NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: cuca lleida » dj. nov. 13, 2008 5:42 pm

hla princesesssssssssssssssss
que tal estan els anims???????????????
acabo d arribar, ahir no vaig conectarme, pq soc una parrandera!!!! ho sento
ara me estic posant al dia...i veig que ahir la cosa estava am els anims baixets.....pos aixo no pot ser!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: amunt amunt i anmunt!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
k atl tot???
per cert nuvia moltes gracies per les pagines de detallets.. :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: ise » dj. nov. 13, 2008 5:54 pm

Hola bonica!!!!!

Avui al migdia pensava amb tu...jejeje
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dj. nov. 13, 2008 5:59 pm

Ja me posat al dia.
per cert jo tampoc tinc ni idea de qui sera els testimonis...si no vaig molt equivocada ha de ser de fora de la familia.
Jo al tete li he dit que sera el padri, i que m'ha de regalar el ram i un poema...i li he dit tal qual, pq la confi que tenim....jejeje :-) Encara que no se quin poema fara ni res....ja l'apretare mes endevant.
Lo del ram de xupa xups m'encante >.-<: >.-<: >.-<: es xulissim i si no us sap greu ME LO PIDO...jejeje es a dir que m'ho copio! :-)
Que mes que mes.....nosaltres de la figureta de nuvis ni idea a ki li donarem, pot ser comprem dos o tres,...no se.
Dels detallets m'agradaria algo util que no sigui un estorbo....
Mes idees: he pensat de posar un cistellet de mimbre abans del ball tot ple de "ballarines" (sabates planes) per les noies...per no sofrir am els talons.
no se no se...
ara si que m'heu animat moooooooolt :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 6:00 pm

Cuquetaaaaaaaaaa!! Jo también volto per aquí... stik fent la mitja de les notes dels exàmens... a veure com han sortit!!! Com va tot? Si, ahir estavem, sobretot jo, una mika baixa d'ànims... però demà ja és divendres i kp a lleida i diumenge us veuré!!!!!!!!!!!!!!!

Hola isetaaaaaaaaaaaa!!! Ja torno a voltar per aquí... necessitava l'ordinador per el excel i fer la mitjana de punts per valorar els exàmens i no m'he pogut estar de conectar-me!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dj. nov. 13, 2008 6:01 pm

ise ha escrit:Hola bonica!!!!!

i aixo carinyet???
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ise » dj. nov. 13, 2008 6:02 pm

això de les sabates planes és una idea genial!!!! >.-<: >.-<: >.-<: jo a totes les bodes porto unes sabates de recanvi! jejeje
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 6:02 pm

cuca lleida ha escrit:Ja me posat al dia.
per cert jo tampoc tinc ni idea de qui sera els testimonis...si no vaig molt equivocada ha de ser de fora de la familia.
Jo al tete li he dit que sera el padri, i que m'ha de regalar el ram i un poema...i li he dit tal qual, pq la confi que tenim....jejeje :-) Encara que no se quin poema fara ni res....ja l'apretare mes endevant.
Lo del ram de xupa xups m'encante >.-<: >.-<: >.-<: es xulissim i si no us sap greu ME LO PIDO...jejeje es a dir que m'ho copio! :-)
Que mes que mes.....nosaltres de la figureta de nuvis ni idea a ki li donarem, pot ser comprem dos o tres,...no se.
Dels detallets m'agradaria algo util que no sigui un estorbo....
Mes idees: he pensat de posar un cistellet de mimbre abans del ball tot ple de "ballarines" (sabates planes) per les noies...per no sofrir am els talons.
no se no se...
ara si que m'heu animat moooooooolt :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Lo de les sabates és molt bona idea... !!!!!!!!!!!! ja veig que també tens cosetes pensades... jo tinc un word i ho vaig apuntant allí. L'altre dia em va dir el Jordi que ja té pensades músiques per la boda!! Aviso que seràn moltes bandes sonores pq li encanten i algo dels pets i canto del loco pq m'agraden a mi :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. nov. 13, 2008 6:02 pm

cuca lleida ha escrit:
ise ha escrit:Hola bonica!!!!!

i aixo carinyet???

pensava per on t'havies posat que no t'havies conectat ahir! jejeje
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 6:03 pm

ise ha escrit:això de les sabates planes és una idea genial!!!! >.-<: >.-<: >.-<: jo a totes les bodes porto unes sabates de recanvi! jejeje

Definitivament tenim telepatia... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. nov. 13, 2008 6:04 pm

lluneta29 ha escrit:Cuquetaaaaaaaaaa!! Jo también volto per aquí... stik fent la mitja de les notes dels exàmens... a veure com han sortit!!! Com va tot? Si, ahir estavem, sobretot jo, una mika baixa d'ànims... però demà ja és divendres i kp a lleida i diumenge us veuré!!!!!!!!!!!!!!!

Hola isetaaaaaaaaaaaa!!! Ja torno a voltar per aquí... necessitava l'ordinador per el excel i fer la mitjana de punts per valorar els exàmens i no m'he pogut estar de conectar-me!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

sino t'hagués trucat més tard! jejeje
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 6:06 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Cuquetaaaaaaaaaa!! Jo también volto per aquí... stik fent la mitja de les notes dels exàmens... a veure com han sortit!!! Com va tot? Si, ahir estavem, sobretot jo, una mika baixa d'ànims... però demà ja és divendres i kp a lleida i diumenge us veuré!!!!!!!!!!!!!!!

sino t'hagués trucat més tard! jejeje

Bno ara stik capfica com valorar-ho tot... us explico he contat el total de respostes que té l'examen (cada resposta correcta un punt) i ara ja m'he bloquejat... s'hauria de fer una regla de tres oi? El total de punts possibles seria el 10 i les respostes correctes de l'alumne una x?? M'he lio...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. nov. 13, 2008 6:14 pm

em fas dubtar pero jo diria que si que és així...
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dj. nov. 13, 2008 6:15 pm

quantes preguntes te l'examen??
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ise » dj. nov. 13, 2008 6:18 pm

ei nenes que ara marxo...a la nit ja em tornaré a conectar!

Qualsevol cosa, em truques eh Lluneta!!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 6:20 pm

cuca lleida ha escrit:quantes preguntes te l'examen??

Tranquilessssssssss ja ho tinc... conto per resposta correcta dins de cada exercici, llavors els punts possibles totals són 91. Llavors les respostes que els alumnes han encertat, el total el divideixo entre 91 que és el total i em dóna la nota, de moment van aprovant però aquest examen contarà com a deures pq el vaig ficar per xarradors i tiradors de gomes!!! El proper anirà en serio... :o-o:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 6:20 pm

ise ha escrit:ei nenes que ara marxo...a la nit ja em tornaré a conectar!

Qualsevol cosa, em truques eh Lluneta!!!

Siiiiiiii, si em deprimeixo et truco ::-) seguríssim!!!!!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 6:26 pm

Cuquetaaaaaaaaaaaaa esmorzem diumenge????????? X mi si eh!!! =0-0-) així también podem kdar un dia per fer lo de la nintendo ds!!!!!!!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dj. nov. 13, 2008 6:30 pm

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
esmorzem diumengeeeeeeeee
i les demes queno s'apunten??
encara que si anem tu i jo tambe esta be...pero si anem unes quantes tambe podem quedar per lo del amic invisible,no??
jejeje d'aki un mes s'acaba el trimestres tiaaaaaaaaaaa...... ahir vaig caure i m'haig de posar les piless!!!
jejejej
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 6:34 pm

cuca lleida ha escrit:siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
esmorzem diumengeeeeeeeee
i les demes queno s'apunten??
encara que si anem tu i jo tambe esta be...pero si anem unes quantes tambe podem quedar per lo del amic invisible,no??
jejeje d'aki un mes s'acaba el trimestres tiaaaaaaaaaaa...... ahir vaig caure i m'haig de posar les piless!!!
jejejej

Si tia i tinc dos setmanes més per fer la unitat 3 i fer dos examens i posar les notes a 4 cursos... !!! Quin estres!! Els de la ESO acaben el trimestre el dia 5 de desembre tia!! Quina feina em ve a sobre!!! Al menys m'han dit avui que segurament em kdaré fins a finals de curs 8 mesos!!!!!!!! Ueeeeeeeeeee!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 6:35 pm

Cuca, jo m'apunto, la miriam si no treballa també i la ise ho havia de mirar pq tenia un dinar, avui ens ho dirà. La gemma li vaig enviar un sms però no m'ha contestat deu estar força ocupada i la noelieta no sé on s'ha ficat tia!! A la nuvia 2010 también li vaig dir però crec q no em va contestar o no ho vaig veure!!! I jasta... sinó tu i jo!!!! =0-0-)
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant