"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: torsaeann » dg. gen. 31, 2010 5:24 pm

Buenas ninetes¡¡¡¡
Aquest mati me llevat a la una del migdia i rapidet a dinar a casa la mami i ara estic fent rentadores com una loca¡¡¡¡¡

Laiac, ahir tela......feia temps que no sortia i uf........la teva germaneta quina marxa ehhh¡¡¡¡¡jajajajajajajja la vida és un mocador petarda¡¡¡¡¡¡¡¡
Si vols venir a casa el meu ninot fa deures i si vols podem parlar i m'expliques que passa amb el teu maridet i així ja no estaràs sola val?

Giss, si, d'aqui res tindré un tres davant i em moriré.........

A totes les altres ninetes que us estimo molt....

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dg. gen. 31, 2010 5:27 pm

Ninetes...m'agradaria quedar un dia amb totes vosaltres a casa meva a fer un cafè.....tinc una coseta per vosaltres......

Posem un dia que totes ens vagui bé?

Les que treballeu a torns i teniu repassos digueu quin horari teniu amb uns dies i així podem escollir millor no?

Mua¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Giss » dg. gen. 31, 2010 5:47 pm

Torsaeann! jo per quedar aquesta setmana ho tinc una mica xungui... hauria de ser cap al tard.
Dilluns a les 20.30h, dimarts a les 21h, dimcres a les 20.00h, dijous a les 20h i divendres a l'hora que vulguis!
Aix quines ganes de veure-us!

Laiac! carinyet! després dels detallets encara em quedaran un munt de coses per fer!!! ja t'explicaré...

Un petonet boniques! aix com m'agraden els diumenges... relax total!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. gen. 31, 2010 5:52 pm

Bonesss ninetessss!!!! que dieu???

Nosaltres acabem d'arribar de casa dels meus pares de dinar i res....mareta com estava aquest mati el poble...quins fàstic!!!!! i és això el que té la festa de la calçotada que tots els del poble marxem i venen els de fora!!! Si hem sortit a la tele!!! jejejejej.

Ara anem a veure una peli i res...aqui demà i demà passat la gent fa pont pq és la festa de la Candela, patrona de Valls i res...els que estem fora doncs nothing de nothing però qui està allà 4 dies de pont per la patilla...jejejejej. Estaria bo que jo em queixès que porto no se quan sense treballar pels matins... *.O.-O*
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. gen. 31, 2010 5:56 pm

laiac ha escrit:HAPPI:...................tic indignada......qué és això????de que van¿???tan per part del cole com per part de la ett eeeeee, perque dona, poden tancar a les 19, però sembla que t'haguessin deixat el finde fent feina per res.....perque segur que no t'haguessin dit res de res...........que fuerteeeee, com va el món.....i les persones........bueno nena, que de todo se apendre...tu ànim que et sortiran cosetes així!!!!!!!i bones es clar...no que et deixin amb un pam de nas!!!!!!aaaaaaa i que vagi bé la festa de la calçotada....jo estic soleta, així que dormiré i no em mouré enlloc!!! i el meu nen, del poc que em va dir ahir, diu que us va veure!!!!!jjiijiji quina gràcia!!

aaaaaaaa i el portàtil no està sa, aquest és el de la feina que només el podré tenir el finde....i tampoc anava bé internet fins que hi vagi enxufar el cable..........i NUR....esperem que si que pugui recuperar les fotos perque el portatil estava saturat de fotoooooooooossssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!

TORSEANN............vaya juerga eeeeeeee..........quines casualitats de la vida.....ja tinc aquí a magermana, ha dormit una horeta crec.....jijijij ohhhhhhh quan es tenen petits s'ha de cumplir....jijijijii tot i que ara no estem dormint ni una ni l'altra, vaja ella ho intentaaa!!!!!

GISS....hola hola.......així que el finde tranquil·let??????coltaaaaaa que quan tinguis els detallets fets moltes coses no et faltaran no??

ELXAaa......són baratus els anells no????????buffff 3000 euros.........deu ni do eeeeeee, tots molt bunics...però no és molt???jopeta, quina ràbia!!!!que vagi bé el dia avui!!!!
aaaaaaaa i m'encanta el detallet de la màquina de caramels eeeeee........qe xuli!!!

PAPALLONAAAAAA.......espero que durant el finde descansis.......aaaaa i saps que tinc una panificadora a casa i està fent furor???!!!!!!!jijijjji

ESTIU......com vaaaaaaa, encara has de passar un dia per casa!!!!!!

i la TARA........que avui arribaaaaaaa!!!!

PAtunets precioses!!!!!!

Nena...imagina el careto que se'm va quedar...ésk la gent cada cop te menys serietat i després diuen que el jovent... aixxx mareta!!! la veritat esk ja no em sorprén res...anirè fent les meves entrevistes i llestos i quan surti doncs ha sortit, no???

Avui a Valls festa dels calçots....a veure quan organitzem una calçotada els ninots i les ninetes, no???? ens hem d'estrenar un altre cop enguany amb un dinar tot junts...i que millor que la calçotada, que us sembla????
Parlant de ninots...doncs arribavem aqui al poble i estava fent un control i és clar, es va quedar mirant i li dic amb ell....ostres, si és el nen de la Laiac...i ens vam saludar....Encara que jo pensava que als mossos quan están de servei no hi podem dir res...nu se...però ens va fer gràcia!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. gen. 31, 2010 6:00 pm

torsaeann ha escrit:Ninetes...m'agradaria quedar un dia amb totes vosaltres a casa meva a fer un cafè.....tinc una coseta per vosaltres......

Posem un dia que totes ens vagui bé?

Les que treballeu a torns i teniu repassos digueu quin horari teniu amb uns dies i així podem escollir millor no?

Mua¡¡¡¡¡¡

Hola wapetona!!! així que ahir de parranda, no???? això això...ves agafant el ritme pq d'aqui a no res tenim la teva boda i ballarem i ballarem fins que els peus no puguin més..... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Jo aquesta setmaneta...a veure deixam pensar... :hmm:: ..mira demà i dimecres ho tinc fotut pq surto tard de repàs i vaig al gym que ara ja en serio del tot....El dimarts pelgo ara de Reus a les 20:30h pq m'han sortit unes altres classes i el dijous plego a les 20:00h. i el divendres a les 20:30. El Dissabte per la tarda la tinc lliure però entenc que és dissabte....així que no tinc altres opcions....però tu decideix i si em puc adaptar perfecte!!! tu has de dir!!!! així que tens alguna cosa per nosaltresssssss uohhhhhhhhhhhhh :-///: :-///: :-///:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dg. gen. 31, 2010 6:40 pm

hola ninetessssssssssssssss

que tal... he vist que hi ha hagut moviment.... Happi he flipat!!! i es lo que dius tu.. tant queixar-se de la joventut i mira... després son els pitjors... pero es que no ho entec,, de veritat... no se suposa que esta tot per contracte.. nuse....

aix ninetes.. el finde molt bé.. laiac ja m'he recuperat jejejej
aquesta setmana no tinc guardia!! yuhuuuuuuuuuuuuuuuuu
ninetes dijous vaig anar al cine.. a veure el meu george clooney... aix.. com vaig gaudir.. la peli una KK.... però ell jijijij

i res avui he vist una peli de les que m'agrada a mi... "angeles y demonios".. m'ha agradat molt!!

i res.. dir-vos que dimecres anem al jutjatttttttttttttttt a signar amb 2 testigos.. alló de donar fe que som lliures, i solteritos.. per poder obrir l'expedient i que arribi a l'alcalde i ens pogui casar!!

ninetes... que això es va apropant.. que fort!!!

Torsaeann.. jo puc divendres!!!!!!!!!!!!!!! tota la tarde lliure!! surto a les 16hs.. així que a vere si les demés podeu!!!!!!!!!!
bueno wapes.... ja marxo..
x cert porto dies buscant kleenex d'aquells de nuvis... us enrecordeu d'on ho vam veure??????????????????????????????????????????

a i Laiaccccccccccccc ja m'he ficat encontacte amb el DJ gràcies per dir-me el nom l'altre diaaaaaaaaaaaaaa.. ale ale.. que estas feta una madrazaaaaaaaaaaaaaaaa

bueno wapis vaig a seguir mirant lo dels kleenex!!!

us estiiiiiiiiiiiiiimoooooooooooooooooooooooooooo
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Giss » dg. gen. 31, 2010 7:42 pm

Papallona!

Guapi! lo dels kleneex ho tens a aire de fiesta! la torsaeann i jo hem de fer comanda aquesta setmana, os igui que si vols ja saps! i a les demés igual, si voleu algo ho dieu!

http://www.airedefiesta.com/product/177 ... Novios.htm
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. gen. 31, 2010 9:10 pm

Papallona* ha escrit:hola ninetessssssssssssssss

que tal... he vist que hi ha hagut moviment.... Happi he flipat!!! i es lo que dius tu.. tant queixar-se de la joventut i mira... després son els pitjors... pero es que no ho entec,, de veritat... no se suposa que esta tot per contracte.. nuse....

ninetes dijous vaig anar al cine.. a veure el meu george clooney... aix.. com vaig gaudir.. la peli una KK.... però ell jijijij

i res avui he vist una peli de les que m'agrada a mi... "angeles y demonios".. m'ha agradat molt!!

i res.. dir-vos que dimecres anem al jutjatttttttttttttttt a signar amb 2 testigos.. alló de donar fe que som lliures, i solteritos.. per poder obrir l'expedient i que arribi a l'alcalde i ens pogui casar!!

Torsaeann.. jo puc divendres!!!!!!!!!!!!!!! tota la tarde lliure!! surto a les 16hs.. així que a vere si les demés podeu!!!!!!!!!!
x cert porto dies buscant kleenex d'aquells de nuvis... us enrecordeu d'on ho vam veure??????????????????????????????????????????

a i Laiaccccccccccccc ja m'he ficat encontacte amb el DJ gràcies per dir-me el nom l'altre diaaaaaaaaaaaaaa.. ale ale.. que estas feta una madrazaaaaaaaaaaaaaaaa

No vull donar més tombs al cap, però mareta meva...és per al.lucinar!!!

Que dius que has anat a veure "Up in the air" jo l'estic baixant pq vam veure el trailer i vam dir...buenooooooo això no pinta molt bé...però no res!!!!per passar una estoneta diferent ja va bé....jejejejjee

A veure si ens veiem aquesta setmaneta nena!!!! per cert, el dimecres vaig al Carles....aixxx que le dará un patatússsss!!!! :t:t: això em farà...jejejejej

Petonets bonica!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. gen. 31, 2010 9:11 pm

Giss ha escrit:Papallona!

Guapi! lo dels kleneex ho tens a aire de fiesta! la torsaeann i jo hem de fer comanda aquesta setmana, os igui que si vols ja saps! i a les demés igual, si voleu algo ho dieu!

Que vais a hacer pedido???? me lo miro y te digo alguna cosilla que estoy viendo cosillas nuevas y chulasss!!! ok??? petonets
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dg. gen. 31, 2010 10:43 pm

Nineteeeeesssss!!!!!

torseann perdonaaaaaa m'acabo de conectar ara i no havia vist el missatget!!!!!!!! al final nenes............com es nota que em faltaven hores de son............al final m'he posat al llit a les 12 quan han marxat, i sabeu a quina hora m'he aixecat????????? a les 18:15!!!!!!!!!!!!!!!!! sort que en previsió abans d'anar a mumir m'he fet un got de llet amb cereals, el meu dinar!!! es que de debò.....quin finde.....ha estat horrible, NO HE FET RES......però tampoc he descansat com deu mana!!!!!bufff sort que ja ha passat!!!!!!!!!!!

Happiiiiiii.......eiiiiiii i perque potser tenia feina, però jo també em pensava que treballant són intocables, però no no, si hagués pogut també us hagués dit algo eeeeeee,

i mireu.......avui pensant en calçotades també dic.......ostres!!!! fem-ne una TOTS no?????? vaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! ho parlem!!!!!

papallonaaaaaaaa que guaiiiiiiii ja s'inicia l'expedient!!!!!uf uf que fuerte!!!! i ho dels kleenex???jo no ho havia vist????

aixxxxxxx torseann........jo menys dilluns puc tots els dies!!!!!!!sempre em surt alguna cosa però vaja.......aaaaaaaaaaaaaaa ostres, però el divendres que ve NO....que potser marxem cap a calanda o cantavieja el divendres!!!!!avui m'ho ha dit!!!!

Preciosesssssss............em deixo a algú, però molt molt molts patunets a toteeeeeeeeeeeeeesssss!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dg. gen. 31, 2010 10:48 pm

Papallonaaaaaaaaa ja has parlat amb el dj??? siiiiiiiiiiiiiiiii, que xuliiiiiiiiii..........ja em diràs!!!!!jijijiji....claaaro a l'orangeries posa la música ell!!!!!!!

a una cosa........l'altre dia parlant amb un amic que a l'estiu passat va anar a l'orangerie, em va dir que a l'estiu era diferent l'aperitiu pel que jo li anava dient!!!! segons la temporada deu quedar millor unes coses que altres!!!!!

bueno ninetes!!!!!! que estem mirant una peli però tot i haver dormit tota la tarda.......m¡adormiré aviadet!!!!!

parlem demàaaaaaaaaaaaa.......

PAtUnEEEEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Papallona* » dg. gen. 31, 2010 10:51 pm

Giss ha escrit:Papallona!

a siiiiiiiiiiiiiiiii
jo también els vull..... conteu amb mi!!!! tot i que a solostock n'he vist a 0,84.. pero ja de pas agafo algo més!!! ja me direu algo please!!!
muas! i graaaaaaaaaaaaaaaaaaaacies!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dg. gen. 31, 2010 10:56 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
Papallona* ha escrit:hola ninetessssssssssssssss

No vull donar més tombs al cap, però mareta meva...és per al.lucinar!!!

Que dius que has anat a veure "Up in the air" jo l'estic baixant pq vam veure el trailer i vam dir...buenooooooo això no pinta molt bé...però no res!!!!per passar una estoneta diferent ja va bé....jejejejjee

A veure si ens veiem aquesta setmaneta nena!!!! per cert, el dimecres vaig al Carles....aixxx que le dará un patatússsss!!!! :t:t: això em farà...jejejejej

Petonets bonica!!!!

sisi.. aquesta la de up in the air.. a vere et fa pensar... pero no es molt bona... sentiments... lo que soy muy sensible con este hombreeeeeeeeeeeeeeeee

kina casualitat nena.. jo dijous passat vaig trucar i vaig aquest dijous a les 15hs aixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.... me cagooooooooooooooooooooo
Papallona*

EntradaAutor: tara » dl. feb. 01, 2010 3:10 am

Hola ninetes meves!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja soc en terres tarragonines!!!!!!!!!!!!!!! No sabeu les ganes que tenia d'arribar!!!!!!!!!!!!!!!!! Hem de quedar ja!

No vegeu la feina que tindre per posar-me al dia, dema ho llegire tot, que son les tres de la matinada!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pero avans d'anar a dormir volia passar per saludar-vosssssssssssss!

Aquests dies em volia connectar, pero era carissim desdel vaixell, 4 euros el minut!!!!!!!!!!!!!!! Una estafa! I cuan sortiem heviem de veure tantes coses que no hem tingut temps!!!!!!!!!!!!! Pero he pensat en vosaltres, eh!!!!!!!!!!!!

Us he portat una coseta, espero que us agradi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Us he trobat a faltar!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Giss » dl. feb. 01, 2010 7:44 am

Tara!!! qué ilusión de buena mañana!
He entrado al correo y por casualidad he mirado el foro pensando que no habría escrito nadie desde noche y qué sorpresa! aix! ya te tenemos por aquí!
Nosotras también te hemos echado un montón de menos!
Ya se acabó lo bueno no? Nos tienes que contar un mntón de cosas! a ver cuándo nos vemos!
Un besito muy grande... y Bienvenida!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: torsaeann » dl. feb. 01, 2010 8:10 am

tara ha escrit:Hola ninetes meves!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja soc en terres tarragonines!!!!!!!!!!!!!!! No sabeu les ganes que tenia d'arribar!!!!!!!!!!!!!!!!! Hem de quedar ja!

No vegeu la feina que tindre per posar-me al dia, dema ho llegire tot, que son les tres de la matinada!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pero avans d'anar a dormir volia passar per saludar-vosssssssssssss!

Aquests dies em volia connectar, pero era carissim desdel vaixell, 4 euros el minut!!!!!!!!!!!!!!! Una estafa! I cuan sortiem heviem de veure tantes coses que no hem tingut temps!!!!!!!!!!!!! Pero he pensat en vosaltres, eh!!!!!!!!!!!!

Us he portat una coseta, espero que us agradi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Us he trobat a faltar!

Hola bonica meva¡¡¡¡¡ que tal? estic super contenta de que tornis estar aqui...com estàs?
Donc si, tenim de quedar...quines ganes....

Un petonet molt fort i disfruta oks?

T'estimo petarda¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dl. feb. 01, 2010 8:12 am

Sobre el tema de quedar totes veig que aquesta setmana complicadet i jo vull que estem totes....que us sembla aquest dissabte no l'altre? el dia 13? mati? aquest finde no dic res ja que la laiac potser no hi serà oks?

Ja em diueu val?

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: nur_jor » dl. feb. 01, 2010 10:43 am

Hola!!!!!!!

Ais nenes quin finde... Dissabte matí ens vam patejar mil i una joieries de Reus i no vam trobar cap aliances que ens agradés!! Llavors per la tarda vam anar a Tgn a mirar la joieria que hi havia a la fira Tot nuvis... i res! Estava tancada!... O sigui que encara no tenim anells!
I ahir per la tarda, estàvem al poble fent cosetes per la boda amb l’ordenador... i va marxar la llum!!! Casi 4 hores sense llum, ni calefacció... buf... Era ja de nit i el poble feia por tot a les fosques!!! I res, sense llum ja no em vaig poder conectar... i men vaig anar a mumir.

Happi, sort que no vas fer el treball!! Però quin morro, no??? De que van??? Juer... Bé, tranquila, que quan menys t’ho esperis apareixerà algo nineta!! I la festa de la Calçotada, que tal va anar?

Laiac, que guai que ja tinguis pc i et puguis conectar!! Es un vici això del foro, ejejje! Espero que amb el teu pc ho puguis recuperar tot! I com estàs amb el teu maridet? Vinga, ànims que tot se solucionarà!

Torsaeann, que tal la festa de la Pobla? Per lo de quedar, digueu un dia vosaltres i miraria d’adaptar-me... En principi, aquesta setmana puc dimarts, dimecres, dijous, divendres per les tardes i dissabte matí.

Tara!!!! Ja has tornat! Benvinguda!!! Quedada! Com ha anat?

Elxa, finde mogudet per les calçotades oi?

Papallona, ja preparant l’expedient!!! Que això s’acosta!!

Giss, al vespre em miraré amb més calma airedefiesta i et dic algo!!

Estiu, que tal el finde?

A totes, petonets!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. feb. 01, 2010 11:00 am

torsaeann ha escrit:Sobre el tema de quedar totes veig que aquesta setmana complicadet i jo vull que estem totes....que us sembla aquest dissabte no l'altre? el dia 13? mati? aquest finde no dic res ja que la laiac potser no hi serà oks?

Ja em diueu val?

Mua¡¡¡¡¡

Nineta... el dissabte 13 matí com comentes jo no podré quedar perquè començo els cursets prematrimonials!!

Els tinc els dissabtes 13 i 20 de febrer de deu a dos del mati...

Aix... ho sento!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant