"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. nov. 04, 2009 3:36 pm

Ninetes....avui és un d'aquells dies que millor no m'haguès aixecat!!!!! que ascoooo!!!!!

Entrava per dir-vos que ens veiem a les 20.00h al Viena i ja us explicarè....ok???

Laiac...els mobles??? calla calla....que si ho arribo a saber...m'en vaig a l'IKEA me'ls compro el doble de baratos i segur que millors que els que m'han portat....ja us dirè!!!!

Petonets!!!! i fins desprès!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: estiu2010 » dc. nov. 04, 2009 4:11 pm

elxa ha escrit:NINETES!! aix...que tentación, mirando vestidos para la boda de la tara por internet he ido a parar a kanacca y aix....que tentación ver los vestidos de RC a 250 euros....
os dejo el link--->> http://www.ubrides.com/home.php?cat=661 ... n=0&page=1

uno sencillito de otro color claro! que no sea blanco, pq de blanco solo va la novia!
como teneis pensado? de largo o de corto?

A ver el protocolo dice se tiene q ir de corto asi q yo irede corto o con un traje pantalon, o algun pantalon xulo con un top ....nose mirare en sita murt q mencanta!!!!!

Xq el vestido de la boda de mi primo es demasiado de verano, el de la boda de mi ermana muy escotado, el azul q tengo tipo caramelo a lo mejor ya no me va......q trauma en un añito ya no me entra la ropa!!!!!
estiu2010 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 04, 2009 4:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: tara » dc. nov. 04, 2009 4:16 pm

Hola ninetes!

Ja soc per aqui, mentajt unes galetes, que no he dinat, no he parat de plorar en 2 hores, em fa rabia el que em fa aquest impresentable, ja us explicare en detall, se que no m'he de posar aixi pero fa rabia que la gent en comptes de dirli les veritats a la cara s'ho callin, jo no puc!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dc. nov. 04, 2009 4:18 pm

Estiu nena, ahir al privalia o un d'aquesta tenien roba de sita murt!
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » dc. nov. 04, 2009 4:51 pm

Tara si ja o vai veure xo no i avia gaire cosa interessant...jiijijij!!!!xo gracies!!

I com es q no as dinat???xo q pasa am aqet company teu???q no sap q sesta fotent am una nineta???i quan les ninetes senfaden...poden pasarli moltes coses!!!!jijijiji!!!Vinga anima't...jo estic una mica pitjor q tu...

de diumenge a dilluns em va surtir tota una granixalla pel cos q pica com una mala cosa....varicela no xq ja la e tingut crec q deu ser una alergia xo clar am magermana aixi dns mu vull mirar a veure si x culpa meva li pasara algo i tenia ora a vui a les 4...dons total aqi el meu company a trucat dien q avia de xta la nena al metge i encara no a vingut i jo ja no e pogut anar al metge!!!!total q e trucat i man donat ora x les 8:40 cm a favor i ara per sort man trucat q em canvien lora per les 18:50 i si surto dora em fare la longuis i ja no i tornare a treballar...a pendre pel cul ome ell pot trigar a vindre x xta la nena al metge quan el q auria de fer es demanar mig dia de festa com e agut de fer jo molts dies...estic q trec fum!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: tara » dc. nov. 04, 2009 4:56 pm

Jolines ninetes, no ens tocara una primi, no?
Putos companys de feina, amb lo be que estaria jo sola!

Nena espero que no sigui res aixo dels grantets, i ja se que es dificil, pero no et rasquis!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dc. nov. 04, 2009 5:07 pm

Ninetes!!!

tinc el meu jefe aquí al costat parlant amb un alto mando perque hi ha un pollo.................I JO NO ME N'HAURIA D'ANAR DE VACANCEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!! quina me no poder estar mai tranquil·la!!!

taraaaaaa..........fem una primi?????????juas juas juas

PAtunetsssssssssssssss....................fins araaaaaaaaa!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dc. nov. 04, 2009 5:20 pm

Anda que estem apanyades!

Si em toques la primi posaria una empresa de deloneacio, i el contractaria, ara com el faria patir!
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » dc. nov. 04, 2009 5:51 pm

bueno ninetes jo seguixo sola, xo sola sola del tot xq el vigilant ja fa mes de mitja ora q a anat a berenar...q pasa q no xta rellotge????avui es un mal dia ja o veig....x cert el meu company ni senyals de vida com a les 6 i mitja no pugui marxar al metge....q es preparin xq avui tremolara el palau!!!!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: blackmamba » dc. nov. 04, 2009 8:42 pm

elxa ha escrit:Bon dia ninetes!

Akí estic a la feina ja en marxa! ahir a la nit no hem vaig poguer conectar pq vam arribar tardísim del bar, el nen va acabar tots els retocs de pintura i vam fer també el logo pintat;

Laiac nena ja estàs soleta no? el teu nen va marxar ahir a la tarda, has parlat amb ell? que tal fa per Brusel.les? has dormit amb la duneta?

Tara que tal fue por la agencia? vam arribar a les 23.30h, vau trucar-nos oi? el nen va dir que potser era el teu nen pel tema
motos

Happi wapi no t'han dit res de correus? mecaxis con los xinitus!!! ei! nena he llegit lo de la nova feina que et fa oferir el teu ex-jefe, jo penso igual que les altres ninetes, encara que no sigui de lo teu per anar tirant i no consumir més paro jo ho agafaria (si les condicions son bones es clar!) i si no mira'm a mí ja saps on estic treballant.......jejejejje....
Com està el teu nen? Quan li donen l'alta?
ei! avui despatx nou, que guay ja veuràs quina ilu et farà veure tot muntadet, ja ens ensenyaràs les fotos!

Black nena que guay que te haya ido tan bien el examen! eres una machine!! va va va que ya mismo tienes tu carrera acabada!

Torsaeann wapi com estàs avui? com van els ànims? i la feina? i el nen? jejejeje......quin munt de preguntesssss!!!!!! jejejejeje......un pto bonica!!

Giss nena lo has visto no? jejejeje......ayer entre a la web y estuve apuntandome los que me gustaban y dije anda!! que tal todo? los nenes como se portan?
Que dijo tu nene de la comida del domingo?

Nur nena! que bonic l'escrit per al teu nen! oh! oh! es molt romàntic, i la idea de donar-li el regal molt bonica, que tal per el teu poble? també bufa molt el vent?

estiu nena on pares? ja has començat a treballar oi? com va la botiga?

Papallona nena! donde estás? ayer se te vió muy poquito por akí, que tal?

Gracias guapa!!! se hace lo que se puede!!! jejejeje

Para la boda de la Tara me pegaré una buena fiesta!!! que el dia antes habré acabado examenes!!!! uuuueeeeee
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. nov. 04, 2009 8:45 pm

Happi¡¡¡ que ha passa't amb els mobles? ja m'espliques val?

Un petonet i ànims¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: blackmamba » dc. nov. 04, 2009 8:45 pm

elxa ha escrit:NINETES!! aix...que tentación, mirando vestidos para la boda de la tara por internet he ido a parar a kanacca y aix....que tentación ver los vestidos de RC a 250 euros....
os dejo el link--->> http://www.ubrides.com/home.php?cat=661 ... n=0&page=1

uno sencillito de otro color claro! que no sea blanco, pq de blanco solo va la novia!
como teneis pensado? de largo o de corto?

yo iré de largo!! con el vestido que me compré de Aire!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. nov. 04, 2009 8:47 pm

tara ha escrit:Hola ninetes!

Ja soc per aqui, mentajt unes galetes, que no he dinat, no he parat de plorar en 2 hores, em fa rabia el que em fa aquest impresentable, ja us explicare en detall, se que no m'he de posar aixi pero fa rabia que la gent en comptes de dirli les veritats a la cara s'ho callin, jo no puc!

Guapa!!! anima't!!! que de capullos n'hi ha a totes bandes... i capulles també!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. nov. 04, 2009 8:53 pm

Ninetes!!! que tal??? com ha anat el dia???

Happi!!! que t'ha passat?? tot bé?? vaaaaaaaaaaaaaa, que has d'estar contenta que AVUI 10 MESOS!!!!!!!

Torsaeann, com va tot guapa???

Laia!!! com va les mini vacances de soltera?? vacances del marit, vull dir, xq de la feina veig q no!!! a vegades va bé tenir temps per una mateixa!!!! i ja veuràs com en no res ja el tornes a tenir aquí!!!

Tara!!! ànims!!!! que t'he de dir jo sobre companys de feina... jajajajaja. ja has vist com totes buscant ja vestit per la teva boda eh!! que d'aquí no res 2 MESOS!!!!!! que fuerteeeee

Estiu nena!!! espero q et milloris de lo dels granets!!! aixñi q tu aniràs de curt??? jo esq no vull passar fred!!! que sóc molt fredolica jo!!!

Giss!!! que tal todo?? mucho trabajo, no????

Nur!!! que tal lo del centenari???

Papallona!!! que avui no t'has passat per aquí!!!! molt enfeinada???

Elxa!!!! si esq los vestidos de kanacca.... dan e pego q no veas!!! no es una mala opción, yo miraré con tranquilidad a ver si veo algo que me guste!!!

Bé ninetes!!!! vaig a assecar-me el cabell i a fer el vago abans de sopar!!!!

Després em passo a veure que diueu!!!

us estimoooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Giss » dc. nov. 04, 2009 9:29 pm

Hola ninetes!!! com esteu?
He passat pel Viena quan he sortit de Reus però ja no hi ereu! :-( jo... es que no portava mòvil! i no us podia trucar! bueno... a veure quan tornem a quedar.

Laiac! guapa! descansa i agafa forces pel super viatge!!! que no et queda res! quina enveja! jo

Tara! ya veo que hoy has estado un poco agobiada... niña, ánimos! que mañana ya es jueves! un besito

Torsaeann! com va l'spinning? no facis tant d'esforç!!! a veure si et quedaràs seca com un pal! un petonet!

Nur! com va el tema del centenari? ja ho deus tenir casi tot enllestit no? ens veurem a la fira dels nuvis?

Elxa! mañana abris el bar? a ves que yo como siempre no me entero de nada... jejeje Me ha gustado tu mail... me gustan muchas de las alianzas que salen! pero seguro que son carísimas!

Papallona! avui no has passat per aqui no? segur que treballant... bueno guapi, ja s'apropa el finde

Black! aun tienes más exámenes? o ya en enero? bueno... ahora descansa!

Estiu! nena! m'has de dir quant et dec d'allò que em vas portar!

Happi! Felicidades! 10 meses!!! ufff como pasa el tiempo eh?

Bueno boniques, vaig a opar i a descansar un ratillo... un petonet!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. nov. 04, 2009 9:55 pm

Ninetes...ja sóc aqui...he sopat i vaig a preparar les classes per demà...ok????

Els mobles????...doncs me'ls han portat i ha quedat xulisssim...però quan acabem em diuen els nois...ja em conèixen...jijiiji. i em diu "Abans de veure-ho et dic que no pateixis pq hi ha solució però demà tornem pq hem de parlar amb la de la botiga" nenes... els baixos d'un dels mobles escardats....però no una miqueta no....li falten trossos...alguns prestatges marcats amb ratlles que no marxen i amb bonys...total que diu ell " Això demà venim i part per part apuntem el que està malament i s'ho t'ho han de canviar doncs que t'ho canviin, però això no ho poden enviar així, és vergonyos" Menys mal que el noi m'ha animat i m'hat dit que això es canviaria, però es clar...porto esperant el moble 3 mesos i ara si ho han de canviar quan trigaràn? 3- 4 mesos més???? a veure....i estic així una mica. Esk nenes porto una ratxeta!!!! entre la feina i tot..sento que la bona sort ha desaparegut de la meva vida!!!! Tinc uns altibajos....
Però no res...veig que aqui totes tenim lo nostre....perdoneu!

Nenes...marxarè que vull preparar cosetes i demà he de matinar que he quedat amb els senyors aquells...demà us explico i us fico al dia, ok???

Petonets...
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. nov. 04, 2009 10:02 pm

Elxa, Nur i Tara...m'han enviat un correu que lamenten el que ha passat amb l'article però que millor faci els tràmits pq em tornin els diners...així que...ho tornem a demanar o que????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dc. nov. 04, 2009 10:10 pm

Giss ha escrit:Hola ninetes!!! com esteu?
He passat pel Viena quan he sortit de Reus però ja no hi ereu! :-( jo... es que no portava mòvil! i no us podia trucar! bueno... a veure quan tornem a quedar.

Laiac! guapa! descansa i agafa forces pel super viatge!!! que no et queda res! quina enveja! jo

Tara! ya veo que hoy has estado un poco agobiada... niña, ánimos! que mañana ya es jueves! un besito

Torsaeann! com va l'spinning? no facis tant d'esforç!!! a veure si et quedaràs seca com un pal! un petonet!

Nur! com va el tema del centenari? ja ho deus tenir casi tot enllestit no? ens veurem a la fira dels nuvis?

Elxa! mañana abris el bar? a ves que yo como siempre no me entero de nada... jejeje Me ha gustado tu mail... me gustan muchas de las alianzas que salen! pero seguro que son carísimas!

Papallona! avui no has passat per aqui no? segur que treballant... bueno guapi, ja s'apropa el finde

Black! aun tienes más exámenes? o ya en enero? bueno... ahora descansa!

Estiu! nena! m'has de dir quant et dec d'allò que em vas portar!

Happi! Felicidades! 10 meses!!! ufff como pasa el tiempo eh?

Bueno boniques, vaig a opar i a descansar un ratillo... un petonet!

Pues antes del puente tend´re un mini examen però como máximo cuenta 1 punto de la nota final, además de la nota final (es decir, q puedes llegar a sacar un 11 en la asignatura, jaja) pero no se si iré, depende de como lleve la asignatura.

Y luego ya si que son en enero, uno el 14 y el otro el 15!! así q el 16 me pegaré una fiestaaaaa, jejeje, que no veas!!!!

muaaaaaaaaa ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. nov. 04, 2009 10:15 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Elxa, Nur i Tara...m'han enviat un correu que lamenten el que ha passat amb l'article però que millor faci els tràmits pq em tornin els diners...així que...ho tornem a demanar o que????

Però esk no ho entenc pq em fiquen que el paquet ja està enviat....m'espero o k????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dc. nov. 04, 2009 10:26 pm

Nineteeeeeeesss!!!!!

bona nittttt...........estic que no m'aguanto i em fan un mal els ulls....però encara vaig a la búsqueda de les cançons!!!!jiijiji

happi nenaaaaaaaa..........jopeta, tranquil"la que això passa sovint, però ostres, si has esperat tan els mobles....a m em faria molta ràbia.....fot-lis canya eeeeeee!!!!!! i per ho de les bossetes....ostres, a mi no em va passar això, en principi són fiables!!!

estiuuuuuuuu...........que tens uns granets...com a granillo???i el metge??? hi has anat????? jo demà vaig al metge, a veure que em diu el meu sobre les cervicals!!!!!

blackkkk...ànim que el final de la carrera està aquí!!!

giss guapaaaaaaa............creo que nunca en mi vida em mereixo unes vacances com les que faré....aquest stress no és normal!!!!

tara.............i si t'has de carregar a algú, jo t'ajudo!!!!vale????que es pensa, a la nostra nineta ningú la fa plorar!!!!!

elxaaaa..........ves que bien....la gent no té ganes de fer-se revisions ni d'estar embarassada.....pos alaaa menys feina!!!!jijijiji...eiii que he vist el mail però no t'he contestat!!!!

torseann.......com ha anat el sopar???jo fa un ratet que estic xof al sofà.....i quina son!!!!

papallonaaaaaaaaaa............nurr................on sou??? avuii no heu tret el cap eeeee!!!

PATUNEEEEEEEEEETSSSSSSSSS i ÀNIMSSSSSSSSSSSS a totes.........que tot s'arregla........i si les coses passen....és per algo!!!però bo eeeee
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants