Autor: laiac » ds. juny 27, 2009 5:50 pm

Autor: laiac » ds. juny 27, 2009 5:52 pm

Autor: blackmamba » ds. juny 27, 2009 6:31 pm
Papallona* ha escrit:blackmamba ha escrit:Un altre tema!!! ja feia dies q el volia posar... és el tema de portar un petit necesser amb coses necessàries pel dia de la boda... el que passa és q, a part de lo típic com seria el maquillatge per retocar, laca, tirites, desodorant, mitges de recanvi... no se m'acut res més i crec q m'olvido de coses importants!!!
que portarieu vosaltres?????
jo havia pensat ficar.. orquillas,
el broche per enganxar la cua.. si en portés
tot lo que dius!!!
perfum
bueno lo tipic no?????
que heu pensat noies???

Autor: nupubo » ds. juny 27, 2009 6:32 pm
blackmamba ha escrit:Un altre tema!!! ja feia dies q el volia posar... és el tema de portar un petit necesser amb coses necessàries pel dia de la boda... el que passa és q, a part de lo típic com seria el maquillatge per retocar, laca, tirites, desodorant, mitges de recanvi... no se m'acut res més i crec q m'olvido de coses importants!!!

Autor: blackmamba » ds. juny 27, 2009 6:32 pm
Papallona* ha escrit:blackmamba ha escrit:Per cert!!!
Tara, Papallona!!! allò q vam dir d'anar a l'orangerie a tafanejar.. ho fem dissabte que vé o a l'altre???? ho dic xq hauriem de trucar o algo, no????
ho penseu i quedem en algo, no???? podriem anar amb els futurs potser, no???
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Doncs podem trucar i el primer que tinguin una boda, no???????????

Autor: blackmamba » ds. juny 27, 2009 6:36 pm
nupubo ha escrit:blackmamba ha escrit:Un altre tema!!! ja feia dies q el volia posar... és el tema de portar un petit necesser amb coses necessàries pel dia de la boda... el que passa és q, a part de lo típic com seria el maquillatge per retocar, laca, tirites, desodorant, mitges de recanvi... no se m'acut res més i crec q m'olvido de coses importants!!!
Home, si dóna el cas que estem amb la regla (que pot passar si no es que es provoca un retard) doncs ja no cal que t'ho digui. I també hi posaria analgèsics per si ens ve mal de cap amb tanta història. No se m'acut res més...

Autor: nupubo » ds. juny 27, 2009 6:45 pm
blackmamba ha escrit:nupubo ha escrit:blackmamba ha escrit:Un altre tema!!! ja feia dies q el volia posar... és el tema de portar un petit necesser amb coses necessàries pel dia de la boda... el que passa és q, a part de lo típic com seria el maquillatge per retocar, laca, tirites, desodorant, mitges de recanvi... no se m'acut res més i crec q m'olvido de coses importants!!!
Home, si dóna el cas que estem amb la regla (que pot passar si no es que es provoca un retard) doncs ja no cal que t'ho digui. I també hi posaria analgèsics per si ens ve mal de cap amb tanta història. No se m'acut res més...
ostres si, lo dels nalgèsics és molt bona idea!!!!
i jo a lo de la regla li tinc un pànic.... ho he mig calculat i crec q no em toca, però clar, només q un mes no em vingui quan toca ja l'hem cagat!!!! xq jo abans prenia les pastilles però les vaig deixar.. i clar, llavors era més fàcil de calcular... havia pensat de demanar l'anell aquell, però no m'acaba de convencer.... quin dilema!!!! xq jo quan tinc la regla com avui...snif) no sóc persona!!! de cintura cap abaix no em puc ni moure.. amb les pastilles no em passava, però em feia cosa prendre una pastilla cada dia....

Autor: blackmamba » ds. juny 27, 2009 7:02 pm

Autor: laiac » ds. juny 27, 2009 7:03 pm

Autor: nupubo » ds. juny 27, 2009 7:08 pm
laiac ha escrit:Nineteeeeeessssss!!!!!
Que fort!!! jo no tenia en compte ni necesser ni res!!!!!!!!!!!alaaaaaaaaaaa es que sóc una deixada!!!!! però es clar...alguna cosa hauré de tenir al cotxe no????? ho de pastilles pel mal de cap segur, que no vull que el meu maldecap m'esguerri el dia que ja en tinc prou sovint..........ho de l'agulla, ho trobo molt bonic........a mi em va dir la senyora de la botiga del vestit que em faria algo perque m'ho pogues lligar, que jo també tinc cua!!!!! però res d'una agulla ni re.............!!!
i.........no crec que em torni a pintar durant el dinar, però alguna cosa si que podria pendre............aix mareeeeeeeª!!!!!!quin munt de coses, i ho tinc aquí damunt!!!!!!!!
apaaaaaaaa
Petonets!!!!

Autor: nupubo » ds. juny 27, 2009 7:13 pm

Autor: Giss » ds. juny 27, 2009 7:52 pm
nupubo ha escrit:Giss, nur em va comentar que també feies el casament a la platja. On ho fas?

Autor: Giss » ds. juny 27, 2009 7:54 pm
torsaeann ha escrit:Giss, el teu futur maridet ha dit alguna coseta del meu ordinador?
Nena...jo vull tornar a menjar coca de sucre......jajajajajajja
Un petonet¡¡

Autor: Giss » ds. juny 27, 2009 7:55 pm
nur_jor ha escrit:hola ninentes!
que tal la quedada? heu treballat molt?
ja ens ensenyareu com queda tot!
que sou unes artistes!
vull veure els rams, i els detallets, i les boles que ha fet la tara!
ais!!! que hi vull veure tot!!
quan es la proxima quedada? quan? quan????

Autor: Giss » ds. juny 27, 2009 7:57 pm

Autor: nupubo » ds. juny 27, 2009 8:10 pm
Giss ha escrit:nupubo ha escrit:Giss, nur em va comentar que també feies el casament a la platja. On ho fas?
Hola guapa
Nosaltres ens casem al Dorado, ho fem tot allí. I vosaltres?

Autor: blackmamba » ds. juny 27, 2009 9:22 pm

Autor: Papallona* » ds. juny 27, 2009 9:57 pm

Autor: laiac » ds. juny 27, 2009 10:35 pm
Papallona* ha escrit:bona nit ninetes
demà espero poder connectar-me desde la feïna..que tinc guardia de 24hs.. i espero no tenir-ho liat jejejej segur!!!!
un petonàs a totessssssssssssssss
que tinc ganes de vore-us!!!!!!!!!!!
muaaaaaaaaa

Autor: laiac » ds. juny 27, 2009 10:40 pm