Autor: torsaeann » dt. juny 30, 2009 9:15 pm

Autor: blackmamba » dt. juny 30, 2009 9:16 pm
Giss ha escrit:ok guapi! ya el sábado concretamos y lo pedimos ya, que tengo ganas de ver como es todo para poder hacer el pedido grande...
qué mono! comprar! comprar! gastar! gastar! jajaja![]()
Bueno, me voy a ver Operación Triunfo... como me gusta la telebasura! juas juas juas![]()
Hasta mañana ninetes!
Que tiemble el Erosky!!! que llegan les NINETES!!!! UEEEEEEEEEEEEEEEE
![]()
![]()

Autor: blackmamba » dt. juny 30, 2009 9:17 pm

Autor: blackmamba » dt. juny 30, 2009 9:18 pm
torsaeann ha escrit:Hola ninetes ¡¡¡
jo dissabte si que vindré¡¡¡¡¡¡¡¡
Demà però no puc venir pq vaig a vilanova i la geltrú a veure un cotxe a a la citroen que hi treballa un amic del papi...i just tenim que anar-hi demà....
Podem quedar un altre dia de rebaixes?
Em sap molt de greu però no podem aplaçar-ho ja que en tenim un de mig mig i volem mirar-ho bé.
Em sap molt de greu de veritat.....
US ESTIMO MOLT NINETES¡¡¡¡

Autor: Papallona* » dt. juny 30, 2009 10:11 pm
tara ha escrit:Nena gracias voy a mirar lo de la figura de mis padres!
Blak va que ja et queda menys!
Nena potser si que el final et faras d'or, es broma, pero descana, que tal ahir per l'ikea!

Autor: Papallona* » dt. juny 30, 2009 10:12 pm
nur_jor ha escrit:Ais!! Per cert!!
Ja estic tranquila... Eli, més amunt m'ho preguntaves... i si, ja he parlat amb el meu company!!
No coincidirem de dia en la boda, perque si no hi ha res de nou ell té previst de casar-se aquest mes d'octubre!![]()
Quin pes m'he tret de sobre!!
Encara no tenen data ells, pero m'ha comentat que serà sobre l'octubre. No tenen data segura perque depenen d'una operació a un familiar seu, així que la data es podria moure... però en principi es faria aquest any!
I quan li he dit que jo em casava el 26 de juny li ha fet gracia!! jejeje!! Just un any després que ell!!
En serio... que tranquila m'he quedat... buf!!!
Ais... quines menjades de coco m'he arribat a muntar...

Autor: Papallona* » dt. juny 30, 2009 10:13 pm
nur_jor ha escrit:tara ha escrit:Nena gracias voy a mirar lo de la figura de mis padres!
Nena potser si que el final et faras d'or, es broma, pero descana, que tal ahir per l'ikea!
Qui ha anat a Ikea???
jo no hi he anat mai, i amb el meu xicot haviem dit d'anar-hi algun dia d'aquest estiu...
está be??

Autor: Papallona* » dt. juny 30, 2009 10:14 pm
nur_jor ha escrit:Papallona* ha escrit:ninetessssssssssssss
avui segurament al sortir de la feina vaigi a fer les invitacions!!!...
resulta que venen aquest estiu els amics italians i els alemans de la family i hem pensat donar-li'ls.. pq ja no els vorem fins l'any que bé i no volem enviar-ho per carta... que fueteeeeeeee
ja us explicaré anirem a reus a vere que veiem!!!!!!
muas!!!!!!!!!!
ja fareu les invitacions? on us les fareu?

Autor: Papallona* » dt. juny 30, 2009 10:15 pm
blackmamba ha escrit:QUEDADA NINETES DISSABTE:
1.- Nur_jor
2.- Blackmamba
Jo proposo a les 10:30 al Viena, com sempre!!!!! que dieu????
muaaaaaaaaaaa![]()
![]()

Autor: Papallona* » dt. juny 30, 2009 10:17 pm

Autor: Mrs. Happiness » dt. juny 30, 2009 10:31 pm
blackmamba ha escrit:mrs. Happiness!!!! a veure si vens dissabte i ens coneixem, no??? que per a mi les rebaixes hauran d'esèrar uns dies encaraaaaaaaaaaaaaaa
muaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()

Autor: Mrs. Happiness » dt. juny 30, 2009 10:38 pm
torsaeann ha escrit:Hola ninetes ¡¡¡
jo dissabte si que vindré¡¡¡¡¡¡¡¡
Demà però no puc venir pq vaig a vilanova i la geltrú a veure un cotxe a a la citroen que hi treballa un amic del papi...i just tenim que anar-hi demà....
Podem quedar un altre dia de rebaixes?
Em sap molt de greu però no podem aplaçar-ho ja que en tenim un de mig mig i volem mirar-ho bé.
Em sap molt de greu de veritat.....
US ESTIMO MOLT NINETES¡¡¡¡

Autor: nur_jor » dt. juny 30, 2009 10:41 pm
blackmamba ha escrit:QUEDADA NINETES DISSABTE:
1.- Nur_jor
2.- Blackmamba
3.- tara
4.- Giss
5.- torsaeann
uuueeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
mes i mes!! 

Autor: nur_jor » dt. juny 30, 2009 10:41 pm
Papallona* ha escrit:nur_jor ha escrit:Ais!! Per cert!!
Ja estic tranquila... Eli, més amunt m'ho preguntaves... i si, ja he parlat amb el meu company!!
No coincidirem de dia en la boda, perque si no hi ha res de nou ell té previst de casar-se aquest mes d'octubre!![]()
Quin pes m'he tret de sobre!!
Encara no tenen data ells, pero m'ha comentat que serà sobre l'octubre. No tenen data segura perque depenen d'una operació a un familiar seu, així que la data es podria moure... però en principi es faria aquest any!
I quan li he dit que jo em casava el 26 de juny li ha fet gracia!! jejeje!! Just un any després que ell!!
En serio... que tranquila m'he quedat... buf!!!
Ais... quines menjades de coco m'he arribat a muntar...
ei nur!!!
que bé!!!!
veus tot s'arregla!!!!![]()
aixxxxx kina trankilitat!!!!

Autor: nur_jor » dt. juny 30, 2009 10:43 pm
Papallona* ha escrit:nur_jor ha escrit:tara ha escrit:Nena gracias voy a mirar lo de la figura de mis padres!
Qui ha anat a Ikea???
jo no hi he anat mai, i amb el meu xicot haviem dit d'anar-hi algun dia d'aquest estiu...
está be??
jo vaig anar ahir a l'ikea.. vam comprar una taula per la cuina.. sempre que hi vaig pufffff una pasta!!!! pero bueno...
us aviso que el de gran via està en obres.. i hi ha un recorregut que no es veu molta cosa.. ho dic per si aneu...

Autor: nur_jor » dt. juny 30, 2009 10:48 pm
Papallona* ha escrit:nur_jor ha escrit:Papallona* ha escrit:ninetessssssssssssss
avui segurament al sortir de la feina vaigi a fer les invitacions!!!...
resulta que venen aquest estiu els amics italians i els alemans de la family i hem pensat donar-li'ls.. pq ja no els vorem fins l'any que bé i no volem enviar-ho per carta... que fueteeeeeeee
ja us explicaré anirem a reus a vere que veiem!!!!!!
muas!!!!!!!!!!
ja fareu les invitacions? on us les fareu?
les fem per donar a uns amic de fora.. aquest estiu
doncs no ho tenim molt clar.. no ens ha agradat res. jooooooooooo

Autor: blackmamba » dt. juny 30, 2009 10:53 pm

Autor: blackmamba » dt. juny 30, 2009 10:55 pm