"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Giss » dl. gen. 25, 2010 8:47 pm

Hola guapis! què tal?

Aix... ja tornem a ser dilluns... odio els dilluns...
Aquesta setmana la tinc una mica liada, ja que estem començant a mirar viatges i anirem a diferents agències.
Dimecres aniré a la impremta a imprimir les targetetes i alguns cartells i dissabte vull acabar els detallets, que ja estan casi acabats, perquè aquest finde no m'he pogut resistir... però per acabar-los necessito les targetes. Bueno, ja em direu si alguna pot venir.

Petonets per totes!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dl. gen. 25, 2010 11:26 pm

Ninetes!!!!

bona nit..........estic mirant callejeros!!!!ostres, hi ha un munt de coses que ens han recordat al nostre viatge........tot i aixo ninetes no ha estat un bon dia, demà pitjor...us envio un mail!!!!

Molts patunets bunikes!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: torsaeann » dt. gen. 26, 2010 8:24 am

Bon dia ninetes meves.

Per algunes avui no serà un bon dia...per altres si com la Tara.

Un petonet a totes i res que us estimo molt.
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. gen. 26, 2010 2:37 pm

Bon dia ninetes

Entro un segon a saludar-vos abans de marxar cap al cole. Quin fred que fa avui... ggrrr...
Segurament no tornaré a entrar fins la nit, perquè avui ens hem de quedar al cole fins les 7, i després he de baixar a Reus... Amb la peresa que em fa amb aquest fred...

Laiac, nineta, un petonàs per tu i el teu nen.

A totes, petonets i fins la nit!

Per cert... avui fa un any de la primera primeríssima quedada! Us en recordeu? jejeje! Va ser el 26 de gener! Com passa el temps! M'he mirat la foto que ens vam fer... algunes estem canviades, eh! viewtopic.php?f=34&t=15763&start=1080

Bé, fins la nit, muaks!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » dt. gen. 26, 2010 8:45 pm

Ninetes!
Què tal? com va la setmana? ànims, que demà ja és dimecres...

Nur! avui 5 mesests eh? això s'acosta! aix quins nervis!

Laiac, com esteu? un petonet molt gran per tots dos.

Les demés què tal? tot bé?

Petonets per totes!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: nur_jor » dt. gen. 26, 2010 10:07 pm

Ostres... 5 mesos!! Quin marcador!! Demà ja em sortirà 4 mesos i pico?? Que fort!! Uf... uf... tan poc temps i tantes coses a fer...

Bona nit a totes!! Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » dt. gen. 26, 2010 10:40 pm

Felicitats ninetes per el nostre primer aniversari¡¡¡jajajajajaj

Bona nit i fins demà.

Vaig a fer nones que avui he fet spinning i estic petada.....

Mua¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. gen. 26, 2010 11:04 pm

Ninetes...holaaaa!!!! acabem d'arribar de Tgn i Reus i res...passo a saludar-vos!!! i pel que veig avui és el nostre aniversari....jejejejej :-()-)

Laiac...com esteu? espero que estigueu millor d'ànims!!! qualsevol coseta ja sabeu...

Torsaeann...mira a quines hores arribem....com anat el dia??? demà et truco nena per la nit, que ara és massa tard...ok???

Elxa...com estàs? com anat el dia a l'office??

Nur...gràcies per preguntar pel nen...doncs al final només li han fet la resonáncia i fins dimarts que ve doncs no tornem a la consulta, i res...per ara sabem que té una lessío de grau 2, pq m'entengueu, hi ha un esguinç de lligaments i potser el menisc una mica tocat, però no acaba de ser grau 3 o d'altra manera genoll trencat...és a dir, que sembla que fins la setmana vinent el genoll no està trencat, i dic fins la setmana que ve pq és quan ens diuen el que té....i res, a esperar....
Moltes gràcies por preguntar...I tu com estàs???
Pel tema de les invis...no se pq però sempre he sentit a ma germana que amb 3 - 4 mesos hi ha temps de sobra...i mira, doncs ens vam ficar de temps a l'Abril, però también pq anem al poble per la boda de mon cosí i axí aprofitarem per donar-les als d'allà!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. gen. 26, 2010 11:07 pm

Giss...ya has ido a mirar los viajes???? que tal? habéis encontrado algo que valga la pena? ya nos contaras...
Ya tienes los detalles hechos??? mareta meva si luego te vas a aburrir con todo hecho? jejejejejeje

Papallona....que tal la feina???

Taraaaaaaaaaaaaa.....com va el viatge????????? jejejejeje

Molts petonets a totes!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dt. gen. 26, 2010 11:41 pm

Ninetes entro a saludar-vosssssssssss que estic de guardiaaaaa eks!!

doncs si he començat a repartir.. el ninet diu que com es any de crisis.. que vaigin estalviant... juas juas!!! i avui m'han fet el primer ingres nenesssssssss
que fortttttttttttt

l'examen va anar fatal jiji pero bueno...
us he llegit i veig que tot +- =,,, laia ja parlaremmm

bueno totes ja parlaremmmmmmmm
us tinc deixar petunets

Nur kina memoriaaaaaaaa
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: torsaeann » dc. gen. 27, 2010 8:20 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡¡¡

Giss, ja es fet la comanda? vas anar a mirar la lluna de mel? sobre aquest dissabte no te dit encara res ja que tinc que fer coses al pis de reus i no se si anirem dissabte mati o tarda. Quan sàpiga alguna cosa et dic oks?

Happi, no pateixis, em truques avui i m'expliques que tal el teu nen i tot val?

Laiac, ànims per avui. Un petó bonica¡¡¡¡¡¡

Papallona, que guay el primer ingres¡¡¡¡jajajajaj jo ja tinc varies invis repartides i per ara solsament tinc un ingres que el vaig fer jo de diners que ens van donar uns tiets de figueres quan vam anar a donar la invi al desembre.

Nur, com va tot? espero que bé, i el fred? un petonet bonica.

Elxa, que tal? com va?

Estiu, eoeoeoeoeoeoeoeoeo estàs bé?

Tara, tu estaràs en tu mundo ehhh¡¡¡¡¡¡¡¡¡ quina passada...disfruta nineta que tot lo bo s'acaba. Mua¡¡¡¡¡

Ei boniques, jo avui aquesta tarda no tinc res a fer, si alguna vol quedar o vol venir a casa i fem o mirem coses ja sabeu oks?
Mil petonets.

Mua¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Papallona* » dc. gen. 27, 2010 9:37 am

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡¡¡¡

Giss, ja es fet la comanda? vas anar a mirar la lluna de mel? sobre aquest dissabte no te dit encara res ja que tinc que fer coses al pis de reus i no se si anirem dissabte mati o tarda. Quan sàpiga alguna cosa et dic oks?

Happi, no pateixis, em truques avui i m'expliques que tal el teu nen i tot val?

Laiac, ànims per avui. Un petó bonica¡¡¡¡¡¡

Papallona, que guay el primer ingres¡¡¡¡jajajajaj jo ja tinc varies invis repartides i per ara solsament tinc un ingres que el vaig fer jo de diners que ens van donar uns tiets de figueres quan vam anar a donar la invi al desembre.

Nur, com va tot? espero que bé, i el fred? un petonet bonica.

Elxa, que tal? com va?

Estiu, eoeoeoeoeoeoeoeoeo estàs bé?

Tara, tu estaràs en tu mundo ehhh¡¡¡¡¡¡¡¡¡ quina passada...disfruta nineta que tot lo bo s'acaba. Mua¡¡¡¡¡

Ei boniques, jo avui aquesta tarda no tinc res a fer, si alguna vol quedar o vol venir a casa i fem o mirem coses ja sabeu oks?
Mil petonets.

Mua¡¡¡¡¡¡¡¡

Doncs si nenna vaig flipar!! pero oleeeeeeeeeee jijiji
m'he ficat una mica les piles pq tinc coses sin atar.. aix.. x cert laia, tara o alguna com es deia el Dj vostre??????????????????????

bueno bonica..que ets la proima i tu si que ja les tens que donar les invis.. i ale que ingressin jijij
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. gen. 27, 2010 9:45 am

elxa ha escrit:bon dia ninetes! ja som dimecres!

nur nena ara si que ja tens un 4 al teu marcador

laiac molts d'ànims per el dia d'avui

Happi fins la setmana que vé no sabreu res? bueno almenos la cosa pinta millor no? si no es de grau 3 es que potser la cosa estar millor? ojala tot surti molt bé i es millori aviadet

torsaeann jo akesta tarda no puc kedar tinc consulta fins tard :(

Giss hoy la final de GH!!!!!! jejejejeje.......ANGEL!! ANGEL!! ANGEL!! ANGEL!!

tara te echamos mucho de menos vuelve!!!! vuelve!!!!! jejejeje.....es broma disfrutad de vuestra luna de miel wapos!!

papallona ya tienes hecho el primer ingreso? que fuerte!

estiu com estàs?

si nenaaaaaaaaaaa que fuerteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

pero vamos aún me kedan unmonton de invis por darrrrrrrrrrrrrr puffffffffffffffffffff
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. gen. 27, 2010 9:47 am

Laiaaaac
bunica molts anims!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. gen. 27, 2010 2:39 pm

Ninetes....entro per saludar i per saber com porteu el Dimecres...que fort ja dimecres...

Laiac...espero que estigueu, dintre de la situació, bé....molts petonets....

Elxa... sembla que la cosa està millor, però com el genoll és una capsa de sorpreses, a veure que diuen la setmana vinent....

Torsaeann...no vaig trucar per les hores, avui torno a les 21:30h o així i ja et trucarè, ok???

Papallona....vas anar a l'exàmen, no? malament lógic si vas anar només per mirar com era...així ja tens una idea de per on agafar-ho...Ànims amb la guardia!!!!

Estiu....estàs perduda.....

Gloria...como va??

Nur...que dius?? avui he somiat amb el cole...que hem tornaven a trucar...t'ho pots creure???? jajajajajajajaj...

Ninetes...fins a la nit no torno a entrar que vaig a Reus a fer classe....ens direm alguna coseta. Petonets a totessss!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dc. gen. 27, 2010 3:42 pm

NINETEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!

gràcies a totes pels ànims.....han estat dos dies bastant pesats, però bé, avui ja s'ha acabat tot!!!!!!!dins del que cap doncs.....bé!!!!

No segueixo escrivint perque m'ha entrat un virus molt molt xungu a l'ordinador i a part de que no em deix obrir res, tinc l'escriptori negre, em surt un missatge d'error cada dos per tres i en sec, s'apaga sol l'ordinador.........em sap molt molt molt molt greu però avui li hauré de portar el portàtil a mun cunyat i.............EM QUEDARÉ SENSE ORDINADOR!!!!!!!!!!!!

no sé si ho podré soportar!!!!!!po vaja............

Un patunet molt gros a totes ninetes!!!!!gràcies de debò pels ànims....

(ah papallona....l'empresa del nostre dj és maxaproduccions, i ell concretament es diu Xavi Bové)
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Giss » dc. gen. 27, 2010 9:13 pm

Huolaaaaaaaaaaaaaa

Aix nenas, mañana jueves! a ver si termina la semana... jejeje
Hoy es la final de GH!!! Elxa, es verdad... ganará Ángel, pero a mi no me gusta... aunque me da igual quien gane pq no me gusta ninguno de los tres! de hecho ya tengo ganas de que acabe... ya se hace pesado. Y mañana GH otra vez! esta semana partida doble!

Hoy he ido a la imprenta para hacer lo de las tarjetitas pero hasta el martes que viene no lo tendré, así que este finde no podremos hacer los detallitos. Lo dejamos para el sábado siguiente, que además estará n uestra tarita y a lo mejor se apunta.

También he estado en diferentes agencias mirando viajes. Aun no tengo presupuestos, pero más o menos se que lo que haremos será 7 noches NY + 6 noches Riviera Maya o al revés: 6 noches NY + 7 noches RM.

Ya los contaré.

Como estais? Espero que bien. Muchos besitos a todas! Os quiero!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: nur_jor » dc. gen. 27, 2010 10:13 pm

Hola ninetes!!

Ais!!! Que ja em surt un 4 al marcadooooorrr!!! Quin vèrtig!!!

Avui per la tarda he baixat a Reus amb ma mare a començar a mirar en serio el seu vestit!! Que guai! I la setmana vinent i tornem!! I demà anirem a veure si tirem endavant les invis d'una vegada!, que al ja tenir hora i tal, doncs ja es poden fer! Que guai quan veus que les coses van avançant!!

Laiac, molts ànims en aquests dies... una abraçada! I vaya me... amb el virus!!

Happi, així que fins dimarts no tindreu resultats? Espero que vagi tot molt bé!! Com ho fan durar, no? I com està el teu nen d’ànims? Vaya somni has tingut, no!! Jejej! Estaria bé que es complís i que tornem a ser compis de feina!

Papallona!! El primer ingrès ja?? Que guai!!! Weno, ara que ja ha començat la cosa... que continui!!! Jejeje!!

Torsaeann! Que tal? Com va tot?

Elxa, que t’expliques?

Giss!! Ara deus estar veient GH, jejeje!! Que vagi molt bé!!

Estiu, on pares??

Tara... disfruta del viatge!!!

Nanit!! Fins demà! Muaks!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » dj. gen. 28, 2010 8:26 am

Bon dia boniques¡¡¡¡

Demà divendres...això ja te un altre color...
Avui quan surti de treballar vaig a depilar amb làser i després a fer un cafè amb una amiga que fa dies que no veig.
Intentaré entrar a la nit val? encara que aquesta nit passada no vaig poder, vaig fer de maruja, el sopar i tot i es va fer tard.

Un petonet molt fort a totes i fins la nit¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. gen. 28, 2010 2:16 pm

Bones ninetes....com porteu el Dijous???? jo preparant classes que avui vaig justa de temps i vaig cap a Reus....com va tot??? hi ha poc moviment per aqui pel que sembla, no??

Aixxx quin fastig de vent aqui al poble....si em poguès tallar el cap pq no em fès mal...bufff!!!!!

Espero que vagi tot bé...i petonets a totes!!!!
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant