"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Papallona* » dg. gen. 17, 2010 4:08 pm

Wapes!!!!!!!!!!!!!!! ::love::
aix ninetes!! estic com valtros supercontenta amb tot lo que vam viure!! ninetes que estaveu wapiiiiiiiiiiiiiiiiiiisimes!! kin luxe eh!!!!!!!!!!!! vaig riure molt amb totes i tot tot me va passar tan rapid!!!!!!!!!!!!!!!!! aix!! kina nostalgia!! i com dius happi records i mes records!! i totes sou protagonistes!! :-)
mareta TARA pero que WAPA!!!! ideal!!! *.-o-o.*
jo avui els peus com si res, que fort! i això que al final ufff. feien roce ... *.O.-O*
x cert tinc sabates d'alguuuuuuuuuuuuuuuuu al cotxe :..: ... jiji i no he tret el llaç!

torsaeann :-)) bunika... suposo que ara se't barrejen moltes sensacions aix... doncs si ets la proxima.. i estarem al teu costat

jooo que m'ho vaigpassar superbéeeeeeeeeeeeeee jijiji
Tara gaudeix del viatge de noces!!!!!!!!!!!

bueno estic desitjant fer kedada per comentar la jugada!!!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. gen. 17, 2010 4:10 pm

Bones..... veig que per aqui teniu ganes de marxeta encara....jo estic, amb els peus baldats del tot...i la panxota fotudeta!!!!! Laiac....m'ho has enganxat això!!! jejejejeje.
Aquesta tarda a caseta, al sofa, amb la manteta i sessió de cine 100%...jejejeje. Que ens veurem aquesta setmaneta???
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. gen. 17, 2010 4:12 pm

Papallona* ha escrit:Wapes!!!!!!!!!!!!!!! ::love::
aix ninetes!! estic com valtros supercontenta amb tot lo que vam viure!! ninetes que estaveu wapiiiiiiiiiiiiiiiiiiisimes!! kin luxe eh!!!!!!!!!!!! vaig riure molt amb totes i tot tot me va passar tan rapid!!!!!!!!!!!!!!!!! aix!! kina nostalgia!! i com dius happi records i mes records!! i totes sou protagonistes!! :-)
mareta TARA pero que WAPA!!!! ideal!!! *.-o-o.*
jo avui els peus com si res, que fort! i això que al final ufff. feien roce ... *.O.-O*
x cert tinc sabates d'alguuuuuuuuuuuuuuuuu al cotxe :..: ... jiji i no he tret el llaç!

torsaeann :-)) bunika... suposo que ara se't barrejen moltes sensacions aix... doncs si ets la proxima.. i estarem al teu costat

jooo que m'ho vaigpassar superbéeeeeeeeeeeeeee jijiji
Tara gaudeix del viatge de noces!!!!!!!!!!!

bueno estic desitjant fer kedada per comentar la jugada!!!!

Jo esk encara que penso quan estavem a la taula dient..." Us imagineu que sona la cancó...que farem?" i tu Papallona deies,,,"Que va!!! jo penso que no..." i toma moreno......tinii, tinii, tinii, one, two, three, four... jajajajja neujor:-) jo esk encara me parto....jajajajajjajaja. A mi em va entrar el riure i no hi havia manera de parar!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. gen. 17, 2010 4:28 pm

Ninetes.....m'he ficat a l'avatar....al Mike Wasouski!!!!! el meu dibu preferit.....!!!1 >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: M'encanta l'ojito salton!!!!!1
Esk volia ficar una imatge externa però no se com ficar-la!!!!! algu sap com???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dg. gen. 17, 2010 5:03 pm

Hola ninetes!!
Ja se'ns ha casat la Tara... que fort, eh!! Ja són 2 ninetes les casades!! Anem sumant! I... Torsaeann, prepara't!! Que ets la següent!!
Quin dia tant intens el d'ahir... i quina barreja de sentiments i emocions... uf... que bonic va ser tot!! I que ràpid passa tot... però totes ho recordarem sempre!
I quin goig que feiem totes, eh!!! Però la Tara... sense paraules... impressionant!!! Quina núvia més guapa i més elegant!!!
Un petonet molt fort a totes, i en especial a la núvia!! Disfruta molt del viatge i del teu ja marit!!
Visca els nuvis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: tara » dg. gen. 17, 2010 8:47 pm

Hola ninetes!!!!!!!!!!!

Ja soc aqui!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Us he llegit fa una estona, pero no podia escriure no hi veia dels llagrimots que em queien, gracies a totes per les vostres paraules ilaiac vull que sapigues que el teu mocador es va omplir de llagrimes d'alegria!!!!!!!!!!

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, ja ha passat tot, quina pena, cuan recordo alguns moments els meus ulls s'omplen de llagrimes, es un dia especial, nomes per tu, on la gent que estimes i t'estima esta al teu costat, aixo no te preu, va ser fantastic, dono un 10 als fotografs, al restaurant, i a la companyia!

Nomes dir-vos que estic super contenta de que hagiu format part d'aquest dia i que sempre ho recordare, va ser el millor dia de la meva vida i tambe en part es gracies a vosaltres, si, ja se que us ho he dit un munt de vegades, pero es que es aixi, amb les idees, ajuda, etc. sense vosaltres no hagues estat el mateix, sento no haver-os demanat ajuda per fer les cosetes que vaig fer, pero haurieu vist deseguida que hi havia alguna coseta per vosaltres i evidentment volia que fos sorpresa total!!!!!!!!!
Us volia agrair moltes coses, i volia que tinguessiu el vostre moment, aixi que millor que aixo i aixi per fi laiac, ja tens el teu ram!
I tambe gracies per anar totes tant guapes, em vau encantar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo soc com la elxa, no redacto massa be, pero vull que sapigueu que sou molt importants per mi i que moltes gracies a cadascuna per ser com sou, ja sabeu que us estimo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I ara torsaeann, a preparar la teva, fes-me un favor, disfruta a tope del dia que passa tot en un instant i casi no et dona temps a saborejar, i tonta em vas fer plorar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tara l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 17, 2010 9:00 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dg. gen. 17, 2010 8:50 pm

Per cert avans de marxar m'agradaria fer-vos una abraçada, aixi que jo dimarts puc quedar una estonets, si alguna li va be, ja sabeu!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sino ens trobem a la tornada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. gen. 17, 2010 9:15 pm

Estic molt contenta per tu de que tot sortís tant i tant bé. Ens ho vam passar genial i per tal de veure't a tu feliç....es fa el que es calgui.
Anaves preciosa!!!! Ets molt especial....saps? per cert, has llegit l'escrit de les ninetes????? jejejeje. Aqui ja et fem un petit resum de que tu ets per a nosaltres. Et desitjo tot el millor....i ens vas fer sentir molt especials....

(Jo el dimarts surto a les 20:00 de fer classe de Reus...i puc passar una estoneta per dir-t'he adéu) ja dirás si et va bé. Petonets bonica ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dg. gen. 17, 2010 9:24 pm

Nena quin es aquest escrit?????????????????????? Ho he llegit tant emocionada que alomillor m'he deixat de llegir algo???????

I sino ninetes dema, jo al mati tinc feina, pero a la tarda tambe em va be!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dg. gen. 17, 2010 9:30 pm

Siiiiiiiiiiiiiiiiii tia y he vuelto a llorar como una totna, vale la pena hacerlo, la gente te escibe unas cosas y mas segun a que hora y el estado, que te meas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gracies a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dg. gen. 17, 2010 9:51 pm

ON.........KUAN..........COM............A QUINA HORA..........Demà???? passat demà?????????? nena, tu no marxes sense que t'hagi vist eeeeeeeeee, per favor.........tants dies sense la Tara impossible!!!!!

i ahir............jo sempre ho havia dit, i a mi m'ho havien dit també.......passa tan tan ta però tan ràpid que a vegades et dona la sensació que no vas poder saborejar-ho tot............és un dia especial, genial, ple de sentiments, on tothom et diu ho bonic que és tot, ho guapa que estàs i ho bé que s'ho estan passant...........però un dia que passa massa ràpid!!!!!

OFICIALMENT.................BENVINGUDA AL CLUB DE LES CASADES.............ara ja no seré un bitxo raro, i tu potser també semblaràs tots una "senyora" com jo......que ahir ja em feien iaia!!!!!!!

Aix preciosa........avui em mirava les fotos de la ceremonia i un primer pla que et vaig fer dins del cotxe (vaig aprofitar quan el fotògraf em va fer venir cap a la finestra) estas preciosaaaaaaaaa!!!!

i el mocador.....no donava a l'abast, però em va encantar que tinguessis aquest record....tot i que molt no eixugava, ho sé!!!!!

PAtuneeeeeeeeeeeeeeeets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. gen. 17, 2010 10:12 pm

tara ha escrit:Nena quin es aquest escrit?????????????????????? Ho he llegit tant emocionada que alomillor m'he deixat de llegir algo???????

I sino ninetes dema, jo al mati tinc feina, pero a la tarda tambe em va be!

Al que et vam entregar les ninetes quan la pulsera....jejejejej.
Això del llibre de firmes ha de ser una bona idea per riure una estoneta quan la nit va avançant, no? jejejeje
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dg. gen. 17, 2010 10:27 pm

As siiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Aquest mati, sentada a l'habitacio de l'hotel, quin fart de plorar, ho escanejare per fer el hoffman amb les vostres fotos, aixo
ha de quedar per la posteritat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gracies per les vostres paraules!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dl. gen. 18, 2010 12:21 am

Tara!!! Mi niña!!! ya estás por aqui!!! que guay escucharte!!!
Aix a mi me gustaria muchísimo verte antes de irte, pero si quedais mañana salgo a las 20.00 i si quedais el martes salgo a las 19.30 de reus...
Ya direis algo... si haceis un viena mañana o pasado me apunto.

Te quiero!!! que guapa estabas niña!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. gen. 18, 2010 8:23 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡

Avui vaig molt justa de temps.
Sols dir que si quedeu avui aviseu al mbl ¡¡¡fins la nit¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. gen. 18, 2010 10:50 am

Ninetes...bon dia!!!! abans d'anar al metge per veure que li diuen de la cama us passo a saludar. Tan aviat arribi passo i us dic alguna coseta.
Quedareu avui? jo puc demà...ja direu alguna coseta, ok????

Petonets a totes i passeu un bon dia!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dl. gen. 18, 2010 12:01 pm

Bon dia a la vil·la del pingüí!!!!!

uffffff cada dia veig més dificil conectar-me desde la feina, com si ens espiessin!!!!!!!!!

com estan les meves ninetes!!!!!!!!!!!! crec que al final no quedem avui tranquis, quedem demà però no??????? a veure les hores que tingui la Tara però una estoneta si noooooooo?????????????? ja t'esperarem happi, i a tu giss tameeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! que ens ha d'explicar més coseteeeeeeeeeesssssss!!!!!!!!!!! aixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ka bunic!!!!!

Ninetes, ahir a la nit no us vaig voler dir res però estava molt xof........al final he acabat fent un mail al fotograf perque no n'estic contenta, i com sóc jo, ho havia de dir....i vaig pensar en coses i.....jopeta....hi ha records que no els tinc i em sap greu i............vaja res..........que a veure què em contesta!!!!!!

PAtunets ninetes..........avui dino soleta a la feina, si algú de 14:30 a 16 no té res a fer i es vol apropar a fer un cafetó ja sap!!!!!!!jijiijij
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. gen. 18, 2010 12:33 pm

JA, ja ho sé............el problem es que demano algo que no s'hi pot fer res..............ja que no està en cap lloc!!!!!!!!!!!

una caca, ja us explicaré!!!!!!!!!!!!!!!
com estàs nenaaaaaaaaaaaa, ja li has ensenyat al teu xic tots els videos i tot????????? deurà dir que aquestes estan "tarades"..........ijijijijiji i llàstima que en la dels rams no està tu!!!!és xuliiiiiiiiiissima!!!!!!!!!

Patunets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. gen. 18, 2010 1:09 pm

Ninetes!!!!!!!!!!!

dec ser una pupes però...............amb els excessos del cap de setmana ja em torna a fer mal l'estómac i ara mateix m'estic morint.....!!!!!!!!!!!!!!! es que no pot ser dissabte menjar tan i ahir tornar-hi!!!!!!

aaaaaaaaaaaixxxxxxxxxxxxxxxxxx.....................que me n'aniré a casa i em canvio la tarda!!!!!

PAtuneeeeeeeeets!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dl. gen. 18, 2010 1:31 pm

Nnetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja hem anat al restaurant a fer el pagament, i a l'agencia a buscar els bitllets, sino no marxemmmmmmmmmmmmmm!

Laiac cuida't i el teu maridet que et cuidi!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ninetes aixi quedem dema, aquesta tarda fare les maletes i dema al mati acabare, que el el meu marit te feina!!!!!!!!!!! Que raro que sona aixo de "marit"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo cuan digueu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Molts petons!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants