NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nupubo » dl. juny 22, 2009 10:49 pm

nur_jor ha escrit:gracies noies!

intentaré parlar amb ell primer, a veure si me'n surto, ja que es dificil trobar-lo sol, eh! en una escola sempre hi ha gent per tot arreu!!

porto uns dies que no vegeu... i mira que no volia dir res, eh! no en volia parlar!

tot aixo va començar el dia 2 d'aquest mes. ell va deixar anar la noticia i jo em vaig començar a ratllar... aquell dia quan vaig arribar a casa no sabia si riure, si plorar, si estirar-me els cabells... o que se jo!! buf...

jo soc molt perfeccionista, i quan algo no surt com tenia planejat em moro! i els meus plans era dir-ho exactament el dia 26 de juny (aquest divendres), portar una mica de pica-pica als companys i dir-los: "d'aqui justament un any anirem tots de boda!!!" i el dia 2 d'aquest mes quan el meu company va deixar anar la noticia... em va caure tot a terra... em va deixar totalment xafada...

a l'arribar a casa no sabia lo que tenia! vaig parlar amb el Jordi, amb ma mare, mon pare, vaig trucar a ma tieta!!!!... tothom m'intentava tranquiltzar... pero jo tranquila no estava...

i van anar passant els dies i vaig utilitzar la meva tecnica... no parlar del tema amb ningu, perque penso que si no en parlo no existeix el problema (quina tonteria, no? sempre em passa igual...)... pero aquesta "tecnica" es una mer... i nomes aconsegueix fer-me una bola a dintre que quan no puc mes exploto!!!!

i aixo és exactament el que m'ha passat avui!!! he explotat!!! no puc mes! no puc callar-ho mes!! per aixo us ho he explicat!! i ho hauria d'haver fet abans!! perque coi, si que hi és el problema!! i encara que no en parli... i segueix sent!!!

m'han xafat els plans, no hi ha pica-pica, no hi ha la meva noticia... tot el que volia fer no ho podré fer!!! i... què és el que hi ha?? doncs un pica-pica que porta ell x celebrar que es casa i una boda aquest divendres!!

estic mol xof ninetes... molt xof...

JO crec que no t'hi hauries de capficar tant en això perquè les casualitats en aquesta vida hi són per tot arreu. Diria jo.... I no faries cap mal de comunicar-ho. I si no esperat una miqueta. De fet jo al col·legi no ho diré fins que torni al setembre. Només ho he dit a les mestres que són companyes més properes. Als demés ja els ho diré al setembre.

Ànims i no decaiguis!!!
nupubo
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: tara » dt. juny 23, 2009 7:16 am

Bon dia ninetes, com van aquets anims?
Vaaaaaaaaaaaaaa que es com si fos divendres!!!!!!!!!!!!!!!
Nur com estas? Ja ho veus d'una altra manera? Va nena no t'estressis aixo s'arregla amb una quedada!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: aliaga79 » dt. juny 23, 2009 7:23 am

bon dia ninetes...!
com esteu?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: laiac » dt. juny 23, 2009 7:59 am

Bon dia Ninetes!!!!!!!!!!!!!1

No em conecto una nit i ostres....he tingut que llegir un munt jo!!!!!!mireu si ahir estava malament que no vaig ni tenir ganes d'agafar el portàtil després de sopar i a les 22 ja estava al llit!!!!!!!!!

Us anava a explicar les meves misèries, però ostres......hem d'animar la nur-jor!!!!!!

NUR_JOR fes el favor de no preocupar-te, i no rallar-te perque no pots fer-ho com havies planejat!!! realment, la manera de dir-ho és ho de menys......QUE ET CASES TIAAAA i això és l'important......jo no sé si parlaria amb ell abans, com t'han dit, és un noi i amb això si que no s'hi fixen, si fos una noia potser som més punyeteras!!!!!!!! el que no has de fer però és guardar-te les coses, perque d'aquesta manera tampoc les evites sinó que com tu dius es fan una bola!!!!!!tu has d'agafar i quan creguis el moment doncs.........ho dius i ja està....és el que ha dit la Tara, en dos dies no se n'enrecorden de res i ja no se'n parla d'una boda, així que com tu vegis millor, si vols, digueu abans de vacances, just l'últim dia....i si els hi volies portar pica pica.....fas algo sencillet.....i ho portes l'ultim ultim dia i et diran......aixxxxx que celebrem les vacances?????? i tu amb cara de bona nena diràs...noooo....es que clar...jo també tenia una noticia.....i els hi dius que et cases l'any que ve...i quan et preguntin quan?? pos dius el dia i expliques el que ens has explicat nosaltres del company...que et sabia greu dir-ho abans que ell es casés!!!!

Va dona...........jo sóc la primera que avui em posaria a plorar per tot......però ànims!!!! que som estiu, i ve sant joan, i ENS CASEM!!!!!!!!!!!!!

PAtunets!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dt. juny 23, 2009 8:05 am

tara ha escrit:Dons he de ser a les cinc a casa seva!
Pero podem quedar que no crec que acabem gaire tard!

Ninetes!!!!!!

no us havia pogut contestar!!! fem això dijous doncs.........quan estigueu feu un truc i us passeu per casa val????????? voleu que us prepari feina per fer???????????jijijijjiji................a veure si tinc els xupa-xups o els detalls.........estic tan xof que m'ho miro allí...i no tinc ni esma de fer-ho!!!!! quina ràbia!!!!!

Però si si KEDADAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! vaaaaa ara farem l'spring final amb mi, i su prometo que un cop casada, si em deixeu, vindré a les kedades que pugui i xarrarem i ens ajudarem com sempre!!!!!

iupiiiiiiiiiiiiii!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dt. juny 23, 2009 8:20 am

Va nena que no decaiguin ela anims, mira'm a mi, a sis mesos de la boda i encara no tinc vestit! (si laiac se que ho has hagut de fer tot en 3 mesos, ets una crac!)
Una companya de feina ha comprat els chupa-chups al esclat per 0.15 centims, super barat, a cuan surten a andorra!
Jo el tinc al costat aixi que si vols t'els puc passar a comprar!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dt. juny 23, 2009 8:21 am

Ens hen aixecat de mal humor, estem com el temps, jo ja m'he hagut de pendre una aspirina que tinc mal de cap i es del temps!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dt. juny 23, 2009 8:21 am

Va laiac que dijous ens veurem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I a mes ja no treballes per les tardes!
A una altra noticia, per la teva boda si que hi sere, retrasarem una mica les vacances, pero tinc ganes de veure't i aixo val mes que les vacances!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dt. juny 23, 2009 8:34 am

tara ha escrit:Va laiac que dijous ens veurem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I a mes ja no treballes per les tardes!
A una altra noticia, per la teva boda si que hi sere, retrasarem una mica les vacances, pero tinc ganes de veure't i aixo val mes que les vacances!

Iupiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!! una il·lusió que tinc al dia!!!!!!!!!!!!!!!!! mira.....tinc ganes de plorar i tot!!!!! jolines..què toba que estic!!!!!

ës que ahir noies vaig tenir un accident....tonto, i ningú es va fer res....però em va posar molt molt nerviosa!!! però tot ja començava al matí....!!!!!

He tingut que recòrrer dues vegades a una multa que em van posar sense tenir raó ells....i ara aniré al síndic de greuges de Reus!!! i resulta que ahir m'arriba la carta i me la tornen a denegar definitivament.....apaaaaa els 80 que vaig pagar per la grua més els 92 que haig de pagar ara.....i tenint raó jo!!!!!!!!!

JA sé que miro molt pels diners, el meu novi m'ho ha dit...però trobo que a un mes de la boda no vull tenir gastos extraordinaris i gastar-me 92 euros quan m'ho puc gastar amb algun detall i altra tonteria per la boda!!!!!

Pos ja nerviosa que estava, surto de Reus i anant cap al Morell, en una rotonda em penso que el cotxe de davant tira i..........m'estampo contra ell!!!!!!!!! ningú es va fer res, ja ho sé que això és l'important!!! però....tinc el morro del meu cotxe....buffff destrossat no però s'ha aixecat el capó, el far em ball, l'aleta està separada....sabeu què vol dir això??????? seran una euros que ara hauré de pagar tontament i que ostres.........que EM CASO....i no volia cap gasto extra!!!!!!!!!!! i em va agafar un atac de nervis al arribar a casa.............jo sóc molt nerviosa (ja ho haureu pogut comprovar) però sempre intento fer bona cara sense que se'm noti quan puc estar malament.........i ahir, vaig petar per tot...i de quina manera!!!!!!!!per això que ni vaig sopar...vaig mirar un moment el foro (como no perque estic enganxadíssima) i després vaig anar a dormir!!!!!!

Però jopeta....després he llegit ho de la nur-jor i no volia venir jo amb les meves penes......però es que no tinc ningú ara per explicar-ho....perque em posaria a plorar!!!!!

bufffff vaig a fer un cafè..bé, o una tila!!!jijiji

Petonets
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dt. juny 23, 2009 9:13 am

Ei si!!!!!!!!!! 1-1-1!!! que guai!!!

Ja ho sé ja ho del cotxe però.....no vegis quin gasto...i a més...m'ha agafat com a por, i això que fa molt anys ja vaig tenir una bona patacada!!!

Eiiiiii jo també havia d'anar a la platja!!! no sé pas què farem!!!!

Per cert.....avui és el gran dia......aquesta tarda a les 6 hem quedat al Casablanca!!!! a veure què ens diu, ja em triat el que volem provar i a veure si ja podrem parlar amb el de la música i tot!!!!!!

PetonetS!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dt. juny 23, 2009 9:25 am

PROPOSTA!!!!!!!!!!

Us fa pal venir al Morell??????? ho dic perquè si que la tara i la torseanan estaran a prop, però em sap greu per les altres!!!!!! però perque no veniu a casa meva??????????

Les que pogueu venir abans pos feu cap a casa meva i després ja vindran la tara i la torseannan que su sembla???????

Que consti que no em penso passar el dia netejant la casa eeee o sigui que estarà com estigui.....jijijijijijijiji

Però si voleu.................................i així si.....porteu cosetes que tingueu i si em voleu ajudar amb els detallets mentre xarrem!!!!!! :o-o:

Què us sembla?????????
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: aliaga79 » dt. juny 23, 2009 9:26 am

nur_jor ha escrit:gracies noies!

intentaré parlar amb ell primer, a veure si me'n surto, ja que es dificil trobar-lo sol, eh! en una escola sempre hi ha gent per tot arreu!!

porto uns dies que no vegeu... i mira que no volia dir res, eh! no en volia parlar!

tot aixo va començar el dia 2 d'aquest mes. ell va deixar anar la noticia i jo em vaig començar a ratllar... aquell dia quan vaig arribar a casa no sabia si riure, si plorar, si estirar-me els cabells... o que se jo!! buf...

jo soc molt perfeccionista, i quan algo no surt com tenia planejat em moro! i els meus plans era dir-ho exactament el dia 26 de juny (aquest divendres), portar una mica de pica-pica als companys i dir-los: "d'aqui justament un any anirem tots de boda!!!" i el dia 2 d'aquest mes quan el meu company va deixar anar la noticia... em va caure tot a terra... em va deixar totalment xafada...

a l'arribar a casa no sabia lo que tenia! vaig parlar amb el Jordi, amb ma mare, mon pare, vaig trucar a ma tieta!!!!... tothom m'intentava tranquiltzar... pero jo tranquila no estava...

i van anar passant els dies i vaig utilitzar la meva tecnica... no parlar del tema amb ningu, perque penso que si no en parlo no existeix el problema (quina tonteria, no? sempre em passa igual...)... pero aquesta "tecnica" es una mer... i nomes aconsegueix fer-me una bola a dintre que quan no puc mes exploto!!!!

i aixo és exactament el que m'ha passat avui!!! he explotat!!! no puc mes! no puc callar-ho mes!! per aixo us ho he explicat!! i ho hauria d'haver fet abans!! perque coi, si que hi és el problema!! i encara que no en parli... i segueix sent!!!

m'han xafat els plans, no hi ha pica-pica, no hi ha la meva noticia... tot el que volia fer no ho podré fer!!! i... què és el que hi ha?? doncs un pica-pica que porta ell x celebrar que es casa i una boda aquest divendres!!

estic mol xof ninetes... molt xof...

nur, carinyu, jo crec que t'estàs ratllant molt innecessàriament... és cert qu eno ho diràs com ho havies planejat... però no t'oblidis del més important: HO DIRÀS!! espera't potser al setembre que és quan comencen les classes... ho pots fer tot exactament igual, i ser tu mateixa la que facis la broma del 26 de juny! si ho fas tu, et sentiràs més relaxada...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: laiac » dt. juny 23, 2009 9:32 am

tara ha escrit:Va nena que no decaiguin ela anims, mira'm a mi, a sis mesos de la boda i encara no tinc vestit! (si laiac se que ho has hagut de fer tot en 3 mesos, ets una crac!)
Una companya de feina ha comprat els chupa-chups al esclat per 0.15 centims, super barat, a cuan surten a andorra!
Jo el tinc al costat aixi que si vols t'els puc passar a comprar!

Eii doncs ma germana està incomunicada i no sé si ha anat a andorra....però es que al final...potser no en necessito més de 20 no??? jo no la vull fer d'aquelles farcides de xupa-xups així que......pos no aniria malament!!!!tot i aixó.....avui anant cap a miami crec que paso per un esclat de cambrils......eren de la marca xupx-xups però...o d'una altra!!!!

El dijous agafes el microfon!!!!o el necessites avui o demà???????jo demà al matí tic soleta a casa!!!!!a veure si faig algo!!!!!

Ja em diràs...i si ma germana no va a andorra, a l'esclat els compro!!!! ja et diria si avui hi podré passar!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: aliaga79 » dt. juny 23, 2009 10:01 am

nenes, a tarragona hi ha una botiga, petitona, just davant de l'antiga creu roja, amb un nom molt estrany, on venen ninus pel pastís,xulíssims, a 11 €!!!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: blackmamba » dt. juny 23, 2009 10:35 am

Bon dia ninetes!!!!!!!!!!!

mare de Déu, com li he donat a la teclaaaaaaaaaaaaa :-.:·::

després dieu de mi!!! jajajajajaja

vaig a posar-me al dia!!!!
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. juny 23, 2009 10:38 am

Ostres laiac.... quina jugarreta lo del cotxe!!!!! però aquestes coses passen... i no s'hi pot fer res!!!! no t'hi cap fiquis més i porta el cotxe al taller i llestos!!!!

si necessites el cotxe per anar a treblalar bé q l'hauràs d'arreglar, no??? doncs apa, quan abans millor!!!!

i si no el necessites, doncs esperat a després de la boda, que total el teu marcador està com està 1-1-1 i després marxes de lluna de mèl, no?? doncs si pots prescindir del cotxe fins després de la boda porta'l al taller després, q segur q arreplegues alguns dinerons de la boda!!!!

vaaaaaaaaa, anima't!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. juny 23, 2009 10:40 am

Després, tema QUEDADA!!!!

que hem de fer noies????? anem a casa de la laiac el dijous a la tarda o q??? o fem com sempre i anem al viena????

si hem d'anar a casa teva laiac, m'hauràs de passar l'adreça per privat q ni idea!!!!! i apa, amb el gps me'n vaig cap al Morell!!!!!

a veure si ho decidim avui lo q fem el dijous, no???? que demà és festa!!!! com diu la tara, avui és com si fos divendres!!! jijijijijiji

muaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. juny 23, 2009 10:41 am

aliaga79 ha escrit:nenes, a tarragona hi ha una botiga, petitona, just davant de l'antiga creu roja, amb un nom molt estrany, on venen ninus pel pastís,xulíssims, a 11 €!!!!

Hola guapa!!! com va??? ja et queda poc eh!!!!

merci per la info, però jo de moment ja en tinc un parell de ninos més els q em donaràn a l'Orangerie 3.. així q de moment m'espero a l'any q vé, q el meu xicot s'enfada xq gasto molt!!! jajajajaja

muaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. juny 23, 2009 10:42 am

_eLi_ ha escrit:
laiac ha escrit:Ei si!!!!!!!!!! 1-1-1!!! que guai!!!

Ja ho sé ja ho del cotxe però.....no vegis quin gasto...i a més...m'ha agafat com a por, i això que fa molt anys ja vaig tenir una bona patacada!!!

Eiiiiii jo també havia d'anar a la platja!!! no sé pas què farem!!!!

Per cert.....avui és el gran dia......aquesta tarda a les 6 hem quedat al Casablanca!!!! a veure què ens diu, ja em triat el que volem provar i a veure si ja podrem parlar amb el de la música i tot!!!!!!

PetonetS!!!

Avui al Casablanca!!!! oooohhh!!!! que bé!! apuntat totes les possibles preguntes per a que no se t'oblidi cap!!! Ja ens explicaràs que tal tot!!!!!

Oooohh!!! és veritat!!!! doncs ja ens explicaràs q tal, no???? que guai!!!! si es que et queda poquíssim!!!! quins nervis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. juny 23, 2009 10:43 am

_eLi_ ha escrit:Ei nenes dijous que fem??

Hi ha kedada o no??

Jo tinc lliure la tarda de dijous i de divendres!

jo lo de la quedada prefereixo el dijous a la tarda!!! q el divendres a les 17h he d'anar al dentistaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant