Autor: tara » dl. juny 15, 2009 9:06 pm

Autor: blackmamba » dl. juny 15, 2009 9:10 pm
tara ha escrit:Hola nenes jo m'ho he fet i estic molt contenta, ara estic amb les aixellea i em fare les cames, amb 4 sessions a les angonals ho he notat un munt ja casi no en tinc!
Jo m'ho he fer a sin pelo, 45 euros cada sessio, pero crec que em passare a no mas vello surt mes economic i el laser em sembla que es el mateix!

Autor: Giss » dl. juny 15, 2009 9:13 pm

Autor: blackmamba » dl. juny 15, 2009 9:24 pm
Giss ha escrit:ostres, doncs jo no m'ho he fet ni m'ho havia plantejat mai... com a molt els braços, que tinc molts de pels! i em fa complexe...
Bueno nenes, he fet la comanda a aire de fiesta, quan m'arribi veiem a veure com és el confetti i si en voleu fem una altra comanda en plan a saco! jajaja

Autor: nur_jor » dl. juny 15, 2009 9:25 pm
Giss ha escrit:ostres, doncs jo no m'ho he fet ni m'ho havia plantejat mai... com a molt els braços, que tinc molts de pels! i em fa complexe...
Bueno nenes, he fet la comanda a aire de fiesta, quan m'arribi veiem a veure com és el confetti i si en voleu fem una altra comanda en plan a saco! jajaja

Autor: nur_jor » dl. juny 15, 2009 9:42 pm
tara ha escrit:Hola nenes jo m'ho he fet i estic molt contenta, ara estic amb les aixellea i em fare les cames, amb 4 sessions a les angonals ho he notat un munt ja casi no en tinc!
Jo m'ho he fer a sin pelo, 45 euros cada sessio, pero crec que em passare a no mas vello surt mes economic i el laser em sembla que es el mateix!

Autor: blackmamba » dl. juny 15, 2009 9:48 pm
nur_jor ha escrit:bona nit ninetes!
fins dema!

Autor: torsaeann » dl. juny 15, 2009 10:21 pm
nur_jor ha escrit:blackmamba ha escrit:_eLi_ ha escrit:Blackmamba, jo m'he fet làser i estic super contenta!!!!!!!
si???? ostres, doncs ja tindrem una conversa tu i jo a la pròxima quedada!!!![]()
![]()
a mi tambe m'interessa molt aquest tema!!
en tinc molts dubtes!!
el laser es bo per la salut?
es relament definitiva aquesta depilacio?
quina diferencia hi ha entre la depilacio laser i la depilació con luz pulsada?
aquesta última aquí esta molt bé de preu: http://www.nomasvello.com/adm/
coneixeu mes llocs on ho facin bé i bé de preu?

Autor: blackmamba » dl. juny 15, 2009 10:23 pm
torsaeann ha escrit:nur_jor ha escrit:blackmamba ha escrit:_eLi_ ha escrit:Blackmamba, jo m'he fet làser i estic super contenta!!!!!!!
si???? ostres, doncs ja tindrem una conversa tu i jo a la pròxima quedada!!!![]()
![]()
a mi tambe m'interessa molt aquest tema!!
en tinc molts dubtes!!
el laser es bo per la salut?
es relament definitiva aquesta depilacio?
quina diferencia hi ha entre la depilacio laser i la depilació con luz pulsada?
aquesta última aquí esta molt bé de preu: http://www.nomasvello.com/adm/
coneixeu mes llocs on ho facin bé i bé de preu?
Nenes¡¡¡¡¡
Jo vaig a nomasvello a fer depilació laser a ingles i cames senceres¡¡¡¡ja explicaré a la pròxima quedada¡¡¡¡un petonet¡¡¡¡

Autor: torsaeann » dl. juny 15, 2009 10:24 pm

Autor: torsaeann » dl. juny 15, 2009 10:25 pm

Autor: blackmamba » dl. juny 15, 2009 10:42 pm
torsaeann ha escrit:Jo vaig a no mas vello i és amb laser.
Vaig estar miran molts llocs i l'únic lloc que feien bé de preu i que tenia gent que hi anaba i tot bé era aquí¡¡¡¡i j per ara no puc dir res malament...

Autor: blackmamba » dl. juny 15, 2009 10:43 pm
torsaeann ha escrit:Sobre el tema de dijous he vist que m'he confos amb l'hora que podria arribar al viena....jo arribaré sobre les 18.45...suposo que encara hi sereu no?
Un petonet boniques i bona nit¡¡¡¡¡¡

Autor: blackmamba » dl. juny 15, 2009 10:43 pm
torsaeann ha escrit:BONA NIT NINETES FINS DEMÀ¡¡¡¡¡¡¡

Autor: laiac » dl. juny 15, 2009 10:48 pm

Autor: Papallona* » dl. juny 15, 2009 10:52 pm
laiac ha escrit:Papallona* ha escrit:laiac ha escrit:Papallona* ha escrit:a mi aquesta setmana em va bé,, i dissabte aviadet tambe.. l'altra 7mana xungui xungui
Papallonaaaaaaaaa!!!!!
M'has d'ajudar!!!! ja vaig comprar els 100 bosses d'organza per ebay, i es veu, no sé com, que ho vaig fer amb Paypal i ja he donat el número de compte i tot i no entenc si haig de fer alguna cosa més!!!!
He enviat el mail al venedor i no m'ha dit res de si tot és correcte!!!! com puc mirar si s'ha fet el pagament o algo??? aix mare, que jo vull que m'arribi per la boda!!!!
mmmm
wapi entra a paypal.es amb la teva contrasenya i et dirà si està pendent el pagament!!!!
diga'm algo.. i sino doncs kedem un dia, ens conectem i ho fem!!!
no t'han enviat cap email????
Pitufaaa!!!!! cada loco con su tema!!!! mira, vaig rebre un mail amb això:
This email confirms that you have paid variado2u (variado2u.es@gmail.com) 9,98 EUR using PayPal.
This credit card transaction will appear on your bill as "PAYPAL *VARIADO2UES".
Now that you've completed your payment, sign up for a free PayPal account by clicking Sign Up Now below. You'll be able to check out faster next time and track your payment history for all of the items you purchase on eBay.
Sign Up Now!
I jo el sign up now ja l'he fet!!!!!! aquí em diu que ja l'he pagat no????

Autor: Papallona* » dl. juny 15, 2009 10:53 pm
nur_jor ha escrit:aquest foro és un vici!!!!
estic enganxada total!!!!!!!!!!!!!

Autor: Papallona* » dl. juny 15, 2009 10:54 pm
laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeess!!!!
Ara he quedat a Reus.......i tinc mono de tintar l'arròs....així que com que ma germana no troba la targeta del gros mercat!!!compraré avui arròs i començare a tintar-lo.....es que quina emoció!!!!!!!!!!ja us explicaré el què....vaig comprar el tint i així avui ja ho faré!!!!!!
Ahhhhhhhhh i avui he aconseguit les targetes de visita premium GRATIS!!!!!!!!!! iupiiiiiiiiiii i ja he fet comanda.....tarjetes de visita amb moltes gràcies i un escrit per cada plat, tarjetones per donar al moment d'entregar algun regalet!!!! i de gratis, un boli pel meu nen!!!!!! què us sembla????
ara marxo...a la nit intentaré penjar al meu compte enrera el que he demanat per veure què us sembla el que he escrit!!!!
Petons i fins la nit!!!!!!!!!!
Muaaaaaaaaaaaaaaaa a comprar l'arròs!!!!!!!!1