"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: blackmamba » dl. nov. 09, 2009 7:04 pm

aliaga79 ha escrit:ei! ninetes, entro només a saludar!
com esteu?
nenes, s'apropa el 2010, que és el vostre any!
quina envegeta que em feu... ja em canviaria per vosaltres, ja... :-)ok:

Hola guapa!!! si que falta poc per el nostre any si!!! i quina iluuuuuu

Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaa, que en no res et cases!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. nov. 09, 2009 7:07 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
torsaeann ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....jo marxo a fer classe que avui fins les 22:00h no torno a casa....però res...passeu una molt bona tarda i parlem desprès.
Una coseta...voldria saber doncs el Divendres a quina hora teniu pensat anar cap allà a la Fira Tot Nuvis...més que res per organitzar-m'he l'agenda, pq si em dona temps a fer alguna classe...doncs la faig!! ok?

Petonets

Hola guapa¡¡¡
La fira el divendres obra a les 17.00 hores i tanca a les 21.00 jo quan surti de treballar i aniré directa ja que sinó entre que trobo el lloc i aparco i ens trobem seràn les 18.00 i jo a les 20.30 tinc que marxar ja que a les 21.00 tinc un sopar a tgna.

Vindràs no?

Doncs sip, es clar que vindrè....jejeje. Pel parquink no cal que hi pateixis... Per quan hi ha fira, han ficat un paqrking a 200 o 300 metres del recinte gratuït per la gent que hi va allà i és enorme...no hi ha problema de parking enguany! Ho se pq jo vaig classe justament davant i ho he vist....ja estava actiu per l'Expro Reus...i ja et dic...és enorme!!! però jo quan digueu. Esk tenia classe el divendres de 16:00h a 20:00h i es clar...havia dit que no en faria el Divendres a la tarda, però si quedàveu més tar i jo podia aprofitar...doncs ho feia, no???

Com et trobes???

Happi!!!! com va tot??? veig que enfeinada amb classes, no?? bueno, això és bo!!!!!

Que dius que hi ha parking aquesta ny gratuit??? uuuuoooooo, jo esq no sé on han posat ara la fira de Reus.... em podries explicar com arribari?? a l'antiga fira, passaves pel davant del carrefour amunt i arribaves a una rotonda i alli estava la fira a mà esquerra, no??? ara on esta la nova?? i el parking???

Esq crec q el divendres em petaré la classe per anar amb vosaltres a la fira!!!! com q em deixen sortir una mcia abans de la feina per anar a classe... arribaria cap a les 17:15 com a molt tard allà a la fira!!!!!

Ja m'explicaras porfaaaaaa

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. nov. 09, 2009 7:13 pm

Hola ninetes meves!!!

Vaig que poc moviment avui!!!!

Jo ja fa una horeta que estic a caseta, però fina ara he estat mig acabant un tema de la feina, xq esq tinc un jefe que un dia veu les coses de color blanc, i al cap de tres dies de feina a 10 minuts de plegar et diu q ho vol negre... i per demà a les8 del matí!!!! me'l carregaria a aquest home....bufffffffffffffff i total, després no li agrada res... un informe que vaig fer, un cop imprimit i encuadernat me'l va fer canviar tres vegades... ja em veieu a mi i a la secretaria desfent les encuadernacions aquelles d'espirals per fotre les fulles noves... i tres vegades.... quin tio!!!!!! buf buf (com diria la elxa, jejeje)

No se, que vaig a descansar una mica que avui he tingut que venir a les 9:20 de nou cap al poble (després d'arribar a les 8 a la feina) per anar al metge a les 10 i després torna cap a Constantí...... i estic una mica xof!!!!

Com li he comentat abans a la Happi, segurament el divendres em petaré la classe i aniré amb vosaltres a la fira!!!!!

Happi, o alguna altra nineta, si em podeu explicar com arribar a la nova fira i al parking us ho agrairia!!!! si sabeu el nom del carrer i el numero aprox a més d'una mica de croquis millor, que jo tiro de GPS per si les mosques!!!!!

Entro més tard per veure que dieu!!!!

Les que esteu una mica malaltones!!! a cuidarse!!!!!!!!!!!!!!

us estimoooooooooooooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 09, 2009 7:27 pm

blackmamba ha escrit:Hola ninetes meves!!!

Vaig que poc moviment avui!!!!

Jo ja fa una horeta que estic a caseta, però fina ara he estat mig acabant un tema de la feina, xq esq tinc un jefe que un dia veu les coses de color blanc, i al cap de tres dies de feina a 10 minuts de plegar et diu q ho vol negre... i per demà a les8 del matí!!!! me'l carregaria a aquest home....bufffffffffffffff i total, després no li agrada res... un informe que vaig fer, un cop imprimit i encuadernat me'l va fer canviar tres vegades... ja em veieu a mi i a la secretaria desfent les encuadernacions aquelles d'espirals per fotre les fulles noves... i tres vegades.... quin tio!!!!!! buf buf (com diria la elxa, jejeje)

No se, que vaig a descansar una mica que avui he tingut que venir a les 9:20 de nou cap al poble (després d'arribar a les 8 a la feina) per anar al metge a les 10 i després torna cap a Constantí...... i estic una mica xof!!!!

Com li he comentat abans a la Happi, segurament el divendres em petaré la classe i aniré amb vosaltres a la fira!!!!!

Happi, o alguna altra nineta, si em podeu explicar com arribar a la nova fira i al parking us ho agrairia!!!! si sabeu el nom del carrer i el numero aprox a més d'una mica de croquis millor, que jo tiro de GPS per si les mosques!!!!!

Entro més tard per veure que dieu!!!!

Les que esteu una mica malaltones!!! a cuidarse!!!!!!!!!!!!!!

us estimoooooooooooooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::

A veure....on estava la antiga fira? doncs en aquella rotonda has de tirar com si anèssis cap a Alcañiz- Falset i seguir recte (carrer amb 2 carrils pel cada sentit) i arribaràs a uns semàfors que a la teva mà dreta hi ha un cole, doncs tires recte fins que a pocs metres hi han més semàfors (abans d'arribar als semàfors, 3-4 passos, hi ha el parquing). Si vols anar a la fira amb cotxe o mirar per aquells carrers, doncs als semàfors t'has de ficar al carril de més aprop de la vorera per poder girar a mà dreta i llavors passaràs per damunt del pont de la via del tren. Arribaràs a una rotonda i has de sortir al 3r carrer...ja veuràs una carpa enorme on fica "Fira de Reus"
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dl. nov. 09, 2009 7:29 pm

Hola ninetes!!!!!!!!!!

Que tal la tarda!!!!!!!!!!!!!!!!

Torsaeann, vale ja et dire alguna cosa, pero si quedem en aquesta hora no hi haura problema!Com et trobes?

Black, es que aquest cap de setmana anem al poble per acabar de repartir les invis, i marxarem divendres, cap a les 7.30, llavors segons a l'hora que es quedi jo no hi puc anar!

Laiac, nena ja et trobes millor???????Que et prens alguna cosa?

Happi, nena aixi que ho has hagut de fer classe! I dema al gimnas, buf nomes de pensar-ho ja em canso!

Nur, que tal els preparatius del centenari!

A les altres, on souuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: estiu2010 » dl. nov. 09, 2009 8:01 pm

ninets estic molt cansada avui...aixo de dormir tant durant el cap de setmana no em va gairebe!!!!potser ara quan arribi a casa potser men vai al jacuzzi am el ninotet q air ell i volia anar i com q vam arribar tard em va fer peressa xo avui si q em be de gust....a sigut el millor regal q san fet muns pares muntar un jacuzzi a casa!!!!

Bueno dema ja li veure la cara a la meva nebodeta q avui li an fet la eco 4d diu magermana q te la cara rodona com un pa i q es gordeta....jo li e dit q malament q a eredat els seus gens...espero q no surti baixeta la pobre!!!!jijijijijij!!!! :-///: :-///:

Bueno ninetes ja fins dema al mati no em conectare i a veure si dema per fi la maria fa el q em va dir air q faria avui pasarnos els menus per mail!!!!

Bona nit ninetes
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 09, 2009 10:26 pm

Ninetes....que tal??? doncs jo acabo de sortir de la dutxa i vaig a sopar que el nen m'ha preparat el sopar....esk avui és el meu sant i m'ha fet una petita sorpresa...res...una tonterieta, però ja em te contenta!!! jejejeje

Petonets a totes i fins demà wapissss!!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: blackmamba » dl. nov. 09, 2009 10:31 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....que tal??? doncs jo acabo de sortir de la dutxa i vaig a sopar que el nen m'ha preparat el sopar....esk avui és el meu sant i m'ha fet una petita sorpresa...res...una tonterieta, però ja em te contenta!!! jejejeje

Oooohhhh, doncs felicitats neni!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » dl. nov. 09, 2009 10:56 pm

Ninetes!!!!!!!!!

entro només un momentet perque des d'ahir que em sento desconectada total.....però tot i que aquesta tarda he estat tot el rato al sofà...no em veia ni amb cor d'agafar el portàtil per escriure!!!!!!

no em puc posar al dia......sé que parleu del divendres no??? o a primera hora mateix puc estar allí, quan sigui...i si, hi ha el parking que també hi havia per l'exproreus....allí a propet!!!! però no marxaré gaire tard!!!!

Sento ninetes perque us diria un munt de coses...però avui prefereixo anar a dormir, he sopat, m'he estirat i ara he tornat a aterrar!!!! demà ala feina espero poder entrar!!!!!!

PAtunets ninetes meves..........
BONA NIT!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. nov. 09, 2009 10:57 pm

Hola boniques!!

Entro un moment a saludar-vos!! No he tingut temps per a res avui, i no m'he pogut posar bé al dia... Per la tarda centenari i més centenari... i sembla que tinc una bona noticia!! Que... divendres podré baixar!! Weeeeeeeeeeeee!!! :-///:
Començarem a posar les fotos el dijous per la tarda, i mireu que us dic: no penso arribar a casa fins que no estiguin totes colocades!! Així que dijous arribaré a les tantes a casa... però divendres podré venir a la fira!!! Ais... quines ganes!!!! >.-<:
Jo arribaré a Reus sobre les 6... Entre que surto del cole (mai puntual... 5 i pico...) i el viatge calculo que arribaré sobre les 6. Ja estareu a dintre en aquella hora? Qui hi sereu? Bé... suposo que durant la setmana la cosa s'anirà concretant...

Happi, felicitats!!!!!

Laiac i Torsaeann, com esteu avui??

Giss, que tal amb el cotxe?

Tara, Estiu, Elxa, Black, Papallona... A totes, un petonet!!!!!!

Vaig a dormir que no m'aguanto! I això que fan Ventdelpla... però no puc... estic massa cansada... Quines ganes que passi dissabte!!!

Muaks!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dl. nov. 09, 2009 10:58 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....que tal??? doncs jo acabo de sortir de la dutxa i vaig a sopar que el nen m'ha preparat el sopar....esk avui és el meu sant i m'ha fet una petita sorpresa...res...una tonterieta, però ja em te contenta!!! jejejeje

Aps!!!!!!! pels sants sóc patètica!!!.........FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAAATSSSSS!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaa
laiac l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 10, 2009 9:10 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. nov. 09, 2009 11:01 pm

estiu2010 ha escrit:ninets estic molt cansada avui...aixo de dormir tant durant el cap de setmana no em va gairebe!!!!potser ara quan arribi a casa potser men vai al jacuzzi am el ninotet q air ell i volia anar i com q vam arribar tard em va fer peressa xo avui si q em be de gust....a sigut el millor regal q san fet muns pares muntar un jacuzzi a casa!!!!

Bueno dema ja li veure la cara a la meva nebodeta q avui li an fet la eco 4d diu magermana q te la cara rodona com un pa i q es gordeta....jo li e dit q malament q a eredat els seus gens...espero q no surti baixeta la pobre!!!!jijijijijij!!!! :-///: :-///:

Bueno ninetes ja fins dema al mati no em conectare i a veure si dema per fi la maria fa el q em va dir air q faria avui pasarnos els menus per mail!!!!

Bona nit ninetes

Nenaaaaaaaaaaa que xuliiiiiiiiiiiiii.........primer pel jacuzzi...........quina envejeta!!!! i segon perque la eco aquesta és una passada!!!!ma germana gran també se les va fer i es veu tot clariiiiiiiiiiiiiiiiissim!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Coltaaaaaaaa tinc els dinerets preparats.........vols passar per casa a buscar-los???????te'ls porto a algun lloc????????? diga'm-ho que em sap greu eeeeeeeeeee!!!!!!!!!11

Patunettttts!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dl. nov. 09, 2009 11:05 pm

Només una última coseta:
És la web de la fira Tot Nuvis. Aquest any tambe hi han desfilades, dissabte i diumenge!

Black, en aquesta web hi diu com arribar, tot i que la Happi ja t'ho ha explicat molt bé!! :-)ok:

http://www.firareus.com/tot-nuvis

Ara si, nanit a totes!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: tara » dt. nov. 10, 2009 8:53 am

Bon dia ninetes!!!!!!

Que passa on es la gent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Papallona, que estas a la panxa del bou?????????????????

Bueno un altre dia mes, dimarts, a veure si passa rapid la setmana, que tinc ganes que arribi divendres!

A veure si tenim sort i ens passa els manus avans, encara que ho veig dificil!

Ens veiem mes tard!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dt. nov. 10, 2009 9:20 am

Nineteeeeeeeeesssssss!!!!

bon dia precioses!!!!!!!! jo aquí, a la feina, per variar, però avui em trobo millor!!!! tot i que encara congestionada una mica!!

Tara........estiu..........encara esteu pendents dels menús??? quina poca paraula que té no?????????que fort....als clients aixi no se'ls tracta, vaja........si no els teniu el divendres haurieu d'anar en plan.....toctoc HOLA; I ELS MENÚS!!que fort!!!

Elxaaaaaa que no he pogut contestar al mail.......que guai-.....i ara dos findes seguits provant vstits!!!!!
i happiiiiiiiiiiiii tu també!!!! aquet divendres al matí????????? a veure si et deixen fer fotos dona....que tinc moltes, molte ganes de veure't de nuvia!!!! vaaaaaaaaaaaa.....

aaaa i elxa....va anar bé dncs la inuguració.....ahir em van trucar al vespre i avui em d'anar a Valls a l'Agència de viatge, que ja ho tenen tot preparat *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: !!!!! sort que estic mirant opinions de gent d'allí i es veu que la tempesta ja ha passat!!!!!! uf uf!!!

Nurrrrrrrr...ànim que això s'acabaaaaa, dissabte podràs respirar tranquil·la!!!!!
Black....ja tens les indicacions pe arribar?????

A NINGÚ LI SOBRA UNA ENTRADA PER MI??????????jijijijij

Estiuuuuuuuu i les fotos de la teva nebodetaaaaaaa.........aaaaaaaa ja has clixat un vestit???? iupiiiiiii a finals de me PROVA!!!!

torseann.......com et trobes avui??? millorr...??? a menjar a tope eeeeee!!!!

papallonaaaaaaaa........gisss..........com esteuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!
PAtuneeeeeeeets.......................
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dt. nov. 10, 2009 9:21 am

Segur que m'he perdut algo....perdoneu si no responc a totes......però m'ho he llegit per damunt i tinc un munt de cos al cap.....

aaaaaaa..per cert, el meu nen va arribar sa i estalvi amb una capseta de trufes que.....mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm................jijijiiji

PAtunts!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dt. nov. 10, 2009 9:33 am

Laiac, jo en tinc dues aixi que tranquila, que t'en dono una!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dt. nov. 10, 2009 10:18 am

Ahhhhhhhhhhhhhhhhh!
Ninetes ja ens han passat els menus, si hi ha alguna que no ho tingui que m¡ho digui que li passo!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dt. nov. 10, 2009 10:20 am

ninetes!!!!
Bon dia!!!!!!!!!!!!!!
aix.. he estat 2 dies amb migranya al llit... feia temps que no em donava tant fort.. pero ale avui.. com si res.. aquest cos de caca.. jiji

em fico al dia!!!!! ehhhhhh i us co n testooooooooooo
he vist que también hi ha mails!! aix aix.... jejej que guai m'ho paso p ipa amb aquestes coses!!!

muuuakas!!!!!!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dt. nov. 10, 2009 10:23 am

Taraaaaaaaaaa
ja els tens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ieeeeeeeeeeeeeeee