que és comoditat de les marques aquestes més grans. Jo la veritat és que estic encantada, cada vegada que vaig a emprovar-me el vestit vaig fent canvis i són súper amables!!

La primera vegada que t'emproves el vestit és una sensació súper estranya, jo em veia súper rara!!! M'havia imaginat com em quedaria, però quan et veus al mirall.. impressiona!!!!!! I si li afegeixes complements, el shock és total!!! La setmana que ve també aniré a fer-me la prova a la perruqueria (que trobo que és una tonteria i manera de llençar els diners, però bueno...), i ja ho tindré tot!!
Imatge
martolis

Entrades: 39
Membre des de: dt. jul. 22, 2008 2:36 pm

EntradaAutor: martolis » dt. ago. 26, 2008 3:22 pm

^^FLOR^^ ha escrit:
martolis ha escrit:Uuuffff, marxo un parell d'hores i heu escrit un munt!!!!

Noies ADE, treballar a un banc no és res de l'altre món, t'ho diu una noia "la Caixa". Estava a oficines i ara estic a Marketing a Barcelona, millor però el sou és una caqueta (parlant clar...).

Nervis.. pocs per no dir poquíssims!!! De moment estic súper tranquil·la, i això que ho hem fet tot amb bastant poc temps...

Del vestit no tinc cap foto, però em faré alguna a la prova de la setmana vinent i us envio, jo estic súper contenta amb el meu vestit!!!

Elena, la veritat és que la Maria també ens va atendre súper ràpid la primera vegada que vam anar a mirar, però és el lloc que més ens va agradar (dels que tenien data). Nosaltres vam decidir la data del casament el març d'aquest any. També ens agradava La Boella, però l'única data que tenien disponible era el 12 de juliol i ho vèiem massa just (sort que no ho vam agafar, va ser aquell dia que va ploure tant!!!!!). Així que no vam tenir més remei que donar-li una segona oportunitat o esperar-nos al 2009!! I vam optar que, si el lloc ens agradava, ens ho quedàvem. I la veritat és que les altres vegades que hem anat ja ha estat molt bé.
Respecte als vins, la veritat és que es diuen "Clos Barenys". Sí que la masia (que no és on fan les bodes) és Masia Bach, però crec que les bodegues són Clos Barenys i la mena d'invernadero on fan els banquets és L'Orangerie. Però no ho tinc gaire clar... Del que no tenia ni idea és que hi ha una altra empresa que porta també l'Orangerie...

Bé guapíssimes, ja us aniré informant dels últims dies, m'espanto cada cop que veig que només queda 1 mes!!!!! (espantada però tranquil·la jeje). I si necessiteu alguna mena d'informació m'ho dieu, del que sigui!!! Menús, flors, fotògraf, viatge...

Besituuuuuusss

MO SERÀS LA MARTA ?????

mmmmm... i tu ets??? Pistes, pistes!!!!
martolis l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 26, 2008 4:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
martolis

EntradaAutor: ..FLOR.. » dt. ago. 26, 2008 3:23 pm

Tia ets la Marta????
..FLOR.. l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 26, 2008 3:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID
Imatge

Imatge

LA CRÓNICA viewtopic.php?f=50&t=21875&p=2704156#p2704156
..FLOR..
:: supernúvia

Entrades: 5231
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 10:49 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ..FLOR.. » dt. ago. 26, 2008 3:25 pm

Pensaba que no ho havies vist!!!!!
..FLOR.. l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 26, 2008 3:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

DAVID
Imatge

Imatge

..FLOR..

EntradaAutor: martolis » dt. ago. 26, 2008 3:47 pm

tu també lacaixa??? on???
Imatge
martolis

EntradaAutor: ..FLOR.. » dt. ago. 26, 2008 3:54 pm

A l'agencia!!
..FLOR.. l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 26, 2008 3:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

DAVID
Imatge

Imatge

..FLOR..

EntradaAutor: martolis » dt. ago. 26, 2008 3:56 pm

i també ets de Tarragona o et cases a Tarragona???

Que fort!!!!!!!!
Imatge
martolis

EntradaAutor: aliaga79 » dc. ago. 27, 2008 10:58 am

neneeees!!! que això sembla el sorpresa sorpresa... jajaja
retrobades, visca!!!!
per cert! merci per la informeixon de blanca miret...
nena, que et falta un mes clavat per la boda... això sí que és fort!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Arian1682 » dc. ago. 27, 2008 3:17 pm

aliaga79 ha escrit:
Arian1682 ha escrit:TARRAGONINES WAPIIIISSSSSSSSSSS!!!!!!!!!

ALIAGA BUENAS!!!!NEM TIRANT CAP ENRERA EH JA!!!QUE GUAI!!!!!

PETONS! *.-o-o.*

SÍ, NENETA... LA COSA BAIXA QUE DÓNA GUST... JA M'HO DIREU L'ANY VINENT!!!
RYR!!!! M'HE CANVIAT LA FOTO... HE FICAT EL MEU XIC, QUE PER MI ÉS MOLT MÉS GUAPO QUE L'HUGO SILVA, JAJAJAJA :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:

Neni això sí que és amor!!!!pk trure la foto ha hagut de costarrrr!!!!!!!! jajajajajaja(que per cert...encara estic a a cuadros del cotxe bomba.... :-( ...si no surt mi Lucas no ho miraré més XD)

de veritat t´ està passant ràpid???? buenu almenys això m´ anima jejejejeje
Imatge
Arian1682
:: núvia experta

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: Arian1682 » dc. ago. 27, 2008 3:18 pm

aliaga79 ha escrit:neneeees!!! que això sembla el sorpresa sorpresa... jajaja
retrobades, visca!!!!
per cert! merci per la informeixon de blanca miret...
nena, que et falta un mes clavat per la boda... això sí que és fort!

jajajajja fortiisssimmmm!!!!!!!super fortttt!!!!
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: ELENA_I_OSCAR » dc. ago. 27, 2008 6:41 pm

Hola noies!!

Martolis t' he de dir que la Blanca Miret es una bona dissenyadora. La meva cunyada va posar per ella amb vestits de boda per la revista de tot nuvis de la fira de reus de l' any passat. La última vegada que hi vaig anar tenia a l' aparador i a la tenda la foto de la meva cunyada amb un poster enorme. Jo tambè tinc pensat passar-m'hi quan em miri els vestits perquè em va encantar el vestit del poster. No se si l' hauràs vist pero en la pàgina web de la blanca miret hi surt en tota la colecció suau. Com es el teu vestit??? Quan triga en tenir-te'l?? Volem detalls!! Vinga, xplica, xplica!! Que estem ansioses!!!

Petons!!
Imatge
ELENA_I_OSCAR
:: núvia experimentada

Entrades: 250
Membre des de: dl. juny 02, 2008 7:28 pm

EntradaAutor: ELENA_I_OSCAR » dc. ago. 27, 2008 6:55 pm

BONES ARIAN!!

ESCOLTA QUE M' HE EQUIVOCAT ANEM AL CASTELL DE VILAFORTUNY EL DIA 6 DE SEPTEMBRE!!! TU HI VAS AQUEST DISSABTE NO?? JA M' EXPLICARÀS COM HA ANAT I FES-ME UN FAVOR.... FIXA'T MOLT EN LA SALA I DONA'M LA TEVA OPINIÓ, OK??

QUINA EMOCIÓ, JA HO TENS QUASI CONFIRMAT!! UEEEEEEEEEE!!!!!!!!!
A MI EM QUEDEN 2 SET PER DECIDIR-ME. >.-<: >.-<:

PETONS!!
Imatge
ELENA_I_OSCAR

Entrades: 250
Membre des de: dl. juny 02, 2008 7:28 pm

EntradaAutor: Arian1682 » dc. ago. 27, 2008 8:37 pm

ELENAAAAAAAA UOLAAAAAAAA!!!!

SI NENA SI...AIX QUINS NERVIS PER FAVOR!!!!!!!!! HI TANT QUE M´ HI FIXARÉ, PENSA QUE HO TINDRÀ MUNTAT PER LA BODA DE LA TARDA!!!! TINC UNES GANES QUE ARRIBI EL DISSABTEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!

:-///: :-///: :-///: :-///:

PETONS!!
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Papallona* » dj. ago. 28, 2008 8:01 am

aliaga79 ha escrit:
martolis ha escrit:un 10... ¡¡me quedo mucho más tranquila!!

le quiero proponer que me decore las mesas con temas relacionados con las uvas (son unas bodegas, en septiembre es la vendimia...), que en las copas esas grandes que ponen de decoración, en lugar de las velitas y los pétalos, me ponga racimos de uvas y hojas de parra. Y así, a cada mesa, le pondré el nombre de un tipo de uva. ¿Créeis que me pondrán problemas?

Hoy me han confirmado el precio del menú (como hemos combinadoel primero de uno con el segundo de otro...) y bueno, podría haber sido peor. Es caro pero no excesivo (creo) :-)(:-)

ES VERDAD, RYR!!! ME DIJO MI SUEGRA QUE EN EL APERITIVO, PONÍAN UNAS BOTAS DE VINO Y ENCIMA LOS PLATOS... ME PARECIÓ SUPER ORIGINAL!!!

ostis... que original... a ver... la comercial me dijo que la decoración la van cambiando y que ya me darían ideas!!!

aixxxxxxxxxxxxxxxx
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants