Autor: lluneta29 » dt. nov. 11, 2008 8:12 pm
miriameta ha escrit:BONES NENETES MEVES!!!

Autor: cuca lleida » dt. nov. 11, 2008 8:13 pm

Autor: cuca lleida » dt. nov. 11, 2008 8:15 pm
lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:uuuoleee nenetes!!!
k tak?' jo! ja heu tornat a agafar el ritme...falto dos dies i ja heu fet 6 pagines...ufff. vaig a posarme al dia i ara torno!
muakis!!!! per cert ja tinc cotxe que me porti jejejeje (ja se que es molt dora pero lo vem agafar a la fira, aixi te guarda els preus...)
![]()
[/quote
Wuapaaaaaaaaaaaa!! És que he tornat jo!! !JA tinc internet i clar... tot es nóta jajajaja és broma!!! Estik a la seu i he de corregir exàmens i redaccions però no en tinc ganes!!! I ara estik enganxada aquí i no paro... hauria d'estudiar i no en tinc ganes!!! M'he deixat els apunts al cotxe així que imagina't!!! Aprofitaré per mirar per intenet!!! Quin cotxe tens cuquet??

Autor: Pacresol » dt. nov. 11, 2008 8:17 pm

Autor: miriameta » dt. nov. 11, 2008 8:18 pm

Autor: cuca lleida » dt. nov. 11, 2008 8:19 pm
ise ha escrit:Cuca reina, on t'havies posat??? i quin cotxe heu agafat?? conta, conta

Autor: lluneta29 » dt. nov. 11, 2008 8:21 pm
miriameta ha escrit:Avui tic molt xof... hormones...
avui penso ke demà es dimecres només tinc dos classes, dijous vaga i divendres kp a casa!!! M'animo sola... i amés us tinc a vosaltres amb mi pq tinc internet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Això és lo que més m'anima!!!

Autor: lluneta29 » dt. nov. 11, 2008 8:22 pm
cuca lleida ha escrit:lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:uuuoleee nenetes!!!
k tak?' jo! ja heu tornat a agafar el ritme...falto dos dies i ja heu fet 6 pagines...ufff. vaig a posarme al dia i ara torno!
muakis!!!! per cert ja tinc cotxe que me porti jejejeje (ja se que es molt dora pero lo vem agafar a la fira, aixi te guarda els preus...)
![]()
[/quote
Wuapaaaaaaaaaaaa!! És que he tornat jo!! !JA tinc internet i clar... tot es nóta jajajaja és broma!!! Estik a la seu i he de corregir exàmens i redaccions però no en tinc ganes!!! I ara estik enganxada aquí i no paro... hauria d'estudiar i no en tinc ganes!!! M'he deixat els apunts al cotxe així que imagina't!!! Aprofitaré per mirar per intenet!!! Quin cotxe tens cuquet??
Saps el cotxe que hi havia a la fira de nuvis...hi havia dos un de blanc i un de blau mari...pos el blau mari. Es un mercedes nose que..jejeje un antic. M'encanteeeee

Autor: cuca lleida » dt. nov. 11, 2008 8:22 pm
Pacresol ha escrit:buenas miriameta!!!
que tal el dia????
Lluneta si puedes darme la direccion de Meubles Pascual pues pasaremos, fuimos por muebles pardiñes pero nose nos parecio algo caro a parte que pedimos el precio de un mueble y nos dijo que nos llamaria, le llame yo a los dos dias y me dijo que estaba en ello y aun estoy esperando y esto te hablo de ya casi hara el mes.

Autor: ise » dt. nov. 11, 2008 8:22 pm
cuca lleida ha escrit:ise ha escrit:Cuca reina, on t'havies posat??? i quin cotxe heu agafat?? conta, conta
hla bonica!!1
ho sento pero el diumenge entre anar a la fira, a dinar a casa la sogra i per la tarda al Kick boxing.... vem arribar a les 11 de la nit i havia de planxar els uniformes, ens haviem de llevar dora el dilluns (el nino a les 4 i jo a les 6) aixi que no me vaig conectar.
I ahir vem anar a mirar el fotograf Rafa Ariño. Super xulo!

Autor: lluneta29 » dt. nov. 11, 2008 8:23 pm
cuca lleida ha escrit:ise ha escrit:Cuca reina, on t'havies posat??? i quin cotxe heu agafat?? conta, conta
hla bonica!!1
ho sento pero el diumenge entre anar a la fira, a dinar a casa la sogra i per la tarda al Kick boxing.... vem arribar a les 11 de la nit i havia de planxar els uniformes, ens haviem de llevar dora el dilluns (el nino a les 4 i jo a les 6) aixi que no me vaig conectar.

Autor: lluneta29 » dt. nov. 11, 2008 8:23 pm
ise ha escrit:cuca lleida ha escrit:ise ha escrit:Cuca reina, on t'havies posat??? i quin cotxe heu agafat?? conta, conta
hla bonica!!1
i que tal el Rafa Ariño tema preus???

Autor: ise » dt. nov. 11, 2008 8:25 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:cuca lleida ha escrit:ise ha escrit:Cuca reina, on t'havies posat??? i quin cotxe heu agafat?? conta, conta
hla bonica!!1
i que tal el Rafa Ariño tema preus???
Què tenim telepatia carinyet meu????????!!!!!!!!!!!!!!

Autor: cuca lleida » dt. nov. 11, 2008 8:26 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Avui tic molt xof... hormones...
Jo hi estava ahir...![]()
avui penso ke demà es dimecres només tinc dos classes, dijous vaga i divendres kp a casa!!! M'animo sola... i amés us tinc a vosaltres amb mi pq tinc internet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Això és lo que més m'anima!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dt. nov. 11, 2008 8:26 pm
Pacresol ha escrit:buenas miriameta!!!
que tal el dia????
Lluneta si puedes darme la direccion de Meubles Pascual pues pasaremos, fuimos por muebles pardiñes pero nose nos parecio algo caro a parte que pedimos el precio de un mueble y nos dijo que nos llamaria, le llame yo a los dos dias y me dijo que estaba en ello y aun estoy esperando y esto te hablo de ya casi hara el mes.

Autor: lluneta29 » dt. nov. 11, 2008 8:27 pm
cuca lleida ha escrit:lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Avui tic molt xof... hormones...
Jo hi estava ahir...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jo nena pos quina super setmaneta que tens mes xula!!!!
jo tambe m'animo sola.......pq dema tenim musica al cole, am lo qual la cuca no s'ha de kedar a classe...jejee i dijous pintura am peus..jejeje (quina feinada, pero aixi me passa volant) i divendres farem gimnasia!1 jejej i torna a ser cap de setman
per cert que tal si quedem per fer l'esmorzar tal com vas dir????????????![]()
Què us smbla wuapes????????!!!!!!!!!!!
Autor: Pacresol » dt. nov. 11, 2008 8:28 pm

Autor: ise » dt. nov. 11, 2008 8:31 pm