"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dv. gen. 08, 2010 6:52 pm

Nur nena no et ratllis, mira el link, es el meteocat, diu que dema fara sol i diumenge tambe!

http://www.meteo.cat/mediamb_xemec/serv ... iccio.html
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dv. gen. 08, 2010 7:02 pm

tara ha escrit:Nur nena no et ratllis, mira el link, es el meteocat, diu que dema fara sol i diumenge tambe!

http://www.meteo.cat/mediamb_xemec/serv ... iccio.html

toquem fusta!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. gen. 08, 2010 8:36 pm

Ninetess......ja torno a ser aqui.....fa una estoneta que hem pujat de portar a ma cosina....pq al final per allà a les 17:00h han obert la carretera i ha passat el llevaneu....però el poble encara està....gelat del tot....

Nur...demà han dit que milloraria el temps i que faria sol...ja veuràs com no hi ha problema i es desfà tot sense problemes....a més pensa que per altra banda així és una bona manera d'estrenar les cadenes...jejejejej.

Tara....ja de vacancetes??????? molt i molt bé...com van aquests nervis?
Pel tema de les clarisses...deixa'm que li pregunti a ma germana que penso que ella si que ho sap....

Per cert....demà algu podrà acompanyar-m'he o vaig soleta a provar vestit????
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nur_jor » dv. gen. 08, 2010 8:54 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetess......ja torno a ser aqui.....fa una estoneta que hem pujat de portar a ma cosina....pq al final per allà a les 17:00h han obert la carretera i ha passat el llevaneu....però el poble encara està....gelat del tot....

Nur...demà han dit que milloraria el temps i que faria sol...ja veuràs com no hi ha problema i es desfà tot sense problemes....a més pensa que per altra banda així és una bona manera d'estrenar les cadenes...jejejejej.

Pel tema de les clarisses...deixa'm que li pregunti a ma germana que penso que ella si que ho sap....

Estrenar cadenes? Si no en tinc!!!!!!!!!
Com que no vaig mai a la neu... i per aquí no sol nevar massa... no en tinc jo!!! :-/

Nineta, pel que fa al tema del vestit... no crec que pugui acompanyar-te, perque encara no sé com baixaré! Ni com m'ho muntaré! Ja us diré algo!!

Sol solet, vine'm a veure vine'm a veure... ais ais!!

Muas!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. gen. 08, 2010 9:07 pm

nur_jor ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetess......ja torno a ser aqui.....fa una estoneta que hem pujat de portar a ma cosina....pq al final per allà a les 17:00h han obert la carretera i ha passat el llevaneu....però el poble encara està....gelat del tot....

Com que no vaig mai a la neu... i per aquí no sol nevar massa... no en tinc jo!!! :-/

Nineta, pel que fa al tema del vestit... no crec que pugui acompanyar-te, perque encara no sé com baixaré! Ni com m'ho muntaré! Ja us diré algo!!

Muas!!!!!

No t'amoïnis....jo estarè per Reus....si baixes amb tren em truques a mi i anem juntes nineta!!!!! no pateixis....pel que convinguiiii!!!! ok????

Sol solet...ves a veure a la nur....sol solet ves a veure-la que te fred!!!!!!! neujor:-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dv. gen. 08, 2010 9:27 pm

Bona nit ninetes...quines nevades no? jo volia veure vilallonga amb neu i res de res......
Donc no res que demà a la nit ens veiem que ja fem despe¡¡¡¡¡¡ quines ganes amores......
Us estimo molt.
Tara, disfruta a tope els teus últims dies de soltera oks?

Mua amores¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Giss » dv. gen. 08, 2010 10:21 pm

Ninetes!!! Que no he pogut connectar-me en tot el dia!!!

Primer de tot: LAIA!!! MOLTES FELICITATS!!! PEAZO CUMPLE!!!

A totes les demés... ens veiem demà!!! que nos vamos de despedida!!! ueeeeeeeeeeeeeee
Quines ganes de veure-us!

Petonets per totes!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. gen. 08, 2010 10:29 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
nur_jor ha escrit:

Muas!!!!!

No t'amoïnis....jo estarè per Reus....si baixes amb tren em truques a mi i anem juntes nineta!!!!! no pateixis....pel que convinguiiii!!!! ok????

Sol solet...ves a veure a la nur....sol solet ves a veure-la que te fred!!!!!!! neujor:-)

Ok! Gràcies! Ho tindré en compte si baixo amb tren! :-)ok:

Si!!! Sol solet! Ves amb la Nur!!! : sol :
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » ds. gen. 09, 2010 9:37 am

bon dia amores¡¡¡¡¡¡¡vaig a comprar q tinc la nevera pelada¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » ds. gen. 09, 2010 9:37 am

aquesta nit despe..............
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: nur_jor » ds. gen. 09, 2010 12:22 pm

Bon dia ninetes!!
Uf... quin fred que fa avui!!! Aquesta nit ha glaçat, i la neu s'ha congelat tota!!! Anar caminant pel carrer és com estar en un congelador rodejada de glaçons!! I oju com patina el terra!! Ha anat de poc q no me la fotés en ple carrer!! Sort de la senyal de transit que me pogut agafar... uf!!!!!!!!
Ninetes, avui al final baixo amb tren. M'han dit que els trens passen amb normalitat. Potser porten retràs... però weno, esperarem!! Lo fotut serà arribar a l'estació, ja que està a les afores del poble... i amb la neu i tal pel camí... a veure si me la foto! jajaj
Quan arribi a Reus em voldré dutxar amb aigua ben calenta per treure'm el fred de sobre, i em canviaré de roba, perque baixaré ben tapada!!!
Ens veiem!!
Fins la tarda guapissimes!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » ds. gen. 09, 2010 12:24 pm

Avui despe!!!
Ni el temporal em farà quedar a casa!! jejejej!!!
Baixo!!!!!!!!!! -:.-:.__0.0_
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » ds. gen. 09, 2010 1:53 pm

NINETEEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!

quin fred que faaaaaaa, tinc les mans glaçadeeeeeeeess!!!!! això si TARA..........fa un sol.............que si el fa el dissabte que ve uan passada............a fora ens tapem una micona, i a dins del restaurant ens despilotem!!!!!!!jijiijijijij que guaiiiiiiii!!!!!!

Bueno ninetes....avui despeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!! ara estic desant trastos perque venen els sogres a fer el cafè i tenia la casa plena de bosses dels reis encara!!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: torsaeann » ds. gen. 09, 2010 5:40 pm

Que tal ninetes¡¡¡¡
Aquesta nit ens veiem.....quines ganes.....mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » ds. gen. 09, 2010 5:59 pm

Nineteeeeeeees meves!!!!!

ara estic estirada al sofà perque no em trobo gens bé, després de dinar m'ha tornat a agafar angunia i tinc la panxa rara!!!!em pendre un almax a veure si se'm passa!!!!!!!!!

NINETESSSSS........per sopar ja tinc plats de plàstic (uns 10) i gots i coberts també eeeeeeeeeee, cap problemo......
i ara haig d'anar a casa la germaneta que té un regal per mi del cumple,,ahhh i haig d'anar al xinito que no tinc celo!!!!sóc un cas!!!

bueno ninetes..........lalalalalala que avui DESPEEEDIDAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Patuneeeeeeeeeeeets!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » ds. gen. 09, 2010 7:46 pm

Ninetes!!! esteu preparades??? ens anem de despedida!!!! ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: tara » dg. gen. 10, 2010 12:05 pm

Ninetes, ja m'he despertat, moltes gracies a totes per el regalet, i per fer-m'ho passar tant be!!!!!!!!!!!!!!!!!Sabeu que em pica la gola de cantar al Sing Star!!!!!!!!!!!!!!!!!
M'haure de fer aigua amb mel!

Com ja sabeu us estimo i estic desitjant veureus a totes alla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dg. gen. 10, 2010 1:52 pm

NINETEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!!!!!!!!

bufffffffff QUIN MAL DE CAP!!!!!!!!!!!! quan tingui sed hauré de canviar el CAVA per un got de COCA-COLA no????? i jo sense ibuprofenos!!!!

i la gola........ja està...ja estaré afònica tota la setmana!!!!i dissabte no te digo!!!!

quina nit........simplement..............buffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!
com us estimo!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dg. gen. 10, 2010 2:42 pm

Guapetonas!!!

Com va el mal de cap? jajajaja
Qué bé ens ho vam passar ahir eh? va ser genial... cada moment... simplement "únic"

Us estimo molt!!!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. gen. 10, 2010 4:23 pm

Ninetes.....bones!!!! que tal esteu??? jo fa una estoneta que he arribat a casa i res...no he pogut arribar més d'hora pq quan aquest mati he anat a engegar el cotxe doncs....no m'arrancava!!! : muaahhhh : La bateria ja portava uns dies que em fallava i avui ha fet...puff!!!! ninetes....alguna coseta més em pot passar aquest finde??? i per a colmo quan arribo a casa....bé..ja us explicare...encara que més val no donar més tombs...

Com porteu el diumenge?? realment gràcies a vosaltres ahir vaig estar de vici i per un moment vaig oblidar els meus moments de baixon!!! M'ho vaig passar molt i molt bé....i la setmana que ve......de BODORRIIIIOOOOOOOOOOOOOO!!!!!! jejejejejej.
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants