Autor: Mrs. Happiness » dc. nov. 04, 2009 3:36 pm

Autor: estiu2010 » dc. nov. 04, 2009 4:11 pm
elxa ha escrit:NINETES!! aix...que tentación, mirando vestidos para la boda de la tara por internet he ido a parar a kanacca y aix....que tentación ver los vestidos de RC a 250 euros....
os dejo el link--->> http://www.ubrides.com/home.php?cat=661 ... n=0&page=1
uno sencillito de otro color claro! que no sea blanco, pq de blanco solo va la novia!
como teneis pensado? de largo o de corto?

Autor: tara » dc. nov. 04, 2009 4:16 pm

Autor: tara » dc. nov. 04, 2009 4:18 pm

Autor: estiu2010 » dc. nov. 04, 2009 4:51 pm

Autor: tara » dc. nov. 04, 2009 4:56 pm

Autor: laiac » dc. nov. 04, 2009 5:07 pm

Autor: tara » dc. nov. 04, 2009 5:20 pm

Autor: estiu2010 » dc. nov. 04, 2009 5:51 pm

Autor: blackmamba » dc. nov. 04, 2009 8:42 pm
elxa ha escrit:Bon dia ninetes!
Akí estic a la feina ja en marxa! ahir a la nit no hem vaig poguer conectar pq vam arribar tardísim del bar, el nen va acabar tots els retocs de pintura i vam fer també el logo pintat;
Laiac nena ja estàs soleta no? el teu nen va marxar ahir a la tarda, has parlat amb ell? que tal fa per Brusel.les? has dormit amb la duneta?
Tara que tal fue por la agencia? vam arribar a les 23.30h, vau trucar-nos oi? el nen va dir que potser era el teu nen pel tema
motos
Happi wapi no t'han dit res de correus? mecaxis con los xinitus!!! ei! nena he llegit lo de la nova feina que et fa oferir el teu ex-jefe, jo penso igual que les altres ninetes, encara que no sigui de lo teu per anar tirant i no consumir més paro jo ho agafaria (si les condicions son bones es clar!) i si no mira'm a mí ja saps on estic treballant.......jejejejje....
Com està el teu nen? Quan li donen l'alta?
ei! avui despatx nou, que guay ja veuràs quina ilu et farà veure tot muntadet, ja ens ensenyaràs les fotos!
Black nena que guay que te haya ido tan bien el examen! eres una machine!! va va va que ya mismo tienes tu carrera acabada!
Torsaeann wapi com estàs avui? com van els ànims? i la feina? i el nen? jejejeje......quin munt de preguntesssss!!!!!! jejejejeje......un pto bonica!!
Giss nena lo has visto no? jejejeje......ayer entre a la web y estuve apuntandome los que me gustaban y dije anda!! que tal todo? los nenes como se portan?
Que dijo tu nene de la comida del domingo?
Nur nena! que bonic l'escrit per al teu nen! oh! oh! es molt romàntic, i la idea de donar-li el regal molt bonica, que tal per el teu poble? també bufa molt el vent?
estiu nena on pares? ja has començat a treballar oi? com va la botiga?
Papallona nena! donde estás? ayer se te vió muy poquito por akí, que tal?

Autor: torsaeann » dc. nov. 04, 2009 8:45 pm

Autor: blackmamba » dc. nov. 04, 2009 8:45 pm
elxa ha escrit:NINETES!! aix...que tentación, mirando vestidos para la boda de la tara por internet he ido a parar a kanacca y aix....que tentación ver los vestidos de RC a 250 euros....
os dejo el link--->> http://www.ubrides.com/home.php?cat=661 ... n=0&page=1
uno sencillito de otro color claro! que no sea blanco, pq de blanco solo va la novia!
como teneis pensado? de largo o de corto?

Autor: blackmamba » dc. nov. 04, 2009 8:47 pm
tara ha escrit:Hola ninetes!
Ja soc per aqui, mentajt unes galetes, que no he dinat, no he parat de plorar en 2 hores, em fa rabia el que em fa aquest impresentable, ja us explicare en detall, se que no m'he de posar aixi pero fa rabia que la gent en comptes de dirli les veritats a la cara s'ho callin, jo no puc!

Autor: blackmamba » dc. nov. 04, 2009 8:53 pm

Autor: Giss » dc. nov. 04, 2009 9:29 pm
jo... es que no portava mòvil! i no us podia trucar! bueno... a veure quan tornem a quedar.
Autor: Mrs. Happiness » dc. nov. 04, 2009 9:55 pm

Autor: Mrs. Happiness » dc. nov. 04, 2009 10:02 pm

Autor: blackmamba » dc. nov. 04, 2009 10:10 pm
Giss ha escrit:Hola ninetes!!! com esteu?
He passat pel Viena quan he sortit de Reus però ja no hi ereu!jo... es que no portava mòvil! i no us podia trucar! bueno... a veure quan tornem a quedar.
Laiac! guapa! descansa i agafa forces pel super viatge!!! que no et queda res! quina enveja! jo
Tara! ya veo que hoy has estado un poco agobiada... niña, ánimos! que mañana ya es jueves! un besito
Torsaeann! com va l'spinning? no facis tant d'esforç!!! a veure si et quedaràs seca com un pal! un petonet!
Nur! com va el tema del centenari? ja ho deus tenir casi tot enllestit no? ens veurem a la fira dels nuvis?
Elxa! mañana abris el bar? a ves que yo como siempre no me entero de nada... jejeje Me ha gustado tu mail... me gustan muchas de las alianzas que salen! pero seguro que son carísimas!
Papallona! avui no has passat per aqui no? segur que treballant... bueno guapi, ja s'apropa el finde
Black! aun tienes más exámenes? o ya en enero? bueno... ahora descansa!
Estiu! nena! m'has de dir quant et dec d'allò que em vas portar!
Happi! Felicidades! 10 meses!!! ufff como pasa el tiempo eh?
Bueno boniques, vaig a opar i a descansar un ratillo... un petonet!

Autor: Mrs. Happiness » dc. nov. 04, 2009 10:15 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Elxa, Nur i Tara...m'han enviat un correu que lamenten el que ha passat amb l'article però que millor faci els tràmits pq em tornin els diners...així que...ho tornem a demanar o que????

Autor: laiac » dc. nov. 04, 2009 10:26 pm