NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dc. des. 03, 2008 7:39 pm

no corris i ves baixant tranquil·lament! nena, tens el divendres complet, eh! jo vindre a lleida pel mati que aniré a firmar el contracte amb el fotograf i donar-li la paga i senyal. :-)
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dc. des. 03, 2008 7:42 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:no vui que empitjori no, que si no m´hauran de tornar a embenar.... i es super incòmode!!

Vigila molt la carretera lluneta, pero hi has d´anar sense por i amb els 4 ulls.

Que teniu ganes de que arribi divendres?? Jo si.

Jo moltes la veritat... a veure si entra la cuca i la gemma per poder concretar... a la cuca fa molt de temps que no se li veu el pèl.
ise... a ma mare tampoc li duren aquestes plantes més enllà del nadal eh! Així que deu ser cosa de la planta. :-)ok:

jo també tinc moltes ganes que sigui el divendres!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: tinc ganes de veure-us a totes!!!

Lluneta si et regalo una planteta d'aquestes, la cuidaràs???
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 03, 2008 7:45 pm

ise ha escrit:no corris i ves baixant tranquil·lament! nena, tens el divendres complet, eh! jo vindre a lleida pel mati que aniré a firmar el contracte amb el fotograf i donar-li la paga i senyal. :-)

Vale... jo he d'anar al banc i a recollir les coses que em vaig deixar a l'altra feina que ho tenen tot en un calaix i ja seria hora... però només serà un momentet... a quina hora baixaràs? Jo crec q a partir de les 11h-11.30 tindré lliure... vull anar a comprar un arbre de nadal al CASA...
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 03, 2008 7:46 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:no vui que empitjori no, que si no m´hauran de tornar a embenar.... i es super incòmode!!

Vigila molt la carretera lluneta, pero hi has d´anar sense por i amb els 4 ulls.

Que teniu ganes de que arribi divendres?? Jo si.

Jo moltes la veritat... a veure si entra la cuca i la gemma per poder concretar... a la cuca fa molt de temps que no se li veu el pèl.
ise... a ma mare tampoc li duren aquestes plantes més enllà del nadal eh! Així que deu ser cosa de la planta. :-)ok:

jo també tinc moltes ganes que sigui el divendres!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: tinc ganes de veure-us a totes!!!

Lluneta si et regalo una planteta d'aquestes, la cuidaràs???

com em coneixes eh... siiiii que la cuidaré si a més aquestes plantes m'agraden molt, trobo que fan molt de Nadal la casa. Aquest dissabte muntarem el belén del playmòbil a veure com kda!!!!! Em fa una gràcia... serà com tornar a l'infància... (=:-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. des. 03, 2008 7:47 pm

més o menys crec que serà per aquesta hora :-) :-) :-) ja t'acompanyaré a comprar el teu super arbre!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: ise » dc. des. 03, 2008 7:48 pm

l'hi has de fer una fot al teu pessebre playmobil!!!!! jo el vull veure!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: miriameta » dc. des. 03, 2008 7:52 pm

jo también el vui veure..
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 03, 2008 7:52 pm

ise ha escrit:més o menys crec que serà per aquesta hora :-) :-) :-) ja t'acompanyaré a comprar el teu super arbre!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

vAL PERFECTE... si ja el tinc triat, falta trobar-lo... el pessebre ja faré una foto quan l'hagi muntat... però segurament el veuràs abans :-)ok: jajajajaja a veure si puc dissabte muntar-lo... el Jordi ja sap que anem al Camp Nou... diu que m'estima molt!!!!!!!!! jajajajaja no m'he pogut aguantar de dir-li!!! Vas rebre el mail que et vaig enviar? Perdó pel retard? Ja saps el què faras?
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. des. 03, 2008 7:56 pm

ja l'hi has dit???? es va posar content no??? clar que t'estima, només faltaria!!! jejeje

si que l'he rebut, si! ara estic esperant que em donin la confirmació de si hi ha lloc o no... en pic ho sapigui, t'ho dic!!!jejeje
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 03, 2008 7:56 pm

miriameta ha escrit:jo también el vui veure..

Tranquil.les q faré una fotito aviat... quan el monti q espero que sigui aquest dissabte si no he d'anar a ajudar a mons pares...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 03, 2008 7:58 pm

ise ha escrit:ja l'hi has dit???? es va posar content no??? clar que t'estima, només faltaria!!! jejeje

si que l'he rebut, si! ara estic esperant que em donin la confirmació de si hi ha lloc o no... en pic ho sapigui, t'ho dic!!!jejeje

On has mirat al final?? Tots els llocs que et vaig dir els he vist en directe eh! Per fora però sé on són... com que no havies dit res més, no sabia que havies fet... x cert, m'estic quedant ronca ronca... tinc molt fred i crec q començo a star constipada... què hi farem!!!! Sort que demà ja s'acaba... el jordi està que no cap amb ell mateix. jijijiji sort de tú!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. des. 03, 2008 8:01 pm

els que m'has dit estaven plens... i ara he demanat al fenix i entrada al caldea club! espero que tinguin lloc i que l'hi agradi :o-o: :o-o:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 03, 2008 8:06 pm

ise ha escrit:els que m'has dit estaven plens... i ara he demanat al fenix i entrada al caldea club! espero que tinguin lloc i que l'hi agradi :o-o: :o-o:

És que és mala època pq han obert les pistes d'esquí... i la gent va que vola... a veure si hi ha sort! Què és Caldea Club? Al igual te faig un encàrreg... per als meus papis... ja ho parlem divendres!!!! :mu::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. des. 03, 2008 8:11 pm

es un altre espai dins de caldea on no hi ha canalla i s'hi està molt més tranquil. és més pijo...pero prefereixo pagar més que haver de soportar tant jaleo...

cap problema, tu demana! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 03, 2008 8:13 pm

ise ha escrit:es un altre espai dins de caldea on no hi ha canalla i s'hi està molt més tranquil. és més pijo...pero prefereixo pagar més que haver de soportar tant jaleo...

cap problema, tu demana! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

nO SABIA ni que existia... però bno... està bé, així ja ho sabré quan hi vagi pq encara no hi he anat jo ,té tel.la la cosa amb les ganes que en tinc!!! :-)ok: us ho passareu molt bé!!! Passaràs pel meu piset jejejeje :-)ok: Quan t'ho han de confirmar??
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. des. 03, 2008 8:17 pm

doncs m'han dit que aquesta tarda...pero no m'han dit res...esperaré demà al mati i si no diuen res tornaré a trucar :o-o: :o-o:
per si de cas ja vaig mirant altres hotels! jejeje
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 03, 2008 8:21 pm

[quote="ise"]doncs m'han dit que aquesta tarda...pero no m'han dit res...esperaré demà al mati i si no diuen res tornaré a trucar :o-o: :o-o:
per si de cas ja vaig mirant altres hotels! jejeje[/quote

molt previsora!!!! Segur que li agradarà molt!!! No són molt cars aquests hotels d'aquí a dalt!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. des. 03, 2008 8:24 pm

bueno...aquest que he mirat valia 410€ els dos del 6 al 8! :o-o:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 03, 2008 8:30 pm

ise ha escrit:bueno...aquest que he mirat valia 410€ els dos del 6 al 8! :o-o:

aL FINAL US QUEDEU DOS NITS??? està molt bé... nosaltres una nit a bcn d'ocupes i l'altra a roses... jejejeje ja veus tu... quasibé ens trobarem... quan tu ja baixaràs jo estaré pujant de girona kp a puigcerdà... quina peneta! :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. des. 03, 2008 8:34 pm

en principi si, la meva idea és estar allà de dissabte a dilluns. per relaxar-nos i no fer res, a part de passejar, mimar-nos i mirar botiguetes jejejeje

Ja mirare a veure si us vec amb el cotxe!
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants