"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. des. 17, 2009 8:31 pm

Bones ninetessssss!!!!! com esteu???? jo avui una miqueta desanimadeta!!!! però suposo que hi ha dies de tot!!!! aixxx...
com anat el dia????

Demà soparettt, no????? :-///: :-///: :-///: :-///: he de passar a buscar a algú?????

Elxa....com estás??? el treballet molt bé....vaja. això penso!!!!!! jejejejeje... i tu com estás? al final saps que no anem a sopar el dissabte? ens ho acaben de dir...anem a Fontscaldes!!! jopeta!!!!tenia ganetes de tastar una llesqueta....

Tara...avui millor????? que tal el ":-))" aquell...ejem...ejem!!! venga que això ja baixa i ens anem de BODAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) jajajajajajaj

Papallona...com estás bonica!!! demà ens veiem, no???? upiiiii!!!

Laiac....que fas d'abeja maya???? estás super mega monaaaaaaaaa!!!!!!! jijijijijiji

Torsaeann....al final aquesta setmaneta no t'he pogut trucar per quedar....però la que ve si que baixarè...jijijijiji

A totes les demès....petonets i res, com esteu?? com ha anat el dia?

Nur...et trobes millor, no?
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dj. des. 17, 2009 11:18 pm

Happi!!!!!!!!!!!!!!! estàs xof????? perque???????? va dona....la feina va molt bé no???????? i ànim...que aviat som NADAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!

COm esteu ninetes????????jo no gaire fina, tot i que no tan malament com l'altre dia!!!!ma mare ha vingut i hem netejat la SEGONA HABITACIÓ DE L'HORROR de casa, ara ja no en tinc cap!!! però quanta pols!!! me moro i encara em queda col·locar coses....bufffff fatal!!!!!

ànimuuuuuuuuu que demà divendreeeeeeeeeeeeessssss i la setmana que ve FESTAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

PAtuneeeeeeeeeeeets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dv. des. 18, 2009 8:28 am

Bon dia ninetes!!!!!!!!!!!!!!!

Happi, nena menys mal que ens tenim per animar-nos!!!!!!!!!!!11Aquesta nit xerrarem per els colzes!!!!!!!!!!!!!!!!

Ninetes que ja es divendres, no sabeu les ganes que teniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Bueno no tinc gaire temps per parlar, he d'acabar una cosa que em vull treure de sobre, aixi que cuan ho acabi ja us tornare a fer una visiteta!!!!!!!!!!

Laiac, nena cuida't l'alergia!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dv. des. 18, 2009 8:29 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡

Ja som divendres...quines ganes......
Avui jo no puc ja que tinc sopar d'empresa.

Ja ens veiem un altre dia oks?

Espero que totes estigueu bé.

Un petonet a totes i que tingueu un bon divendres¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Giss » dv. des. 18, 2009 6:17 pm

Hola boniques!!!

Jo... aquesta nit jo tinc sopar d'empresa i no us veuré... bueno, si acabo aviat i encara esteu per casa la Laia ja em pasaré...
Tinc moltes ganes de veure-us... ja fa 2 setmanes que no ens veiem! això no pot ser!

Petonets guapis
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » ds. des. 19, 2009 11:35 am

NInetes bon dia que tal? el sopar bé? espero que si, com sempre van aquestes cosetes¡¡¡¡¡

Mua boniques¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Papallona* » ds. des. 19, 2009 2:49 pm

Hola ninetes!!!
ja m0he aixecat i fet el dinar... ara que arrivi el ninotet...

que tal ahir el sopar¿?Ç¿?¿?Ç¿¿? em vaig kedar amb les ganes d'estar juntetes!!!!!!
que fareu avui?¿?¿?¿

les del sopar d'empresa ok.. no?¿??

muasssssssssssssssss
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. des. 19, 2009 4:55 pm

Bones ninetes....com va el fred???? jopeta quina peresa sortir aquesta nit de sopar i de festa....nooooooooooooooo : muaahhhh : : muaahhhh :

Aquest mati hem anat a l'agència pq ja ens tenien els pressupostos preparats i res...hem arribat a les 10:30 allà i sortiem a les 12:50h ...gairebè 2 hores i mitja!!! he sortit amb un cap...però jo ho tenim ara a pensar-ho i res...però pel que hem vist penso que ens quedarem en aquesta agència pq hem sortir molt contents!!!. Ens havien preparat 5 o 6 pressupostos de diferents turoperadors....super bè. Ja us explicarè a la pròxima!

Ahir el sopar molt bé...com sempre....xerrant i menjant...que com deia la Laiac mai passem gana quan quedem...

Per cert....ahir vam estar parlant d'apuntar-nos a la quedada que van les núvies de 2010, i com les ninetes també som d'aquest any doncs ens podriem apuntar...Suposo que no ens tiraran pedres quan ens vegin, no??? pq si alguns personatges parlen tan bé de nosaltres...potser en comptes de les ninetes...som les bruixetes, no???? jajajajjaajajaj...Me parto!!!!!!!!!!! aixxxxx ninetes meves....com m'encantaria callar boques i ficar caretes vermelles de la vergonya!!!!!!

Eiiiii avui estic inspiradaaaaaaa!!!!!! suposo que és el fred!!

Vosaltres com esteu???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » ds. des. 19, 2009 6:39 pm

Nineteeeeeeeeesssssss!!!!

hola hola!!! estem a caseta a punt de sortir quan acabi el fútbol però....QUIN FREEEEEEEEEDddd que fa a fora!!!!!i ara hem d'anar a veure al meu nebot a bàsket!!!!

buffff ahir tanta tanta tanta xarrera que avui em fa una mal la gola que no vegis, no tan afònica com la núria, però un mal de gola................però ens ho vam passar bé oi???????ara, faltàveu la resta eeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!! i estiuuuuuuuuuu on pares??????

Happi...........tens tota la raó........totes sou/som del 2010 no?? pos hi podríem anar????

I la resta??????com van anar els sopars d'empresa???

Molts patuneeeeeeeeeeets!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » ds. des. 19, 2009 6:40 pm

Hola guapissimesssssssssssssss, com va la tarda!!!!!!!!!!!!

Dons nosaltres haviem de fer un munt de coses, pero ens hem aixecat a les 12.30, aixi que ja no hem fet res, i aquesta tarda volia anar a comprar els regalets de nadal i com hi ha futbol, aqui esten al sofa, tapada amb la manta!!!!!!!!!!!

El sopar genial, com tots, encara que us vam trobar a faltar, a les que no vau poder venir, per avans de nadal ja ens veuremmmm!!

Happi nena ens hi podriem apuntar, no???????????????????????

Nenes vaig a la ducha a veure si entro en calor, que el futbol m'agovia!

Molts petonssssssssssssssssssssssssssssssssss!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » ds. des. 19, 2009 6:57 pm

Ninetesssssss.. que bé!!! així que vau parlar molt ehhhhhhhhhhhhhhhhhh.. jo tinc mono.. d'estar amb vosaltres!!!!!!!!!!!!!!!!!
en serio tinc unes ganes q sigui 2010!!!!! i que no...se.. sigui el meu any!! bueno avui estic depre.. tinc un munt de coses q fer.. i la feïna pel mig.. les guardies.. i no puc dir que no.. que al març se m'acava el contracte... .... bueno .. a vere si se'm psa això....

ah i lo pitjor.. que al final no tinc vacances.. pq me les finiquiten amb el tipus de contracte... jo derrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

aix.. se desahogoooooooooooooooooooooooooooooo
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » ds. des. 19, 2009 7:04 pm

aixxxxxxxxx..

x cert!! tara com no vaig anar al sopar no et vaig portar tot allò dilluns tarda tinc lliure! si tens un moment t'ho dono!!!!!! o si aguna pot kedar dilluns m'apuntuuuuuuuuuuuu
nur laiac,, cuide-vos la golaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

i lo de la kedada.. doncs estaria molt bé on la fan?¿?¿

molts petunetssssssssssssssssss a totes!
BBBnadal:-)
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » ds. des. 19, 2009 7:08 pm

juassssssssssssssssssssss

laiaaaaaaaaaaaaaaaaacccccccccc

que fins ara no havia vist el teu avatar no es carregava a la feïna!!!... que bo nineta!!!! jajaj
Papallona*

EntradaAutor: Giss » ds. des. 19, 2009 10:11 pm

Hola ninetes!!! què tal?

Ahir el sopar d'empresa va anar molt bé, vaig riure molt però pensava en vosaltres... jo... m'hagués agradat estar al sopar amb vosaltres.
Vam sortir del restaurant a les 12.45 i vam anar al highland, però hi havia una cua per entrar! i amb el fred que feia com per estar esperant allà al carrer saps?
Així que vam tirar cap a la plaça la font i vam anar al candil, però tampoc s'hi podia estar... una gentada! t'ofegaves... així que res, vam marxar cap a casa. A les 2 arribava, i el meu nino a les 4h.

I aquest matí he anat a veure a la meva neboda al festival de nadal, que guapa! estava més mona... anava de patje del rei gaspar.
A la tarda una siesteta i m'he passat per l'eroski a comprar alguns regals.
No res, demà descans i au, una altra setmana acabada... però estic contenta perquè treballo dilluns dimarts i festa!!! fins el dia 8... com els nens. Així que espero que ens veiem alguna tarda que ara les tinc totes lliures menys aquest dilluns, que surto a les 20h.
Aix! tinc ganes de veure-us! a més us he de donar una coseta!!!

Un petonet i us estimo molt.
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: torsaeann » dg. des. 20, 2009 12:03 pm

Bon dia ninetes meves¡¡¡¡

El sopar va anar bé, i després jo era una de les que estaba dintre del highland jajajajajjajajaaj vaig arribar a les 3.45 a casona.

Ahir dissabte vam fer el dropo al mati i després a la tarda vam anar a veure els germans del javi i a donar les invis ja que el dia 24 a la nit volem començar a donar a la family i avanç les tenien que tenir els germans.

Bueno, jo igual que la Giss estic contenta ja que el dia 22 és el meu últim dia i fins el 8 no començo¡¡¡¡¡¡¡¡

Jo tinc moltes ganes d'estar amb vosaltres....

Us estimooooo ninetes¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Papallona* » dg. des. 20, 2009 12:21 pm

Hola wapis!!!

jejej happi si que estaves insipirada!!

Giss torsaeann.. casi que us troveu alli al higland!!!!!! quan es fa cua en hivern uff uff kin fred!! i ostres el candil!! fa molt que no he anat!!!!
i teniuuuuuuu vacances oléeeeeeeeeeeee.....a gaudir-es!!!!

bueno ninetes vaig a vore si faig algo per aki!!!!

molts petunets per les ninetes!!!!!!!!

xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D
Papallona*

EntradaAutor: tara » dg. des. 20, 2009 12:45 pm

Bon dia ninetes!!!!!!!!!!!!

Aqui estic, esperant que la rentadora acavi per estendre la roba, i anire a dinar a casa dels papis, i despres unaltre cop al piset, que he d'acabar de recollir, i com el nen vindra tard, que ha anat calafat...

Bueno ninetes, jo dema tinc dinar d'empresa, pero si quedeu passare una estona, sino ja quedarem, jo dimarts vaig al dentista i a l'esteticient, aixi que no puc, pero en principi la resta de les tardes les tinc lliures!!!!!!!!

Ninetes ens hauriem de veure avans de nadal, ehhhhhhhhhhhhhhhh!

Molts petons i que us estimo molt!

Papallona, no pateixis, sino quedem et truco a veure on ets i ja vinc a buscar-hoo, i merci!
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dg. des. 20, 2009 1:01 pm

Boniques!!!

Què us sembla quedar dimecres a la tarda? així celebrem els cumples de l'Estiu i la Torsaeann... celebrem el Nadal... i us dono allò que us he de donar...
Us va bé? Ja direu...

Per cert, si algú està sola aquesta tarda i vol venir a berenar a casa meva, jo estaré soleta, que el meu nino treballa.

Petonets!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Papallona* » dg. des. 20, 2009 1:59 pm

hola bunikes!!!!
doncssiiiiiiiiii jo vull kedar... os3... dimecres vaig de tardes! pero quan surti vaig!!!!!!! i fem lo del nadal ohhhhhhhhhhohhhhhhhhhhhhhhhhhh
i si alguna pot dilluns jo tinc tarde lliure!!

okis tara tu truka'm ho portaré damunt i ja està!!!!!

tinc ganetaaaaaaaaaaaa aix... el ninet m'esta fent uns macarrons!!! jejejje xx:-DD

muas!
Papallona*

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. des. 20, 2009 4:04 pm

Bones ninetes....!!! aixx...estic feta caldo del tot!!! esk entre que no tenia ganes de sortir ahir, el fred que feia i el mal de peus per les sabates noves!!!! per cert, Elxa...vau marxar quan nosaltres, no???

Com esteu wapis???? jo al sofá amb la manteta i amb menys ganes de moure'm d'aquiiii!!!! jajajajaja

Com quedeu aquesta setmaneta???? Jo vaig dir amb la Torsaeann de quedar demà a fer un cafetonet....encara que ho hem de confirmar....s'apunta algun més??? jo demà a les 17:30h ja estic disponible així que com digueu!!!
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants