"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Giss » dj. gen. 28, 2010 7:54 pm

Hola guapis! siii mañana viernes!!! qué bien! además tengo libre, si alguna quiere quedar, ya sabe... me da un toque ok?
Cómo va todo? yo sin novedades... hoy ha sido un día de esos que olvidas fácilmente, pues no ha ocurrido nada especial... jejeje
Ahora a descansar un ratillo y a ver el último debate de GH, que por fin acabó! a ver si ahora ponen OT... jejeje

Besitos a todas!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. gen. 28, 2010 9:44 pm

Ninetes....buff que paradillo està avui aixó, no???? i esk fa molt de fred!!!1

Com anat el dijous? jo lo de sempre amb la novetat que m'han trucat per fer demà una entrevista per un insti. Demà he d'anar i a veure si hi ha sort, i encara que no és d'anglès és per a profe d'ESO...Ninetes...envieu-m'he moltes energies positives a veure si hi ha sort!!!! Ja us explicarè quan estigui, ok???? a veure que tal...jejejejeje.

Espero que totes estigueu bé....que demà ja és divendres!!!! jejejejeje. Petonets boniques
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. gen. 28, 2010 9:46 pm

elxa ha escrit:Hola Happi!!!!!

per fi contesta alguna!!!!! on us heu ficat ninetes!!

avui també tens classes? deu ni dó, si que fa ventada sí, al meu poble també hi feia ara al migdia eh! quin rotllo i fred també fa bastant.

Si que està això paradet la veritat!!!!...jejejejej

Avui he tingut classes a Reus pq vaig canviar-les el Dimarts per anar amb ell al metge i res....tornem a la rutina...jejejejeje

Tu com estàs? el Dimarts tens festa, no???? com és festa al poble....que biennnnnn!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dj. gen. 28, 2010 9:59 pm

Hola!! Quin poc moviment avui, eh... Vinga! Demà divendres! Que bé!!!

Happi, vols dir que no vas tenir un somni premonitori?? Vas somiar que et trucaven del cole... i mira!! T'han trucat d'un insti!!!!! Que fort!! jejeje!!! Demà enviarem totes energies positives!!!!

Com esteu les altres??

Un petonet a totes!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. gen. 28, 2010 10:30 pm

nur_jor ha escrit:Hola!! Quin poc moviment avui, eh... Vinga! Demà divendres! Que bé!!!

Happi, vols dir que no vas tenir un somni premonitori?? Vas somiar que et trucaven del cole... i mira!! T'han trucat d'un insti!!!!! Que fort!! jejeje!!! Demà enviarem totes energies positives!!!!

Com esteu les altres??

Un petonet a totes!!

Gràcies nineta....pels ànims!!!! serà premonitori si realment em donen la feina...jejejejej. A veure que tal....

Moltes gràcies bonica!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dv. gen. 29, 2010 8:26 am

Bon dia boniques,
Avui vaig tard, ja diré alguna cosa a la nit.

HAPPI MOLTA SORT, PENSSARÉ AMB TU TOT EL DIA OKS?

Un petonet a totes.

Mua¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. gen. 29, 2010 1:04 pm

Ninetes.....ja sóc aqui....i bé amb cap novetat...només que el Dilluns he d'entregar una unitat didàctica pq li han d'enviar al cole i desprès ells decideixen....a veure...nenes....Estic bastant desanimada, pq et fiquen el caramel a la boca i zasss!!!! t'ho treuen ....jopeta!! tot el finde a treballar jejejejej.

Com esteu ninetesssss????

Elxa...ja has acabat la feina????? ja està bé....desprès de tant treballar ja està bé descansar!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dv. gen. 29, 2010 1:05 pm

Nineteeeeeeeeesssss!!!!

precioses meveeeeeeeesss!!!!!! tic desesperadaaaaaaaaaaaa, NO TINC PORTÀTIL!!!!!! i a més, vaig agafar el de la feina i a CASA NO SE'M CONECTA A INTERNEEEEEEEEET!!!!!

avui tampoc estic a la feina, estic a Tarragona, i m'he pogut conectar un momentet però tinc un munt de gent per aquíiiiiiii!!!!!!

NINETEEEEEEEsss que no sé si em podré conectar en tot el cap de setmanaaaa!!!!!!

happiiiiiiii que veig que tens una entrevistaaaaaaaaaaaa......A AQUESTES HORES ESPERO QUE HAGI ANAT MOLT BÉ!!!!!!!!

elxaaaaaaaa t'aburreeeeeeeeeesssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!

MOLTS patunets preciosessssssss!!!!!!!!!!!! penso molt en vosaltres eeeeeee
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. gen. 29, 2010 6:46 pm

Por fin vierneeeessss!!!!!!

Elxa, quines coses més originals que has trobat, eh!! I els anells... 3000 euros???????? Juer... I a la feina que? Ja toca descansar una mica després de l’ajetreo de tancar el 2009!

Happi, que tal? Això de la unitat didàctica xq és? Com un examen per al lloc de treball...? Que fort, no? Espero que vagi bé!

Laiac, encara no tens pc nineta? Buf... Això dels virus és una me... Podràs salvar la infor i fotos que tenies? Ànims!

I les altres? Que dieu?

Muas!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » dv. gen. 29, 2010 8:18 pm

Hola ninetes!!! què bé! ja és divendres! com es presenta el finde?
El meu tranquilet... no farem res especial, descansar... jejeje

Happi! espero que tengas mucha suerte guapi! te lo mereces!

Laiac! és que estar sense ordinador és desesperant... paciència!

Tara! que te quedan 2 días! disfrútalos!!!

Bueno nenes, la setmana que ve quedada eh? que la tara ens ha d'explicar moltes coses! ens veiem dimarts? Ja direu...

Que vagi molt bé el finde a totes!

Petonets!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: torsaeann » dv. gen. 29, 2010 10:32 pm

Ninetes estic out...quin divendres...fatal....

Happi que tal? veig que tens feina aquest finde no? quin rotllo...espero que tinguis molta sort val?

Laiac, sense ordinador...quin rotllo...

Ninetes vaig a momir que estic petada.

Ens veiem aviadet no?

Us estimo amores¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » ds. gen. 30, 2010 3:58 pm

NINETEEEEEESSSSSS!!!!!!

buf buf.........aquesta no ha estat una bona setmana, però a més....he estat fatal sense poder-me conectar i sense portàtil.......a més, tenia el de la feina, però resulta que no anava la xarxa.........SORT que ahir el meu cunyat em va dir que enxufes el portàtil amb cable al router i així ho he fet........i des d'ARA que tinc INTERNEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!!!!!

Tot i això ara tinc un problema, la SON....m'he aixecat a les 4:30 per anar cap a l'aeroport i encara no m'he estirat ni un segon, i ara no sabeu la son que estic tenint!!!així que aniré a mumir un ratet!!!!

A veure si quedem la setmana que ve eeeeeeee, tinc moltes ganes de veureus, he pensat molt en vosaltres tot i estar desconectada!!!!!!!

Avui potser em fan fer de cangur, aixi que em quedaré a caseta!!!!!parlem després!!!

MOLTS PATUNEEEEEEEEEEETS!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. gen. 30, 2010 5:28 pm

Bones ninetes.....que tal esteu??? jo en realitat fent classe però com que li he ficat un exàmen dpncs aprofito...jejejejej....

Al final nenes no he de fer el treball i sabeu pq???? pq ahir a la tarda doncs estava mirant de fer l'esquema de com començar el projecte i hi havia una cosa que era "Planificació Mensual" però és clar, no sabia les hores de cada matèria per tan no podia planificar-ho...i em dcideixo a trucar a l'ETT per saber si ells tenien idea, això a les 18:40h (ara sabreu pq us especifico l'hora) i em diu el noi..."buff és que mira ens han trucat del cole que potser no necessiten a ningú i s'ho fan ells" Ninetes...el meu careto va ser de :-)0(-: venga va donde esta la cámara???? doncs ninetes...que no...que era veritat que em van dir que no calia que fes el projecte fins a nova ordre...Doncs em comenta el noi..."us anavem a trucar ara"... i jo... "perdona???? es pot saber a quina hora tanqueu??" i em diu..."a les 19:00h"...claaaarooo!!! li vaig dir...mira sort que he trucat que sino... i em comenta "Sort que no has fet el treball en va" i em va sortir del cor "Si em tiro treballant el finde en el p..... projecte us ho mengeu amb patates"....us ho podeu creure???? quina serietat ninetes...vaig quedar al.lucinada!!!! doncs res, sense fer res...i així estem!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. gen. 30, 2010 5:47 pm

Nur....la unitat didàctica forma part de les programacions de les matèries...és a dir, les planificacions de cada tema (com s'estructura, quins aspectes es treballaràn, que es pretén que els nens assoleixin amb aquest tema, quina metodologia faràs servir, recursos per donar-la, si tens ordinadors, llibres, "flash-cards" etç) i com organitzes tot en les diferents hores de matèria que tinguis, per tal d'aconseguir els coneixements requerits per aquest curs, si et dona temps....etç. Total una guía per tal de seguir un ritme amb la matèria...

Elxa...gràcies.. però per sort tinc fetes unes quantes...a més encara que per a les classes de repàs, vaig preparant programacions per cada nivell que tinc...com ara t'ho demanen sempre, doncs a principis de curs vaig dir...doncs fem-les!!! jejeje.
Per cert, demà veniu per aqui a la festa de la calçotada???? nosaltres anem a esmorçar amb uns amics però no podem baixar pq el nen està com està....

Laiac...ja estàs per aqui??? el computer ja està sa?? jejejeje per cert, acabem de veure al teu nen fent controls...amb una cua de cotxes que han parat...jejejejejej. Adéeeuuuuu!!!! jijijijijijij...

Giss... estás perdida??? como va todo?? gracias de verdad y a ver si me sale ya trabajooo. Tu que tal???

Torsaeann...bonica!!!! que dius???? com es presenta el finde????? un petonàs enorme!

Papallona...treballes aquest finde???? per cert, ja hem decidit quins detallets volem i ens han encantat com els teus...però al final només donarem a les donessss!!! esk a banda d'això no trobem gaires coses que ens agradin..
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. gen. 30, 2010 5:50 pm

Doncs no res ninetes....poc moviment aqui...lógic un Dissabte a la tarda....però jo tinc un lesionat a casa i res de res....jejejejejjejejejejeje *.O.-O*
No res ninetes que passeu un bon finde....si pujeu a la festa del Calçot i necessiteu saber alguna cosa o algun lloc per anar m'ho dieu i que us enviu a totes un PETONAASSSSSSSSSSSSSS ENORMEEEEEEEEEE!!!!!! :-()-) :-()-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » ds. gen. 30, 2010 6:26 pm

Hola Ninetes meves¡¡¡
Happi, quina cara aquests no? sort que no vas fer el treball..... donc jo estic com tu, aqui a casa sense fer res i sense ganes de res tampoc.

Aquest vespre tenim un sopar que és la festa major de la Pobla i després anirem a la girasol al polideportiu de la pobla.

Demà a seguir fent el gos que ja toca.

Laiac, quina soneta oi?

Ninetes un petonet i ens veiem aquesta setmana oks?
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Giss » ds. gen. 30, 2010 10:16 pm

Laia! ja et tenim per aquí!

Tara! que mañana ya se acabó lo bueno! espero que haya ido todo genial!

Torsaeann! qué fort! has vist el teu marcador??? en no res et posarà un 3!!! quins nervis!

Happi! qué fuerte los de la ETT no? he flipado... que caraduras! Bueno nena, ánimos... la mayoría de cosas llegan cuando uno menos las espera.

A totes les demés, molts petonets!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: laiac » dg. gen. 31, 2010 10:04 am

Bon dia nineteeeeeessss..........jopeta vull citar i no em deix!!!!!!!!

bé, porto de les 7:30 aixecada......ja he fet un biberó i he tornat a posar a dormir la meva nebodeta, que guai no?????jijijijij ahir us volia escriure algo més, perque tans dies sense conectar-me us volia respondre però vaja......van arribar els nens i ma germana i ja no em vaig conectar més!!!!!
i ara ja ha vingut ma germana la pobre, que ahir va fer tard però no volia que els tingués, i justament els he posat a dormir i encara dormen els dos........!!bufffffff i jo zombie perduda, que encara no m'he recuperat de la son d'ahir!!!!!!!

hauré de fer una llargaaaaaaaaaaaa migdiadaaaaaaaaaaaa!!!!!1
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dg. gen. 31, 2010 10:15 am

HAPPI:...................tic indignada......qué és això????de que van¿???tan per part del cole com per part de la ett eeeeee, perque dona, poden tancar a les 19, però sembla que t'haguessin deixat el finde fent feina per res.....perque segur que no t'haguessin dit res de res...........que fuerteeeee, com va el món.....i les persones........bueno nena, que de todo se apendre...tu ànim que et sortiran cosetes així!!!!!!!i bones es clar...no que et deixin amb un pam de nas!!!!!!aaaaaaa i que vagi bé la festa de la calçotada....jo estic soleta, així que dormiré i no em mouré enlloc!!! i el meu nen, del poc que em va dir ahir, diu que us va veure!!!!!jjiijiji quina gràcia!!

aaaaaaaa i el portàtil no està sa, aquest és el de la feina que només el podré tenir el finde....i tampoc anava bé internet fins que hi vagi enxufar el cable..........i NUR....esperem que si que pugui recuperar les fotos perque el portatil estava saturat de fotoooooooooossssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!

TORSEANN............vaya juerga eeeeeeee..........quines casualitats de la vida.....ja tinc aquí a magermana, ha dormit una horeta crec.....jijijij ohhhhhhh quan es tenen petits s'ha de cumplir....jijijijii tot i que ara no estem dormint ni una ni l'altra, vaja ella ho intentaaa!!!!!

GISS....hola hola.......així que el finde tranquil·let??????coltaaaaaa que quan tinguis els detallets fets moltes coses no et faltaran no??

ELXAaa......són baratus els anells no????????buffff 3000 euros.........deu ni do eeeeeee, tots molt bunics...però no és molt???jopeta, quina ràbia!!!!que vagi bé el dia avui!!!!
aaaaaaaa i m'encanta el detallet de la màquina de caramels eeeeee........qe xuli!!!

PAPALLONAAAAAA.......espero que durant el finde descansis.......aaaaa i saps que tinc una panificadora a casa i està fent furor???!!!!!!!jijijjji

ESTIU......com vaaaaaaa, encara has de passar un dia per casa!!!!!!

i la TARA........que avui arribaaaaaaa!!!!

PAtunets precioses!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dg. gen. 31, 2010 10:20 am

Ninetes!!!

a veure si tot torna a la normalitat........aquesta setmana entre que no he estat a casa, el que ha passat, després amb l'ordinador, i que fa dos dies que no ens parlem amb el meu maridet......em sento molt sola!!!!!bé avui dormiré fins que no pugui més, i a la tarda quan arribi el meu nen nirem a reus a pendre algo, però com que no voldrà pos hi aniré jo sola amb els amics!!!!!

aaaaa, ahir vaig anar al fotògraf, li vaig portar la cinta de casa meva perque em farà ell un altre muntatge, el que no hi ha grabat doncs....no s'hi pot fer res, però em canviarà la cançó i m'ho muntarà tot bé.........després li he triat una foto amb els meus nebots per sustituir-la per la que hi ha......aaaaaaaa i em treurà la mosca!!!!!! m'ha dit que m'enviarà una mostra perque digui com queda..........aixxxxxxxxx

Bueno ninetes.......a veure si es desperta la familia i me'n vaig jo al llitet!!!!!!
Parlem quan m'aixequi!!!!!!!!!!1

PATUNETS PRECIOSES!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat