"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » ds. nov. 07, 2009 3:10 pm

I vosaltres????? com va el dissabte????

giss com va anar el sopar??on vau anar al final?? i que el testimoni?????

black...i tu......va anar bé el soparet a casa teva????

elxaaaaaaaaaa......si deuen sortir les olives volant.....happi tu també amb olives no????????

a la resta qie ens vam veure ahir..........patunets!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. nov. 07, 2009 6:10 pm

Ninetes....uollaaaa!!!!! que tal va el dissabte??? quina ventada veritat?
Acabo d'arribar a casa de la masia que hem plegat pq era horrorós...com bufava!!!!

Elxa....que tal ha ido??? ya tienes vestido????? como ha ido también la oliva??? per cert...ahir vaig veure al Xavi!

Giss...que el coche??? ya lo habéis ido a buscar???

Aixx nenes...aquest mati m'he quedat adormida i he arribat a classe 10 minuts tard...sort!!! però quin desastre que sóc... :star::
Vaig a ficar-m'he al dia wapisss!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. nov. 07, 2009 6:16 pm

nur_jor ha escrit:Bon dia al dematí!!!!!

Giss, que matinera!!! Com va anar ahir?

Laiac i Tara! On esteu? Encara dormiu? Us vau animar a sortir?

Torsaeann, i tu? Al final no ens vam veure després... Vaig marxar perque estava cansada. Em pensava que aguantaria, però últimament arrossego un cansament que no vegis! Sort que just d'aquí a una setmana ja haurà passat tot!!!!! La veritat és que em sembla impossible!! Weno... val més que no canti victòria que encara em queda l'sprint final!!!!!!!! :star::

Happi, he llegit que vols un catàleg de Rosa Clarà?? Mira, amb el meu nen havíem dit d'anar demà a la fira de nuvis que fan a Lleida. Si hi acabem anant, vols que te n'agafi un??

Papallona, com estàs? Ja has pogut descansar??

I tu, Estiu?? Ahir estaves k.o.!!! Com estàs?

Elxa, que a hores d'ara deus estar provant-te vestidets...!!!!!!!!!!!!

Black, com va anar el soparet??

Petonets!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. nov. 07, 2009 6:18 pm

Veig que no hi ha massa moviment per aqui...normal!!!!!

Nosaltres d'aqui a una estoneta marxem que anem a comprar el cotxet a l'Arnau, ja que és el nostre regal....i desprès m'ha dit els cunyis d'anar a sopar, que ens conviden...així si puc quan arribem em torno a conectar...si no...que passeu un molt bon dissabte i que no us ensporti el vent!!!

Petonets
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » ds. nov. 07, 2009 7:38 pm

Bones,
Jo avui aqui a casa amb aquest vent....el ninot ha ana't a treballar i ja ha arriba't i ara està fent deures, espero que no el tornin a trucar...quin rotllo està de reten....

Elxa, Happi, que tal els vestits? ja explique oks?
Giss, i el cotxe? que tal? un petonet.

Ninetes vaig a fer el gos o mirar coses a internet....ja no se que fer nenes¡¡¡¡¡

Quin rotllo de dissabte.... :--(
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: blackmamba » ds. nov. 07, 2009 11:45 pm

Hola Ninetes meves!!!!!

Ja he llegit que ahir us ho vau passar molt bé!!!! aix, a veure quan en fem una altra i m'hi puc apuntar!!!!!

Jo el sopar d'ahit molt bé!!! jejejeje

Avui hem anat a dinar amb el meu papa a tarragona i després el meu ninotet i jo hem marxat a Port Aventura amb uns amics que tenien entrades gratis a passar la tarda!! i quin fred!!!!! i quin vent!!!! casi totes les atraccions tancades... una caca!!!! però bueno, després hem anat a sopar a la Cantina i deien un espectacle que era molt xulo!!!! sortia un paio imitant al Michael Jackson i ho feia genial!!!!!

No res, ara anem ja a mumir que el meu ninotet està molt cansat!!!!

nanit!!!!!!

us estimooooooooooooooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Giss » dg. nov. 08, 2009 9:28 am

Hola ninetes!!!

Ahir vam anar a buscar el cotxe... i res, que al Norauto no m'ho han pogut arreglar, així que demà a les 8 del matí, abans de marxar a treballar el deixaré en un altre taller i a estar uns dies sense cotxe... jo, quin rotllo!
Aquesta nit s'ha quedat a dormir la meva neboda, que encara és al llit! jejeje

Bueno ninetes, m'heu d'explicar novetats!

Laia! que et queda molt poquet per marxar de vacances!!! ueeeeeeeeee cura't ràpid aquest refredat i a disfrutar! I a veure si quan tornes et donen ràpid l'àlbum i el vídeo i fem una quedada per veure-ho tot!

Tara! què tal? ya ha venido tu niño de Valencia? que tal el finde solita? jeje de vez en cuando va bien... pero al final los acabas echando de menos... somos así!

Torsaeann! al final no et vaig dir de quedar perquè vam estar tota la tarda amb la family i desprès ja vam venir a casa amb ma neboda... Com ha anat el finde?

Nur! què tal el sopar amb les ninetes? vas marxar molt tard? gràcies pel favor que em vas fer eh? un petonet!

Elxa!nena! vaya estrés de finde no? como va? Hoy la inauguración! ya nos contarás! que vaya muy bien! y la prueba de vestidos qué tal?

Papallona! aquest finde estas treballant? no t'hem vist gaire per aquí...

Black! al Port Aventura con el frío que hacía? jejeje bueno, lo chulo son los espectáculos también...

Estiu! que encara m'has de dir quant et dec d'alló!!! a veure quan ens veiem!

Happi! nena!!! i tu prueba de vestidos???? No has dicho nada!!! ni un comentario!!! ni un mail!!! ha pasado algo que yo no me he enterado??? jo, nunca me entero de nada!

Un petó boniques... ens veiem més tard!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dg. nov. 08, 2009 11:30 am

Bon dia ninetes!

No fa gaire estona que m'he aixecat, avui he aprofitat, volia fer moltes coses pero amb aquest vent impossible!

Dons jo estic amb la laiac, cuan arribi, li caura una bronca...tant els hi costa fer una trucada, segur que a la seva mare no l'ha trucat, quin desastre d'homes!

Gis, nena que asco lo del coche, siempre se estropean en el momento mas inoportuno!

Elxa, esta tarde inaguracion, no????????????????????'

Happi, nena es que amb aquesta ventolera, no es pot fer massa cosa al camp, bueno aixi descanseu!

Laiac, cura't el refredat, ves al cap, i que et donin alguna cosa per a la mocositat, o a veure que t'aconsella la papallona!

Torsaeann, jo aquest finde tambe ha estat i estara una mica soso, exepte divendres nit, que ho vam passar molt be!

Papallona, nena imagino que et deus estar recuperant de la marato de divendres!

Nur, on pares!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Estiu, nena com va acabar la carrera, no els va pendre el vent?

Black, aixi que a port aventura, ehhhhhhhhhhhhhhhh! Ostres pero quina jugarreta amb al vent!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: blackmamba » dg. nov. 08, 2009 2:21 pm

ninetes!!!! bon diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

res, ara d'aquí res vaig a dinar que ha vingut la germana de mon pare!

us poso aquest video que he trobat.....

http://youtube.com/watch?v=nlwb4rzV1hM

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: laiac » dg. nov. 08, 2009 4:53 pm

Ninetessss!!!!!!!!

entro un momentet per dir-vos que estic fatal, l'encostipat no m'ha passat, i ho fort és que se'm tapa el nas i no puc respirar i em fa mal el cap...........però clar, el meu nen no ha sortit per aquí aquests dies i vol anar a donar un tomet....jo ara, no em puc ni moure!!!!

ahir a la tarda vaig dormir 2 horetes....(vaig treure la veu del mòbil TOrseann) però després se'm va acabar la tranquil·litat.....van venir muns pares aviat i es van quedar un ratet...van venir uns amics però que marxaven, i fins a les 20:15 no va venir l'amic d'ulldemolins per veure el garatge i van marxar a les 22!!!!!!!!!!!!!!!!després sopa rapid amb una amiga que va venir i a les 23 ja vam anar a buscar el meu nen!!!!!!!!!!!!!!!

JA ESTÀ AQUÍIIIII!!!!!!!!!!!!! i m'ha portat una capsa de trufes...tot i que amb el nas així no noto el gust!!!!

Ninetes....m'estiro una estona a veure si m'adormo!!!

patuneeeeeeeeeeets
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. nov. 08, 2009 6:46 pm

Ninetes....que tal???? acabem d'arribar del camp que aquest mati pensavem que no podiem seguir collint olives, però el papi ha insistit i xino xano hem anat fent...ésk el pobre home vol acabar-les el més aviat possible per si l'Arnau petit decideix venir abans d'hora...jejejeje

Giss...ahora os mando un email y os explico...perdona, pero entre el viernes y ayer nohe estado mucho por aki y por eso no he dicho nada....

Elxa...si fes un altre temps potser ens animariem, però amb aquest vent, ja dutxats i amb el pijama ficat ens fa peresa...però que vagi molt i molt bè.... :-)ok:

Laiac...com et trobes??? veig que no molt bè, no??????? recupera't aviat i res...guarda trufetes per quan puguis trobar el gust...jejejejej

Nenes...vaig a mirar a veure si trobo un sticker per la pared del despatx, ok???? i a buscar musica!!!! jijijiji
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dg. nov. 08, 2009 7:44 pm

Nineteeeeesss!!!

com he dormit........i ara fa una mic que estem mirant LA CRUDA REALIDAD...que bonita giss!!!!

JA en som DOS de malaltones, tinc un missatge de la TORSEANN.!!!!!!!!!!!! pobreta porta des d'ahir amb gastrointeritis...ja us podeu imaginar pobreta, amb la panxa fatal i tot.....i ja m'ha dit que com que no es pot aixecar del llit per entrar al foro pobreta, que us digués que no ha entrat perque es troba molt malament i que segurament demà no anirà ni a treballar!!!!!

CUIDA'T molt...........

Jo com estic tampoc hi aniria, però....aquesta és la meva última setmana per fer la feina, així que......cap a treballar!!!

HAPPI......busca busca música...i me'n passes eeeeeeee

Muaaaaaaaaa a totes!!!!!!!!! (quin rotllo, festa major i a casa)
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dg. nov. 08, 2009 9:07 pm

Hola ninetes!!!
Hi ha poquet moviment avui...

Laiac i Torsaeann!! Esteu malaltones? Ais!!!! Cuideu-vos molt i que us mimin molt els vostres nens!! Que els mimitos van molt bé!! jejeje!! No, en serio, espero que us recupereu molt aviat!!!

Happi, que tal la oliva?? A la fira m'han donat un catàleg de la Sposa i de Jesús Peiró. Els hi voldràs fer una ullada? En la pròxima quedada t'ho porto!

Elxa, que tal va anar la prova de vestits? I que tal la inauguració?? Has tingut un finde mogudet, eh!!

Black! A Port Aventura?? A mi m'agradaria anar-hi per Nadal! No hi he anat mai per Nadal i m'agradaria veure com ho decoren!

Papallona, per on pares??

Tara, ja ha arribat el teu nen?

Giss, de res dona!! Em sap greu lo del cotxe nena, espero que te l'arreglin aviat!!

Estiu, com ha anat el finde?

Petonets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dg. nov. 08, 2009 9:13 pm

Aquesta tarda hem anat a la fira de nuvis de Lleida!

Hi hem anat a donar una ullada, i ha resultat una mica agoviant... quina gentada hi havia!! I hi havia la calefacció a tope!!! Buf!!!!!!

Tinc un parell de catalegs de vestits: un de la Sposa i un altre de Jesús Peiró. Ja us els portaré.

Ahh!!! I ens hem parat a l'estand del GuiaNupcial i l'hi he dit que jo estava registrada al foro i a veure què em donava... jajaja!! I m'ha dit que havia de portar algo de color taronja!! Però no portava res de taronja jo, però tot i així ens ha donat un iman i ens ha fet una foto!!! Ens ha dit que demà sortirà penjada al foro, jejeje!! A veure com haurem quedat! Jo segur que amb les galtes vermellotes de la calor que feia!!

I hi ha hagut una desfilada de vestits... i una model s'ha fotut una llet!!! Mare meva quin mal!!!! S'ha entrebancat amb el vestit i ha caigut!! I tothom allà: ai pobreta... ai pobreta...!!

Bé ninetes, vaig a sopar!

Si després no puc entrar... que vagi molt bé el dilluns! Ens veiem demà! Muaks!!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: tara » dl. nov. 09, 2009 8:16 am

Bon dia ninetes!

Ahir va ser una dia una mica raro, entre que no tenia el nen aqui, i que em vaig instalar a casa dels papis, que jo no ho recordava...

Dons a la tarda vam quedar amb les amigues, per veure com fem lo dels detallets, ja esta clar, i despres vam anar a sopar, aixi que cuan vaig arribar, el nen ja estava al llit!

Laiac, estas millor!!!!!!!!!!!!

Torsaeann, nena ho enganxem tot, eh!!!!!!!!!!!!!!!!

Elxa, que tal la inaguracion, mucha gente o que????

Happi, nena els tres son xulos, el que dius de la jaqueteta m'agrada!

Nur, aixi que vau anar a la fira de lleida, que guaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Papallona, que t'has perdut! Papallonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Estiu, nena com es nota que es festa al pobe, eh!

Gis, que tal el finda, ya sabeis algo del coche!!!!!

Black, que tal el diumenge!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dl. nov. 09, 2009 8:17 am

Per cert, a alguna li han passat els menus, de l'orangerie????????????

Auina poca paraula, i a sobre no se si podre anar a la fira!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » dl. nov. 09, 2009 8:43 am

tara ha escrit:Per cert, a alguna li han passat els menus, de l'orangerie????????????

Auina poca paraula, i a sobre no se si podre anar a la fira!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tara air vaig anar a l'orangerie i am la maria super be vaja a mi com sempre...i aixo q nomes i va anar am el seu fill a buscar el regal del cumple q li feia el cuiner!!!!i anaba casi am pijama!!!!!!res de roba de amrca!!!jijijijijiji!!!!

Em va dir q avui pasaria els menus per mail!!!!!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dl. nov. 09, 2009 8:47 am

I com es q no podras anar a la fira????nosaltres i anirem dissabte a la tarda...en principi xq ens a sortit una altre cosa xo ja veurem.....

El cap de setmana molt tranquil...Van guanyar la carreraaixo si!!!!!!!!!

A la nit com q uns van anar a sopar de restaurant 50€/pers i nosaltres vam dir q no i els altres van sopar a casa duns q fumen molt i tenen gats i anosaltres ens molesta molt el fum i a la meva alergia els gats!!!! aixi q vam sopar a casa magermana i a les 12...com q uns encara no aviem arribat i els altres encara estaben a a aqella casa vam anar a dormir, air ell va anar a fer windsurf am sun germa i jo al restaurant am magermana i a la atarda vam estar al tros d'una amic tota la tarda sense fer res...aixi q bon cap de setmana tranquilet i sense sortir de festa...com a mi magrada!!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: tara » dl. nov. 09, 2009 8:58 am

No, ho dic perque amb el nen no hi anirem, que marxem al poble, i divendres a la tarda, jo si quedeu cuan obrin si que podre venir, pero alla a les 7 marxare, si hi aneu mes tard, no vindre, que cuan el nen surti de treballar, marxarem cap al poble!

Li he enviat un correu, que aixo de que ja ho passara, a mi tambe m'ho va dir i encara res de res, que s'en enrecordi!
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » dl. nov. 09, 2009 9:09 am

tara ha escrit:No, ho dic perque amb el nen no hi anirem, que marxem al poble, i divendres a la tarda, jo si quedeu cuan obrin si que podre venir, pero alla a les 7 marxare, si hi aneu mes tard, no vindre, que cuan el nen surti de treballar, marxarem cap al poble!

Li he enviat un correu, que aixo de que ja ho passara, a mi tambe m'ho va dir i encara res de res, que s'en enrecordi!

jo quan li vai dir dema sens falta q o hem dacabar de ferop bonic i us o pasem espero q abans de les 2 podero enviar!!!

Jolin nena dns si aixo vesi els divendres am ell a primera ora....q mai saps si et pot tocar un traje de novi i el pot aprofitar tun pare o tun sogre.....o el viatge de noces....
Imatge
estiu2010

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants