"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dv. ago. 28, 2009 11:49 am

Black, no em surt pero be ja he posat el link!

Elxa, pues es un rollo lo de las migrañas, pero no se puede hacer nada!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: blackmamba » dv. ago. 28, 2009 11:59 am

Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dv. ago. 28, 2009 12:07 pm

Vaja, es veu q los dels links encara no va!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Giss » dv. ago. 28, 2009 12:08 pm

Oye, es imposible que sea la única conectada en el foro... ajajajaja todo el mundo está en oculto, porqué me sale como la única conectada, y eso es prácticamente imposible
Bueno guapas, ya me he aclarado con lo dels nomenaments, gracias a la Happiness que es una crack! :-()-)
Pues hasta el 20 de septiembre no puedo mirar las listas, porqué yo me apunté a listas en julio, y es la segunda convocatoria, ahora han salido las listas de la primera...
Bueno, elxa, que tengas suerte y Happi, seguro que a ti te llaman... porqué son muy pocos números hasta el tuyo
Besitos
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 28, 2009 12:08 pm

Hola ninetes!!!

Quant de temps!! Entre una cosa i una altra fa dies que no m’he pogut conectar!!
I ahir que podía fer-ho… no funcionava el foro!!
Per sort avui ja funciona, però... que nou i diferent està tot, no???

Ais ninetes... 11 pàgines m’he hagut de posar al dia, ninetes!!! Sou unes machines! jajajaj!! Port més d'una hora per aquí llegint-ho tot!!

Elxa! Ja he vist les fotos i els comentaris per mail de la boda que vas anar! Ara et contestaré al mail. Nena! Anaves guapissima!!!!!

Happiness! Acabo de veure el teu mail, que contenta m’he posat amb el tema de l'església! Ja tens esglesia!!!! Ara et contestaré tambe! I que guai lo de l’escapadeta nena pel pont de 3 dies!

Com estan les que estan de vacances? Torsaeann, Laiac, un petonet!

Tara, que tal el tema del vestit? T'has decidit ja? Mira, jo ahir pel matí vaig anar a provar-me vestits també, i llavors vaig dir que hi tornaria a provar-me els mateixos que m'han agradat d'aqui a 15 dies, perque ve ma tieta de Galícia, i em faria gracia comptar amb la seva opinió tambe... i la dona de la botiga em va dir que vingues qui jo volgues portar, pero que el vestit l'havia de triar jo, perque cadascu te els seus gustos i criteris, i que si em deixava influenciar per algu potser acabaria agafant un vestit que mes endavant me n'arrepentiria perque no seria "el meu"... i parlava sabent del que parlava perque deia que havia vist casos així allà a la botiga... Ais... per sort el que em va agradar a mi tambe li va agradar a ma mare. I ara vull l'opinió de ma tieta... i com no!!! La vostra!!! Més tard us passaré fotos i em comenteu, ok?
Ais quin rollasso!! Tara, això venia perque si a tu t'agrada el de BM endavant!! A mi personalment m'agrada molt més que el de RC que li agrada a la teva mare. Es una opinió meva, eh! jejeje!

Black, ja tens data definitiva!! El dia 12!! Ais que ja queda a prop això!! He vist els dos vestits que t'agraden: el de Aire i el de Kanacca, i al meu gust m'agrada més el blanc de Kanacca al ser una boda per l'església... Ja l'has demanat? I ahir que? He llegit que hi va haver quedada?? Vau anar a mirar vestits? Que tal??

Giss, Elxa i Happi, que tal les llistes? Ahir sortien? Que tal?

Buf... he estat molt desconectada i m'ha costat molt posar-me al dia!!! Ais ais ais...

A veure, ara que ja m’he posat al dia començaré a respondre els mails que se m’han anat acumulant a la safata d’entrada... ais ais ais!!!

Petonets a totes!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 28, 2009 12:10 pm

Papallona!! Moltes felicitats!!!
Ais... l'ultim cumple de soltera!! Jijiji!!!
Muas guapa!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 28, 2009 12:12 pm

Ostres!! Com es pengen fotos??
Volia posar un pastís per la papallona i no me n'he sortit!!! :--(
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 28, 2009 12:13 pm

Ja ho he trobat!! jejeje!!!
Ara si:

FELICITATS PAPALLONA!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 28, 2009 12:14 pm

Estiu!!! Estas a un any nena!!!

Com baixen els marcadors!!!

Jo ahir vaig baixar dels 10 mesos!!!

Woooooooooooooooooooowww!!!

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 28, 2009 12:19 pm

Ais nenes!
Quin munt de missatges seguits que envio!!
Com es nota que tenia mono de foro... eh!!! jajajaja!!

Eis, us volia comentar... Ja heu fet les comandes a la web de Julio i a Aire de fiesta? Ais... he estat molt desconectada i no m'entero de res...

Tin moltes ganes de veure-us nenes!! Han estat uns dies que no he parat... que si a Andorra, que si a fer el passaport, que si a mirar cadires (q encara no hem trobat...) que si a provar vestits (em sembla que he trobat el meu... què he sentit??? ais!!!!!!! algo molt maco!!!!!!!! no me'l puc treure del cap nenes!! no hi paro de pensar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a la tarda tindreu mail), en fi... que entre una cosa i una altra no he parat, però ja està... ara estaré mes per aquí!!

Muas a totes!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dv. ago. 28, 2009 12:21 pm

Nur, tot el que et van dir es veritat, esta be que demanis opinions, pero a mi m'han confus molt, aixi que dema vaig a bm, i si noto alguna cosa, ja estara decidit!

Es molt dificil agradar-li a tothom, i la que s'ha de veure i sentir comoda es una mateixa!

Gracies per les vostres opinions!!!!!!!!!!!!!

Ah, i volem fotitos dels vestits!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 28, 2009 12:37 pm

elxa ha escrit:Nur_jor t'has emprovat vestits!!!!!!!!! que bé, vull veure les fotos, vull veure les fotos, vull veure les fotos!!!!!!!
T'ha agradat molt molt algun? ja tens vestit?

si!! ahir vaig anar-hi!!
per la tarda prometo mail amb fotos, ok?
encara no tinc vestit, però n'hi ha un que m'agrada molt!! però molt!!
no em vaig decidir encara perque em volia provar un que encara no tenien, així que m'espero!!
però... ais... de moment el vestit que em va agradar no mel puc treure del cap nenes!!
::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 28, 2009 12:41 pm

tara ha escrit:Nur, tot el que et van dir es veritat, esta be que demanis opinions, pero a mi m'han confus molt, aixi que dema vaig a bm, i si noto alguna cosa, ja estara decidit!

Es molt dificil agradar-li a tothom, i la que s'ha de veure i sentir comoda es una mateixa!

Gracies per les vostres opinions!!!!!!!!!!!!!

Ah, i volem fotitos dels vestits!

doncs si nena, és mol dificil agradar a tothom, així que el que s'ha de fer és estar bé amb una mateixa, i ser fidel als propis gustos. ::love::

demà vas a BM? ais... que potser demà ja tidnràs vestit nena!!!

a la tarda fotos!! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 28, 2009 12:49 pm

elxa ha escrit:Dios mio!!!!!!!!!! :.0.-0.: pero si valen 150-200€!!!!! todos los zapatos de novia valen así??????

juer... deuen tenir aquests preus tan desorbitants xq son de Pura Lopez... no?

jo n'he vist de ben boniques per la sitgetana i per la sacha, i molt millor de preu...

jo no m'hi penso gastar tanta pasta!! total, casi ningu me les veurà!! jajajaja!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. ago. 28, 2009 12:52 pm

Hollla ninetes de nouuuu!!!!
A veure 1r de tot...que entre els p........ nomenamets i els nervis que portava al damunt no he pensat!!!!!

PAPALLONA AIXÒ ES PER A TU!!!!! ESPERO QUE T'AGRADIIII!!!! ÉS SUPER FUNNY!!

http://youtube.com/watch?v=yolLqx6k1OM

:-()-)
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Giss » dv. ago. 28, 2009 12:54 pm

Nur!!! que bé que ja estiguis per aquí!!! t'hem trobat a faltar!!!
Així que has anat a provar-te vestidets eh? a que és emocionant? jo la setmana que ve hi torno... de cara al setembre-octubre m'agradaria tindre-ho enllestit...
I a quina botiga vas anar? i de quina col·lecció és el que t'agrada? aix aix quines ganes de veure les fotos nena!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. ago. 28, 2009 1:10 pm

Bé....no hi hagut sort avui amb els nomenaments....és qüestió de paciencia, no???? Elxa i Giss....gràcies pq jopeta....ens hem ajudat una miqueta entre totes!!!! :-()-)

Giss...jo creo que es así como te he dicho, pero estaré pendiente también de lo tuyo no vaya a ser... :hmm:: ok??? pero tu espera el email que te he dicho y aya verás como a partir de aqui todo rodado!!!! :-()-)
Lo que me da rábia en cierta manera es la poca ayuda que te proporcionan, tal y como le he dicho a Elxa. Aqui la cuestión es espavilarte tu solita y si la lias...pues fuera de la lista!!!!! jopeta!!!

Elxa....como tu dices...a estar pendiente cada día del ordenador...a partir de ahora las 1as en el foro seremos nosotras!!!! jejejej. Pasa un buen viernes y 1 buen finde!!!!!

Tara... ja et trobavem a faltar a certes hores del mati...Tu también ets de les de la migranya??? ups...benvinguda al meu club!!!!! és horroróssss!!! jo quan em dona...he d'estar al llit a les fosques i sense que senti res de soroll....espero que estiguis molt millor wapiiii!!! :-()-)

Black....gràcies per l'email....t'ho agraeixo moltissimmm ::love::

Nur....on estaves??? pensavem que ja t'havies oblidat de les ninetes!!!! :-( però m'agrada saber que esk aprofitàveu el temps a tope!!!!! per cert, volem fotitos i crònica del teu vestit....suposo que no fa falta que ho diguem, no??? jjijiijijii

Torsaeann i Laiac...com van les holidaysssssss??????!!!!!!!!!!! la setmana que bè ja hi serem totes i podrem fer una supermega quedada, no????

Petonets a totessss!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. ago. 28, 2009 1:18 pm

Aixxxx ninetesssss!!!! m'estic petant....mireu això.....és una tonteria com una casa però aquestes cosetes així m'encanten...són més monussss!!!!

http://youtube.com/watch?v=92Yxoz-l

... re=related
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dv. ago. 28, 2009 1:28 pm

elxa ha escrit:Dios mio!!!!!!!!!! :.0.-0.: pero si valen 150-200€!!!!! todos los zapatos de novia valen así??????

elxa, a mi me costaron 50 euros en el tocador de la novia!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Giss » dv. ago. 28, 2009 1:29 pm

elxa ha escrit:ninetes he visto en un post que hablaban de los zapatos de pura lopez y han comentado que algunas chicas los habian comprado en esta pagina, http://www.footlux.com os la dejo para que le echeis un vistacillo.

Aix! elxa! justamente esta mañana he estado mirando zapatos de novia y he visto esa página!
A mi hay zapatos de Pura López que me encantan, pero de los que me he enamorado es de estos!
y valen un pastón!!! pero son los zapatos de mis sueños... :-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
Giss

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants