Mrs. Happiness ha escrit:tara ha escrit:Ninetes m'han arribat les figures de nuvis!
Si algu les vol veure haura de venir a la quedada, la que no vingui es quedara amb les ganes!!!!!!!!!!!!!!! (es broma ja us les ensenyare)
M'he d'agenciar d'una caixa per començar a posar les cosetes de la boda que poc a poc vaig recopilant cosetes!
A veure si dintre de poc ja tinc vestit i ho borro de la llista!
Ostres que ràpid, no????? super!!!! així que demà veurem figuretes!!!!! wooooooooo... Aqui ja empieza a oler a boda!!!!!!!!!1!!!!!!jijijijijijiji
Per cert, demà possiblement us pugui confirmar que l'esglèsia serà a Vilallonga de Camp...a l'esglèsia de Sant Marti, però demà parlo amb els mossèns i ja ho sabrè segur!!!!!!! jejejej
De totes maneres li vull demanar al mossèn de Vilallonga que em faci un paper on fiqui que l'hora 18:00 del dia 04 de Setembre de 2010 és per mi!!!!!!!!!!
Estic nervi, la veritat....pq no vull tenir més problemes amb l'esglèsia ni res de res...!!!!!
Tranquil·la donaaaaaaaaaa, ja veuràs com tot sortirà bé!!! QUES OM LES NINETES!!! ens ha de sortit tot genial!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!jijijijijijiji