Autor: Giss » dj. gen. 07, 2010 3:26 pm

Autor: nur_jor » dj. gen. 07, 2010 7:08 pm

Autor: Mrs. Happiness » dj. gen. 07, 2010 8:10 pm

Autor: Giss » dj. gen. 07, 2010 8:46 pm

Autor: Mrs. Happiness » dj. gen. 07, 2010 8:47 pm

Autor: tara » dj. gen. 07, 2010 9:00 pm

Autor: torsaeann » dj. gen. 07, 2010 10:04 pm

Autor: nur_jor » dv. gen. 08, 2010 8:25 am

Autor: torsaeann » dv. gen. 08, 2010 8:33 am

Autor: torsaeann » dv. gen. 08, 2010 8:35 am
nur_jor ha escrit:BON DIA NINETES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei!!!!!!!!!!!! Avui... no hi ha cole!!!!!!!!!!!!!!!! Vaya nevada ha caigut per la nit!!!!!!!!!!! I continua nevant encara!!!!!!!!! M'acaben de trucar que fins dilluns no hi ha classes al poble a cap dels 3 centres!!!!!!!
Més tard em taparé ben tapada i sortiré a fer fotos pel poble i us ho ensenyaré!!!!!!![]()
Petonets guapissimes!!!
LAIA!!!!!!! FELICITATS BONICA!!!!! 28 ESTIRADES D'ORELLA!!! JIJIJIJ!!!! MUAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: nur_jor » dv. gen. 08, 2010 8:50 am
torsaeann ha escrit:nur_jor ha escrit:BON DIA NINETES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei!!!!!!!!!!!! Avui... no hi ha cole!!!!!!!!!!!!!!!! Vaya nevada ha caigut per la nit!!!!!!!!!!! I continua nevant encara!!!!!!!!! M'acaben de trucar que fins dilluns no hi ha classes al poble a cap dels 3 centres!!!!!!!
Més tard em taparé ben tapada i sortiré a fer fotos pel poble i us ho ensenyaré!!!!!!![]()
Petonets guapissimes!!!
LAIA!!!!!!! FELICITATS BONICA!!!!! 28 ESTIRADES D'ORELLA!!! JIJIJIJ!!!! MUAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nena quina enveja....jo vull veure neu.....que guay..al final sense cole ehhhh¡¡¡ disfruta bonica¡¡¡¡¡¡¡¡

Autor: nur_jor » dv. gen. 08, 2010 9:07 am

Autor: Mrs. Happiness » dv. gen. 08, 2010 9:32 am

Autor: Mrs. Happiness » dv. gen. 08, 2010 9:33 am

Autor: nur_jor » dv. gen. 08, 2010 10:19 am
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes.....està caient una al Pla de neuuuuuuuu....no sabem si podem baixar cap a Valls pq veiem els mossos a la rotondaaaa......!!!!
Us faig fotus i us les penjoooooo!!!!! Popi està com un nen petit!!!!![]()

Autor: nur_jor » dv. gen. 08, 2010 10:20 am

Autor: Papallona* » dv. gen. 08, 2010 10:59 am

Autor: nur_jor » dv. gen. 08, 2010 11:06 am
no sé com m'he atrevit a sortir!!! No he fet ni 200 metres que ja he tornat cap a casa!!! jajajajaja!!!! Com neva!!! Això que anava ben tapada, pero se'm colava neu per tot arreu!!! I les ulleres... mare meva com m'han quedat!!!! jajajaj!!!

Autor: Mrs. Happiness » dv. gen. 08, 2010 11:08 am

Autor: nur_jor » dv. gen. 08, 2010 11:12 am
elxa ha escrit:Hola ninetes!
Nur acabo de veure les fotos, deu ni dó!!! 18 cm de neu es bastant, doncs avui segur que teniu més, pq en tota la nit no ha parat de ploure o sigui al teu poble es neu, m'agrada molt la foto dels fils de la roba jejejeje....son molt grossots!! nena com xalaràs que guai, i normal que us hagin suspès les classes, es que la gent no podrà arribar al cole.
Happi el nen i jo vam estar ahir al coll de l'illa jugant amb la neu, vam parar al restaurant que hi ha dalt de tot i vam fer fotos també, però no les puc passar que les tinc al movil; també està nevant al pla? que guai, jo quan sortia ara de casa també tenia pinta de caure com a neu però es desfeia deseguida.
Ahir les compres van anar força bé oi?
Nenes nosaltres també vam anar ahir a les rebaixes a la tarda el nen i jo, vam comprar tots dos jejeje.....estava tot a tope, el parking, les botigues uf!