Bon dia!!
Com m'agrada entrar pèl matí i veure que heu escrit taaaaaaant!!
Vec que la majoria de nois són tallats per el mateix patró ( excepte el teu LABANDA!Quina sort!). Paciència noies!! Jo crec que probaré la técnica de la mferrer!
Tema aliances, gràcies per explicar les vostres experiències! Vec que moltes ja heu mirat ( Susana, no veas! Es un temaque tienes super controlado!!). Suposo que aniré a mirar a Igualada. On és la Trias mferrer??
Tema roba interior, serà qüestió d'anar mirant. On és el tocador de la novia??? Al desembre tinc una setmana de vacances( que arribi jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!) i crec que miraré totes aquestes coses! I Castañer on és?? Ja veiueu que estic super informada....
Lamaca, moltes de nosatres tampoc teniem cap intenció de casar-se! I ara estem aquí...
Una nena!! I com es diu? El meu nebot Pol té 14 mesos. En aquesta época están per mejarse'ls!
M'encanten els nens!
Hombreee! Tania! por fin aparareces! Me encanta la invitación!!! Muy muy original! Yo estoy estancada, estancada...
TEMA QUEDADA: Jo vaig dir una data per dir-ne una. I vec que a la majoria no va bé. Dons canviem-la!!! Un diumenge tarda què?? Diumenge 15?? Segur que els diumenges per la tarda fem sofing a casa!
Arantxa a tí ta va bien, no?
Susana, treballes també diumenge?
Lamaca, podries venir?
Tania no te has manifestado, podrías?
Drix, si baixem i pujem les dues ( o els 4) va bé??
Labanda,mferrer,dido,majestic,S&X,... a mi m'encantaria que vinguessiu!!
Fem un cafetó ben calentó!!! Que ara ja ve de gust!
Ja som a dijous!!!
Petonet!!!!