Autor: Arian1682 » dj. set. 11, 2008 11:28 am

Autor: Nata|ia » dj. set. 11, 2008 12:09 pm
Autor: Papallona* » dj. set. 11, 2008 12:18 pm

Autor: aliaga79 » dv. set. 12, 2008 8:34 am

Autor: Arian1682 » dv. set. 12, 2008 1:13 pm
aliaga79 ha escrit:XATIS!!! UNA QUESTION!!!! CONEIXEU UNA BOTIGA QUE ES DIU GRADUAL, A TARRAGONA??? ÉS DE VESTITS DE NÚVIA...
ARIAN!!!! VISCA LA REINA DEL DISIMULO!!!
RYR? COM ET TROBES DE LA MIGRANYA?
PETONETS A TOTES LES TARRAGONINES DEL 2010!

Autor: Arian1682 » dv. set. 12, 2008 1:15 pm
Papallona_RyR ha escrit:uola nenis!!!
doncs aixo... también ho veig xungu...
pel foro vaig llegir d'una pelu... Si&Si a Tarragona pero vaig anar un dia.. i pufff ...van fer una desgràcia al pel.... van tallar i tot bufat...nose...
también haig de dir que em va agafar la tia... i el que diuen que es bo es el tio..pero no estava....
aix que m'enrotllo... que crec que fan packs per a núvies pelu + maquillatge... si tinc temps ho torno a buscar pels foros..
jo segurament aniré al poble...
nenis les de reus!!! per alli teniu molta coseta, no????

Autor: ELENA_I_OSCAR » dg. set. 14, 2008 12:41 pm
.

Autor: Arian1682 » dg. set. 14, 2008 3:46 pm
ELENA_I_OSCAR ha escrit:Hola nenes!!
Quan de temps sense conectar-me... si es que vaig de bòlit. A veure, us informo que veig que heu preguntat per mi....
Vaig anar al castell de vilafortuny el dissabte passat i tenia cita amb la Trini (l' Arian ja la coneix bé, eh?) desde feia 2 setmanes. Quan vaig quedar amb ella per telèfon li vaig comentar que estava entre dos llocs per fer el convit però que en primer lloc volia el castell de vilafortuny però que m' havien comentat que la sala era molt estreta i que era ideal per bodes d' unes 80 persones. Doncs quan vaig arribar em trobo que estava atenent a una altre parella de nuvis i a nosaltres ens va atendre el cuiner!! Os ho podeu creure!! Ni la vaig veure, això si, després em va trucar per a veure que m' havia semblat la sala. Se suposa que m' havia d' acabar convencent de que el lloc era el ideal, no??
Finalment, l' hem descartat perquè em parlat amb gent que han estat en bodes al castell d' unes 100 persones i en totes, quan passen amb el pastís els invitats s' han d' aixecar perquè sinò no passa el pastel. Es una
llastima perque el lloc es preciós!
Que expliqueu mosquis?? Un besito!

Autor: Papallona* » dg. set. 14, 2008 6:33 pm
aliaga79 ha escrit:XATIS!!! UNA QUESTION!!!! CONEIXEU UNA BOTIGA QUE ES DIU GRADUAL, A TARRAGONA??? ÉS DE VESTITS DE NÚVIA...

Autor: Papallona* » dg. set. 14, 2008 6:35 pm
Arian1682 ha escrit:aliaga79 ha escrit:XATIS!!! UNA QUESTION!!!! CONEIXEU UNA BOTIGA QUE ES DIU GRADUAL, A TARRAGONA??? ÉS DE VESTITS DE NÚVIA...
Neniiiiii!!!!!!ALIAGAAAAAAAAA
PKKK LA REINA DEL DISIMULOOOO???? Neni plika que a vegades soc molt curta jajjajajajajajajjaa

Autor: Papallona* » dg. set. 14, 2008 6:38 pm
ELENA_I_OSCAR ha escrit:Hola nenes!!
Quan de temps sense conectar-me... si es que vaig de bòlit. A veure, us informo que veig que heu preguntat per mi....
Vaig anar al castell de vilafortuny el dissabte passat i tenia cita amb la Trini (l' Arian ja la coneix bé, eh?) desde feia 2 setmanes. Quan vaig quedar amb ella per telèfon li vaig comentar que estava entre dos llocs per fer el convit però que en primer lloc volia el castell de vilafortuny però que m' havien comentat que la sala era molt estreta i que era ideal per bodes d' unes 80 persones. Doncs quan vaig arribar em trobo que estava atenent a una altre parella de nuvis i a nosaltres ens va atendre el cuiner!! Os ho podeu creure!! Ni la vaig veure, això si, després em va trucar per a veure que m' havia semblat la sala. Se suposa que m' havia d' acabar convencent de que el lloc era el ideal, no??
Finalment, l' hem descartat perquè em parlat amb gent que han estat en bodes al castell d' unes 100 persones i en totes, quan passen amb el pastís els invitats s' han d' aixecar perquè sinò no passa el pastel. Es una
llastima perque el lloc es preciós!
Que expliqueu mosquis?? Un besito!

Autor: Arian1682 » dg. set. 14, 2008 6:48 pm
Papallona_RyR ha escrit:Arian1682 ha escrit:aliaga79 ha escrit:XATIS!!! UNA QUESTION!!!! CONEIXEU UNA BOTIGA QUE ES DIU GRADUAL, A TARRAGONA??? ÉS DE VESTITS DE NÚVIA...
PKKK LA REINA DEL DISIMULOOOO???? Neni plika que a vegades soc molt curta jajjajajajajajajjaa
Ariannnnnnn.. per lo que vas dir del pica. pica tiaaaaaaaa, no aliaga???
XD jajajaj

Autor: Papallona* » dl. set. 15, 2008 8:58 pm

Autor: Arian1682 » dl. set. 15, 2008 10:42 pm
neni que em pixuuuu!!!!!! que booooo!!!!jajajajajaja

Autor: aliaga79 » dt. set. 16, 2008 7:59 am
Arian1682 ha escrit:aliaga79 ha escrit:XATIS!!! UNA QUESTION!!!! CONEIXEU UNA BOTIGA QUE ES DIU GRADUAL, A TARRAGONA??? ÉS DE VESTITS DE NÚVIA...

Autor: aliaga79 » dt. set. 16, 2008 8:25 am
Papallona_RyR ha escrit:uola nenis!!!
doncs aixo... también ho veig xungu...
pel foro vaig llegir d'una pelu... Si&Si a Tarragona pero vaig anar un dia.. i pufff ...van fer una desgràcia al pel.... van tallar i tot bufat...nose...
también haig de dir que em va agafar la tia... i el que diuen que es bo es el tio..pero no estava....
aix que m'enrotllo... que crec que fan packs per a núvies pelu + maquillatge... si tinc temps ho torno a buscar pels foros..
jo segurament aniré al poble...
nenis les de reus!!! per alli teniu molta coseta, no????

Autor: aliaga79 » dt. set. 16, 2008 9:00 am

Autor: ELENA_I_OSCAR » dt. set. 16, 2008 1:34 pm

Autor: Arian1682 » dt. set. 16, 2008 7:14 pm
quan fas la prova????