ENTREGUES

bodes 10!

Re: ENTREGUES

EntradaAutor: neus29 » dc. set. 16, 2009 7:32 pm

hola noies¡¡¡¡¡¡ jo encara no tinc clar a ki fare les entregues, els nuvis, segur a les parelles ke vull ke es casin, la lliga, nuse encara, sopresa. jjejejeejjeje el ram de nuvia, algu especial , sigui amiga o famiiar no hu tinc clar encara.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29
:: núvia de platí

Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re:

EntradaAutor: Neki » dc. set. 16, 2009 9:24 pm

xuxuneta ha escrit:hola estiu2010.

les teves entregues venen a ser com les meves també....

1- pels pares ... segurament elles un ram de flors i ells algún vi amb la foto oficial del casament emmarcada.
2- avis.. només seran el meus 3 àvis ( un àvi es va morir ara fa 12 anys ) i els seus ja no hi són. potser també serà la foto oficial am algún ram de flors més petitet.
3- les 2 amigues que hauran sigut mares respectivament... 5 i 8 mesos tindran els seus fills. ( aquí li entregarem a l'hora ) i una d'elles que és la meva millor amiga algún detall només per ella que estarà adjuntat amb el detall del nadó ( així m'estalvieu fer una entrega més je je ej )
4. el ram. ( el dividiré, pq un tros anirà pel cementiri amb l'àvi i una tia meva ) i l'altre segurament per la meva germana.
5- la lliga.
6- si hi ha algúna embarassada en aquells moments, o si hi ha algún aniversar... això ja ho mirarem el seu moment.

i no sé si em deixo algún més ara... però ja considero que en tinc forces je je ej je

vosaltres quantes entregues considereu que és el normal... o sigui a partir de quan la gent pot pensar... un altre vegada? ja ja aj

Hola guapa!!!

No sé..,nosaltres encara no ens hem parat a contar-ho però així per sobre pares, avis, tietes, parelles de novies, la lliga i el ram..; igualment intentarem que sigui ràpid, per exemple les donarem totes juntes, no una a una...
Jo crec que això de sortir, regal, foto amb el regal..i tornar una altra vegada és el que cansa...
Imatge
Neki
:: meganúvia

Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

EntradaAutor: ruthi » dj. set. 17, 2009 10:45 am

neki, tens raó... jo també volia fer-ho rapid... mira ala boda que vam anar fa dos setmanes va anar tan ràpid que molta gent ni es va enterar!!! jajaja :-))
ruthi
:: núvia d'or

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: Neki » ds. set. 19, 2009 3:03 pm

ruthi ha escrit:neki, tens raó... jo també volia fer-ho rapid... mira ala boda que vam anar fa dos setmanes va anar tan ràpid que molta gent ni es va enterar!!! jajaja :-))

Hola neneta!!!

Pues sí, es que no voy a dejar de dar un regalo a alguien para que el resto no se aburra...; pero es que hay gente que está cinco minutos entre regalo y regalo...; yo en la última boda que fui, se me hizo eterno!!! dieron ramos, 6 parejas de novios, un regalo para una embarazada, regalos para unos niños, la liga, el ramo, la corbata...; y encima 5 minutos para cada cosa..
Imatge
Neki

Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

EntradaAutor: neus29 » ds. set. 19, 2009 7:27 pm

clar¡¡¡¡ es ke no ens passarem tota la tarda fent entregues, ni ke fos la entrega dels oscars no? ei, la corbata encara es subasta? aixo ja no es fa no?
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

EntradaAutor: xuxuneta » dg. set. 20, 2009 8:36 pm

hola neus,

això de les corbates no ho sé, jo et puc dir que els casaments que he anat dels darrers anys no ho han fet, però vaja si vols fer-ho endavant !!
personalment, nosaltres no ho farem ja que creiem que és una manera més de demanar diners i els pobres convidats ja tenen prou en pagar el cubert jejeje.
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: castell » dl. set. 21, 2009 11:37 am

Cuántas entregas creis que es lo normal y cuanto tiempo dedicareis a cada una? Porque entre que ponen la cancioncita personalizada y luego el paseito despistado de los novios entre las mesas en busca y captura del afortunado, a veces se hace insufrible para el resto de invitados no tan afortunados..
castell
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 99
Membre des de: dg. ago. 09, 2009 9:02 pm

EntradaAutor: ruthi » dl. set. 21, 2009 12:14 pm

castell yo personalmente quiero hacerlo rapido por eso solo vamos a hacer 4 entregas:
1. novios
2. ramo
3. liga
4. embarazada del año (si hay...)

el resto estará en las mesas, lo repartiran los camareros o no sé aun pero nosotros haremos esto y punto... 15 minutos como mucho... y si puede ser menos mejor! :-)ok:
ruthi

EntradaAutor: Cati_23 » dl. set. 21, 2009 3:22 pm

Hola!!! Tengo una duda!! La liga a quien y como se entrega?????????? estoy un poco confusa pk yo a las bodas q ido no lo e visto y mi novio esta empeñado q si!!! DECIDMEE!!!!! *.-o-o.*
Imatge
Cati_23
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1231
Membre des de: dt. set. 01, 2009 5:07 pm

EntradaAutor: neus29 » dl. set. 21, 2009 10:00 pm

lo ke mas me preocupa de las entregas es el ramo, quiero que sea para alguien especial o una amiga o familiar, pero si fuera alguna amiga, me daria miedo ke las otras se sintieran mal. nuse, es lo ke mas me preocupa, el ramo.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

EntradaAutor: ruthi » dt. set. 22, 2009 5:25 pm

Cati_23 ha escrit:Hola!!! Tengo una duda!! La liga a quien y como se entrega?????????? estoy un poco confusa pk yo a las bodas q ido no lo e visto y mi novio esta empeñado q si!!! DECIDMEE!!!!! *.-o-o.*

la liga se entrega al soltero de oro... aunque se ha derivado a soltera - solteras - solteros... así que en realidad... se entrega a algun soltero :-)ok:

yo habia pensado miniligas para los solteros y minicorbatas para las solteras (todos!)
ruthi

EntradaAutor: Cati_23 » dc. set. 23, 2009 9:08 am

ruthi !! la verdad q es muy buena idea!!! pero sabes donde lo podemos comprar??
Yo fui a una boda q le dieron la liga al soltero de oro y se la tubo q poner a la soltera!! todo un paripe, ara la gente
se reía un monton!!!
Imatge
Cati_23

Entrades: 1231
Membre des de: dt. set. 01, 2009 5:07 pm

EntradaAutor: ruthi » dc. set. 23, 2009 10:53 am

Cati_23 ha escrit:ruthi !! la verdad q es muy buena idea!!! pero sabes donde lo podemos comprar??
Yo fui a una boda q le dieron la liga al soltero de oro y se la tubo q poner a la soltera!! todo un paripe, ara la gente
se reía un monton!!!

pues nosé... yo pensaba hacerlo yo.... :-)ok:

sisiis.. esta tambien es una de las gracias!!! :-)ok: la gente se rie y lo pasa bien!!
ruthi

Anterior

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants